on täyttä totta!Mä katselin eilen telkkarista yhtä dokumenttia niistä woodoo-menoista.Noitatohtori teki kiusallisesta naapuristaan pienen näköispatsaan ja rupesi sitten tökkimään sitä neuloilla.Naapuriparka loikki tuskissaan ilmaan joka kerta kun neula osui kohteeseensa!Mulle tuli kanssa mieli kokeilla hommaa joten mä näpertelin pikkuisen räsynuken itsestäni.Otin ison parsinneulan jonka lykkäsin nuken vasempaan kankkuun.Ja jukoliste että se teki makeata mun omassa perseessäni...Kokeilin vielä muutaman kerran eri ruumiinjäseniä ja joka kerran se neulanpisto tuntui mun omassa kehossani.Kun sitten lähdin käymään kaupungilla jätin nuken pöydälle.Mutta takaisin tullessani se oli hävinnyt enkä löytänyt sitä mistään.Ja illalla alkoi noituus puremaan!Joka puolella kroppaa pisteli niin pirusti ja oli kuin olisin ollut muurahaispesässä syötävänä.Koko pitkä yö meni kärvistellessä kauheissa tuskissa.Aamulla kysyin vaimolta josko se oli nähnyt pientä räsynukkea jonka olin väsännyt.Vaimo sanoi että se oli ollut hänen mielestään niin karmean näköinen joten hän oli antanut sen naapurin rouvalle.Tämä kun oli tarvinnut uutta neulatyynyä entisen kadottua...
Haitilainen noituus...
19
410
Vastaukset
- Anjaniina.
toivot, ettei sen tartte ommella siihen neulatyynyyn mitään ompelukoneella....
- hulla
:) :)
Tosi hauska!!! Näitä enemmän... - Hopia*
tarinan kertoja olet, koska ensimmäinen kirja julkaistaan;)
- ...
Vaikkakin olen pakana jne, mun mielest' woodoossa voi olla puolensa. Nimiuttäin tutkimattomat puolet.
Ok, woodoo on hupaisa sekasotku perinneuskontoja ja katolilaisuutta. Eli siis se perinneuskis puoli on sellaista, missä voi olla tottakin mukana. Nämät kuolleista herättämiset ja zombiet on tavallaan väännettu kristinuskosta. Niinno, joku jeesus heräsi kuolleista ja alkoi zombiena julistaan jotain. Tarkoitankin sitä, että ns noitien käyttämissä lääkkeissä, yrteissä jne, niissä voisi olla hyvinkin paljon lääketiedettä kiinnostavaa asiaa.
Mun luulon mukaan (kun tutkittua tietoa ei siis löydy) toi zombihomma on vähän niin, että woodoopappi ottaa haltuunsa jonkun ihmisen, melkein tappamalla sen jollain myrkyllä. Sitten se "herättää henkiin" sen aikain kuluttua vastamyrkyllä. Tyyppi kyllä ehkä elää sitten, mutta aivot on menneet aladoopiksi hapenpuutteen takia "kuolleena" olemisen aikana.
Siis tää oli ihan vaan mun teoria, tutkittua tietoa ei kumma kyllä ole olemassa.
Mutta ei ole monesta muustakaan asiasta. Haitilla 80 % väestöstä kuukuu johonkin woodoo- uskonlahkoon. Hauskista. Suomessa kuuluu kirkkoon 80% väestöstä. Ekös olekin hauskisluku taikauskoisten määrästä eripuolilla maapalloa??? Kertoo paljon ihmisestä, siis kulttuurista tms riippumatta.
Jaa olisi kai paljonkin höpinää asiasta, pitää kuitenkin nyt mennä tupakille.
Hei luotain, mä luen tosi mielelläni sun juttuja. Mutta se kappalejako!!!!! Paljon helpompi muuten kirjoittaakin, kun lyö välillä entteriä. Selkiytyy ja jäsentyy itellekin paremmin asiat. Ja etenkin, paljon helpompi lukea jäsenneltyä tekstiä.
Siis, tupakille, huumehan se sekin on. Kaitpa tässä vielä näkee jotain näkyjä. Raportoin, jos niin tapahtuu.
=DW= Nykyajan kiireisellä imisellä ei ole aikaa mennä akupunktiohoitoihin. Mutta sinne voi lähettää itseään esittävän nuken pisteltäväksi. Saattaa tietty herättää hieman huomiota, kun kesken liikelounaan naama alkaa vääntelehtiä neulanpistojen alkaessa tuntua. Vastapainoksi nuken voi sitten lähettää hemmotteluhoitoihin ja hierontoihin. Ja mikä ihana raukeus ja rentous leviääkään ruumiseen uuvutavan työpäivän lomassa!
- Sol57
kuinka sinulle aina sattuukaan..Toivon että, tämä naapurin rouva ei innostuisi jos, hän tämän nuken hukkaa niin millään magneetilla kuitenkaan etsimään...tai peräti purkamaan koko nukkea..Mitä jospa varmuuden vuoksi hakisit sen takaisin? Sanot että, vaimo erehdyksessä...antoi..vie sellainen ruusukukkakimppu....varo kuitenkin piikikkäitä ruusun varsia...en tiedä mistä moinen varoitus nyt mieleeni tuli...sinä kun sellainen todellinen SÄHLÄ;)))enhän minä muuten varottele..
tsau:Friidu- Luotain-56
Tossa pari tuntia sitten rupesi koko maailma pyörimään mieletöntä vauhtia.Multa tuli pahanmakuista vaahtoa suusta ja lopuksi tuntui kuin olisin ollut jossakin ravistimen tapaisessa.Tällä hetkellä on olo niin kuin roikkuisin ilmassa hartioitteni varassa.Onkohan ne onnettomat pistäneet sen räsynuken pesukoneeseen ja nyt mä olen sitten pyykkinarulla kuivumassa?Toivottavasti se eukko ei saa päähänsä alkaa heilumaan silitysraudan kanssa!Ikinä en enää pilkkaa vanhoja uskomuksia...
- Hopia*
Luotain-56 kirjoitti:
Tossa pari tuntia sitten rupesi koko maailma pyörimään mieletöntä vauhtia.Multa tuli pahanmakuista vaahtoa suusta ja lopuksi tuntui kuin olisin ollut jossakin ravistimen tapaisessa.Tällä hetkellä on olo niin kuin roikkuisin ilmassa hartioitteni varassa.Onkohan ne onnettomat pistäneet sen räsynuken pesukoneeseen ja nyt mä olen sitten pyykkinarulla kuivumassa?Toivottavasti se eukko ei saa päähänsä alkaa heilumaan silitysraudan kanssa!Ikinä en enää pilkkaa vanhoja uskomuksia...
pyykki silittää täytyy, sitä ennen venytetään muotoon, joten taitaa olla jumppahetki tulossa.
Koita kestää ;) - Sol57
Hopia* kirjoitti:
pyykki silittää täytyy, sitä ennen venytetään muotoon, joten taitaa olla jumppahetki tulossa.
Koita kestää ;)oikein kotitalousihmisiä tämä naapurin rouva, hänpä saattaa vielä TÄRKKIÄ käyttää silittäessään...;))) Toivon mukaan malttaa nyt mielensä...eikä lähde nukkea silittelemään...ja tärkkäilemään sen kummommin....Rouva-ihmistä varsinkaan jos hänelläkin on tällainen vaihtoehtovuodet ikään kysymyksessä niin ei koskaan ei tiedä....mitä tekee?
tsau:Friidu - Anjaniina.
Luotain-56 kirjoitti:
rouva voi päättää laittaa lisää täytettä neulatyynyynsä.
Kummankohan pään hän ratkoo ensin?
Minä sinuna kipittäisin tekemään kaupat siitä nukesta, ennekuin mitään pahempaa tapahtuu? - Sol57
Anjaniina. kirjoitti:
rouva voi päättää laittaa lisää täytettä neulatyynyynsä.
Kummankohan pään hän ratkoo ensin?
Minä sinuna kipittäisin tekemään kaupat siitä nukesta, ennekuin mitään pahempaa tapahtuu?Rouva käyttää siinä viisaasti päätään....(vitsi..vitsi...Friidu vähän tuhmia...);)) hyi..hyi....Suokaa Anteeksi Friidulla ehkä vähän levoton olo...;))) juuri nyt...
tsau:Friidu - Luotain-56
Sol57 kirjoitti:
Rouva käyttää siinä viisaasti päätään....(vitsi..vitsi...Friidu vähän tuhmia...);)) hyi..hyi....Suokaa Anteeksi Friidulla ehkä vähän levoton olo...;))) juuri nyt...
tsau:FriiduSattuu vaan olemaan tuo naapurin pirttihirmu jotenkin ilkeämielinen.Taitaa arvata mikä on homman nimi sillä jo heti aamusta alkaen mua on viety kuin sammakkoa äkeen alla.Heräsin siihen kun taituin istualleni linkkuveitsen tavoin ja sitten rupesi pää veivaamaan edestakaisin sivusuunnassa.Touhua kesti puolisen tuntia.Seuraavaksi mä raahauduin selälläni olohuoneen kautta keittiöön (jalat edellä!)kunnes hetkeksi helpotti.Ajattelin sitten keitellä aamukahvit joten kaivoin kaapista kahvipurkin käteeni.Juuri kun mä sain kannen auki niin molemmat käteni alkoivat tehdä jotakin ihme jumppaliikkeitä niin että kaikki kahvipurut lenteli ympäri keittiötä .10 minuutin taukoliikunnan jälkeen tuntui hetkeksi hellittävän niin että painuin pihalle hermosauhuille.Ja mitä merkeleellistä mä näinkään!Siellähän se rakas naapurin rouva tuijotti mua ikkunasta kuin sonni uutta keinosiementäjää ja sillä oli mun räsynukke kourassaan.Kun se huomasi että yritin pistää tupakan suuhuni niin silloin se alkoi veivata nuken päätä...Mullahan heti rupesi pää pyörimään kuin väkkärä eikä tullut sauhuttelusta yhtään mitään.Kun sitten kiukuspäissäni lähdin takaisin sisälle niin vilkaisin vielä taakseni.Luoja paratkoon...nyt tuli kiire...Naapurilla oli sakset kädessään ja se leikkasi nukelta juuri vyön poikki.Mä kerkisin nippa nappa eteiseen ennen kuin mun henkselit katkesivat.Mutta enhän mä kuitenkaan uskalla poistua täältä kotoa mihinkään joten täytyy rukoilla ettei se eukko saa päähänsä tehdä neulatyynystä mitään hernepussia koiralle!Sitä paitsi pavut pierettävät niin pirusti...
- Hopia*
Luotain-56 kirjoitti:
Sattuu vaan olemaan tuo naapurin pirttihirmu jotenkin ilkeämielinen.Taitaa arvata mikä on homman nimi sillä jo heti aamusta alkaen mua on viety kuin sammakkoa äkeen alla.Heräsin siihen kun taituin istualleni linkkuveitsen tavoin ja sitten rupesi pää veivaamaan edestakaisin sivusuunnassa.Touhua kesti puolisen tuntia.Seuraavaksi mä raahauduin selälläni olohuoneen kautta keittiöön (jalat edellä!)kunnes hetkeksi helpotti.Ajattelin sitten keitellä aamukahvit joten kaivoin kaapista kahvipurkin käteeni.Juuri kun mä sain kannen auki niin molemmat käteni alkoivat tehdä jotakin ihme jumppaliikkeitä niin että kaikki kahvipurut lenteli ympäri keittiötä .10 minuutin taukoliikunnan jälkeen tuntui hetkeksi hellittävän niin että painuin pihalle hermosauhuille.Ja mitä merkeleellistä mä näinkään!Siellähän se rakas naapurin rouva tuijotti mua ikkunasta kuin sonni uutta keinosiementäjää ja sillä oli mun räsynukke kourassaan.Kun se huomasi että yritin pistää tupakan suuhuni niin silloin se alkoi veivata nuken päätä...Mullahan heti rupesi pää pyörimään kuin väkkärä eikä tullut sauhuttelusta yhtään mitään.Kun sitten kiukuspäissäni lähdin takaisin sisälle niin vilkaisin vielä taakseni.Luoja paratkoon...nyt tuli kiire...Naapurilla oli sakset kädessään ja se leikkasi nukelta juuri vyön poikki.Mä kerkisin nippa nappa eteiseen ennen kuin mun henkselit katkesivat.Mutta enhän mä kuitenkaan uskalla poistua täältä kotoa mihinkään joten täytyy rukoilla ettei se eukko saa päähänsä tehdä neulatyynystä mitään hernepussia koiralle!Sitä paitsi pavut pierettävät niin pirusti...
paikka. Eukko tietää mistä on kyse. Seuraavaksi voi mennä poikki jotain muuta kun olkaimet. Hankkiudu väleihin sen hirmun kanssa, lirkuttele sille. Kun olet saanut huomion käännettyä toisaalle nappaat sen nuken ja juokset lujaa.
Kerro miten kävi. - Luotain-56
Hopia* kirjoitti:
paikka. Eukko tietää mistä on kyse. Seuraavaksi voi mennä poikki jotain muuta kun olkaimet. Hankkiudu väleihin sen hirmun kanssa, lirkuttele sille. Kun olet saanut huomion käännettyä toisaalle nappaat sen nuken ja juokset lujaa.
Kerro miten kävi.koiras poikii...Sen verran tuli tässä mietyttyä että nyt mulle ainakin selvisi yksi asia:Rouva on mulle vihainen koska mä onnistuin paljastamaan sen sairaaloisen salaisuuden!Mä olin jo kauan ihmetellyt sen rohtuneita huulia sekä krampissa olevia suupieliä.Mikähän kamala tauti...Mutta viime syksynä satuin olemaan ulkona kun pariskunta kömpi makuuhuoneeseensa.Niillä oli tuuletusikkuna auki joten meidän pihalle kuului ihan hyvin kun se eukko hihkaisi:No niin,kultaseni!Sammuta äkkiä se lamppu niin otan sen suuhuni!-Kohta valo pimeni ja mä jäin pihalle tupakalle puntaroimaan äsken kuulemaani.Eihän sillä mitään vakavaa tautia ollutkaan!Totta helkutissa sillä on suupielet ruvella kun tulikuumia hehkulamppuja työntää jatkuvasti suuhunsa.Onkohan sillä edes kaikki muumiot tallessa Kuninkaiden Laaksossa?Ja tietysti nyt sitä on ruvennut harmittamaan koska hehkulamput poistuvat kokonaan käytöstä.Taitaa tulla eteen uuden iltarituaalin etsiminen...Vaan nyt on jo niin hautova ilma että naapurit ovat lähteneet jonnekin uimaan.Tää on mun suuri tilaisuuteni käydä nappaamassa se kirottu mollamaija itselleni!Kakarat sen jo aamulla viskasivat autotallin katolle ja mä poltin pahasti selkäni kuumaan kattopeltiin.Oikein teki häijyä seurata kun isäntä otti haravan ja tempaisi nuken räystään viereltä maahan.Onneksi multa ei mennyt kuin kaksi kylkiluuta poikki ja noi kolme hammasta mun piti muutenkin käydä poistattamassa!Jaahas...nyt se surkea seurakunta hyppäsi autoonsa ja häipyi näkymättömiin...Jiihaa!!!...täältä tullaan nukkepieni...
- Hopia*
Luotain-56 kirjoitti:
koiras poikii...Sen verran tuli tässä mietyttyä että nyt mulle ainakin selvisi yksi asia:Rouva on mulle vihainen koska mä onnistuin paljastamaan sen sairaaloisen salaisuuden!Mä olin jo kauan ihmetellyt sen rohtuneita huulia sekä krampissa olevia suupieliä.Mikähän kamala tauti...Mutta viime syksynä satuin olemaan ulkona kun pariskunta kömpi makuuhuoneeseensa.Niillä oli tuuletusikkuna auki joten meidän pihalle kuului ihan hyvin kun se eukko hihkaisi:No niin,kultaseni!Sammuta äkkiä se lamppu niin otan sen suuhuni!-Kohta valo pimeni ja mä jäin pihalle tupakalle puntaroimaan äsken kuulemaani.Eihän sillä mitään vakavaa tautia ollutkaan!Totta helkutissa sillä on suupielet ruvella kun tulikuumia hehkulamppuja työntää jatkuvasti suuhunsa.Onkohan sillä edes kaikki muumiot tallessa Kuninkaiden Laaksossa?Ja tietysti nyt sitä on ruvennut harmittamaan koska hehkulamput poistuvat kokonaan käytöstä.Taitaa tulla eteen uuden iltarituaalin etsiminen...Vaan nyt on jo niin hautova ilma että naapurit ovat lähteneet jonnekin uimaan.Tää on mun suuri tilaisuuteni käydä nappaamassa se kirottu mollamaija itselleni!Kakarat sen jo aamulla viskasivat autotallin katolle ja mä poltin pahasti selkäni kuumaan kattopeltiin.Oikein teki häijyä seurata kun isäntä otti haravan ja tempaisi nuken räystään viereltä maahan.Onneksi multa ei mennyt kuin kaksi kylkiluuta poikki ja noi kolme hammasta mun piti muutenkin käydä poistattamassa!Jaahas...nyt se surkea seurakunta hyppäsi autoonsa ja häipyi näkymättömiin...Jiihaa!!!...täältä tullaan nukkepieni...
nyt varmasti hyvässä tallessa ;))))
- Luotain-56
Hopia* kirjoitti:
nyt varmasti hyvässä tallessa ;))))
Mä en löytänyt sitä nukkea koska naapurin pikkutyttö oli piilottanut sen omaan jemmaansa.Ja nyt mua oksettaa kyllä niin mielettömästi!Huomasin kauhukseni että naapurin pihamaalla alkoi lasten leikkiteekutsut...Se halvatun näköisnukke oli kunniapaikalla puutarhapöydän päässä ja kakarat juottivat sille kilvan jotakin itse tehtyä teenlitkua.Maku muistutti lähinnä moottoriöljyssä uiskentelevaa majavanraatoa ja mulla on nyt sisuskalut täysin sekaisin.Lisäksi nukke-vauvalle syötettiin myös hiekkakakkuja sekä nokkosista valmistettua lehtisalaattia.Mulla korventa kurkkua ja mahaa eikä henki meinaa kulkea millään.Olisikohan nielu niin täynnä sitä hiekkaa?Hetkeksi helpotti kun menivät näköjään päiväunille.Mä käytin tilaisuutta hyväkseni ja menin itsekin makoksimaan sohvalle että mahanpurut edes vähäksi aikaa helpottaisivat.Kerkisin mä vartin siinä torkkua kun taas vietiin!Oliskohan naapurin iso susikoira jostakin suivaantunut koska mut riuhtaistiin äkkiä sohvalta lattialle.Sitten siinä mentiin pitkin kämpän lattiaa kuin radaltaan eksynyt ballistinen ohjus ja tuntui kuin terävät koiranhampaat olisivat olleet takalistossa kiinni!Retuutus loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin.Ennätin jo huokaista helpotuksesta kun tunsin koko kropassani kipeitä iskuja.Konttasin kiireesti eteiseen ja raotin ulko-ovea.Voihan halvattu...nyt ne riivatun mukelot olivat taas pihalla leikkimässä ja tällä kerralla peräti oli pesäpallopeli menossa.Mä irvistelin varmaan tosi pahasti kun huomasin mikä niillä ipanoilla oli pallon korvikkeena.Ja kun huomasin että lyöntivuoro vaihtui niin konttasin kiireesti olohuoneen sohvan taakse.Ennätin häthätää vetää polvet koukkuun ja kädet pään suojaksi kun ensimmäinen lyönti lähti...ai saatana mutta kyllä tekee kipiää...
- Kipu-kipu
Julistin pienen puunuken pomokseni ja pistelin sitä nuppineulalla peffaan useita kertoja. Hän ei näyttänyt oireilevan ollenkaan. Ties vaikka olisi takamus täynnä paiseita, mutta päällepäin sitä ei voinut todeta.
- RIMMIR
heh heeh hhheee , kiitos nauruista. Eihän tästä tule loppua..ka..aaahhhaahhaaa....
- Luotain-56
Noitakonstien kohteena oleminen on tosi kuluttavaa.Koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.Mulla on taas alkanut tämäkin aamu reippaissa merkeissä!Naapuriperhe livahti näköjään ostoksille ja mun Riepu-Petteri on ilmeisesti jätetty auton takaikkunalle auringonpaisteeseen.Mä päättelen sen siitä kun naamasta alkaa kohta nahka irrota ja käsivarret ovat täynnä pahoja palohaavoja.Millähän tämän kirouksen pystyy poistamaan?Eilisen pesäpallo-ottelun jäljiltä on hiukan pehmeä olo mutta suurimmalta osin mä taidan kuitenkin olla vielä ehjä.Yöllä tosin heräsin 3 kertaa kun nukke putosi kai yöpöydältä lattialle ja kerran siihen että mulle yritettiin pujottaa vanhaa hikistä villasukkaa mukamas jonkinlaiseksi yömyssyksi!Voi hellalettas sentään...Ja taas mennään!!!Nyt onkin ilmeisesti tosi kysymyksessä sillä tuntuu kuin tukkaa revittäisiin irti.Taitaa olla autossa takaikkuna auki ja nyt mennään näköjään moottoritietä pitkin koska ajoviima on sitä luokkaa.Toivottavasti ne naperot eivät saa päähänsä roikottaa nukkea jaloista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986