Päättyykö Pokemon (anime) koskaan?

pokefani

Pokemon anime se on jatkunut jo reilusti yli kymmenen vuotta. Uusia jaksoja ja tuotantokausia tulee koko ajan vain lisää ja lisää, mutta mikäs siinä, pidän kyseisestä animesta. Olen kuitenkin joskus miettinyt, että päättyykö Pokemon anime joskus? Kai se sentään joskus päättyy? Olen myös miettinyt sitä, että jos ja kun kyseinen anime joskus päättyy, niin miten se päättyy?

Jos ja kun Pokemon anime joskus päättyy, niin omasta mielestäni parhaimmat mahdolliset päättymiset animen kannalta voisi olla joku/jotkut seuraavista.

1) Ashin Pikachu kehittyy Raichuksi.
2) Ash voittaa jonkun Pokemon-liigan mestaruuden.
3) Butterfree tai joku muu, tai useampi Ashin aiemmin vapauttamista Pokemoneista palaisi Ashin luo.
4) Ash tapaisi isänsä (Ashin isäähän ei ole koskaan animessa esitelty).

Mitäs mieltä te muut olette mahdollisesta Pokemon animen päättymisestä (siis päättyykö se joskus tai milloin) ja siitä, että miten se mahdollisesti joskus päättyy tai miten itse toivoisitte sen päättyvän?

217

5327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

      Ite oon kans miettiny välillä, että miten tuo joskus sitte päättyy. Pakkohan sen on päättyä viimestään sitten kun Pokemoneja ei enään tehdä.

      Toi ensimmäinen vaihtoehto noista sun, voidaan ottaa pois samantien, niin ei tule käymään.
      Toinen vaihtoehto, noin aikavarmasti vois käydäkkin, mutta varmaankin vaan siinätapauksessa, että Ash ei voita minkään muun alueen mestaruutta.
      Kolmonen on kanssa hyvin mahdollinen, käyny itteniki mielessä, mutta se tapahtuis jakson vikoissa jaksoissa, eikä päättyis siihen.
      Nelonen... Ehkä, ehkä, mut ei ehkä kuitenkaan :D En tiiä.

      • Itekki oon ajatellut samaa, mutta ois hyvä juttu minusta, jos se jatkis vielä montakin kautta. Ainaki japanissa on 14-tuotantokausi menossa ja amerikassa on 13. Suomessa pitäs nyt syksyllä alkaa 11-kausi.

        Pikachu ei taida, koskaan muuttua Raichuksi. Se tykkää olla mielummin Pikachuna.
        Iten oon ainaki siinä uskossa.
        Voi olla mahdollista.
        Ei taida tavata. Ashin isä on kuitenki yhen ainoan kerran mainittu jaksossa 2 Pokemon hädässä. Oon muistaakseni kerran lukenut jostaki netistä, että Ashin isä saattais olla Hoennilla eliitti nelikossa.


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        Itekki oon ajatellut samaa, mutta ois hyvä juttu minusta, jos se jatkis vielä montakin kautta. Ainaki japanissa on 14-tuotantokausi menossa ja amerikassa on 13. Suomessa pitäs nyt syksyllä alkaa 11-kausi.

        Pikachu ei taida, koskaan muuttua Raichuksi. Se tykkää olla mielummin Pikachuna.
        Iten oon ainaki siinä uskossa.
        Voi olla mahdollista.
        Ei taida tavata. Ashin isä on kuitenki yhen ainoan kerran mainittu jaksossa 2 Pokemon hädässä. Oon muistaakseni kerran lukenut jostaki netistä, että Ashin isä saattais olla Hoennilla eliitti nelikossa.

        joka luulta vasti tulee maksukanavilta Suomeks jossain vaihees syksyllä ellei jo tule.
        Yhestoista kausi on jo tullut maksukanavilla ja alkaa mtv3:lla syksyllä.

        Ashin isä tuskin on kukaan Hoennin E4:sta, ei kukaan niistä vaikuta kauheesti Ashin isältä...


      • nm kirjoitti:

        joka luulta vasti tulee maksukanavilta Suomeks jossain vaihees syksyllä ellei jo tule.
        Yhestoista kausi on jo tullut maksukanavilla ja alkaa mtv3:lla syksyllä.

        Ashin isä tuskin on kukaan Hoennin E4:sta, ei kukaan niistä vaikuta kauheesti Ashin isältä...

        se oli eräs teoria Ashin isästä.


      • jamin10
        flareon85 kirjoitti:

        se oli eräs teoria Ashin isästä.

        ^^ :O


      • pokefani
        nm kirjoitti:

        joka luulta vasti tulee maksukanavilta Suomeks jossain vaihees syksyllä ellei jo tule.
        Yhestoista kausi on jo tullut maksukanavilla ja alkaa mtv3:lla syksyllä.

        Ashin isä tuskin on kukaan Hoennin E4:sta, ei kukaan niistä vaikuta kauheesti Ashin isältä...

        11. tuotantokausi on näkynyt jo kokonaan MTV3-katsomossa (ja näkyy vieläkin), ilmaiseksi muuten.

        http://www.katsomo.fi/?treeId=359


      • Muuntamo
        pokefani kirjoitti:

        11. tuotantokausi on näkynyt jo kokonaan MTV3-katsomossa (ja näkyy vieläkin), ilmaiseksi muuten.

        http://www.katsomo.fi/?treeId=359

        Se mainittiin silleen jotenkin kun Ash soitti sen äidille tokas jaksossa ja sen äiti sano jotain että pääsitpä nopeasti Viridian Cityyn isälläsi matka kesti monta päivää.


      • Muuntamo
        Muuntamo kirjoitti:

        Se mainittiin silleen jotenkin kun Ash soitti sen äidille tokas jaksossa ja sen äiti sano jotain että pääsitpä nopeasti Viridian Cityyn isälläsi matka kesti monta päivää.

        nm mitstä tiedät että yhestoista tuotanto kausi alkaa nyt syksyllä?


      • nm
        Muuntamo kirjoitti:

        nm mitstä tiedät että yhestoista tuotanto kausi alkaa nyt syksyllä?

        mut mtv3 sivuilta muistaakseni löytyy toi tieto kans...


      • nm
        Muuntamo kirjoitti:

        nm mitstä tiedät että yhestoista tuotanto kausi alkaa nyt syksyllä?

        mut mtv3 sivuilta muistaakseni löytyy toi tieto kans...


      • nm
        nm kirjoitti:

        mut mtv3 sivuilta muistaakseni löytyy toi tieto kans...

        .


      • Muuntamo
        nm kirjoitti:

        .

        ^^


    • Diivu97

      No olis kiva et jos se loppus silleen että Ash olsi voittannut jonkun mestaruuden,Ashin Pikachu olisi yhä Pikachu ja Ash tapasi isänäs ja näksi jonkun vapautetun pokemoninsa vaikke se liittyisi hänen joukkoonsa enään kuten vaikka Butterfreen :)

      • Toisaalta tuntuis melko tyhjältä sen jälkeen, kun se joskus loppuu. Ite oon seurannu animea siitä asti, kun se tuli telekkariin. Kohta kulunu 11-vuotta. Siitä Ashin isästä mainittu kohdan muistan ihan ulkoa ja repliikit muistan. Oon kattonu aika monta kertaa. Mahtaakohan maikkari koskaan näyttää hypätyt jaksot suomeksi? Ainaki johto alueen jaksot on jätetty suuri osa näyttämättä ja englanniksi on tympeetä kattoa. Niin ja orange island jaksotki on todella hyviä. Siinäki mielessä, että Ashin ystävä Traysey on jääny hieman tuntemattomaksi. Siks, ku kakos kausi on hypätty kausista kokonaan yli.


      • jamin10
        flareon85 kirjoitti:

        Toisaalta tuntuis melko tyhjältä sen jälkeen, kun se joskus loppuu. Ite oon seurannu animea siitä asti, kun se tuli telekkariin. Kohta kulunu 11-vuotta. Siitä Ashin isästä mainittu kohdan muistan ihan ulkoa ja repliikit muistan. Oon kattonu aika monta kertaa. Mahtaakohan maikkari koskaan näyttää hypätyt jaksot suomeksi? Ainaki johto alueen jaksot on jätetty suuri osa näyttämättä ja englanniksi on tympeetä kattoa. Niin ja orange island jaksotki on todella hyviä. Siinäki mielessä, että Ashin ystävä Traysey on jääny hieman tuntemattomaksi. Siks, ku kakos kausi on hypätty kausista kokonaan yli.

        Ja yks hyvä lopetus olis kans että Brock sais vihdoin jonku tyttöystävän :D Ja sen Happiny olis jo Chansey/Blissey joka olis samaa pataa jonku Poke Centerin Chanseyn kanssa :D


      • nm
        jamin10 kirjoitti:

        Ja yks hyvä lopetus olis kans että Brock sais vihdoin jonku tyttöystävän :D Ja sen Happiny olis jo Chansey/Blissey joka olis samaa pataa jonku Poke Centerin Chanseyn kanssa :D

        .


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Ja yks hyvä lopetus olis kans että Brock sais vihdoin jonku tyttöystävän :D Ja sen Happiny olis jo Chansey/Blissey joka olis samaa pataa jonku Poke Centerin Chanseyn kanssa :D

        Tuntus tyhjältä ku Pokemon loppus kokonaan.. Juuh mäki toivon että Brock sais tyttöystävän. (se olis varmaan tosi kaunis) Ja olis kiva kuulla mitä Mistylle kuuluu.. ja tietty että Dawn sais ne kaikki nauhat ja jos se viel voittas siel suurfestvaaleilal vai mitkä ne on..

        Ai niin siit uudesta pokemon Wii pelistä kyselisin et onko kukaan viel ehtinnyt ostaa sitä ja onko se hyvä ja mitä kaikkee siin saa tehdä oon käsittänyt et se on sellane aikaa vastaan kilpailu peli..
        Mut et saako siin yhtään ite valita millase pokemonil kailpailee..vai onko ne vaan valttavissa pelin omista.


      • diivu_87
        diivu_87 kirjoitti:

        Tuntus tyhjältä ku Pokemon loppus kokonaan.. Juuh mäki toivon että Brock sais tyttöystävän. (se olis varmaan tosi kaunis) Ja olis kiva kuulla mitä Mistylle kuuluu.. ja tietty että Dawn sais ne kaikki nauhat ja jos se viel voittas siel suurfestvaaleilal vai mitkä ne on..

        Ai niin siit uudesta pokemon Wii pelistä kyselisin et onko kukaan viel ehtinnyt ostaa sitä ja onko se hyvä ja mitä kaikkee siin saa tehdä oon käsittänyt et se on sellane aikaa vastaan kilpailu peli..
        Mut et saako siin yhtään ite valita millase pokemonil kailpailee..vai onko ne vaan valttavissa pelin omista.

        Olis kiva jos Rakettiryhmällekki sattus jotian kivaa sit joku päätös niillekki. Kyllähöän ne aina välillä onnistuu jossakin ja voittaa kilpailuita rehellisesti mut niit jaksoi olis kiva enemmän nähdä..

        En muista millasis kaikis jutus ne on onnistunnut mut ainkin ne on muutamii kertoja auttannut "pällejä" tai niinku ne ennen sano uivelot :)


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        Olis kiva jos Rakettiryhmällekki sattus jotian kivaa sit joku päätös niillekki. Kyllähöän ne aina välillä onnistuu jossakin ja voittaa kilpailuita rehellisesti mut niit jaksoi olis kiva enemmän nähdä..

        En muista millasis kaikis jutus ne on onnistunnut mut ainkin ne on muutamii kertoja auttannut "pällejä" tai niinku ne ennen sano uivelot :)

        Kerran kai oon kuullu että Jessie sanois Ashiä Ashiks.

        Jos tarkotat PokePark Wiitä niin siinä kilpaillaan aina Pikachulla. Itse sitä en osta, voihan se ihan hauska peli olla.

        Niin no Mistystä ny varmaan kuullaan vielä, mutta ei unoheta Maytä! Siitä mä kuulen mielummin ku Dawnista :D onks se jakso tullu jo suomen kielisenä jostain missä ne näkee Mayn Sinnohis? Katsomos tai jossai?


      • jamin10
        jamin10 kirjoitti:

        Kerran kai oon kuullu että Jessie sanois Ashiä Ashiks.

        Jos tarkotat PokePark Wiitä niin siinä kilpaillaan aina Pikachulla. Itse sitä en osta, voihan se ihan hauska peli olla.

        Niin no Mistystä ny varmaan kuullaan vielä, mutta ei unoheta Maytä! Siitä mä kuulen mielummin ku Dawnista :D onks se jakso tullu jo suomen kielisenä jostain missä ne näkee Mayn Sinnohis? Katsomos tai jossai?

        Se on joko joku niistä Poliiseista, hoitajista tai vois olla Se yks Frontier Brain joka tais ihastuu brockiin. Se Seviper tyyppi. Ku ne palaa Kantoon, ne kutsuu kaikki porukat Ashille ja sit ne Frontier Brainit tulee kans. Ja siitä eteenpäin :D


      • Diivu87
        jamin10 kirjoitti:

        Se on joko joku niistä Poliiseista, hoitajista tai vois olla Se yks Frontier Brain joka tais ihastuu brockiin. Se Seviper tyyppi. Ku ne palaa Kantoon, ne kutsuu kaikki porukat Ashille ja sit ne Frontier Brainit tulee kans. Ja siitä eteenpäin :D

        Ai että ainkin keran kutsunnut ihan nimellä..
        Juuh se ihastu Brockin silmiin satto et se vois olla kiva tyttyöystävä ellei joku hoitaja.
        Mut olis kiva jos niin tapahtus edes juuh itekki halusin viel Mayta nähdä vaikka kyl se yhessä tai kahessa jaksossa olikin sil olis se Eeveen jää muoto :) ja se osallistu kisaan..(katsomosta katoin)
        Mut vähän enemmissä määrin..

        Joo tais se olla se peli ei kai niit muitakan oikein oo ja mun milestä se vaikuttaa liian tylsältä.
        Onko Dawn jälkeen tulossa ketään uutta tyttöö? Ite katoin pikku pätkän yhetä jaksosta missä ash halus mennä voittaa kahdeksannen Sinnoh merkin mutta se tyyppi ei enään viittis otella.. pitäv varmaan kyl enen sitä jaksaa jattoo ne muut ennen sitä.. toivottavasti ne kaikki löytys

        Ai niin maikkarillahan kävi niin että kut ku Ashin olis pitännyt otella se "seviper" tyypin kanssa ni alko tulee D&P jaksot... miten löytäs ne jaksot siitä välistä?

        Onx jollain tietsikalla pokemon Binball?


    • diivu_87

      et mikä on milestänne Rakettiryhmän paras motto?
      (voipi kirjottaa tai pistää vaikka linkin,kiitti)

      • nm

        Jaksoissa 22-25 nähdään May Sinnohissa


      • nm kirjoitti:

        Jaksoissa 22-25 nähdään May Sinnohissa

        Älkää unohtako Ashin ystävää Maxiä. Siitä varmasti tulee hyvä kouluttaja ja sitte vielä salipäälikkö. Muistaakseni se ei oo vielä alottanu omaa pokemon matkaa. koska on vielä liian nuori. May kertoi noissa Sinnohin jaksoissa, että Max hotaa isänsä Normanin pokemoneja Petalburgin salilla. Traysey jatkaa professori Oakin apulaisena. Oon kuullu Rakettiryhmän sanovan Ashin ja tän ystäviään toopeiksi.


      • Diivu87
        nm kirjoitti:

        Jaksoissa 22-25 nähdään May Sinnohissa

        Toi oli hauska motto.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Älkää unohtako Ashin ystävää Maxiä. Siitä varmasti tulee hyvä kouluttaja ja sitte vielä salipäälikkö. Muistaakseni se ei oo vielä alottanu omaa pokemon matkaa. koska on vielä liian nuori. May kertoi noissa Sinnohin jaksoissa, että Max hotaa isänsä Normanin pokemoneja Petalburgin salilla. Traysey jatkaa professori Oakin apulaisena. Oon kuullu Rakettiryhmän sanovan Ashin ja tän ystäviään toopeiksi.

        mainitsit mäki musta kuuleeni toope sanan ja on niitä varmaan muitakin ite tykkään uivelo sanasta.
        Niin ei sitä tiiä mitä Maxistakin viel tulee. Juuh katoin senkin jakson (kaikki ne maikkarin katsomosta)


      • Diivu87 kirjoitti:

        Toi oli hauska motto.

        mä oon sitäki mieltä, että hypätytkin jaksot sais näyttää suomeksi dubattuna. Ainaki moni johto alueen pokemoneista ei suomen tv:ssä oo näyttetty. Sekä sali otteluista muistaakseni on näytetty kaheksasta salipääliköistä vain kolme.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        mä oon sitäki mieltä, että hypätytkin jaksot sais näyttää suomeksi dubattuna. Ainaki moni johto alueen pokemoneista ei suomen tv:ssä oo näyttetty. Sekä sali otteluista muistaakseni on näytetty kaheksasta salipääliköistä vain kolme.

        Olis kiva jos ne näyttäs ne mitkä ne kylmästi jätti väliin,mutte enpä usko et näyttää luulisin että ne näyttää D&P jaksoja taas tai jotain uudempia. Voihan sen jakson etti netisäkin josta ne poikkas sen kauden mutta olis kiva katto suomeksi se ja muut saliottelu jaksot ainakin. Mun laskujen mukaan niilt jäi näyttämättä pari tai 30 jaksoa.. ku laskeskelin serebistä..

        Mun pitäs saada ladattuu uudestaan emulaattori.... mil voisin pelaa pokemon binbalia ja vaikka Shaphirea FR jne

        Ai niin Miten voi kehittää FR.ssä Kadabran Alakazamisi? Mulla ku ei oo ku pari DS.ää yhel kaveril kyl SAATTAS viel olla gameboy mut en tiiä onx sil mitään johtoja


      • rndm.
        Diivu87 kirjoitti:

        Olis kiva jos ne näyttäs ne mitkä ne kylmästi jätti väliin,mutte enpä usko et näyttää luulisin että ne näyttää D&P jaksoja taas tai jotain uudempia. Voihan sen jakson etti netisäkin josta ne poikkas sen kauden mutta olis kiva katto suomeksi se ja muut saliottelu jaksot ainakin. Mun laskujen mukaan niilt jäi näyttämättä pari tai 30 jaksoa.. ku laskeskelin serebistä..

        Mun pitäs saada ladattuu uudestaan emulaattori.... mil voisin pelaa pokemon binbalia ja vaikka Shaphirea FR jne

        Ai niin Miten voi kehittää FR.ssä Kadabran Alakazamisi? Mulla ku ei oo ku pari DS.ää yhel kaveril kyl SAATTAS viel olla gameboy mut en tiiä onx sil mitään johtoja

        Jos löytyy XD tai Colosseum ja Gamecube-Gameboy -johto, voit myös vaihtaa niiden välillä.


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Jos löytyy XD tai Colosseum ja Gamecube-Gameboy -johto, voit myös vaihtaa niiden välillä.

        et se johto on tärkein sitä ku ei taida olla . Pitäneen kysästä kaverilt et onx niil. Vaikka ei sillä ei se niin tärkeetä oo oppiihan Kabapraki hyvii iskuja Abra vaan ei opi.
        Ai niin rndm yritin lähettää sulle wiillä viesti mut en oo ihan varman tuliko se perille asti?


    • Diivu87

      Musta toi (uus) Pokemon Sinnoh League Victors tunnari on hyvä ja ootan sitä et saan kuulla sen suomeksi.

      http://www.youtube.com/watch?v=qTYCScAWg6k&feature=related

      Tykkääkös kukaan muu tosta? Tiiän kyl et moni on sitä mielt et orginaalit on parhaita tai vanhemmat mut ite oon tykännty aika monesta..

      • tykkään. Se on todella hieno. Minusta kaikki pokemon tunnarit on hyviä.


      • jamin10

        Toi enkun kieline on jäine. Ja sitä videooki oli pätkitty. Toi on just hieno ku siin on paljo legui, mut tos englannin kielises on pätkitty sitä


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Toi enkun kieline on jäine. Ja sitä videooki oli pätkitty. Toi on just hieno ku siin on paljo legui, mut tos englannin kielises on pätkitty sitä

        ...kiva. Ei siis voi tulla mitään hyvää kun dubataan suomeks...
        Taaskaan.


      • nm

      • nm
        nm kirjoitti:

        En kauheeti pidä Sinnoh League Victors tunnarista,
        et Japanin kielinen (Greatest Everyday) on parempi.

        Pidän kylläkin paljon Battle Cry (stand up) tunesta Enkuks ja Suomeks
        http://www.youtube.com/watch?v=9JTUzEeHPNk&feature=related (English)
        http://www.youtube.com/watch?v=9XNUHLGzSA0&feature=related (Finnish)

        Aika onnistunut toi Suomenkielinenkin versio...

        Et Dawnin tilalle on tulos uus tyttö
        http://pokebeach.com/2010/07/best-wishes-characters-iris-and-dento-revealed-on-pokemon-sunday
        Mut ton sä kai jo tiesit?

        Mut kauhee tukka tolla D:

        Ja ne Fronter Brain jaksot löytyy varmaa Youtubest tai Googlettamal.



      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Et Dawnin tilalle on tulos uus tyttö
        http://pokebeach.com/2010/07/best-wishes-characters-iris-and-dento-revealed-on-pokemon-sunday
        Mut ton sä kai jo tiesit?

        Mut kauhee tukka tolla D:

        Ja ne Fronter Brain jaksot löytyy varmaa Youtubest tai Googlettamal.

        Saa nähdä millanen toi on luonteeltaan (ja hajottaako Ash senki pyörän xD
        Noh noi letit on aika hönöt mut muuten kyl kivat houkset ja kyl niihinki tottuu ainkin ne on paksut ja näyttävät.


      • diivu_87 kirjoitti:

        Saa nähdä millanen toi on luonteeltaan (ja hajottaako Ash senki pyörän xD
        Noh noi letit on aika hönöt mut muuten kyl kivat houkset ja kyl niihinki tottuu ainkin ne on paksut ja näyttävät.

        no Misty on kiltti, joskus äkkipikanen ja hieman itsepäinen. Nykyään kuulostaa äitimäiseltä.
        May on kiltti, kiva, rauhallinen, Dawn. Kiltti, kiva, älykäs.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        no Misty on kiltti, joskus äkkipikanen ja hieman itsepäinen. Nykyään kuulostaa äitimäiseltä.
        May on kiltti, kiva, rauhallinen, Dawn. Kiltti, kiva, älykäs.

        No en oletakkan että se ei olis kiltti mutta Dawn osas olal alkuksi siak höhlä niinku Askin.. ni aattelin että ei olsi liain ärsyttävä siltä osin. Varmaan se on kiva tyyppi myöskin. Mut saa nähdä minkä tyyppien et onko esim rauhallien vai .... jotian muuta. Ash osa olla joskus aika "sähäkkä" niinku sne yhen tytön kanssa pokemonleirillä.


      • Diivu87 kirjoitti:

        No en oletakkan että se ei olis kiltti mutta Dawn osas olal alkuksi siak höhlä niinku Askin.. ni aattelin että ei olsi liain ärsyttävä siltä osin. Varmaan se on kiva tyyppi myöskin. Mut saa nähdä minkä tyyppien et onko esim rauhallien vai .... jotian muuta. Ash osa olla joskus aika "sähäkkä" niinku sne yhen tytön kanssa pokemonleirillä.

        Sen nimi on Andy joka oli sillä leirillä Ashin kanssa. Eihän kaikilla alottavilla kouluttajilla alku ei mene niin, kuin pitää. Eihän Maykään aluksi tykänny Pokemoneista vaan oppi pitämään niistä ja kilpailuista. Onhan May aika hyvä kordinaattori samoin Dawn, kunhan saa lisää kehitystä. Ash pyydysti ekan Pokemonin jo kolmannessa jaksossa Caterpien Viridianin metsästä. Dawnilla meni pari jaksoa kauemmin, kun sai Buneryn.


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Sen nimi on Andy joka oli sillä leirillä Ashin kanssa. Eihän kaikilla alottavilla kouluttajilla alku ei mene niin, kuin pitää. Eihän Maykään aluksi tykänny Pokemoneista vaan oppi pitämään niistä ja kilpailuista. Onhan May aika hyvä kordinaattori samoin Dawn, kunhan saa lisää kehitystä. Ash pyydysti ekan Pokemonin jo kolmannessa jaksossa Caterpien Viridianin metsästä. Dawnilla meni pari jaksoa kauemmin, kun sai Buneryn.

        Saa nähdä mikä on uuden tytön eka pokemon aikookohan seki kisailla niinku May ja Down olis ihan kiva jos se ottelis joskus salillakin.
        Mikäköhän oli Mistyn eka pokemon? Misty sit taiski jääda ainooksi tytöksi joka ei ollut juuri aloittannut pokemon matkaansa..


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        Saa nähdä mikä on uuden tytön eka pokemon aikookohan seki kisailla niinku May ja Down olis ihan kiva jos se ottelis joskus salillakin.
        Mikäköhän oli Mistyn eka pokemon? Misty sit taiski jääda ainooksi tytöksi joka ei ollut juuri aloittannut pokemon matkaansa..

        Tai ainakaan se ei valitse mitään pokee siin alus, ku sillähän näyttää olevan se yks uus poke jo, se vähän Giblen näköne vihree.


      • Diivu87
        jamin10 kirjoitti:

        Tai ainakaan se ei valitse mitään pokee siin alus, ku sillähän näyttää olevan se yks uus poke jo, se vähän Giblen näköne vihree.

        No se olis kivaa vaihteluu ku siittä on tosi kauvan ku Misty oli kuvioissa vakkarina xD
        Mut ei sil varmaan montaa pokee oo tai voihan se olla sen toka tai jotain (tai miksi ei ekakin vaikka se ei ookakn alotus poke)
        Ootko kattonnut jo jotain jaksoi Japaniksi..? vai mist tiiät.


      • nm
        Diivu87 kirjoitti:

        No se olis kivaa vaihteluu ku siittä on tosi kauvan ku Misty oli kuvioissa vakkarina xD
        Mut ei sil varmaan montaa pokee oo tai voihan se olla sen toka tai jotain (tai miksi ei ekakin vaikka se ei ookakn alotus poke)
        Ootko kattonnut jo jotain jaksoi Japaniksi..? vai mist tiiät.

        http://pokebeach.com/news/0810/iris-kibago.jpg


      • jamin10

      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Jossai videos näytettii. Jatkaakohan Brock noitten mukana enää? Ku tuol PokeBeachissa sanottii että Dento ja Iris liittyvät Ashin ja Pikachun matkaan.

        Olis kiva jos Brock jatkas matkaa Ashin ja niiden kanssa pitäähan uuden tytönki nöhdä ja kommentode miten Brock ihastu kaikkiin kauniisiin naisiin..
        mutta ei yleensä ole ku 3 matkakumppania tai korkeentaan 4. Mut kolme on passeli ja helppo seurata ja muistaa kakkien kehitystä..


      • diivu_87 kirjoitti:

        Olis kiva jos Brock jatkas matkaa Ashin ja niiden kanssa pitäähan uuden tytönki nöhdä ja kommentode miten Brock ihastu kaikkiin kauniisiin naisiin..
        mutta ei yleensä ole ku 3 matkakumppania tai korkeentaan 4. Mut kolme on passeli ja helppo seurata ja muistaa kakkien kehitystä..

        Oon kauan aikaa sitten lukenu , jostain netistä, et Mistyn eka pokemon olis ollu Staryu. Saattaa olla, että Misty alotti uraansa pokemonlouluttaja. Siksi, kun ei varmaan enään kestänyt siskojensa nälvimistä. Kuulostavat kaikki tietäväisiltä. Jaksossa seittemän Ceruleanin lumpeenkukat, Violet sanoo Mistylle -Tulipa pikkusisko nopeasti takaisin. Kyllä varmaan Brock jatkaa Ashin ja Pikachun seurassa, vaikka flirttaileekin tytöille. Silti Brock on loistava hahmo osaa olla todella rauhallinen. Ei kinaa juurikaan kenenkään kanssa. Tietää todella paljon pokemoneista ja osaa hoitaa loukkaantuneenki Pokemonin kuntoon.


      • hölömömö
        flareon85 kirjoitti:

        Oon kauan aikaa sitten lukenu , jostain netistä, et Mistyn eka pokemon olis ollu Staryu. Saattaa olla, että Misty alotti uraansa pokemonlouluttaja. Siksi, kun ei varmaan enään kestänyt siskojensa nälvimistä. Kuulostavat kaikki tietäväisiltä. Jaksossa seittemän Ceruleanin lumpeenkukat, Violet sanoo Mistylle -Tulipa pikkusisko nopeasti takaisin. Kyllä varmaan Brock jatkaa Ashin ja Pikachun seurassa, vaikka flirttaileekin tytöille. Silti Brock on loistava hahmo osaa olla todella rauhallinen. Ei kinaa juurikaan kenenkään kanssa. Tietää todella paljon pokemoneista ja osaa hoitaa loukkaantuneenki Pokemonin kuntoon.

        millä kanavalla ja milloin pokemon anime tulee??


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Oon kauan aikaa sitten lukenu , jostain netistä, et Mistyn eka pokemon olis ollu Staryu. Saattaa olla, että Misty alotti uraansa pokemonlouluttaja. Siksi, kun ei varmaan enään kestänyt siskojensa nälvimistä. Kuulostavat kaikki tietäväisiltä. Jaksossa seittemän Ceruleanin lumpeenkukat, Violet sanoo Mistylle -Tulipa pikkusisko nopeasti takaisin. Kyllä varmaan Brock jatkaa Ashin ja Pikachun seurassa, vaikka flirttaileekin tytöille. Silti Brock on loistava hahmo osaa olla todella rauhallinen. Ei kinaa juurikaan kenenkään kanssa. Tietää todella paljon pokemoneista ja osaa hoitaa loukkaantuneenki Pokemonin kuntoon.

        Brock on tosi hyvä tyyppi. Ja jut rauhalline ja sen taidoista on kaikile hyötyy hoiva ja ruoka puolella. Joo mäki luulen että Stary olis ollut Mistyn eka pokemon.. joo ne siskot varmaan oli aika ärsyttävii ja muutenskin olis angtanntu Ashilla sen merkin noin vaan! Sithän Ash ja Misty otteli :)

        Ja muistan nyvin sne ku Misty ri olis halunnut mennä sinne vesi salille.. ha ja Brock tais ihastuu niihinki tyttöihi..

        Ai niin ja tässä vastus hölömölle.. Mtv3.ta lauantai aamusin aika vaihtelee, mutta tällä hetkellä sitä ei mtv3.lta tule mutta lakaa kuulemam taas syksyllä ite en osaa sanoo mikä päivä ja monelta se sit tulee mutta varman taas la?
        Nyt taitaa mennä Juniorilla.. ja netis tietty ties mitä jaksoja..


      • Diivu87 kirjoitti:

        Brock on tosi hyvä tyyppi. Ja jut rauhalline ja sen taidoista on kaikile hyötyy hoiva ja ruoka puolella. Joo mäki luulen että Stary olis ollut Mistyn eka pokemon.. joo ne siskot varmaan oli aika ärsyttävii ja muutenskin olis angtanntu Ashilla sen merkin noin vaan! Sithän Ash ja Misty otteli :)

        Ja muistan nyvin sne ku Misty ri olis halunnut mennä sinne vesi salille.. ha ja Brock tais ihastuu niihinki tyttöihi..

        Ai niin ja tässä vastus hölömölle.. Mtv3.ta lauantai aamusin aika vaihtelee, mutta tällä hetkellä sitä ei mtv3.lta tule mutta lakaa kuulemam taas syksyllä ite en osaa sanoo mikä päivä ja monelta se sit tulee mutta varman taas la?
        Nyt taitaa mennä Juniorilla.. ja netis tietty ties mitä jaksoja..

        Brock, myös tarjoutuu olemaan tuomari pokemonottelussa.


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        Brock, myös tarjoutuu olemaan tuomari pokemonottelussa.

        Juniorilla näytetää 1-10(/11) kaudet suomeks.
        Nytten kai mennään 1 tai 2 kaudessa.


      • nm kirjoitti:

        Juniorilla näytetää 1-10(/11) kaudet suomeks.
        Nytten kai mennään 1 tai 2 kaudessa.

        Eka kausi on menossa nyt vasta oli jaksot Ditto ja salaisuuksientalo sekä Pikachun hyvästit.


      • flareon85 kirjoitti:

        Eka kausi on menossa nyt vasta oli jaksot Ditto ja salaisuuksientalo sekä Pikachun hyvästit.

        Varmaan Ashin Pikachu ja muut sen pokemonit on todella vahvoja. Nekin Pokemonit, jotka on professori Oakilla niin on ne sielläki vahvituu. Samoin Charizard Charizlaaksossa ja Squirtle Squtle's scuardissa.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Varmaan Ashin Pikachu ja muut sen pokemonit on todella vahvoja. Nekin Pokemonit, jotka on professori Oakilla niin on ne sielläki vahvituu. Samoin Charizard Charizlaaksossa ja Squirtle Squtle's scuardissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=vp7vCXHBxqU&feature=related


        Miten ton löytää suomeksi? mitetin vaan halusanaa jola vois löytää
        tai voi joku pistää linkinkin,kiitti.
        ja sit jos joku tietää sen jakson joss aoli ne 3 Eevee veljestä tai siis neljä joista se nuorinmainen ei halunnu tmuutta sitä miksikään.
        Seki olis kiva nähdä suomeksi.


      • hölömömö
        Diivu87 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=vp7vCXHBxqU&feature=related


        Miten ton löytää suomeksi? mitetin vaan halusanaa jola vois löytää
        tai voi joku pistää linkinkin,kiitti.
        ja sit jos joku tietää sen jakson joss aoli ne 3 Eevee veljestä tai siis neljä joista se nuorinmainen ei halunnu tmuutta sitä miksikään.
        Seki olis kiva nähdä suomeksi.

        kiitti..
        meillä ei näy subtv junior :((


      • Diivu87
        hölömömö kirjoitti:

        kiitti..
        meillä ei näy subtv junior :((

        :( Mut maikakrit alkaa sit syksyl uudet jaksot. '
        Tällä välin voi yrittee etti netist jotian katsottavaa.

        Ja nyt on alannut Bagugani tulemaan taas mutta mult on jäänyt tosi monta jaksoo välistä enkä tiiä mistä niit vois kattoo ehkä niitäki löytys jostian netistä. Pitäneen kysyy jositan Bakugan palstalta..jos joku tietäs ku mä taisin nähädä sellasen jakson viimeksi mis ne epäili et joku on niiden ryhmästä vakooja mut nyt ne on kaiketi otellut jo sitä maskureidiä vastaa ku ne on jo mestareita..


      • rndm.
        Diivu87 kirjoitti:

        :( Mut maikakrit alkaa sit syksyl uudet jaksot. '
        Tällä välin voi yrittee etti netist jotian katsottavaa.

        Ja nyt on alannut Bagugani tulemaan taas mutta mult on jäänyt tosi monta jaksoo välistä enkä tiiä mistä niit vois kattoo ehkä niitäki löytys jostian netistä. Pitäneen kysyy jositan Bakugan palstalta..jos joku tietäs ku mä taisin nähädä sellasen jakson viimeksi mis ne epäili et joku on niiden ryhmästä vakooja mut nyt ne on kaiketi otellut jo sitä maskureidiä vastaa ku ne on jo mestareita..

        Njoo jos tykkää.

        Niin Diivu sä olit jotai lähettäny Wiillä? Ei tullu kyl perille...


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Njoo jos tykkää.

        Niin Diivu sä olit jotai lähettäny Wiillä? Ei tullu kyl perille...

        Siis myös Bakuganin kattomista :D ja voi siihenki jäädä koukkuun tosin ei samal tavalla ku pokemoneihin mut haluu tietää ain lisää ja lisää..

        Juuh aattelinkin ettäse ei varmaan tullut.. mut nyt sit olis kiva tietää miksi.. onhan se tietty pitkään ollut poissa verkosta ku oltiin siel evakossa.. mut en tiiä mitkä asit siihen voi vaikuttaa että ei toiminnut se viestitys pitäskö mun kenties laittaa sun koodi uudelleen siihen?
        Ei tullut edes katottuu mitä se valitteli..


      • Diivu87 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=vp7vCXHBxqU&feature=related


        Miten ton löytää suomeksi? mitetin vaan halusanaa jola vois löytää
        tai voi joku pistää linkinkin,kiitti.
        ja sit jos joku tietää sen jakson joss aoli ne 3 Eevee veljestä tai siis neljä joista se nuorinmainen ei halunnu tmuutta sitä miksikään.
        Seki olis kiva nähdä suomeksi.

        jakson nimi on taistelevat Eevee veljekset. Löytyy youtubelta


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Siis myös Bakuganin kattomista :D ja voi siihenki jäädä koukkuun tosin ei samal tavalla ku pokemoneihin mut haluu tietää ain lisää ja lisää..

        Juuh aattelinkin ettäse ei varmaan tullut.. mut nyt sit olis kiva tietää miksi.. onhan se tietty pitkään ollut poissa verkosta ku oltiin siel evakossa.. mut en tiiä mitkä asit siihen voi vaikuttaa että ei toiminnut se viestitys pitäskö mun kenties laittaa sun koodi uudelleen siihen?
        Ei tullut edes katottuu mitä se valitteli..

        Hm, sun pitäs kattoo varmaan sen Wiin verkkoasetukset uudestaan. Tai sit koita lähettää viesti uudestaan ja ota muistiin mitä se valittelee.


      • Diivu87
        rndm. kirjoitti:

        Hm, sun pitäs kattoo varmaan sen Wiin verkkoasetukset uudestaan. Tai sit koita lähettää viesti uudestaan ja ota muistiin mitä se valittelee.

        että voisin laittaa viestin uudellen ja sit kerto mitä se valittaa.
        Ja voinhan mä sekkaa niit verkko asetuksiikin vaik ku kaveri tulee käymään ku se taitaa ymmärtä enkku pikkasen paremmin.

        Sit voi kattoo mitä täyty tehdä.

        Niih jah täs viel vastaus tohon Jolteonin viestiin
        Niinpä siis kyl mua kiinostaa pokemoni yhtä paljon ku ennenkin vaikka ne on nty mitä on.. mut noi ekat pokemonit muistuttu kaikista eniten jotina eläintä ja näyttä ihmimillisiltä ja kauniilta ja mukavilta. Mut ne viitos sarjan poket on (mitä nt muutami nähnyt) jonkin muotoisia väännettyjä versoita aijemmsita tai muuten vaan sellasia taas uusia pokemoneja.. kyl niistäkin varmaan joku söpö tai kivän näkönen löytyy.

        Niinpä musta tuntuu tai no on ain tuntunnut että alkuperäinen tarkotus on jut se että Pikachu ei muutu. Ja kakki muut pokemonti kutenkin muuttu ni ei haittaa yhtään ku 1 ei muutu. :)
        Niin ja kyllähän ihmiset viroks nelos sarjankin pokemoneja aluksi.. et ei varmaan noit uusiikaan loputtomiin viroksuta mut uskon silti että siin ei oo enään niin paljon säpöjä pokemoneja ku noissa muissa sarjoissa.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        jakson nimi on taistelevat Eevee veljekset. Löytyy youtubelta

        Jeb :)


    • Jolteon93

      Minusta on jatkunut jo turhan pitkään, sillä mennyt huonompaan suuntaan vain. Aikoinaan tykkäsin aivan hirrrrmusti ja kyllä vieläkin, vanhoista pokémoneista. Ne uudet ovat liian teennäisiä ja teollisia, esim. metallisia ihmismäisiä jne. Pidin ensimmäisistä siksi että ne muistuttaa eläimiä jotenkin ja ovat vielä mielikuvituksellisia ja hellyyttäviä.
      Sinänsähän toivoisin että jatkuisi vaan mutta että pokémonit itse alkaisivat taas olla eläimellisiä ja suloisia.

      Jos tuohon kysymykseen vastaan niin nuo ehdottamasi loput ovat aivan yli hyviä. Sinänsä en pidä Raichu ajatuksesta kun Ashin Pikachu nyt vaan on Pikachu... Toisaalta taas kun se loppuu niin hienoahan se olisi. Ehkä paras olisi kuitenkin se että Ash löytäisi isänsä :)

      • Tosta uudesta alueesta, jonka nimi on wikipedian mukaan Isshu. Mahtaakoha Ash saada taas jonkun uuden kilpailijan vai mahtaakohan Paulkin tulla sinne. Ainaki Gary oli Ashin kilpakumppaneista paras ainaki sen jälkeen, kun siitä tuli paljo kiltimpi mitä oli sarjan alussa. Minusta Gary oli sillo melko törkeä ja rasittava. Paulista en juurikaan pidä, koska hän hylkää pokemonin, joka ei oo sen mielestä kyllinkään vahva. Sääliksi käy kaikkia sen hylkäämiä pokemoneja, kuten aluksi Chimcharia. Olen hyvilläni siitä, että on nyt Ashin pokemon. Paul varmaan myöhemmin katuu, kun hylkäsi Chimcharin ja on nähnyt sen todellisen voiman. Ash on minusta oikeassa siinä, että pokemoneista tulee kouluttamalla vahvempia. Ja perustua niiden vahvuuksiin ja heikkouksiin. Paul ei myöskään ota välitä mitä Cynthia sanoi vahvistumisesta. "Kun sielu kohtaa toisen sielun siitä syntyy jotain". Ash toisin haluaa vahvistua lisää. Varmaan toi uus tyttökin luultavasti saa kilpakumppanin, kuten Mayllä on Drew ja Harley. Dawnilla on Zoey ja Kenny.


      • jamin10
        flareon85 kirjoitti:

        Tosta uudesta alueesta, jonka nimi on wikipedian mukaan Isshu. Mahtaakoha Ash saada taas jonkun uuden kilpailijan vai mahtaakohan Paulkin tulla sinne. Ainaki Gary oli Ashin kilpakumppaneista paras ainaki sen jälkeen, kun siitä tuli paljo kiltimpi mitä oli sarjan alussa. Minusta Gary oli sillo melko törkeä ja rasittava. Paulista en juurikaan pidä, koska hän hylkää pokemonin, joka ei oo sen mielestä kyllinkään vahva. Sääliksi käy kaikkia sen hylkäämiä pokemoneja, kuten aluksi Chimcharia. Olen hyvilläni siitä, että on nyt Ashin pokemon. Paul varmaan myöhemmin katuu, kun hylkäsi Chimcharin ja on nähnyt sen todellisen voiman. Ash on minusta oikeassa siinä, että pokemoneista tulee kouluttamalla vahvempia. Ja perustua niiden vahvuuksiin ja heikkouksiin. Paul ei myöskään ota välitä mitä Cynthia sanoi vahvistumisesta. "Kun sielu kohtaa toisen sielun siitä syntyy jotain". Ash toisin haluaa vahvistua lisää. Varmaan toi uus tyttökin luultavasti saa kilpakumppanin, kuten Mayllä on Drew ja Harley. Dawnilla on Zoey ja Kenny.

        Ash voitti Paulin vikan poken Sinnoh-Leagues Infernapel.

        Spoilaannuin kans vahingos, et Ash häviäis sen seuraavan ottelunsa sitä Darkrai hemmoo vastaa.


      • jamin10 kirjoitti:

        Ash voitti Paulin vikan poken Sinnoh-Leagues Infernapel.

        Spoilaannuin kans vahingos, et Ash häviäis sen seuraavan ottelunsa sitä Darkrai hemmoo vastaa.

        Katoin itekki eilen kuvina saman jakson ja täytyy myöntää, että ottelu oli upea. Mulla on ollu kauan sellanen kutina, että Ash päätyy Paulin kanssa pokemon liigassa vastakkain ja voittaa.


      • hdfsaah
        flareon85 kirjoitti:

        Katoin itekki eilen kuvina saman jakson ja täytyy myöntää, että ottelu oli upea. Mulla on ollu kauan sellanen kutina, että Ash päätyy Paulin kanssa pokemon liigassa vastakkain ja voittaa.

        Tiiättekö mis kuus 11 toista kausi alkaa? Tota näytetäänköhän suomessa ikinä tota tuotanto kautta joka menee japanissa?


      • hdfsaah kirjoitti:

        Tiiättekö mis kuus 11 toista kausi alkaa? Tota näytetäänköhän suomessa ikinä tota tuotanto kautta joka menee japanissa?

        nyt syksyllä ja maikkarin katsomostaki voi katella. Japanissa juuri nyt on menossa 14 kausi ja amerikassa 13 kausi.


      • Butterfree
        flareon85 kirjoitti:

        nyt syksyllä ja maikkarin katsomostaki voi katella. Japanissa juuri nyt on menossa 14 kausi ja amerikassa 13 kausi.

        Se alkaa ensi lauantaina klo 10.15


      • Butterfree kirjoitti:

        Se alkaa ensi lauantaina klo 10.15

        Se Ashin viimenen vastustaja Sinnohin liigassa on nimeltään Takuto, joka voittaa Ashin aika helposti. Käyttää vain Darkraita ja Latiosta. Toisaalta aika hieno ottelu.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Se Ashin viimenen vastustaja Sinnohin liigassa on nimeltään Takuto, joka voittaa Ashin aika helposti. Käyttää vain Darkraita ja Latiosta. Toisaalta aika hieno ottelu.

        No ihan varman voittaa Darkrailla Ashin pokemonit
        Aimessahan pokemonit muutenskin pystyy kaiken näköseen :)

        Katoin sen jakson oli kiva mut toki Ash vs Paul jännempi ku vähän tasaväkisenpää.


      • Diivu87 kirjoitti:

        No ihan varman voittaa Darkrailla Ashin pokemonit
        Aimessahan pokemonit muutenskin pystyy kaiken näköseen :)

        Katoin sen jakson oli kiva mut toki Ash vs Paul jännempi ku vähän tasaväkisenpää.

        Ainakin oli kutina siitä, että ne kaks päätyy liigaan vastakkai. Saipahan Ash näyttää Paulille, ettei ole mikään heikko kouluttaja. Mua itteäkin kismittää se, että Paul haukkuu Ashiä.


      • Butterfree
        flareon85 kirjoitti:

        Ainakin oli kutina siitä, että ne kaks päätyy liigaan vastakkai. Saipahan Ash näyttää Paulille, ettei ole mikään heikko kouluttaja. Mua itteäkin kismittää se, että Paul haukkuu Ashiä.

        Galactic Battle eikä Battle Dimension!!!


      • Butterfree kirjoitti:

        Galactic Battle eikä Battle Dimension!!!

        sitä minäkin ihmettlin, kun se alko. Nyt on sitten maikkari varmaan hyppäs Galctic battlen. Olisin sen kauden jaksot nauhottaa kasetille.


      • Diivu87
        Butterfree kirjoitti:

        Galactic Battle eikä Battle Dimension!!!

        jonka tunnarista tykkään ja halusin sen enkuksi ja suomeksi mp3 muotoon!

        Ai te odotitte jotin muuta ja tuli toinen xD Saitte lahjan väärässä kääreessä vai xD

        No joo oon tyytyväine et pokemonti taas alko. Mut olipa outo jakso alottaa ne
        kesken kaiken ihan ku niitä olis mennyt kolmosella jo ties kuin monta jaksoo jos en olis tiennyt ni olsin luullut et oon sittenkin missannut jotian (vaikka niinhän me ollaankin)

        Taitaa olla eka ja ainuu (tähän mennessä) tunnari jonka laulaa nainen? Ainakin suomeksi.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        sitä minäkin ihmettlin, kun se alko. Nyt on sitten maikkari varmaan hyppäs Galctic battlen. Olisin sen kauden jaksot nauhottaa kasetille.

        JAKSOSTA maikkarin olsi sit pitännyt alottaa? ja eikö noi kutenkin oo aiak lähel koska Ashillä on Turtwikin seuraavsa muoto sentään eikä Tortella xD

        Onhan se tietty ärsyttävää tollanen skippailu.

        Juuh olis se kätevää jos vois nauhittaa noi Pokemon jaksot mut ei oo edes selalsi laitteita :(


      • nm
        Diivu87 kirjoitti:

        jonka tunnarista tykkään ja halusin sen enkuksi ja suomeksi mp3 muotoon!

        Ai te odotitte jotin muuta ja tuli toinen xD Saitte lahjan väärässä kääreessä vai xD

        No joo oon tyytyväine et pokemonti taas alko. Mut olipa outo jakso alottaa ne
        kesken kaiken ihan ku niitä olis mennyt kolmosella jo ties kuin monta jaksoo jos en olis tiennyt ni olsin luullut et oon sittenkin missannut jotian (vaikka niinhän me ollaankin)

        Taitaa olla eka ja ainuu (tähän mennessä) tunnari jonka laulaa nainen? Ainakin suomeksi.

        Mäkin ihmettelin et nyt tuli Galactic battlea eikä Battle Dimensonia, mut kelpaa mulle :)
        Ja Battle Dimensonin jaksot löytyy Mtv3 Katsomost eli Mtv3 ei tavallaan skipannut mitään ja must on kiva kattoo noit uudenpia 12 tuotantokauden jaksoja.


      • nm kirjoitti:

        Mäkin ihmettelin et nyt tuli Galactic battlea eikä Battle Dimensonia, mut kelpaa mulle :)
        Ja Battle Dimensonin jaksot löytyy Mtv3 Katsomost eli Mtv3 ei tavallaan skipannut mitään ja must on kiva kattoo noit uudenpia 12 tuotantokauden jaksoja.

        nauhotan aina uuden jakson niin voin katella millon haluan ja, kun ne tulee dvd:lle joskus tulee niin voi sit nauhottaa kasetilla olevien jaksojen päälle.
        Toi tunnari on ihana enkuksi ja suomeksi. Olihan se Anssi Känsälä joka laulo edelliset tunnarit hyvin. battle dimensio kauden enkku laulaja on nainen, mutta suomen jaksoihin tän Anssin. Latasin eilen youtubelta tän 12-kauden tunnarin.


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Mäkin ihmettelin et nyt tuli Galactic battlea eikä Battle Dimensonia, mut kelpaa mulle :)
        Ja Battle Dimensonin jaksot löytyy Mtv3 Katsomost eli Mtv3 ei tavallaan skipannut mitään ja must on kiva kattoo noit uudenpia 12 tuotantokauden jaksoja.

        Niih hyvä että ei niitä skipannut toisin ku ne yht jaksot enne ku tuli D&P

        No mä toivoin että tulis noi jaksot (esim tunnarin takii ja mutuenskin) ja nyt ne sit tulee odotin avaus jaksoksi vaan jotian hmm milenkiintosempaa ja jännenpää. Onko noissa jaksoissa Turtwik jut sit muuttunnut vai? ku katsoman jaksoissa se tais muuttuu.. eli nyt ei sitten olla tuon kauden loputtuna niin kaukana Japanissa ja Amerikassa esitetyistä jaksoista jos siel menee nty 14 ja 13?


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        nauhotan aina uuden jakson niin voin katella millon haluan ja, kun ne tulee dvd:lle joskus tulee niin voi sit nauhottaa kasetilla olevien jaksojen päälle.
        Toi tunnari on ihana enkuksi ja suomeksi. Olihan se Anssi Känsälä joka laulo edelliset tunnarit hyvin. battle dimensio kauden enkku laulaja on nainen, mutta suomen jaksoihin tän Anssin. Latasin eilen youtubelta tän 12-kauden tunnarin.

        Mä en tiennyt mistä tollasen voi edes tietää? :) siisti kutenkin.
        Tekikö se sen räppi versionkin?
        Siis en osaa selittää miksi tykkään tosta tunnarista ,mut se on jotenmin ihanan rauhottava,miellyttäv,mukava ja sopii pokemon tunnariksi ja nainen laullaa sen se varmaan viakutaa muhun. Siksi aijonkin hankkia sen mp3 tia muuna kännykkään sopivana versiona enkuksi ja suomeksi sit voi laitta viaka jollekki soitto äänekis ja ainkan kellään vastaantulialal ei oo sitä soittoääntä. Siis voihan jollain olla mut ainkan melkein kellään! Niin paljon oon ihastuntu siihen tunnariin.
        Kumpa olis tallentava digipoksi tai joku tallentava vhs-dvd nauhuri..
        Niih mulla oli hämärässä mustikuvassa et oliko 2 tunnarii enkuksi ni naisen laulama ja nythän seki tuli selville.
        HEI voiko joku antaa linkin mistä kuulus kiakki tähän mennessä suomennetut pokemon tunnarit silleen samassa videossa,KIITOS. Enkuksi ne onnistun kyl löytää.
        Tulipa pitkä viesti pitkään aikaan.


      • diivu_87 kirjoitti:

        Niih hyvä että ei niitä skipannut toisin ku ne yht jaksot enne ku tuli D&P

        No mä toivoin että tulis noi jaksot (esim tunnarin takii ja mutuenskin) ja nyt ne sit tulee odotin avaus jaksoksi vaan jotian hmm milenkiintosempaa ja jännenpää. Onko noissa jaksoissa Turtwik jut sit muuttunnut vai? ku katsoman jaksoissa se tais muuttuu.. eli nyt ei sitten olla tuon kauden loputtuna niin kaukana Japanissa ja Amerikassa esitetyistä jaksoista jos siel menee nty 14 ja 13?

        Mä oon, joskus aikoinaan ostin kaupasta ekalta kaudelta cd-levyn. Siinä on pokemon aiheista musiikkia soundtrackinä. Siinä lukee tän mies laulajan nimi. Samalla levyllä on pokemon eka tunnari orginaalina. Sekä pokeräppi kokonaisena suomeksi ja enkuksi, myös Misty's song, together forever, time hast comes tää kappale on Pikachun hyvästit jakson lopussa. Ja monia muita. Pokemon 2 kauden enkku version laulaa mies, mut leffassa on tää Anssi Känsälä ja sen kanssa laulaa Minna Tasanto. Tää Minna laulaa kans siinä pokeräpissä. Mä eilen latasin 12-kauden tv-tunnarin youtubelta koneelleni ja muutin mp3:ksi. Lataa fast video download 3.1.2 koneellesi ja muuta se mp3:ksi freez flv to mp3 converterillä.


      • flareon85 kirjoitti:

        Mä oon, joskus aikoinaan ostin kaupasta ekalta kaudelta cd-levyn. Siinä on pokemon aiheista musiikkia soundtrackinä. Siinä lukee tän mies laulajan nimi. Samalla levyllä on pokemon eka tunnari orginaalina. Sekä pokeräppi kokonaisena suomeksi ja enkuksi, myös Misty's song, together forever, time hast comes tää kappale on Pikachun hyvästit jakson lopussa. Ja monia muita. Pokemon 2 kauden enkku version laulaa mies, mut leffassa on tää Anssi Känsälä ja sen kanssa laulaa Minna Tasanto. Tää Minna laulaa kans siinä pokeräpissä. Mä eilen latasin 12-kauden tv-tunnarin youtubelta koneelleni ja muutin mp3:ksi. Lataa fast video download 3.1.2 koneellesi ja muuta se mp3:ksi freez flv to mp3 converterillä.

        eti youtubelta valkosipuli niminen käyttäjä. Ja siihen tulee jaksoja siinä lukee sen käyttäjän nimi.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Mä oon, joskus aikoinaan ostin kaupasta ekalta kaudelta cd-levyn. Siinä on pokemon aiheista musiikkia soundtrackinä. Siinä lukee tän mies laulajan nimi. Samalla levyllä on pokemon eka tunnari orginaalina. Sekä pokeräppi kokonaisena suomeksi ja enkuksi, myös Misty's song, together forever, time hast comes tää kappale on Pikachun hyvästit jakson lopussa. Ja monia muita. Pokemon 2 kauden enkku version laulaa mies, mut leffassa on tää Anssi Känsälä ja sen kanssa laulaa Minna Tasanto. Tää Minna laulaa kans siinä pokeräpissä. Mä eilen latasin 12-kauden tv-tunnarin youtubelta koneelleni ja muutin mp3:ksi. Lataa fast video download 3.1.2 koneellesi ja muuta se mp3:ksi freez flv to mp3 converterillä.

        Mä lainasin kirjastosta joskus jotian pokemon musaa kans mut siin nyt ei ollut paljoon mitään hyvää.
        Kumpa voisit lähettää mulle esim ton Misty's son ja sen räpin
        Juuh pitäs lataa toi muunnin ohjelma ni sais sit muutettuu kakki kivat vastaantulevat biisit :)


      • Diivu87 kirjoitti:

        Mä lainasin kirjastosta joskus jotian pokemon musaa kans mut siin nyt ei ollut paljoon mitään hyvää.
        Kumpa voisit lähettää mulle esim ton Misty's son ja sen räpin
        Juuh pitäs lataa toi muunnin ohjelma ni sais sit muutettuu kakki kivat vastaantulevat biisit :)

        Ite oon tykänny näistä soudtrack musiikeista todella paljon. Ehkä vois mesen kautta lähettää.


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        Ite oon tykänny näistä soudtrack musiikeista todella paljon. Ehkä vois mesen kautta lähettää.

        Yritin lähettää sulle viestii sählöpostil mut en pystyny?
        Siit biisin lataamisesta.

        Et ei tarvii lataa mitään erillistä ohjelmaa jos haluut noi biisit Youtubesta.
        Käytä http://www.onlinevideoconverter.com/ sivustoo ja ota audio (musikki) tai video (musiikki video) ja laita toinen linkki noist sinne Url:ikohtaa ja sit get ( tallenna se koneelles. Ja sama toiselle linkille :) Näin mä ainakin teen.

        http://www.youtube.com/watch?v=9JTUzEeHPNk&feature=related (English)
        http://www.youtube.com/watch?v=9XNUHLGzSA0&feature=related (Finnish)


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Yritin lähettää sulle viestii sählöpostil mut en pystyny?
        Siit biisin lataamisesta.

        Et ei tarvii lataa mitään erillistä ohjelmaa jos haluut noi biisit Youtubesta.
        Käytä http://www.onlinevideoconverter.com/ sivustoo ja ota audio (musikki) tai video (musiikki video) ja laita toinen linkki noist sinne Url:ikohtaa ja sit get ( tallenna se koneelles. Ja sama toiselle linkille :) Näin mä ainakin teen.

        http://www.youtube.com/watch?v=9JTUzEeHPNk&feature=related (English)
        http://www.youtube.com/watch?v=9XNUHLGzSA0&feature=related (Finnish)

        Jos voisit lähettää mulle kelpaa kaikki ja ei onnex tarvi samana päivänä lähettää.
        Mul oli youtubes tunnuski mut mustas vaan käyttäjätunnoksen ja salasanan ni vois laittaa suosikkeihin taas jaksoja ja biisei.
        [email protected] saa laittaa kaikkee kivaa pokemonjuttuu :)

        Kiitti linkeistä.

        jos onnistun tos jutussa ^^ ni sit ei tarvii ku ostaa puhelimeen UBS johto et saa sit haluamansa puhelimeenkin. (Ostin uuden sellasen kivan nokian puhelimen)


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Yritin lähettää sulle viestii sählöpostil mut en pystyny?
        Siit biisin lataamisesta.

        Et ei tarvii lataa mitään erillistä ohjelmaa jos haluut noi biisit Youtubesta.
        Käytä http://www.onlinevideoconverter.com/ sivustoo ja ota audio (musikki) tai video (musiikki video) ja laita toinen linkki noist sinne Url:ikohtaa ja sit get ( tallenna se koneelles. Ja sama toiselle linkille :) Näin mä ainakin teen.

        http://www.youtube.com/watch?v=9JTUzEeHPNk&feature=related (English)
        http://www.youtube.com/watch?v=9XNUHLGzSA0&feature=related (Finnish)

        ei noi linkit mennykkään suoraan niihin pelkästään youtubeen


      • diivu_87 kirjoitti:

        ei noi linkit mennykkään suoraan niihin pelkästään youtubeen

        Oon aatellu itekki laittaa pokemon tunnareita puhelimeen. On enkuksi, mutta suomeksi ois kivempi. Tuo 12 kauden musa sopis hyvin soittariksi.


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        ei noi linkit mennykkään suoraan niihin pelkästään youtubeen

        Linkit meni tuben etusivulle, koska nuo videot on poistettu.


      • rndm. kirjoitti:

        Linkit meni tuben etusivulle, koska nuo videot on poistettu.

        Pystyiskö mitenkään nuo katsomon pokemon jaksot siirtämään koneelleni.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Oon aatellu itekki laittaa pokemon tunnareita puhelimeen. On enkuksi, mutta suomeksi ois kivempi. Tuo 12 kauden musa sopis hyvin soittariksi.

        vanhass apuhelimessa se eka tunnari enkuksi ja suomeksi. Mutta uudessa puhelimes ei oo mustikortin paikkaa ja ei kävis sama muistikortti.. ni pitää laittaa tietokoeen kautta sit ku voi.
        Niin sopii! ja sit jos on kännyssä silleen että voi laittaa omat soittoäänet tietyille henkilöille tai ryhmille ni sit voi ikään kun laitaa kivan soittoäänen kivalle tyypille tai selalsella joka soittaa usein.
        Ite haluun esim ton 12 tunnarin myös enkuksi ku sit voi hyvikseen kuunella kumpaakin :)


      • Diiuv87
        rndm. kirjoitti:

        Linkit meni tuben etusivulle, koska nuo videot on poistettu.

        Kiva tietää et se johtuu siittä.


      • nm
        Diiuv87 kirjoitti:

        Kiva tietää et se johtuu siittä.

        Videot on näköjään poistettu, mut onneks mulla on molemmat mun koneel :)


      • nm
        nm kirjoitti:

        Videot on näköjään poistettu, mut onneks mulla on molemmat mun koneel :)

        Ja flareon85 ne videot voi siirtää katsomosta koneelles :) mut joo selitän, sun pitää lataa Camtasia studion joku versio koneelles ja kaappaa sit äänet jollain mikillä tai jollain viritelmällä, mut osaat varmaan käytää sitä ohjelmaa ja autan kyllä parhaani mukaan, mut lataa se ohjelma eka.

        Eli siis Camtasia studiolla saat kaapattua kuvaa kooneen ruudulta ja äänetkin ehkä, mut jos ei niin saa äänii niin tärviit jotain mikkiviritelmää.


      • nm
        nm kirjoitti:

        Ja flareon85 ne videot voi siirtää katsomosta koneelles :) mut joo selitän, sun pitää lataa Camtasia studion joku versio koneelles ja kaappaa sit äänet jollain mikillä tai jollain viritelmällä, mut osaat varmaan käytää sitä ohjelmaa ja autan kyllä parhaani mukaan, mut lataa se ohjelma eka.

        Eli siis Camtasia studiolla saat kaapattua kuvaa kooneen ruudulta ja äänetkin ehkä, mut jos ei niin saa äänii niin tärviit jotain mikkiviritelmää.

        http://www.youtube.com/watch?v=swMAi4gE1Uk
        Ainakin melkein kaikki Suomeks... "2 tuotantokauden tunnari on Englanniksi koska sitä ei ole esitetty Suomessa."

        Kiitokset ValkosipulitPokemon käyttäjälle ja käykää muillakin valkosipulit käyttäjän kanavilla :)


      • nm kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=swMAi4gE1Uk
        Ainakin melkein kaikki Suomeks... "2 tuotantokauden tunnari on Englanniksi koska sitä ei ole esitetty Suomessa."

        Kiitokset ValkosipulitPokemon käyttäjälle ja käykää muillakin valkosipulit käyttäjän kanavilla :)

        Katsomo ei suostu näyttämään videoita. Väittää virheellistä kaistanleveyttä. Vain haittaako tuo videoiden kaappaamista?


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        Katsomo ei suostu näyttämään videoita. Väittää virheellistä kaistanleveyttä. Vain haittaako tuo videoiden kaappaamista?

        mut ongelma on helppo "korjaa". Google Chome ja Applen Safari selaimilla
        katsomo ei toimi, mutta toimii Fire Foxilla, Explorella ja kai Operalla
        (ja tän oon kyllä sanonut joskus aikaisemmin).


      • nm kirjoitti:

        mut ongelma on helppo "korjaa". Google Chome ja Applen Safari selaimilla
        katsomo ei toimi, mutta toimii Fire Foxilla, Explorella ja kai Operalla
        (ja tän oon kyllä sanonut joskus aikaisemmin).

        toimii mun veljen, iskän ja kaverini konneiden firefoxilla katsomo. Toimi se mun firefoxilla alussa. Eikö muuten videon kaappaus ohjelma fast video downloadkin käy, kun se on lisäosa firefoxille. Oon käyttänyt sitä youtubella.


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        toimii mun veljen, iskän ja kaverini konneiden firefoxilla katsomo. Toimi se mun firefoxilla alussa. Eikö muuten videon kaappaus ohjelma fast video downloadkin käy, kun se on lisäosa firefoxille. Oon käyttänyt sitä youtubella.

        ...jos se videoo netin ruudult kaappaa niin sitten, mut kuvan laadusta en tiedä kun en oo sitä käyttänyt.


      • nm kirjoitti:

        ...jos se videoo netin ruudult kaappaa niin sitten, mut kuvan laadusta en tiedä kun en oo sitä käyttänyt.

        se on hyvä ohjelma ainakaan videoo ja ääntä ei tarvi yhdistää toisiinsa


      • flareon85 kirjoitti:

        se on hyvä ohjelma ainakaan videoo ja ääntä ei tarvi yhdistää toisiinsa

        Kattoin eilen filb nimiseltä pokemon sivuilta tän jakson kuvina. Hieno on lopetus Sinnoh alueen seikkailulle. Dawn jää Sinnohiin, Brock palaa Pewter cityyn ja Ash palaa Pallet towniin, josta alottaa sitten uuen seikkailun. Ois kiva, jos Dawn kulkisi vielä Ashin ja Brockin seurassa. Pakko myöntää, että Dawn on yks lempi henkilöitä.


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Kattoin eilen filb nimiseltä pokemon sivuilta tän jakson kuvina. Hieno on lopetus Sinnoh alueen seikkailulle. Dawn jää Sinnohiin, Brock palaa Pewter cityyn ja Ash palaa Pallet towniin, josta alottaa sitten uuen seikkailun. Ois kiva, jos Dawn kulkisi vielä Ashin ja Brockin seurassa. Pakko myöntää, että Dawn on yks lempi henkilöitä.

        Dawn on juu hiva tyyppi ja sillä on kivoja pokemoneja. Mä oon tykännyt kaikista Ashin kanssa kulkeneista tytöistä eli kaikki he ovat lampihahmojani ja Rakettiryhmän James! on Jessieki ja sit joitain mitä on nähty vaan muutamassa jaksossa kuten Stiven ja Nando ja sit Drew on kans kiva joka tosin on nähty useammassa jaksossa ja antaa Maylle ruusuja :) Lucy oli kans kiv amutta harmi et maikkari tais just sen jaksoja skippailla tai jossian niil tienoilla.


    • kullan

      Eli siis Camtasia studiolla saat kaapattua kuvaa kooneen ruudulta ja äänetkin ehkä, mut jos ei niin saa äänii niin tärviit jotain mikkiviritelmää.
      www.effectmatrix.com/
      Niin sopii! ja sit jos on kännyssä silleen että voi laittaa omat soittoäänet tietyille henkilöille tai ryhmille ni sit voi ikään kun laitaa kivan soittoäänen kivalle tyypille tai selalsella joka soittaa usein.
      Ite haluun esim ton 12 tunnarin myös enkuksi ku sit voi hyvikseen kuunella kumpaakin
      http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/index.htm

      • Sinnohin jälkeen Ash menee Isshu aluelle ja uudet pokemonit odottaa häntä. Katoin kaks ensimmäistä jaksoa kuvina. Pakko myöntää, että Isshun alotus pokemonit näyttää jo hienoilta. En malta odottaa suomenkielisiä jaksoja näistä. Sen uuden tytön nimi on muuten Iris.


      • jamin10
        flareon85 kirjoitti:

        Sinnohin jälkeen Ash menee Isshu aluelle ja uudet pokemonit odottaa häntä. Katoin kaks ensimmäistä jaksoa kuvina. Pakko myöntää, että Isshun alotus pokemonit näyttää jo hienoilta. En malta odottaa suomenkielisiä jaksoja näistä. Sen uuden tytön nimi on muuten Iris.

        Joittenki hyökkäyksien ulkonäkö vähä paranneltu. Ja Pokepallost ulostulemine tehty sellaseks jännän näköseks.


      • nm
        jamin10 kirjoitti:

        Joittenki hyökkäyksien ulkonäkö vähä paranneltu. Ja Pokepallost ulostulemine tehty sellaseks jännän näköseks.

        .


      • nm kirjoitti:

        .

        Nii on. Minusta Ashin silmät on hienot. Hyökkäyksissä ainaki huomasin Pikachun rautahäntä/Iron tail aiemmissa jaksossa hohti. Nyt se muuttuu sellaseksi raudan harmaaksi ennen iskua. Kiva, kun Jessie ja James sai uudet vaatteet. Aika kauan niillä oli ne valkeat asusteet.


      • nm

      • nm kirjoitti:

        Eka Best Wishes jakso katottu, ihan kivalt vaikuttaa...
        http://www.youtube.com/watch?v=n9wUokdEKUE

        muuten kiva. Katon sitten, kun nuo jaksot käännetään enkuksi. En taho ymmärtää Japanin kieltä. Ekassa Isshu jaksossa näköjään vilahti sen alueen legendaarisen pokemonin. White pelin kannesta.


      • diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Sinnohin jälkeen Ash menee Isshu aluelle ja uudet pokemonit odottaa häntä. Katoin kaks ensimmäistä jaksoa kuvina. Pakko myöntää, että Isshun alotus pokemonit näyttää jo hienoilta. En malta odottaa suomenkielisiä jaksoja näistä. Sen uuden tytön nimi on muuten Iris.

        ekan jakson Japanin kielellä suomalisilla texteillä odotan et nöksin toisen jakson ku halsin tietää mitäen Pikachu selviää.. laulaakohan sen tunnarin suomeksi nainen olis siistii.


        Jah animessa uudet pokemonit näyttää kivemmilta kun kuvissa se bampi tai mikä onkaan oli must söpö.
        ja rakettiryhmän uudet asut on kans kivat mutta olis kiva kuulla joku uus motto niiltä.

        Ja toi uusin anime on sillen kiva että Ashille kaikki ne pokemonti on ihan uusia ja sit Ashin pokemonit on niille.. ja tääl oli aijemmin puhetta että miksi ei oo ketään tumma ihoista,mutta nythän seki asia korjaantui ku se tyttö on tummaihoinen. Ootan että päästäs tutustuu Irikseenkin paremmin..
        ja tykkään katto kyl niitä jaksoi mitä menee nyt Suomessa. mut se tuli-possu näyttää kivalle en sen musta muodois välttämät tykkää mut ainkin se eka muoto :)


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Nii on. Minusta Ashin silmät on hienot. Hyökkäyksissä ainaki huomasin Pikachun rautahäntä/Iron tail aiemmissa jaksossa hohti. Nyt se muuttuu sellaseksi raudan harmaaksi ennen iskua. Kiva, kun Jessie ja James sai uudet vaatteet. Aika kauan niillä oli ne valkeat asusteet.

        se rautahäntä isku sit ollukkaan viallinen? ku Pikachu ei pystynnyt käyttää salama iskuja ni aattelin että seki isku näytti sen takii vialiselta vaikka se toimiki.. mulle tuli sellanen ajtus että se näyttää sit normaalilta ku Pikachu on kunnossa.. harmi jos asia ei ookkaan niin!
        koska se isku näytti tyhmältä,tyksältä ja voimattomalta..eikä siin ollut edes vauhtia..

        Juuh niinhän niin oli ne vaaleet aina vaikak muilla rakettiryhmäläisillä oli mustat ja vaika onhan joissian jaksoissa rakettiryhmäl olltu muut vaatteet (en tarkota vale asuja)

        Minkä ikäne se uus tyttö on jos se ei kerta oo ihan alottelia?


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        muuten kiva. Katon sitten, kun nuo jaksot käännetään enkuksi. En taho ymmärtää Japanin kieltä. Ekassa Isshu jaksossa näköjään vilahti sen alueen legendaarisen pokemonin. White pelin kannesta.

        et mitkököhän kaikki pokemonti siin alussa näytetään tunnarin aikana ku nyt kaikki on mustaa ja valkoista ni ei välttämättä ehi tajuu mikä pokemon on kysessä.

        Olis kiva jos siihen tulis pikkuhiljaa lisää värejä johonki tiettyyn kohti
        no mut se on "black&white.."


      • nm
        diivu87 kirjoitti:

        ekan jakson Japanin kielellä suomalisilla texteillä odotan et nöksin toisen jakson ku halsin tietää mitäen Pikachu selviää.. laulaakohan sen tunnarin suomeksi nainen olis siistii.


        Jah animessa uudet pokemonit näyttää kivemmilta kun kuvissa se bampi tai mikä onkaan oli must söpö.
        ja rakettiryhmän uudet asut on kans kivat mutta olis kiva kuulla joku uus motto niiltä.

        Ja toi uusin anime on sillen kiva että Ashille kaikki ne pokemonti on ihan uusia ja sit Ashin pokemonit on niille.. ja tääl oli aijemmin puhetta että miksi ei oo ketään tumma ihoista,mutta nythän seki asia korjaantui ku se tyttö on tummaihoinen. Ootan että päästäs tutustuu Irikseenkin paremmin..
        ja tykkään katto kyl niitä jaksoi mitä menee nyt Suomessa. mut se tuli-possu näyttää kivalle en sen musta muodois välttämät tykkää mut ainkin se eka muoto :)

        Et löytyy suomi subit, osaan kyllä sen verran japanii et älyyn jotain mitä noi puhuu [sen verran on animee katottu enkku/suomi subeilla et oon oppinu :D], mut suomi subit on kyl jees!
        http://www.youtube.com/user/suomipika1

        Ne pokemonit alkutunnarissä tulee jaksojen myötä värikkäiksi esim. tokassa jaksos on jo värii tunessa.

        Noi uusien pokejen tyypitykset on kyllä siistejä esim. Water/Fight, Bug/Fire ja tollasta. Myös uudet pokemonit on tosi hyvii, et monii tullaan näkee kilpailullisissa tiimeissä ja sellast.

        Diivu voisin antaa sulle 1/2 hyvää scyterii (Iv:t) jos saisin Metagrossin
        ja voisin antaa Elekid tyttö (Iv:t) sun Skamoriin.
        Tai jos ensin katot Metagrossin, Skamorin ja Infernapen Iv:t.

        Ei kai muuta.


      • nm
        nm kirjoitti:

        Et löytyy suomi subit, osaan kyllä sen verran japanii et älyyn jotain mitä noi puhuu [sen verran on animee katottu enkku/suomi subeilla et oon oppinu :D], mut suomi subit on kyl jees!
        http://www.youtube.com/user/suomipika1

        Ne pokemonit alkutunnarissä tulee jaksojen myötä värikkäiksi esim. tokassa jaksos on jo värii tunessa.

        Noi uusien pokejen tyypitykset on kyllä siistejä esim. Water/Fight, Bug/Fire ja tollasta. Myös uudet pokemonit on tosi hyvii, et monii tullaan näkee kilpailullisissa tiimeissä ja sellast.

        Diivu voisin antaa sulle 1/2 hyvää scyterii (Iv:t) jos saisin Metagrossin
        ja voisin antaa Elekid tyttö (Iv:t) sun Skamoriin.
        Tai jos ensin katot Metagrossin, Skamorin ja Infernapen Iv:t.

        Ei kai muuta.

        http://www.serebii.net/games/iv-calcdp.shtml
        *merkillä merkityt kohat ei oo pakollisia laittaa laskimeen, koska ne ei vaikuta tulokseen.


      • nm kirjoitti:

        http://www.serebii.net/games/iv-calcdp.shtml
        *merkillä merkityt kohat ei oo pakollisia laittaa laskimeen, koska ne ei vaikuta tulokseen.

        Brock jää Sinnoh liigan jälkeen pois Ashin tiimistä. Ryhtyy pokemon tohtoriksi niin wikipediassa lukee. Dawn jatkaa matkaansa yksinäänsä. Brockin tilalle tulee Dento niminen salipäällikkö ekalta salilta. Saa nähä millanen nelikko näistäki tulee Pikachu mukaan laskettuna. Ainaki Iris oli heti halaamassa Pikachua heti, kun näki sen. Tuntuu se sit varmaan tosi oudolta, kun Brock ei kulje Ashin mukana. Laskin, että 12 kautta ollu mukana. Trayseyn tottuin, kun oon usein kattonut Orange island jaksoja. Hoitaja Joylla konstaapeli Jennyllä on uudet piirtotyylit.


      • jamin10
        flareon85 kirjoitti:

        Brock jää Sinnoh liigan jälkeen pois Ashin tiimistä. Ryhtyy pokemon tohtoriksi niin wikipediassa lukee. Dawn jatkaa matkaansa yksinäänsä. Brockin tilalle tulee Dento niminen salipäällikkö ekalta salilta. Saa nähä millanen nelikko näistäki tulee Pikachu mukaan laskettuna. Ainaki Iris oli heti halaamassa Pikachua heti, kun näki sen. Tuntuu se sit varmaan tosi oudolta, kun Brock ei kulje Ashin mukana. Laskin, että 12 kautta ollu mukana. Trayseyn tottuin, kun oon usein kattonut Orange island jaksoja. Hoitaja Joylla konstaapeli Jennyllä on uudet piirtotyylit.

        Serebiist luin et ku Isshu on niin kaukana kaikista muista alueista että jopa Joyt ja Jennyt on korvattu uusilla tyypeillä. Sit siin oli joitain muitaki juttuja siit


      • jamin10 kirjoitti:

        Serebiist luin et ku Isshu on niin kaukana kaikista muista alueista että jopa Joyt ja Jennyt on korvattu uusilla tyypeillä. Sit siin oli joitain muitaki juttuja siit

        Ainaki Joyta vastaavalla hahmolla on, myös saparot.


      • Diivu87
        nm kirjoitti:

        Et löytyy suomi subit, osaan kyllä sen verran japanii et älyyn jotain mitä noi puhuu [sen verran on animee katottu enkku/suomi subeilla et oon oppinu :D], mut suomi subit on kyl jees!
        http://www.youtube.com/user/suomipika1

        Ne pokemonit alkutunnarissä tulee jaksojen myötä värikkäiksi esim. tokassa jaksos on jo värii tunessa.

        Noi uusien pokejen tyypitykset on kyllä siistejä esim. Water/Fight, Bug/Fire ja tollasta. Myös uudet pokemonit on tosi hyvii, et monii tullaan näkee kilpailullisissa tiimeissä ja sellast.

        Diivu voisin antaa sulle 1/2 hyvää scyterii (Iv:t) jos saisin Metagrossin
        ja voisin antaa Elekid tyttö (Iv:t) sun Skamoriin.
        Tai jos ensin katot Metagrossin, Skamorin ja Infernapen Iv:t.

        Ei kai muuta.

        että siihen tulee värejä! Ku mulle tuli heti sellane fiilis et olis siistii jos siihen pikkihiljaa tulsi värit aina johonki kohti ja sit ku se kausi olis lopuss ani melkein kaikki olai jo väreissä..

        vähän niinku "valo voittaa pimeyden teema"

        Ai tyttö Scyteriä? No saat multa matagrossin jos haluut
        mut niinku sanoin mun vaihto poket ei oo mitenkään ihmeellisiä mut jos se ei haittaa.
        Skarmoey on 1 lv HP 12 satsit 5,7,5,6,6 ja Timid nature.
        Metagross 60 lv Bashful nature, HP 169 satsit 170,164,122,166 ja 92 ja se pitää viel sanoo et jostin syystä napattu master pallolla (id numero 41089) Mut on mulla sit 31 lv Metang Timid naturella jos se kiinnostaa Infernape on 36 lv (timid) 77,56,89,62,94


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        http://www.serebii.net/games/iv-calcdp.shtml
        *merkillä merkityt kohat ei oo pakollisia laittaa laskimeen, koska ne ei vaikuta tulokseen.

        kävin kattoo mut en taid aosata käytääsitä ihan oikein ky yritäån testaa mun evetn shiny Miloticin tiedoilla..

        Nyt ku joku näyttäs mulle miten toi toimii.


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Serebiist luin et ku Isshu on niin kaukana kaikista muista alueista että jopa Joyt ja Jennyt on korvattu uusilla tyypeillä. Sit siin oli joitain muitaki juttuja siit

        ai jaah niih ei kai niit joka mailmankolkkaan riitä..
        mut iahn outoo jos niit ei oo mutta olis se vaerman ihan hyväkin vaihteluu tulis siihenkin kohtaan. Nythän Pikachus hoiti se joku profesori.. eikä oo näytetty pokecentterii..
        Minkäköhän näköset ne uudet sairaanhoitajat ja poliisit sit on onkohan yhtä kauniita :D
        Vaik ei Brock ookkan nyt matkassa mukana..


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Brock jää Sinnoh liigan jälkeen pois Ashin tiimistä. Ryhtyy pokemon tohtoriksi niin wikipediassa lukee. Dawn jatkaa matkaansa yksinäänsä. Brockin tilalle tulee Dento niminen salipäällikkö ekalta salilta. Saa nähä millanen nelikko näistäki tulee Pikachu mukaan laskettuna. Ainaki Iris oli heti halaamassa Pikachua heti, kun näki sen. Tuntuu se sit varmaan tosi oudolta, kun Brock ei kulje Ashin mukana. Laskin, että 12 kautta ollu mukana. Trayseyn tottuin, kun oon usein kattonut Orange island jaksoja. Hoitaja Joylla konstaapeli Jennyllä on uudet piirtotyylit.

        Kuka muuten olis se digikamera tyyppi joka valitsi sen ruohotyypin?

        Outoo että Dawn jatkaa yksinään ku mustra tuntuu et se on sellane joka matksutas milummin porukalla. Mut kivahan uusiis tyyppei saada mukaan ja uus tyttö.

        Niih tykkää pikachusta mtu ei Ashistä.. vähän niiku Mistyn tapauksessa aluksi..
        Jooh jää vissiin sitp posi ihastumis kohtaukset kauniisiin naisiin.


      • Diivu87 kirjoitti:

        että siihen tulee värejä! Ku mulle tuli heti sellane fiilis et olis siistii jos siihen pikkihiljaa tulsi värit aina johonki kohti ja sit ku se kausi olis lopuss ani melkein kaikki olai jo väreissä..

        vähän niinku "valo voittaa pimeyden teema"

        Ai tyttö Scyteriä? No saat multa matagrossin jos haluut
        mut niinku sanoin mun vaihto poket ei oo mitenkään ihmeellisiä mut jos se ei haittaa.
        Skarmoey on 1 lv HP 12 satsit 5,7,5,6,6 ja Timid nature.
        Metagross 60 lv Bashful nature, HP 169 satsit 170,164,122,166 ja 92 ja se pitää viel sanoo et jostin syystä napattu master pallolla (id numero 41089) Mut on mulla sit 31 lv Metang Timid naturella jos se kiinnostaa Infernape on 36 lv (timid) 77,56,89,62,94

        Se digikamera tyyppi on Ashin uus kilpakumppani. Nimeltään Shooti luultavasti japaninkielinen nimi ja tuo varmaan vahtuu, kun noita käännetään enkuksi. Tää tyyppi vaikuttaa aloittelijalta. Toisaalta ois vaihtelua sekin, että kilpailija on aloittelija. Millanen kohan se Dento tyyppi on. Se tulee Brockin paikalle. http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/dento.jpg&imgrefurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/&usg=__8i2fWi_zrB2yNPAx0cgeeNoGgts=&h=150&w=267&sz=10&hl=fi&start=16&zoom=1&itbs=1&tbnid=J5CcJGWZPovhpM:&tbnh=63&tbnw=113&prev=/images?q=pokemon dento&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&gbv=2&tbs=isch:1


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        ai jaah niih ei kai niit joka mailmankolkkaan riitä..
        mut iahn outoo jos niit ei oo mutta olis se vaerman ihan hyväkin vaihteluu tulis siihenkin kohtaan. Nythän Pikachus hoiti se joku profesori.. eikä oo näytetty pokecentterii..
        Minkäköhän näköset ne uudet sairaanhoitajat ja poliisit sit on onkohan yhtä kauniita :D
        Vaik ei Brock ookkan nyt matkassa mukana..

        Ja tos linkis jonka Flareon laitto, näkyy kans uus poliisi.


      • nm
        flareon85 kirjoitti:

        Se digikamera tyyppi on Ashin uus kilpakumppani. Nimeltään Shooti luultavasti japaninkielinen nimi ja tuo varmaan vahtuu, kun noita käännetään enkuksi. Tää tyyppi vaikuttaa aloittelijalta. Toisaalta ois vaihtelua sekin, että kilpailija on aloittelija. Millanen kohan se Dento tyyppi on. Se tulee Brockin paikalle. http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/dento.jpg&imgrefurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/&usg=__8i2fWi_zrB2yNPAx0cgeeNoGgts=&h=150&w=267&sz=10&hl=fi&start=16&zoom=1&itbs=1&tbnid=J5CcJGWZPovhpM:&tbnh=63&tbnw=113&prev=/images?q=pokemon dento&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&gbv=2&tbs=isch:1

        Tänään on tullu tänne paljon kysymyksii, mut joo, asiaan.

        Haluisin sun Infernapes ja voisin antaa sulle Scytheri:n (tyttö hyvät Iv:t). Infernapelles et oo laittanut Hp:ta, kai? Mitäs Metang:in statsit on? Metagrossias en haluu ja Skamorin statseista ei oikein tiedä kun vasta yks levunen, mut sen ehkä haluun.

        Iv laskinta käytetään, niin että Pokemon species kohtaan laitat pokemonin nimen jonka Iv:t haluut tietää. Valitse pokemonisi nature nature kohdan listasta. Sitten laita pokemonisi leveli ja muut statsit niille tarkoitettuihin kohtiin. Sit vaan painat Calculate Individual values kohtaa ja suoraan siitä ylös päin Individual Values laatikkoon ilmestyy Iv:t. Laskin voi saada väärän tuloksen jos ei oteta huomioon Ev-pisteitä


      • nm kirjoitti:

        Tänään on tullu tänne paljon kysymyksii, mut joo, asiaan.

        Haluisin sun Infernapes ja voisin antaa sulle Scytheri:n (tyttö hyvät Iv:t). Infernapelles et oo laittanut Hp:ta, kai? Mitäs Metang:in statsit on? Metagrossias en haluu ja Skamorin statseista ei oikein tiedä kun vasta yks levunen, mut sen ehkä haluun.

        Iv laskinta käytetään, niin että Pokemon species kohtaan laitat pokemonin nimen jonka Iv:t haluut tietää. Valitse pokemonisi nature nature kohdan listasta. Sitten laita pokemonisi leveli ja muut statsit niille tarkoitettuihin kohtiin. Sit vaan painat Calculate Individual values kohtaa ja suoraan siitä ylös päin Individual Values laatikkoon ilmestyy Iv:t. Laskin voi saada väärän tuloksen jos ei oteta huomioon Ev-pisteitä

        Kattoin tännään kaks ekaa jaksoo youtuubelta Japaniksi ja suomenkielisin teksteillä. Se nainen joka on töissä pokemon keskuksessa on nimeltään Joy. Se poliisi on sitten Jenny. Ne on vaan piirretty erinäkösiksi Isshu aluelle. Eihän Orange saariston Joyt ja Jennyt pukeudu kaikki samaillai, kun Kannossa, Johdossa, Hoennilla ja Sinnohilla.


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Se digikamera tyyppi on Ashin uus kilpakumppani. Nimeltään Shooti luultavasti japaninkielinen nimi ja tuo varmaan vahtuu, kun noita käännetään enkuksi. Tää tyyppi vaikuttaa aloittelijalta. Toisaalta ois vaihtelua sekin, että kilpailija on aloittelija. Millanen kohan se Dento tyyppi on. Se tulee Brockin paikalle. http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/dento.jpg&imgrefurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/&usg=__8i2fWi_zrB2yNPAx0cgeeNoGgts=&h=150&w=267&sz=10&hl=fi&start=16&zoom=1&itbs=1&tbnid=J5CcJGWZPovhpM:&tbnh=63&tbnw=113&prev=/images?q=pokemon dento&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&gbv=2&tbs=isch:1

        aloittelijalta ja kiireisesti valitsi ruohotyypin aloits pokemoniksi eihän siin mitään jos päätös synty nopeesti mutta millä perustein se on eri juttu.

        Aika kiva muuten että värilliseksi muuttu tunnarissa ne poket jotka on nähty..

        Mut Ash ei oo aloittelia mutta sitli teki alottelia mogia TAAS! noloo! Eli esim heitti pokepallon ilman että tainutti pokemonia yhtään.. Ihan hölmöö että vanha vitsi piti tunkee mukaan.
        No niin Garyhän ei ollut Eikä vissiin Paulkaan..
        Raketti ryhmä sit nappas lepakon itellen ainkin Jessie.. saakoah James taan "päänsyöjä" pokemonin xD Eipähän taid aolla nillä enään pokemonkortti "pokedexiä" ku ne koko-ajan hohi että "ai tuo on se..."


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Se digikamera tyyppi on Ashin uus kilpakumppani. Nimeltään Shooti luultavasti japaninkielinen nimi ja tuo varmaan vahtuu, kun noita käännetään enkuksi. Tää tyyppi vaikuttaa aloittelijalta. Toisaalta ois vaihtelua sekin, että kilpailija on aloittelija. Millanen kohan se Dento tyyppi on. Se tulee Brockin paikalle. http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/dento.jpg&imgrefurl=http://www.serebii.net/anime/epiguide/bestwishes/&usg=__8i2fWi_zrB2yNPAx0cgeeNoGgts=&h=150&w=267&sz=10&hl=fi&start=16&zoom=1&itbs=1&tbnid=J5CcJGWZPovhpM:&tbnh=63&tbnw=113&prev=/images?q=pokemon dento&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&gbv=2&tbs=isch:1

        Tosta saa aiak kirjavan ensoivaikutelman kuvan perusteella en tiedä mitä sanosin
        Aika kiva ku voi kattoo UUSIA pokemon jaksoja samaa tahti ku Japanissa textikyksellä!

        Vaik oon tyytyväine siihen maikkrilla pyörivään kauteen :) ootanki ain lauantaita.


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Tänään on tullu tänne paljon kysymyksii, mut joo, asiaan.

        Haluisin sun Infernapes ja voisin antaa sulle Scytheri:n (tyttö hyvät Iv:t). Infernapelles et oo laittanut Hp:ta, kai? Mitäs Metang:in statsit on? Metagrossias en haluu ja Skamorin statseista ei oikein tiedä kun vasta yks levunen, mut sen ehkä haluun.

        Iv laskinta käytetään, niin että Pokemon species kohtaan laitat pokemonin nimen jonka Iv:t haluut tietää. Valitse pokemonisi nature nature kohdan listasta. Sitten laita pokemonisi leveli ja muut statsit niille tarkoitettuihin kohtiin. Sit vaan painat Calculate Individual values kohtaa ja suoraan siitä ylös päin Individual Values laatikkoon ilmestyy Iv:t. Laskin voi saada väärän tuloksen jos ei oteta huomioon Ev-pisteitä

        Infernapen HP 106.
        En oo tehnty Infernapelle mitään. Se ei oo mun omasta pelistä.

        Juuh ajttelinkin ettet haluu sitä Metagrossia.
        Metang: HP 84 , 52,73,40,57,49. Kerro jos haluut muuta tietää siittä.

        No voit kattoo wi-fissä haluutko Skarmoryn ku en tarvi siihen edes mitään ihmeellistä vastineeksi.

        Okei kiitti pitää yrittää uudestaan..


      • diivu_87
        nm kirjoitti:

        Tänään on tullu tänne paljon kysymyksii, mut joo, asiaan.

        Haluisin sun Infernapes ja voisin antaa sulle Scytheri:n (tyttö hyvät Iv:t). Infernapelles et oo laittanut Hp:ta, kai? Mitäs Metang:in statsit on? Metagrossias en haluu ja Skamorin statseista ei oikein tiedä kun vasta yks levunen, mut sen ehkä haluun.

        Iv laskinta käytetään, niin että Pokemon species kohtaan laitat pokemonin nimen jonka Iv:t haluut tietää. Valitse pokemonisi nature nature kohdan listasta. Sitten laita pokemonisi leveli ja muut statsit niille tarkoitettuihin kohtiin. Sit vaan painat Calculate Individual values kohtaa ja suoraan siitä ylös päin Individual Values laatikkoon ilmestyy Iv:t. Laskin voi saada väärän tuloksen jos ei oteta huomioon Ev-pisteitä

        Infernapen HP 106.
        En oo tehnty Infernapelle mitään. Se ei oo mun omasta pelistä.

        Juuh ajttelinkin ettet haluu sitä Metagrossia.
        Metang: HP 84 , 52,73,40,57,49. Kerro jos haluut muuta tietää siittä.

        No voit kattoo wi-fissä haluutko Skarmoryn ku en tarvi siihen edes mitään ihmeellistä vastineeksi.

        Okei kiitti pitää yrittää uudestaan..


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        Kattoin tännään kaks ekaa jaksoo youtuubelta Japaniksi ja suomenkielisin teksteillä. Se nainen joka on töissä pokemon keskuksessa on nimeltään Joy. Se poliisi on sitten Jenny. Ne on vaan piirretty erinäkösiksi Isshu aluelle. Eihän Orange saariston Joyt ja Jennyt pukeudu kaikki samaillai, kun Kannossa, Johdossa, Hoennilla ja Sinnohilla.

        Mun milestä vanhat Joy.t oli kuniinpia ja vanhemamn olosia..


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        aloittelijalta ja kiireisesti valitsi ruohotyypin aloits pokemoniksi eihän siin mitään jos päätös synty nopeesti mutta millä perustein se on eri juttu.

        Aika kiva muuten että värilliseksi muuttu tunnarissa ne poket jotka on nähty..

        Mut Ash ei oo aloittelia mutta sitli teki alottelia mogia TAAS! noloo! Eli esim heitti pokepallon ilman että tainutti pokemonia yhtään.. Ihan hölmöö että vanha vitsi piti tunkee mukaan.
        No niin Garyhän ei ollut Eikä vissiin Paulkaan..
        Raketti ryhmä sit nappas lepakon itellen ainkin Jessie.. saakoah James taan "päänsyöjä" pokemonin xD Eipähän taid aolla nillä enään pokemonkortti "pokedexiä" ku ne koko-ajan hohi että "ai tuo on se..."

