Auttaisko joku vähän tän kanssa? Miten levy nyt oikein toimii, itelläni vain hyrrää tyhjää kun laittaa asemaan eikä tapahdu mitään. Kun yrittää siirtää tiedostoja niin tulee pelkkää ongelmaa tahi kone lagaa.
Apua? Miten siis voin KONEELTA siirtää LEVYLLE kuvatiedostoja? Soveltuuko se edes tähän tehtävään? Maxell DVD R. Kannessa lukee MAXELL 120min.VIDEO 4.7GB DATA 1-16x SPEED write-once / Single sided DVD R
Maxell DVD+R
2
359
Vastaukset
- maxcell
Se on tyhjä dvd aihio johon voi tallentaa tiedostoja,
mutta tarvitset siihen ehkä ns.poltto-ohjelman kuten Nero, jos käyttöjärjestelmä ei sitä osaa tehdä.
Yleensä asemien mukana tulee jonkinlainen softa jolla homma onnistuu ja ilmaisiakin löytyy netistä, mutta oikeasti ei ole niistä hajua kun on -nero käytössä
http://www.google.fi/webhp?hl=fi#hl=fi&source=hp&q=ilmainen poltto-ohjelma&btnG=Google-haku&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=85b7627c8e7d213c Ensimmäiseksi oli hyvä selvittää onko optinen asemasi DVD-versio ja polttava tietysti ja kelpaako sille R versio. Kokemusta mulla on vain parista poltto-ohjelmasta tosin toisesta useampikin versio ja kaikki on toiminut eritavalla yksittäisten tiedostojen suhteen. Kertomalla hiukan "ympäristöstä" joku vois tietääkin mistä nyt "kenkäpuristaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585