Pokemon black and white

Black n white

Milloin nämä tulevat suomen kauppoihin? Tulevatko Ds litelle vai DS xl vai mikä olikaan?

20

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Ja niitä voi pelata millä tahansa viidestä DS-mallista.
      (Eli DS, DS Lite, DSi, DSi XL ja 3DS.)
      (3DS tulee kauppoihin maaliskuun viimeisenä päivänä.)

      • no pelit black ja white tulevat ens vuonna kauppoihin


    • SuoBBis

      Jos kiinnostaa... nii 5.genen uusia pokemoneja! :) Kolme ekaa ovat starttereita

      Starttereista sen verran, että ruohotyypin startteri on cool, site tulee omaperäinen tulipossu, mut en tykkää taaskaan vesistartterista ;( Liikaa lisäyksiä ja mikä simpukka tos mahas nöpötää?

      Muut:

      Chiramii: Aikas söötti isoilla korvillaan, mutta ehkä turhan paljo noit hapsui tai noit jtn jännii :D
      Munna: Aikas WTF??? Mikä toi ees on? Säästöpossu?
      Gear: JES tämmösii lisää! Magneton saa selvän kaverin tommone Bronzor-Magnemite-yhdistelmä Tosi kivan näköne :)
      Mamepato: Oikein hieno ja tyylikäs. Varmaan joku Starlyn/Pidgey/Swellow- tyyline aloituslintu.
      Hihidaruma: HAHA nimi kertookin kaiken. Mielipuolen näköinen sonni, jolla korkeintaan kaksi muotoa
      Shimama: Lempparini! (Legujen jälkeen) Tosi cool ja tyylikäs. Komeat valkoset raidat, tykkään!
      Meguroko: Toinen WTF??? Tää o aika hirvittävä otus...
      Zorua: Tosi cool dark-susi, ihan lemppariin kuuluva (toki näyttää mightyhyenalt/pockyhyenalt)
      Zoroark: Iha ok.. Ehk hiema turhan ylimääräne toi poninhäntä.
      Sitte asiaan eli legendaarisii.....

      Reshiram: COOOL!! Mutta pidän Zekromista enemmän, täsä on hieman liikaa kaikkea :)
      Zekrom: TOSICOOL!!!! Ostan kyl Whiten sillä toi o Whiten poke.

      Eipä tässä muuta, sivulla myös muita, mutta niis huono kuva ;D

      • SuoBBis

      • nm

      • nm kirjoitti:

        Ootko nähny sen tytön joka korvaa Dawnin animessa, se on karseen näkönen ja mikä tukka *...*
        mieluummin se B/W pelissä oleva tyttö tai miksei Dawn...

        Hihidaruma ja Zoroark on noist ei leguist mun lempparit

        Itse ostan varmaan blakin, mut riippuu exclusiveistä...

        Ja se linkki
        http://pokebeach.com/2010/07/preview-of-black-and-white-anime-new-pokemon-revealed

        Hei nm oon aatellu samaa, että se tyttö pelistä tulee varmasti jossain välin Dawnin paikalle.


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Ootko nähny sen tytön joka korvaa Dawnin animessa, se on karseen näkönen ja mikä tukka *...*
        mieluummin se B/W pelissä oleva tyttö tai miksei Dawn...

        Hihidaruma ja Zoroark on noist ei leguist mun lempparit

        Itse ostan varmaan blakin, mut riippuu exclusiveistä...

        Ja se linkki
        http://pokebeach.com/2010/07/preview-of-black-and-white-anime-new-pokemon-revealed

        Olisko parempaa linkkii tosta tytöstä?
        Aika..tyhmät noi törröttävät hiukset..
        Olis kiva nähdä D&P jaksoja mut ku mtv3.ta ei tuu enään pokemonii.. ja mul ei oo juniorii tai mitöän noit maksullisii kanavii.. ja tietty jos jo uudempi jaksoi ni niitöki olis kiva kattoo..
        B&W .ssä ei vissiin taaskan hirveesti keskenöisi eroi ku eri legut...?


      • diivu_87 kirjoitti:

        Olisko parempaa linkkii tosta tytöstä?
        Aika..tyhmät noi törröttävät hiukset..
        Olis kiva nähdä D&P jaksoja mut ku mtv3.ta ei tuu enään pokemonii.. ja mul ei oo juniorii tai mitöän noit maksullisii kanavii.. ja tietty jos jo uudempi jaksoi ni niitöki olis kiva kattoo..
        B&W .ssä ei vissiin taaskan hirveesti keskenöisi eroi ku eri legut...?

        kuulemma syksyllä pitäs alkaa kausi 11. Maikkarin katsomostakin löytyy.


      • SuoBBis
        diivu_87 kirjoitti:

        Olisko parempaa linkkii tosta tytöstä?
        Aika..tyhmät noi törröttävät hiukset..
        Olis kiva nähdä D&P jaksoja mut ku mtv3.ta ei tuu enään pokemonii.. ja mul ei oo juniorii tai mitöän noit maksullisii kanavii.. ja tietty jos jo uudempi jaksoi ni niitöki olis kiva kattoo..
        B&W .ssä ei vissiin taaskan hirveesti keskenöisi eroi ku eri legut...?

        Katsomos on 11.tuotantokausi, Pokemon Diamond And Pearl Battle Dimension ja se on jatkoa 10. tuotantokaudelle (Pokemon Diamond And Pearl)


      • nm
        SuoBBis kirjoitti:

        Katsomos on 11.tuotantokausi, Pokemon Diamond And Pearl Battle Dimension ja se on jatkoa 10. tuotantokaudelle (Pokemon Diamond And Pearl)

        En tiennyt et katsomost löytyy!


      • Ninetales
        nm kirjoitti:

        En tiennyt et katsomost löytyy!

        Mul on joku virheellinen kaistanleveys, enkä voi kattoo!!! :((((((


      • Diivu87
        SuoBBis kirjoitti:

        Katsomos on 11.tuotantokausi, Pokemon Diamond And Pearl Battle Dimension ja se on jatkoa 10. tuotantokaudelle (Pokemon Diamond And Pearl)

        ^? Siistii! Sit meen sinne siigailee niit.


      • nm
        Diivu87 kirjoitti:

        ^? Siistii! Sit meen sinne siigailee niit.

        Katsomo ei toimi ainakaa Chromen ja Safarin nettiselimilla, mut toimii kyl Explorella...

        Toivottavasti nyt toimii sulla...


      • nm kirjoitti:

        Katsomo ei toimi ainakaa Chromen ja Safarin nettiselimilla, mut toimii kyl Explorella...

        Toivottavasti nyt toimii sulla...

        niin ja toimii kans Mozilla firefoxilla


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Katsomo ei toimi ainakaa Chromen ja Safarin nettiselimilla, mut toimii kyl Explorella...

        Toivottavasti nyt toimii sulla...

        on explouer ja firefox :)


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        on explouer ja firefox :)

        Kai käytät aina Firefoxii? IE on oikeesti yks huonoimmista nettiselaimista...


      • nm
        rndm. kirjoitti:

        Kai käytät aina Firefoxii? IE on oikeesti yks huonoimmista nettiselaimista...

        En... TODELLAKAAN KÄYTÄ!!! Tuliko selväks!?
        Ja paras nettiselain ikinä on GOOGLE CHROME, perustelut,
        no simppelisti Googlen omat/sponsoroimat sivut (Google maps, Yuotube...ym.) toimii huomattavasti nopeammin Chromella ja tietenkin muutkin sivut latautuvat nopeasti.

        rndm kai käytät Chromee?


      • nm kirjoitti:

        En... TODELLAKAAN KÄYTÄ!!! Tuliko selväks!?
        Ja paras nettiselain ikinä on GOOGLE CHROME, perustelut,
        no simppelisti Googlen omat/sponsoroimat sivut (Google maps, Yuotube...ym.) toimii huomattavasti nopeammin Chromella ja tietenkin muutkin sivut latautuvat nopeasti.

        rndm kai käytät Chromee?

        Mozilla firefox on paras nettiselain ja on nopeasti valmiina käytettäväksi.


      • rndm.
        nm kirjoitti:

        En... TODELLAKAAN KÄYTÄ!!! Tuliko selväks!?
        Ja paras nettiselain ikinä on GOOGLE CHROME, perustelut,
        no simppelisti Googlen omat/sponsoroimat sivut (Google maps, Yuotube...ym.) toimii huomattavasti nopeammin Chromella ja tietenkin muutkin sivut latautuvat nopeasti.

        rndm kai käytät Chromee?

        Firefoxia käytän, lähinnä laajan lisäosakokoelman vuoksi. Foxia voi muokata enemmän. Onhan se hitaampi kuin Chrome jos siihen hankkii paljon lisäosia, mutta eipä se juuri haittaa. Chrome kyllä koneesta löytyy jos haluan nopeasti nettiin, mutta harvemmin sitä käytän.


    • Chikorita80

      Black/whiteen on kuulemma tulossa paljonkin uudistuksia verrattuna viimeisimpiin peleihin. Toivottavasti pääsemme vihdoinkin eroon siitä iänikuisesta A:n näpyttelystä, kun joka ikinen tekstinpätkä pitää vahvistaa että pääsee eteenpäin, etenkin pokécenterissä käydessä. Toinen ärsyttävä piirre on se plimputus joka soi, kun pokémonin hp on punaisella. Kyllähän jokainen pelaaja sen muutenkin varmaan hoksaa että hp on vähissä ilman moista plimputusta >_< Näitä kahta epäkohtaa lukuunottamatta pokémon-pelit ovat parhaimpia mitä on ^__^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe