Tätä hellettä yli 30 astetta on jo kestänyt kauan ja lisää on luvassa. Mietin mitä pitäisi juoda kuumalla säällä, pelkkää vettä, kivennäisvesiä vai siidreitä, olutta mahdollisesti viinejä? Tässä pohdiskelen kun aamulla maistui niin hyvänmakuiselta kivennäisvesi kahvi kupposen jälkeen.
Mitä juot kuumalla säällä
5
152
Vastaukset
- ihana kesä
kohtuullisesti.
- Tepposet
Normaalilämmössäkin minun tapanani on pitää käsillä jääkuutioilla ja kevytsiiderillä (alkoholiton) täytetty pitkä lasi.
Nyt kulutus on ollut suurempi ja vaihtoehdoksi olen ottanut miedoksi laimennetun sokerittoman mehu-uutteen.
Alkoholia ei lainkaan ja pelkkää vettä hyvin vähän.
Kahvia normaalisti. sekoitusta piimä ja vesi 50/50
- tietääkö joku
mutta nyt pamahti tuo maidonvalkuaisallergia.
Yritän kutittaa tuolta 60 jos joku muistaisi nuorten urheiluseurojen ohjeen jostain 1980 alulta.
Vettä, merisuolaa, tiivistemehua ja hunajaa tai sokeria joku suhdekin oli ja jotain vielä... - Tähtisilmä**
tietääkö joku kirjoitti:
mutta nyt pamahti tuo maidonvalkuaisallergia.
Yritän kutittaa tuolta 60 jos joku muistaisi nuorten urheiluseurojen ohjeen jostain 1980 alulta.
Vettä, merisuolaa, tiivistemehua ja hunajaa tai sokeria joku suhdekin oli ja jotain vielä...maisunut ihan hyvältä, jopa makealata janoon. Aamuisin saatan juoda ison lasillisen tyenimehua, mutta janoon vain vettä. Syön kyllä monipuolisesti, yritän ainakin, ja nyt olen niin ihastunut spelttileipään ja ruisleipään. Nuo urheilujuomat jätän väliin, kun helteellä olen suosiolla laiskempana.
Aamuin ja illoin teen silloin välttämättömät hommat, ja nautinkin lekottelusta:D varjossa, jos on märkä pyyhe hartioilla.
Tämä mökkipaikkani kun on isolla tasaisella alueella, niin on tosi kuuma 4-8 välillä kun maaperä on lämmennyt.
Jokivesi on sentään viileää ja varjossa maakin on siedettävä. Ehkä pahin on jo ohitse, muuten pitää varautua maakuopan kaivuuseen, niinkuin Gotlannissa. Kesäkeittiöt ovat siellä puolittain maan alla:D Ikkunat ihan maan tasalla! Ja viileitä ovat....
Sääli on Moskovalaisia, kun joutuvat tukalassa ilmanalassa ja kuumudessa olla, kodinkin on tuli monilta tuhonnut. Voi sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010