Kaikki kysyjät HUOM!!

~~o~~

Täällä aloittelijan palstalla on säännöt joista ei mainita suomi24.n ohjeissa.
Tässä muutama perus juttu kysyjlälle avuksi.

1. Anna ensin perustiedot että -A-. Mikä käyttöjärjestelmä? ( ja versio, eli win98, 2000, xp, vista, 7,mac os x, ubuntu? jne

2. -B-. Kuvaile ongelmasi ns. alusta loppuun. ( ei tyyliin " moikka. avasin koneen ja hajos apua " ) koska mitä enemmän yksityiskohtia ongelmasta on, niin nopeammin ja enemmän löytyy apua kun porukka jaksaa vastaillakkin pulmiin.

3. -C- Käytä myös omaa harkintakykyä siten että, ongelmaasi tullut neuvo ei välttämättä ole se paras mahdollinen, tai pahimmassa tapauksessa jopa haitallinen. Eli odota että vastauksia tulee enemmänkin kuin se ensimmäinen.

4. -D- Ja jos epäröit saamaasi ohjetta, niin kysy samaa myös muualta.

5. -E- Ja ÄLÄ KOSKAAN TEE MITÄÄN MUUTOKSIA koneesi järjestelmiin ja muuhun jollet ole varma että tekemisesi ei ole haitaksi.

6. -F- Ja viimeiseksi tärkein on että tällä palstallakin on vakio vastaajat, mutta ei kande aina luottaa niihinkään.. aina muualtakin vahvistus vastauksia ongelmiin.. ja mitä pahempi ongelma, sen tarkempi tulee olla.

7

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan koko setillä, HYVÄ!

      • Mäkkitupalainen

        tuon voi tehdä tökkäämällä pystypeukkua — kuten jo tein ja suosittelen muillekin…


    • xyzxyz

      7. Älä koskaan himoitse lähimmäisesi Windowsia, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.
      8. Älä turhaan lausu L. Torvaldsin nimeä, sillä Linus ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

      • ~~o~~

        Vitsisi. "7. Älä koskaan himoitse lähimmäisesi Windowsia, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
        On oikeasti viittaus käskyyn "-->
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu."(2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Ja toinen vitsisi. "8. Älä turhaan lausu L. Torvaldsin nimeä, sillä Linus ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."-->
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)


      • Fifi4
        ~~o~~ kirjoitti:

        Vitsisi. "7. Älä koskaan himoitse lähimmäisesi Windowsia, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
        On oikeasti viittaus käskyyn "-->
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu."(2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Ja toinen vitsisi. "8. Älä turhaan lausu L. Torvaldsin nimeä, sillä Linus ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."-->
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Ole hyvä ja kirjoita samanlaine ohje vastaajille jotta osaavat hekin olla ihmisiksi. Kiitos.


      • Haukka-aho aittelija
        ~~o~~ kirjoitti:

        Vitsisi. "7. Älä koskaan himoitse lähimmäisesi Windowsia, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
        On oikeasti viittaus käskyyn "-->
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu."(2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Ja toinen vitsisi. "8. Älä turhaan lausu L. Torvaldsin nimeä, sillä Linus ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."-->
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Huu kivsafak!! Mooses Pessi rulaa. Olet varmaan hihhulipiireissä kova sana mutta täällä ei oikein innosta moinen satukirjan kopsaaminen


      • ghjkghjf
        ~~o~~ kirjoitti:

        Vitsisi. "7. Älä koskaan himoitse lähimmäisesi Windowsia, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
        On oikeasti viittaus käskyyn "-->
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu."(2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        Ja toinen vitsisi. "8. Älä turhaan lausu L. Torvaldsin nimeä, sillä Linus ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."-->
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä. (2 Moos. 20:2–17; 5 Moos. 5:6–21)

        2. jatkuu: vaan ainoastaan viattomia lapsia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe