mondeo 1,8i kat 96

k

katalysaattori mistähän löytyisi sopiva vanha paikalla oleva yläpäästään kaksihaarainen.

5

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa vaan

      Itsellä 8/96 malli. Siinä katalysaattori on välimalli, jota on valmistettu vain pieni sarja. Fordilla se maksaa tolkuttomasti lähes auton hinnan. Saksan verkkokaupoissa on johonkin järjelliseenkin hintaan. Voi ostaa myös bilteman tarvike katin ja hitsailla paketin kiinni. Itsellä kylläkin ongelma poistui vaan kaasuttelemalla kunnolla. Suosittelen sitä ensin sinullekin. Sanovat, että katalysaattori ei yleensä hajoa muuta kuin mekaanisesta iskusta.

    • saa paljon halvemmalla kuin motonetistakaan.. http://rengas-online.com/
      jos on aikaa ootella pari viikkoa ja on kotona kun yrittävät toimittaa.

      • kanssa vaan

        Tarkoitin, vaan että jos sattuu olemaan kyse siitä marginaalisarjan katista, jota ei motonetissa tai muistakaan Suomen mantereen varaosakaupoista löydy yhtään mistään. Saksasta löytyy kyllä, siinä oot oikeessa. Sielälkin se alkaa olla kalliin puoleinen. Ihan oma ratkaisu miten tekee, voi sen hitsaillakin muista osista. Mutta Suomen Fordin merkkiliikkeelle ei kannata tässä tapauksessa vaivautua menemään. Ja ensiapu niin kuin eka viestissä mainitsin, et menisi katsastuksesta läpi.


      • k
        kanssa vaan kirjoitti:

        Tarkoitin, vaan että jos sattuu olemaan kyse siitä marginaalisarjan katista, jota ei motonetissa tai muistakaan Suomen mantereen varaosakaupoista löydy yhtään mistään. Saksasta löytyy kyllä, siinä oot oikeessa. Sielälkin se alkaa olla kalliin puoleinen. Ihan oma ratkaisu miten tekee, voi sen hitsaillakin muista osista. Mutta Suomen Fordin merkkiliikkeelle ei kannata tässä tapauksessa vaivautua menemään. Ja ensiapu niin kuin eka viestissä mainitsin, et menisi katsastuksesta läpi.

        itse hain purkaamosta käytetyn kun kuulin varaosaliikkeen hinnan 360 alennuksineen,miksi näitä malleja vaan on turhan monta.


      • 400e, sop.muk.
        k kirjoitti:

        itse hain purkaamosta käytetyn kun kuulin varaosaliikkeen hinnan 360 alennuksineen,miksi näitä malleja vaan on turhan monta.

        1,8 vm 95 (huhtikuu), olis koko farkku , varaosiksi, kannentiivistevika, tampere.

        ensin, [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe