Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy ja siirron valmistelu aloitetaan uudelleen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Tällä hetkellä voit käyttää Galleriaa normaalisti.

Tiedotamme ennen käyttöönoton aloittamista tarkemmin aikataulusta ja muista yksityiskohdista.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

9

1273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämiehet

minä-profiilit ihan tekemättä. Galleria on hyvä kun sitä kapasiteettia vain löytyisi lisää. Kenties nyt omistussuhteiden muutoksen myötä......

• jooopasjuh

samaa mieltä vittuun uudistukset ja rautaa lisää saadaa galleriaki joskus pelittämään jota kyl en usko itekkää:))
        samaa p.... ollu kuuluisan postiuudistuksen jälkeen ni miks se muka yhtäkkii muuttuis ja pah:)

• gallerian käyttäjä.

Nykyisessä ei mitään muuta moitittavaa kuin sen hitaus ja kapasiteetti. Pikaviestipaikkana galleria olisi hyvä, kun se vain toimisi.

Säilyttäkää yksinkertaisuus, älkää alkako tekemään uudestä minä-galleriasta liian monimutkaista, voi käydä niin, ettei sekään toimi.

• Galleristi!

Aiemmin sanoitte, että viestit ei siirry sinne Minä-profiliin jos siirron jälkeen heittelette viestejä toisillenne ja sitä on nyt kestänyt jo liian kauan.

Milloin oikeesti siirrätte koko gallerian, jotta pääsee juttelemaan uusien profiilien kanssa.

ps. olen pitänyt galleriaa piilossa, jottei kukaan lähettäisi viestejä minulle, haluasisin jo avata sen.

• Ahkera galleristi

Nykyinen Galleria on ihan hyvä kunhan vain hankkisitte tarpeeksi tehokkaat
      serverit että systeemit pyörisivät eivätkä jumittaisi tolkuttomasti kuten nyt.

Tähän mennessä jokainen uudistus on vain hidastanut tätä toimintaa:(

• pitääkö meidän sitten tehdä koko galleria uudelleen ja kauvanko se kestää??????????????????????????????????????????????

• Galleristi!

Etkö ole lukassut kaikkea mitä suomi24 on ilmoitellut.

Galleria siirretään Minä-profiiliin ja näyttää että siihen menee aika kauan.

Aiemmin suomi24 ilmoitti, että viestit ei siirry sinne Minä-profiiliin määrätyn päivän jälkeen ja se määrättty päivä on mennyt jo aikaa sitten. Kyllästyttää odottaminen ja en viitsi edes oleskella galleriassa jos viestit ei tallennu uuteen paikkaan.

Haluankin selvitystä suomi24:lta tallentuuko viestit jos niitä nyt lähettelee toisilleen.

• Galleristi! kirjoitti:

Etkö ole lukassut kaikkea mitä suomi24 on ilmoitellut.

Galleria siirretään Minä-profiiliin ja näyttää että siihen menee aika kauan.

Aiemmin suomi24 ilmoitti, että viestit ei siirry sinne Minä-profiiliin määrätyn päivän jälkeen ja se määrättty päivä on mennyt jo aikaa sitten. Kyllästyttää odottaminen ja en viitsi edes oleskella galleriassa jos viestit ei tallennu uuteen paikkaan.

Haluankin selvitystä suomi24:lta tallentuuko viestit jos niitä nyt lähettelee toisilleen.

mutta olenko minä siirron jälkeen enään minä vai miä,
        ja mistä löydän sen uuden paikan, jonne viestitkin tallentuvat...

• gfdgdfg

nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82