On se mukavaa

saatanansaatana

On se vaa mukavaa ku täällä maalla 1megan netti maksaa 32e kuussa ja pk seudulla 24megan alle 30e. On vaan niin mukavaa

3

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kun

      se 320 m2 omakotitalo ja 2,5 hehtaarin tontti on täällä maalla merenrannalla.
      Mieluummin kuitenkin täällä hitaahkon 32€:n yhteyden päässä kuin hikisessä
      Cityssä 27 m2 kerrostaloyksiössä nopean 30€:n linjan päässä.

    • jos käy hyvä säkä, saa halvan yhteyden nettitikulla. Saunis 13,90 €/kk, Soneran 1Gt/kk 9,90€/kk jne

      jos käy huono säkä, menee hermot

      hintaeron vuoksi jotkut ostavat nettitikkuun tehokkaan antenninkin, tulee pitkän päälle silti halvemmaksi kuin kiinteän kk-hinnat

      minulla Soneran liikkuvalla heinä...maaliskuun akan 2,1 Mt/s, sitten monta kuukautta kelvottoman hidas, heinäkuusta alkaen nyt 2,4 Mt/s

      • sorry typot: piti olla 2,1 Mbit/s ja 2,4 Mbit/s ... Hankala foorumi kun ei voi korjailla lähetettyä viestiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe