Minulla on windows 7 koneessani ja haluaisin saada videopätkistäni tehtyä muutamia still-kuvia. Windowsissa ei ole enää sitä Movie Makeria, jonka avulla se onnistui vaan nyt tässä on widows live elokuvatyökalu-ohjelma. Sen kautta ei ilmeisesti voi tehdä näitä still-kuvia?
Still-kuvia videoista
6
139
Vastaukset
ole imuroitavissa 7:lle MS:n sivuilta........?
- asian tuntija
Kyllä sen asennuksen pitäisi onnistua myös käynnistä-valikon kautta, Movie Maker kuuluu Windows Live Essentials -pakettiin.
- Upi Vaan
asian tuntija kirjoitti:
Kyllä sen asennuksen pitäisi onnistua myös käynnistä-valikon kautta, Movie Maker kuuluu Windows Live Essentials -pakettiin.
vaan windows 7 home premium, joten siihen ei taida tuo Essentials-paketti kuulua? En ainakaan itse löydä sitä käynnistä-valikon takaa.
- illa
vaikka koko elokuva still-kuviksi.
- Upi Vaan
ihan turvallinen imuroida omalle koneelle? Movie makerissa oli windowssilla havaittu tietoturvaongelmia sekä vistan että xp:n osalta eli olisiko se sen takia jätetty 7:lta kokonaan pois?
- jokunimim erkki
Upi Vaan kirjoitti:
ihan turvallinen imuroida omalle koneelle? Movie makerissa oli windowssilla havaittu tietoturvaongelmia sekä vistan että xp:n osalta eli olisiko se sen takia jätetty 7:lta kokonaan pois?
sillä voi tehdä helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693