minne päin thaimaata kannataa mennä

jokke.y

moi olen varaamassa ensi talveksi matkaa thaimaaseen. en ole ennen käynyt thaimaassa mikäköhän olisi rauhallinen paikka missä ei ole liikaa humalaisia turisteja örveltelemässä enkä myös halua että ilolinnut olisi koko ajan kimpussa ja kuinka paljon kannattaa varata käyttö rahaa 2 viikon lomalle alkoholiin ei mene rahaa kun olen absolutisti .

12

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkennetaan:

Siis olit apsolutisti, mutta nyt on alkanut mennä vähän kovaa. Ilolinnut ei pyöri kuin perskärpäset, kun menet Amalian paariin, ei se lyllerö kauan jaksa pyöriä.

• hdgdgd

Oletan ,että olet lähdössä valmismatkalle. Hua-Hin, Cha-Am,Bangkok Siinä sopivia kohteita.
      ilolinnut eivät todellakaan ole'koko ajan' kimpussa sillä kyllä sinne 'lintupaikkoihin' täytyy ihan itse hakeutua
      eli tyttöbaareihin. siellä ne humalaisetkin pääsääntöisesti örveltää.
      Bangkok kieltämättä ole mikään rauhallinen kaupunki ,mutta varsin mielenkiintoinen kokemus. Varsinkin pimeyden laskeuduttua..

• Olen ollut kaksi kertaa Khao Lakissa( 2 vkko ja 4vkko) Rauhallinen paikka, hienot rannat, ei moottorihärveleitä rannalla, hyvää ruokaa, ystävällisiä ihmisiä. Olen lähdossä taas marraskuussa, 2vkko Khao Lakissa 2vkko Krapilla, haluan nähdä toisenlaisiakin maisemia, mutta Khao Lak vetää kuitenkin. Siellä ei ole ilolintuja eikä humalaisia turisteja,
      ravintolat suljetaan n. klo 23.
      Suosittelen.

• merinorsu

Rayong Itä Thaimaassa on rauhallinen paikka. Pattayalle vain n. 50 km jos välillä haluaa käydä katsomassa vilkkaampaa meininkiä. Minulla on Rayongissa 70m2 asunto 50m päässä 11 km pitkästä hiekkarannasta. Alue on paljon edullisempi kuin esim Pattaya, Phuket tai Bangkok, rannalla ei kauppiaita eikä turistimassoja. Koh Samet paratiisisaarelle lautat lähtevät Pan Phen kylästä 6 km päästä. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. Asunto vapaana enää 1 - 12.9 ja 5 - 29.10.2010. Ilolintuja en ole nähnyt ja rahaa ei paljon kulu, varsinkaan jos et aio kovasti tuliaisia ostaa, ruoka, juomat ja kulkeminen eivät paljon maksa. Vaikea sano paljonko pitäisi varata, ehkä 10 - 15 € päivässä. [email protected] puh: 050 5921665

• 10-15€/pvä ?.
        Jos sulla on toi kämppä siellä niin tiedät paljonko tulee kuluja päivässä.
        Siis älä aliarvioi suomalaisia lomailijoita noilla hinnoilla vuokrataksesi kämppääsi.
        Mietippä ite jos suomalainen tulee ja sillä on vaikkapa 250€ mukana käyttörahaa.(sun mukaan 2 vkon matkalla menis 140-210).

Mitä muuten maksaa pari viikkoa sun paikassa?.

Noi matkat Pattayalle ja Pan Pheniin, paljonko maksaa kyydit?.
        Mitä kustantaa lauttamatkat?
        Toi 10-15€/pvä pitää kyllä hengissä paikan päällä, mut ei mitään muita kuluja.

Eli matka Thaimaahan ( lennot, taxit)ja majapaikan lähellä oleskelu.
        Ja siinäpä ne Thaimaan kokemukset :)).
        Ruokailut ja alkoholittomat juomat.

Hyvät lomat jotka tuommoiseen lomailuun alkaa.

• näin se on
        kitewind kirjoitti:

10-15€/pvä ?.
        Jos sulla on toi kämppä siellä niin tiedät paljonko tulee kuluja päivässä.
        Siis älä aliarvioi suomalaisia lomailijoita noilla hinnoilla vuokrataksesi kämppääsi.
        Mietippä ite jos suomalainen tulee ja sillä on vaikkapa 250€ mukana käyttörahaa.(sun mukaan 2 vkon matkalla menis 140-210).

Mitä muuten maksaa pari viikkoa sun paikassa?.

Noi matkat Pattayalle ja Pan Pheniin, paljonko maksaa kyydit?.
        Mitä kustantaa lauttamatkat?
        Toi 10-15€/pvä pitää kyllä hengissä paikan päällä, mut ei mitään muita kuluja.

Eli matka Thaimaahan ( lennot, taxit)ja majapaikan lähellä oleskelu.
        Ja siinäpä ne Thaimaan kokemukset :)).
        Ruokailut ja alkoholittomat juomat.

Hyvät lomat jotka tuommoiseen lomailuun alkaa.

se kun on niin että Kitewind on tottunut vain Phuketin hintatasoon.10-15 € kun riittää jos ei oleskele Phuketissa.

• näin se on kirjoitti:

se kun on niin että Kitewind on tottunut vain Phuketin hintatasoon.10-15 € kun riittää jos ei oleskele Phuketissa.

10-15€ pystyy hengissä, mut eipä siitä muuhun jää.
        Ei tullut selväx et mitä kustantaa sun paikka?.
        Mulla kustantaa 12 000baht/kk patongilla joka tais olla juttujen perusteella kallein?.

• nautit lomastasi

Aivan kuten tossa ylempänä joku sanoi: Kyllä sinne ilolintukujille pitää IHAN ITSE "eksyä vahingossa" ja kaikkiin vähänkin suuremmille baarialueille samoin. Saat olla ihan rauhassa missä tahansa niin ilotytöiltä kuin örveltäjiltäkin, aivan missä tahansa Thaimaassa!

• Tauhuanguu

Suosittelen ehdottomasti matkakohteeksi Chonnabotia.

• Urpoko

Älä tuu Uboniin, nää ei tykkää absoluteista...

• raipe.r

mene ao nangiin saat olla rauhassa siellä ei ilotyttöjä näy, eikä paljon humalaisiakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5381
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3758
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3497
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59