Musta tuntuu että .. en osaa oikeen ees sanoinkuvailla miltä musta tuntuu. Oon kohta 2 vn ihanan tuittupäätytön yh-mamma. Koitan aina kattoo asioitten valoisia puolia, mutta.. Tänään tuntuu taas että .. huoh.. Asun pienellä paikkakunnalla jossa asuu myös mun ja tytön "isän" (mikäli miehestä joka vaan juopottelee vailla HUOLENhäivää jne eikä piittää lapsestaan) voi käyttää sitä sanaa. Niin tuleepa sekavaa tekstiä muttako ois niin paljo asiaa ettei tiiä mistä alottas.. Olen 24/7 tytön kans, ikinä ei ole omaa aikaa, paitsi se mitä tyttö nukkuu pväunia vajaan 2 h. Joko siivoilen tai kuten nyt kirjotan tänne.. Mun sukulaiset ilmeisesti aattelee että se on nyt oma elämä loppu ja kaikki menee lapsen ehdoilla..Mun äidillä on masennusta ollu siitä asti ku ite vaan jaksan muistaa, kuinka rankkaa sitä oli jo lapsena seurata sivusta. ja aina mietein että ite en halua samaan jamaan.. niin se ei jaksa oikeen tytönkans olla..Nyt kaikenlisäksi tyttö on sairastellu koko kevään ja kesän. nYtkin oli jopa kolmatta vkoa terveenä niin johan taas tuli kauhea yskä ja nuha. Auta taas ku alkaa pommittaa tkta vaikka siitäkään mitään hyötyä ole. Ja yksityiselle ei oo vara viiä. Niin ja isänpuolen sukulaiset ei pidä yhteyttä, joskus jutellaan jos kylällä nähdään. Tyttö ei oo ikinä ollu missään yökylässä, puhettakaan koko vkonlopusta, tai no v äliäkös sillä oisko vkoloppu vai arkipvä kun niillä ei ole mitään eroa. Kavereita ja ystäviä on muutama, joilla myös on lapsi/lapsia, mutta niilläki on oma perheelämä ja menot. ylistetty olkoon arjen rutiinit, ilman niitä mun pää varmaan leviäis käsiin. Pääpointti nyt tais kumminki olla se, että kaikkipvät tuntuu aina niin samalta, eikä oo silleen mitään mitä oottaa, tai toivoa että kesäpäivänä sais edes yhen päivän maata rannalla ilman huolenhäivää. Tiiän että kaikki pvät ei oo samanlaisia ja mulla on ihana söpö tyttö, mutta joskus tuntuu että jos yhen päivän, yön ja aamun sais olla vaan omissa oloissaan.
purkaus
2
210
Vastaukset
- mamy blues
Koska tyttösi on jo 2-vuotias, hae hänelle päiväkotipaikka ja etsi töitä, vaikka osa-aikatöitä. Teet palveluksen itsellesi ja lapsellesi. Saat uutta virtaa työstä ja lapsesi ikäseuraa. Viestini on hyväätarkoittava, eikä sitä ole kirjoitettu ivallisella mielellä.
Mikäli tukiverkko kotipaikkakunnallasi on huono, mikä estää sinua lähtemään uusille vesille.
Entä lapsen isä vanhemmat, onko heistä apua?
Millaisesa asunnossa asut, onko mahdollista että sairastelun aiheuttaa home? itse soitin perheneuvolaan ja pyysin apua. sieltä käskettiin ottaa yhteys perhetyöntekijään, joka tulee keskiviikkona kartoittamaan meille tilannetta ja katsomaan millaista apua he pystyvät tarjoamaan. mikä vain apu kelpaa, isompi lapseni oireilee jo aika pahasti. päiväkotipaikkaa meille ei ole myönnetty, koska olen kotona vauvan kanssa, joten perheneuvolasta tekevät lausunnon, jossa kerrotaan lapseni todellisesta päivähoidon tarpeesta. toiveikkaana odotan mitä tuleva tuo.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671821Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111638Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51930Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia401878Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69869Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68666- 53656
- 27651