Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiilien käyttöönotto siirtyy ja siirron valmistelu aloitetaan uudelleen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Tällä hetkellä voit käyttää Galleriaa normaalisti.

Tiedotamme ennen käyttöönoton aloittamista tarkemmin aikataulusta ja muista yksityiskohdista.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

9

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämiehet

minä-profiilit ihan tekemättä. Galleria on hyvä kun sitä kapasiteettia vain löytyisi lisää. Kenties nyt omistussuhteiden muutoksen myötä......

• jooopasjuh

samaa mieltä vittuun uudistukset ja rautaa lisää saadaa galleriaki joskus pelittämään jota kyl en usko itekkää:))
        samaa p.... ollu kuuluisan postiuudistuksen jälkeen ni miks se muka yhtäkkii muuttuis ja pah:)

• gallerian käyttäjä.

Nykyisessä ei mitään muuta moitittavaa kuin sen hitaus ja kapasiteetti. Pikaviestipaikkana galleria olisi hyvä, kun se vain toimisi.

Säilyttäkää yksinkertaisuus, älkää alkako tekemään uudestä minä-galleriasta liian monimutkaista, voi käydä niin, ettei sekään toimi.

• Galleristi!

Aiemmin sanoitte, että viestit ei siirry sinne Minä-profiliin jos siirron jälkeen heittelette viestejä toisillenne ja sitä on nyt kestänyt jo liian kauan.

Milloin oikeesti siirrätte koko gallerian, jotta pääsee juttelemaan uusien profiilien kanssa.

ps. olen pitänyt galleriaa piilossa, jottei kukaan lähettäisi viestejä minulle, haluasisin jo avata sen.

• Ahkera galleristi

Nykyinen Galleria on ihan hyvä kunhan vain hankkisitte tarpeeksi tehokkaat
      serverit että systeemit pyörisivät eivätkä jumittaisi tolkuttomasti kuten nyt.

Tähän mennessä jokainen uudistus on vain hidastanut tätä toimintaa:(

• pitääkö meidän sitten tehdä koko galleria uudelleen ja kauvanko se kestää??????????????????????????????????????????????

• Galleristi!

Etkö ole lukassut kaikkea mitä suomi24 on ilmoitellut.

Galleria siirretään Minä-profiiliin ja näyttää että siihen menee aika kauan.

Aiemmin suomi24 ilmoitti, että viestit ei siirry sinne Minä-profiiliin määrätyn päivän jälkeen ja se määrättty päivä on mennyt jo aikaa sitten. Kyllästyttää odottaminen ja en viitsi edes oleskella galleriassa jos viestit ei tallennu uuteen paikkaan.

Haluankin selvitystä suomi24:lta tallentuuko viestit jos niitä nyt lähettelee toisilleen.

• Galleristi! kirjoitti:

Etkö ole lukassut kaikkea mitä suomi24 on ilmoitellut.

Galleria siirretään Minä-profiiliin ja näyttää että siihen menee aika kauan.

Aiemmin suomi24 ilmoitti, että viestit ei siirry sinne Minä-profiiliin määrätyn päivän jälkeen ja se määrättty päivä on mennyt jo aikaa sitten. Kyllästyttää odottaminen ja en viitsi edes oleskella galleriassa jos viestit ei tallennu uuteen paikkaan.

Haluankin selvitystä suomi24:lta tallentuuko viestit jos niitä nyt lähettelee toisilleen.

mutta olenko minä siirron jälkeen enään minä vai miä,
        ja mistä löydän sen uuden paikan, jonne viestitkin tallentuvat...

• gfdgdfg

nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe