Nettitikku ei pelitä

huawei ei toimi

Hei,


Kun yritämme avata internettia Saunalahden Huawei-nettitikulla, iskee se herjaa verkkoasetusten tarkistamisesta.
Joskus toiminut, kun rämpyttää jatkuvasti "Kyllä" painiketta, mutta tällä hetkellä ko. netti on mykkänä.

Onko muilla palstalaisilla kokemuksia vastaavanlaisten oireiden ratkaisusta?

14

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se "pikku" tieto, joka kysymyksestäsi puuttui ja joka on aivan olennainen jotta sulle voidaan järkevästi vastata?

      Ei, se ei ole koneen väri vaan...

      Vihje: Kyseessä on kaikkein yleisin suomi24:n tietotekniikkakysymyksissä esiintyvä puute.

      Toinenkin puute sulla on. Arvaapas moniako teknisesti ja problematiikaltaan aivan erilaisia Huawein tikkuja Suomessa on jaeltu ja myyty? Vastaan tähän nyt heti, että _monia_. Mitähän siis tältä osin voisit kertoa?

      • n

        Oletko repe syönyt taas liikaa sieniä?


      • hugg

        Aina sama juttu näillä pölvästeillä. Ei kerrota mitään ees pyydettäessä ja kaikki pitää arvata.. liian hapokasta


      • Tiikat

        Käytössäni on saunalahden mokkula.... Nettitikku E160E..käyttöjärjestelmä on vista.... ja herjaa verkon kanssa..hetken pelittää ja sit katoaa yhteys....


      • Tiikat kirjoitti:

        Käytössäni on saunalahden mokkula.... Nettitikku E160E..käyttöjärjestelmä on vista.... ja herjaa verkon kanssa..hetken pelittää ja sit katoaa yhteys....

        on aika paska tikku.


      • Tiikat
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        on aika paska tikku.

        Otin eilen kaikki johdot koneesta irti...avasin "konepellin" ja imuroin...pistin kasaan ja nyt TOIMIII! Ei ole herjannut sen jälkeen.


      • Huawei E160
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        on aika paska tikku.

        ei ole paska tikku.Minulla toimii ja on toiminut huomattavasti paremmin kuin esim. E230.Se vasta oli paskojen paska.


    • qwerfy

      Samaa vikaa on ollut Huawein mokkulan kanssa, ja siihen auttaa jatkuva kyllä painikkeen rämpyttäminen.

    • "tikuttaa"

      E 160 tikulla jonka sain nopsaan vaikka se ei siihen kuulunut. Sittemmin asiasta reklamoituani sain jo varsin nopean E 1820-tikun joka on kyllä toiminut muuten mutta joskus tälläkin kysyy yhteyden muodostamisesta
      ja vaikka kuinka rämpyttää "kyllä" - ei auta - ei yhdisty - ennen kuin sulkee/katkaisee yhteyden ja sitten
      avaa hiirellä kuvakkeesta?

      Ja tuossa lauantai iltana oli kyllä jotain varsinaista jäynää kun ei meinannut mitkään toiminnot pelittää?
      Sitten muistin, että joku kirjoitti seuraavasti tuolla kanarian palstalla: (kesäaikaan on myös mokkula, joka joskus sanoo yhteistyösopimuksen irti. Sain hyvän neuvon operaattorilta, eli pitää "vaihtaa porttia" ts. törkätä se nettitikku toiseen vierekkäiseen reikään.) - Ja kuinka ollakkaan taas on toiminut ihan jeess?!
      Tulee vaan mieleen, että aika monimutkaisia nämä mokkuloiden "käyttökommervenkit" ovat. Aika paljon
      joutuu käyttämään omaa neuvokkuutta - ei taida em. ohjekaan kuulua "viralliseen ohjeistukseen".

      • vanhoina parempna aikoina hettitikkuun sai haaroituskaapelin jolla virta otettiin kahdesta usb-portista yhtaikaa. Ei saa enää vaikka huonossa kentässä tikku vie virtaa luokkaa 600 mA eli enemmän kuin yksi portti antaa


      • ostin
        as77 kirjoitti:

        vanhoina parempna aikoina hettitikkuun sai haaroituskaapelin jolla virta otettiin kahdesta usb-portista yhtaikaa. Ei saa enää vaikka huonossa kentässä tikku vie virtaa luokkaa 600 mA eli enemmän kuin yksi portti antaa

        Hanki omalla verkkolaitteella varustettu Hubi ja katso, että sen virtalaite on kyllin tehokas. Ei tuo paljoa maksa. Auttaa virtasyöpölle mokkulalle.


      • Etanatikku

        Olen käyttänyt neljä-viisi tuntia Saunalahden sivuilla ohjeita etsiessäni. Áivan hyödytöntä puuhaa. Nyt ne on laittanut sinne sivut, mjoissa käyttäjät pääsee neuvomaan toisiaan.. Kuulostaa todella fiksulta!!!
        Noin tekee firma joka haluaa piilottaa käyttämisongelmat.


    • Etanatikku

      Tuttu juttu. Minä joudun jatkuvasti hakkaamaan 5-12 minuuttia eri valikoita ja ruutuja päälle ja pois ja poistamaan nettitikun ja laittamaan uudestaan. Kysymys tulee; Oletko varma että asetuksesi ovat kunnossa. Keskimääräinen käynnistysaika minulla on noin 5 minuuttia. Noin 50 käynnistyksen kokemuksella. Saunalahden sivuilta olen yrittänyt etsiä selitystä tähän, mutta se on tosiaan aika tuskaista hommaa. Yhden ainoan kerran on tikku käynnistynyt nikottelematta alle minuutin.

      • ei nettiyhteyksiä

        Kannattaisi opetella tietokoneen käyttöä ja nettiyhteyden luomista enemmän kuin sitä hakkaamista. Yleensä vika on siinä näppäimistön etupuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe