Uudet kysymykset

Ei runoilijaksi

Entäpä jos majakka
ei meren lainehille
keikkuvalle loistais
tietä turvalliseen satamaan,

vaan vartijanaan oiskin
pervertikko?

Entä jos kristityksi
itseänsä nimittäiskin
liian nuoren
hyväkskäyttäjä?
Vai muutenko hän sakkolihalta
bongailemansa typyn näyttävän
vain tahtois?

Miks tätä kysyn?
Nämä kuvat annan?
Miks sinut tähän liitän?

Sä joskus jollekulle
vastannet, alias
kuka oikeasti oletkaan?

http://kuvake.net/blogs/view.php?id=151199

http://kuvake.net/picks.php?folder_id=85674

http://kuvake.net/user/Night-Devil?image_id=2200300&folder_id=-1

http://kuvake.net/wap.php

http://kuvake.net/explore/?v=backgrounds

7

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei runoilijaksi

      aapiskukon lailla kirjoitteli
      kommenttejaan
      nimimerkki äitiparta,

      hän vasta olikin myös
      man of mysteri,

      ihminen salaperäinen.

      Voi tätä skeidaa,
      tämän ylläpitoo.

      Ja tässä tulikin se
      varsinainen vinkki:

      ihminen erehtyä
      perinpohjin saattaa
      suhteen toisen ihmisen

      ja suhteessaan
      toiseen ihmiseen.

      Mutt kauppa
      kustannuksellansa käy.

      • Ei runoilijaksi

        vai niin itseironinen,
        että ilmaisuni vaaralliseks käy?

        Ei vielä lakaisijaa palstan näy,

        mutt käry käy
        jo yllä nuorten
        tyttöjen ja poikain kuvien,

        sillä pervon päätä polttaa
        kysymys,
        mä miten muuten ostan sen?

        Kun itsensä se tuolleen myy.


      • Ei runoilijaksi
        Ei runoilijaksi kirjoitti:

        vai niin itseironinen,
        että ilmaisuni vaaralliseks käy?

        Ei vielä lakaisijaa palstan näy,

        mutt käry käy
        jo yllä nuorten
        tyttöjen ja poikain kuvien,

        sillä pervon päätä polttaa
        kysymys,
        mä miten muuten ostan sen?

        Kun itsensä se tuolleen myy.

        pitäiskin vallassansa
        pervot hihhulit?

        Siks pedofiliasta
        kirjailijan alun
        kirjoitukset poistuneet
        vain ois
        kera pilailevan hulabaloon?

        Entä jos jumalrakkaudesta
        saarnaiskin
        vain jumalana esiintyvä
        kylpä,
        hieman ärrävikainen,
        muuten viaton?

        Entä jos nyt vain
        runoilla mä tahdoin,
        kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo?

        Siis tulis musta vihdoin
        runoilija aito?
        Vai onko haluni kirjoittaa
        vain asiaa?

        Sä ota asioista itse selvä.
        Kysy kysymästä päästyäs.


      • Ei runoilijaksi
        Ei runoilijaksi kirjoitti:

        vai niin itseironinen,
        että ilmaisuni vaaralliseks käy?

        Ei vielä lakaisijaa palstan näy,

        mutt käry käy
        jo yllä nuorten
        tyttöjen ja poikain kuvien,

        sillä pervon päätä polttaa
        kysymys,
        mä miten muuten ostan sen?

        Kun itsensä se tuolleen myy.

        Kiitos!:)


    • Tässä taas "puhutaan ymmärryksellä mitä vain täydellinen tietämättömyys saa aikaan" ! :O
      Ja noi nuoret tytöt varmaa kauheasti tykkää siitä, että niiden kuvat on nostettu julkisuuteen tämän
      tyyppisessä ihmisen/taiteilijasielun flaskaamisessa...

      Mikä sinä olet arvostelemaan toisia tai heidän kristillisyyttään tai yhtään mitään ?

      http://www.youtube.com/watch?v=yy_13UmYw7o

      • Ei runoilijaksi

        saalistansa sulatellen
        osui satakielen maille,
        loihe sanomaan:
        - Kas nastaa iltapäivää,
        sinä neito punahilkassas -
        se on veery fun,
        täyttää fantasiat mun.

        Venytteli.
        - Miks silmäs sun on
        noin suuret on, ammollansa aivan?
        - Jotta nähdä voin sun rintavakos,
        tyttö punahilkkainen.

        - Miks kieles sun
        noin pitkä on?
        - Perässäs olen juossut,
        perääs kuolannut,
        oi, tyttö punahilkkainen.

        - Miks vatsas pyöreä noin on
        ja niskas paksu, makkarainen?
        - Niin monta neitoo nuollut,
        niellyt oon,
        sä tytön tarjokas.

        Tuo niljakas.

        No, mitäs runoilija:

        Mä kaiken tuonkin nielen.
        Kuulla sainhan myös mä
        satakielen.


      • Ei runoilijaksi

        Hei, otetaas pienet myrkyt!

        Kas,
        aikuisviihdekouluttajako
        se yhä täällä häärää,
        sanojen tahdin määrää?

        Ja kuiskuttelee mulle:

        ”Runous kun nyt
        sattuu oleen vähän
        sitä taikka tätä.
        Siis tulkitsepa sitä,
        taikka lukaise vain tätä,
        tahi aukomatta
        avaukset suuripiirteiset
        mun sä jätä.

        Ja päätäs!
        Ota vaikka huurteiset,

        sillä lukemattomat
        on täällä värssyt mun!

        Tiedotusrunokkeita
        lajitovereilta pyydän,
        niitä itsekin mä syydän -

        noudatan tässä
        näkymättömässä
        hässäkässä
        kansan yksimielistä
        vain tahtoo,
        se kun tahtoo
        sitä kaksimielistä.

        Älä sinä vastaan
        siinä vaahtoo!
        Tai oot vain
        kääntymässä elämässä,
        ja mä hukutan sut
        vaikka Pieliseen.

        Niin tuun sut kastaan -
        niin kuin isäkin
        rakasti lastaan -
        tähän uskon lahkoon.

        Se kuolemakses on.

        Mä rahaa, mainetta
        näin pervoenkeleille
        tahkoon!

        Eläköön puolialastomat
        tyrkyt!”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe