analyytikko voi turvallisesti pongata Helsingin suurpetoja ilman että nilkka nyrjähtää kanin kaivamaan pesäkoloon.
Töölönlahden citykaniongelma? - Nolla jäljellä
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/96573-toolonlahden-citykaniongelma-nolla-jaljella
Helsingin puistot taas turvallisia
10
210
Vastaukset
- suen tassu
Analyytikon viestit ei täällä kauan pysy, jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, suurin osa täällä muiluttaa analyytikkoa, toivottavasti analyytikossa on sen verran miestä että siistii omat viestinsä niin voi taas tänne kirjoitella ja viestitkin täällä pysyisi.
- täytt'ä roskaa
ei ole mitään väliä pysyykö vai ei, mielipiteiksikään niitä voi sanoa. Lähinnä sairaan ihmisen fantasioita ja illuusioita maailmasta, jota vain hän itse elää.
- suen tassu
täytt'ä roskaa kirjoitti:
ei ole mitään väliä pysyykö vai ei, mielipiteiksikään niitä voi sanoa. Lähinnä sairaan ihmisen fantasioita ja illuusioita maailmasta, jota vain hän itse elää.
vastauksetkin analyytikon viesteihin on täyttä sontaa..
- roskat pois
suen tassu kirjoitti:
vastauksetkin analyytikon viesteihin on täyttä sontaa..
on parempi kun yksi sonnan kirjoittaja on poissa, ei muut silloin vastaile omalla sonnallaan.
Eli aivan oikein kun häirikkö poistetaan kuvioista. aina ollut asialinjalla ja hyvin tarkkaan perustellut väitteeni ja lausahdukseni. Hysteerisen apinan (susipelkurin) vinkumista ei vaan voi suhteellisuusteoriaan perehtynyt ihminen aina ymmärtää. Matemaattispsykologisesta koulutuksestani johtuen minulta kuitenkin tätäkin ymmärrystä löytyy, ja auttamisen halua.
roskat pois kirjoitti:
on parempi kun yksi sonnan kirjoittaja on poissa, ei muut silloin vastaile omalla sonnallaan.
Eli aivan oikein kun häirikkö poistetaan kuvioista.taidat tykätä pissa- ja kakkaleikeistä, heh heh. Mikäpä siinä, heh heh.
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
aina ollut asialinjalla ja hyvin tarkkaan perustellut väitteeni ja lausahdukseni. Hysteerisen apinan (susipelkurin) vinkumista ei vaan voi suhteellisuusteoriaan perehtynyt ihminen aina ymmärtää. Matemaattispsykologisesta koulutuksestani johtuen minulta kuitenkin tätäkin ymmärrystä löytyy, ja auttamisen halua.
kyllä sinä kantasi olet perustellut mutta sinun kantasi on täysin epäasiallinen.lisäksi sinun kirjoituksesi loukkaavat monia.kun kirjoitat että "olen perustellut väitteeni",niin perustele millä keinoilla pidät peto kannan nykyisessä tasossa.(aivan liian suuri) lisäksi perustele suomen tämän hetkinen peto politiikka.mm se miten maksetaan poromiehille petotuho korvaukset?
ekopost kirjoitti:
kyllä sinä kantasi olet perustellut mutta sinun kantasi on täysin epäasiallinen.lisäksi sinun kirjoituksesi loukkaavat monia.kun kirjoitat että "olen perustellut väitteeni",niin perustele millä keinoilla pidät peto kannan nykyisessä tasossa.(aivan liian suuri) lisäksi perustele suomen tämän hetkinen peto politiikka.mm se miten maksetaan poromiehille petotuho korvaukset?
pitäisi olla moninkertainen määrä nykyiseen verrattuna eikä mikään nykyinen lälläritaso. Ihmisen olisi tässä suhteessa hieman syytä väistyä sivummalle (kaupunkeihin). Poromiehiltä taas pitäisi ottaa kaikki korvaukset pois. Noitten "luontoterroristien" pitäisi sen sijaan maksaa valtiolle korvausta jos haluavat typerää elinkeinoaan harjoittaa.
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
pitäisi olla moninkertainen määrä nykyiseen verrattuna eikä mikään nykyinen lälläritaso. Ihmisen olisi tässä suhteessa hieman syytä väistyä sivummalle (kaupunkeihin). Poromiehiltä taas pitäisi ottaa kaikki korvaukset pois. Noitten "luontoterroristien" pitäisi sen sijaan maksaa valtiolle korvausta jos haluavat typerää elinkeinoaan harjoittaa.
kysymyksiä arvon analyytikko:millä elätät ihmiset kaupunkeihin? mitkä korvaukset pois poromiehiltä? millä elätät pedot 5v päästä jos niitten annetaan vapaasti lisääntyä?
- 9ijeudd
ekopost kirjoitti:
kysymyksiä arvon analyytikko:millä elätät ihmiset kaupunkeihin? mitkä korvaukset pois poromiehiltä? millä elätät pedot 5v päästä jos niitten annetaan vapaasti lisääntyä?
ihmisten pitäisi siirtyä kaupungeihin petojen tieltä, sehän tarkoittaa että petoja pelättäisiin, siksikö susianalyytikko asuu kaupungissa koska pelkää petoja?...no joo..tuosta olen kyllä eri mieltä, kyllä vielä suomessakin tarvitaan maaseutua "vilja-aittana" mutta mistä löydetään sinne sutta ja karhua pelkäämättömät ihmiset maata viljelemään ja asuttamaan maaseutu?
Tottahan sitä esim lapsiaan voi susilta suojata mutta erittäin harvinaista että susi vie esim lapsen, hieman on liiallisuuksiin mennyt petopelko, vähänkin vihiä siitä että jossain liikkuu susi tai karhu niin johan on mets seurue ja poliisi torrakot ojossa valmiina ampumaan. kyttäisivät enemmän noita vankilasta palanneita rikollisia jotka tappavat ihmisiä monenkertaisesti petoihin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725