        Garyhan oli alottelija sillon kun Ashkin oli. Paul varmaan kanssa samoihin aikoihin, hänähn oli kanssa matkustellut Kantossa, Johtossa ja Hoennissa ennenkuin palasi takaisin Sinnohiin. Mutta toi on varmaan eka haastaja, joka alottaa matkansa sillon ku Ash saapuu sinne. Silti se hävis -_-


      • diivu_87
        jamin10 kirjoitti:

        Garyhan oli alottelija sillon kun Ashkin oli. Paul varmaan kanssa samoihin aikoihin, hänähn oli kanssa matkustellut Kantossa, Johtossa ja Hoennissa ennenkuin palasi takaisin Sinnohiin. Mutta toi on varmaan eka haastaja, joka alottaa matkansa sillon ku Ash saapuu sinne. Silti se hävis -_-

        Gary vaan ehti ensin profesori Oukin luo sillo ku Ash oli vast pyjamassa xD
        ja Ashillei ei jäänyt alotuspokemonia joten se sai Pikachun.

        Se vesipokemon on hmm hiipparoinntu taustalla Ashin ja Iriksen kintereillä siittä varmaan tulee jomman kumman pokemon.


      • diivu_87
        diivu_87 kirjoitti:

        Infernapen HP 106.
        En oo tehnty Infernapelle mitään. Se ei oo mun omasta pelistä.

        Juuh ajttelinkin ettet haluu sitä Metagrossia.
        Metang: HP 84 , 52,73,40,57,49. Kerro jos haluut muuta tietää siittä.

        No voit kattoo wi-fissä haluutko Skarmoryn ku en tarvi siihen edes mitään ihmeellistä vastineeksi.

        Okei kiitti pitää yrittää uudestaan..

        Nyt noi viestit on sit tullut monta keraa ku luulin ettei tuu ollenkaan! Sori kauheesti.


      • diivu_87 kirjoitti:

        Tosta saa aiak kirjavan ensoivaikutelman kuvan perusteella en tiedä mitä sanosin
        Aika kiva ku voi kattoo UUSIA pokemon jaksoja samaa tahti ku Japanissa textikyksellä!

        Vaik oon tyytyväine siihen maikkrilla pyörivään kauteen :) ootanki ain lauantaita.

        Ash hävisi sille aloittelija kouluttajalle, kun Pikachu menetti joksikin aikaa käyttää sähköhyökkäyksiä. Sai kuitenkin kyvyn takasin nyt voi taasThunderbolt ja Volt-tackle hyökkäyksiä. Olihan Caterpie ainoa pokemon jonka Ash pyydysti ilman taistelua. Joo minäki ootan aina edellisen jakson loputtua jo seuraavaa jaksoa. Epäilen, että varman Ash saa sen vesityypin. Onhan tuokin kivaa vaihtelua, kun kilpakumppani on vuorostaan alottelia.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Ash hävisi sille aloittelija kouluttajalle, kun Pikachu menetti joksikin aikaa käyttää sähköhyökkäyksiä. Sai kuitenkin kyvyn takasin nyt voi taasThunderbolt ja Volt-tackle hyökkäyksiä. Olihan Caterpie ainoa pokemon jonka Ash pyydysti ilman taistelua. Joo minäki ootan aina edellisen jakson loputtua jo seuraavaa jaksoa. Epäilen, että varman Ash saa sen vesityypin. Onhan tuokin kivaa vaihtelua, kun kilpakumppani on vuorostaan alottelia.

        Mut outoo että kukaan ei o kiinittännyt huomioo että yksi aloitus pokemon on kadonnut..
        eikö ne muka tarvi niitä muille kouluttajille?
        Ja kellekköhän seki tulityyppi sit menee..

        Jep! Ja kyl Ash saa sile näytettyy et se ei oo mikään tolvana.
        mut se rautahäntä.. isku on kyl tyhmän näköne nyt.. onkohan se sit suomenkilisessäkin noin nythmän näkönen outoo ku tollanenki asia muuttu kesken kaiken..

        Pystyskähän noit jaksoi näkee netistä suomeksi tai enkuksi siis mitä maikkarilla menee! meinaan vaan ku mult jää tänviikon la väliin.

        Kohta tulee varmaan B&W jakos taas nähtäville.. kukakohan oli niin mukava että viitti suomentaa ne


      • Diivu87 kirjoitti:

        Mut outoo että kukaan ei o kiinittännyt huomioo että yksi aloitus pokemon on kadonnut..
        eikö ne muka tarvi niitä muille kouluttajille?
        Ja kellekköhän seki tulityyppi sit menee..

        Jep! Ja kyl Ash saa sile näytettyy et se ei oo mikään tolvana.
        mut se rautahäntä.. isku on kyl tyhmän näköne nyt.. onkohan se sit suomenkilisessäkin noin nythmän näkönen outoo ku tollanenki asia muuttu kesken kaiken..

        Pystyskähän noit jaksoi näkee netistä suomeksi tai enkuksi siis mitä maikkarilla menee! meinaan vaan ku mult jää tänviikon la väliin.

        Kohta tulee varmaan B&W jakos taas nähtäville.. kukakohan oli niin mukava että viitti suomentaa ne

        On se pokemonin pallosta ulos tuleminen ihan nytkin hienon näkönen ei sitä tarvis muutella samoin hyökkäyksiä. Tuolta voit kattoo se on Japaniksi suomenkielisin tekstein http://www.youtube.com/user/suomipika1.
        Sellasenki oon, joskus laittanu merkille. Sillon, kun Ash alotti kouluttajana Pallet townista lähti neljä kouluttajaa Ash, Gary ja kak muuta. Ash oli ainoa joka ei saanu kanton alueen pokemonia vaan pyydysti sitten myöhemmin sellaset pokemonit. Tiedä, että Gary valitsi Squirtlen ekaksi pokemoniksi ja kaks muuta saivat Bulbasaurin ja Charmanderin. Ikinä ei oo kerrottu ketä noi kaks kouluttajaa olivat. Eikä oo koskaan näytetty. Paitsi professori Oak sillon alussa jakso huomauttaa montako merkkiä kilpailioilla on samoin Garyllä. Jaksossa Ashin ja Garyn nokka poke jaksossa selvis, että kahdella alku meni hyvin ja sit ne hyytyivät. Luultavasti lopettivat, kun ei niistä ole enään mainittu.


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        On se pokemonin pallosta ulos tuleminen ihan nytkin hienon näkönen ei sitä tarvis muutella samoin hyökkäyksiä. Tuolta voit kattoo se on Japaniksi suomenkielisin tekstein http://www.youtube.com/user/suomipika1.
        Sellasenki oon, joskus laittanu merkille. Sillon, kun Ash alotti kouluttajana Pallet townista lähti neljä kouluttajaa Ash, Gary ja kak muuta. Ash oli ainoa joka ei saanu kanton alueen pokemonia vaan pyydysti sitten myöhemmin sellaset pokemonit. Tiedä, että Gary valitsi Squirtlen ekaksi pokemoniksi ja kaks muuta saivat Bulbasaurin ja Charmanderin. Ikinä ei oo kerrottu ketä noi kaks kouluttajaa olivat. Eikä oo koskaan näytetty. Paitsi professori Oak sillon alussa jakso huomauttaa montako merkkiä kilpailioilla on samoin Garyllä. Jaksossa Ashin ja Garyn nokka poke jaksossa selvis, että kahdella alku meni hyvin ja sit ne hyytyivät. Luultavasti lopettivat, kun ei niistä ole enään mainittu.

        Kaikki varsinaiset alotus pokemonti oli mennyt mut ei näytetty ketään ketä ne valitsi paitsi sukulaispoika Gary. Dawn taitaaa kutsua sitä "runoilian pojaksi" :)
        Ai mä en edes tiennyt että niistä on noin sanottu.
        Mä luulin että ainoo maininta on olltu vaan että "muut kouluttajat kävi jo ja pokemoneja ei ole enään" ... "paitsi.. tämä yksi, mutta se on vähän sähköinen luonne tai jotian tollasta se Ouk varotteli. Muille se ei edes tarjonnt Pikachua.
        Ihan hyvä se on toisaalta että niistä ei oo puhuttu ollenkaan mut olishan se voinnut olla milenkiintosta jos Ash oli törmännyt joskus jompaan kumpaan niistä mut ehkä kivempi ei ollenkaan ku kerran ja .

        Siis en tarkota noit B & W jaksoja vaan niitä mitä menee nyt MTV 3.lla lauantai aamuna.

        Saa nähdä nöytetäänkö sitä joka valitsi nyt viito sarjan tulipokemonin.
        Se on muuten söpö.


      • diivu_87 kirjoitti:

        Kaikki varsinaiset alotus pokemonti oli mennyt mut ei näytetty ketään ketä ne valitsi paitsi sukulaispoika Gary. Dawn taitaaa kutsua sitä "runoilian pojaksi" :)
        Ai mä en edes tiennyt että niistä on noin sanottu.
        Mä luulin että ainoo maininta on olltu vaan että "muut kouluttajat kävi jo ja pokemoneja ei ole enään" ... "paitsi.. tämä yksi, mutta se on vähän sähköinen luonne tai jotian tollasta se Ouk varotteli. Muille se ei edes tarjonnt Pikachua.
        Ihan hyvä se on toisaalta että niistä ei oo puhuttu ollenkaan mut olishan se voinnut olla milenkiintosta jos Ash oli törmännyt joskus jompaan kumpaan niistä mut ehkä kivempi ei ollenkaan ku kerran ja .

        Siis en tarkota noit B & W jaksoja vaan niitä mitä menee nyt MTV 3.lla lauantai aamuna.

        Saa nähdä nöytetäänkö sitä joka valitsi nyt viito sarjan tulipokemonin.
        Se on muuten söpö.

        Varmaan siksi, kun Pikachu ei nyt varsinaisesti ole Alotus pokemon. Ash on varmaanki ns poikkeus ja vaati saada pokemonin. Minusta Pikachu ei sinänsä ole huno valinta, koska on Ashin paras ystävä ja pokemon nykyisin. Ainaki Pikachu on söpön näköinen Ashin olkapäällä. Wikipediasta oon lukenu, että aluksi Ashille oli kaavailtu Clefairya tai Jigglypuffia. Pikachu näytti söpöimmältä. Ainaki mun mielestä Clefairy tai Jigglypuff näyttäis todella hölmöltä Ashin olkapäällä.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        Varmaan siksi, kun Pikachu ei nyt varsinaisesti ole Alotus pokemon. Ash on varmaanki ns poikkeus ja vaati saada pokemonin. Minusta Pikachu ei sinänsä ole huno valinta, koska on Ashin paras ystävä ja pokemon nykyisin. Ainaki Pikachu on söpön näköinen Ashin olkapäällä. Wikipediasta oon lukenu, että aluksi Ashille oli kaavailtu Clefairya tai Jigglypuffia. Pikachu näytti söpöimmältä. Ainaki mun mielestä Clefairy tai Jigglypuff näyttäis todella hölmöltä Ashin olkapäällä.

        ja saipahan ekaksi pokemoniksi selalsen mitä muilla ei ele ekana pokemonina.

        Niinhän se on kivan näköne olkapäällä ja muutenskin :) ja parhaat ystävykset.
        No niin tosdellakin ja Pikachu sopii muutenkin paremmin Ashille vaikka ei matksiutaskan olkapäällä kun mikään noista.


      • Diivu87 kirjoitti:

        ja saipahan ekaksi pokemoniksi selalsen mitä muilla ei ele ekana pokemonina.

        Niinhän se on kivan näköne olkapäällä ja muutenskin :) ja parhaat ystävykset.
        No niin tosdellakin ja Pikachu sopii muutenkin paremmin Ashille vaikka ei matksiutaskan olkapäällä kun mikään noista.

        ite muistan, kun toi eka jakso tuli ekan kerran maikkarin lauantai aamuna. Kaikki pokemonit oli upo outoja, kun oppi tietämään niitä sarjan myötä. Pikachu oli ensimmäinen pokemon johon todellä ihastuin koko sarjassa ja siitä lähtien ollu lempi pokemon numero yksi. Se on söpöin kaikista ja nykyisin todella vahva Ashin pokemoneista.


      • diivu_87
        flareon85 kirjoitti:

        ite muistan, kun toi eka jakso tuli ekan kerran maikkarin lauantai aamuna. Kaikki pokemonit oli upo outoja, kun oppi tietämään niitä sarjan myötä. Pikachu oli ensimmäinen pokemon johon todellä ihastuin koko sarjassa ja siitä lähtien ollu lempi pokemon numero yksi. Se on söpöin kaikista ja nykyisin todella vahva Ashin pokemoneista.

        että edes mustin pokemonejan nimiä saatika kaikkien, mutta sillon mulla oli (on edellen) pokemon kortti jossa oli kaikki pokemonit (tai no melkein ku siin ei ollut Mew.ä, mutta siis eihän siinä oo ku 150 pokee eli ei läheskään kaikki mut sen tiesin vast sit myöhemmin kortin saanista.
        Joka tapauksessa siittä kortist aoli paljon apua ja opin poemonien nimet paljon nopeemmin ku jos olsin vain kattonnut animea.
        Ykkös sarjan pokessa oli jo sillon monta lemppari tietty Pikachu niistä heti yksi koska se on Ashin alotus poke yms mut jos se ei olis mun mileen muutenskin ni en mä siittä niin paljoon tykkäis.
        Juuh s eon tosi vahva ja pystyy ihan ihme juttuhin.. jota on kiva katela telkkarista..
        Aika outoa muuten oli mennä HG.ssa vesi salille eli sille Mistyn salille ku Misty näyttää siin ihan oudolle onhan sillä vaatteet muuttunnu animessa vissiin parikin kertaa? en musta miltä se nykysin näyttää mut tossa pelissä se näytti ihan oudolle.. Jee kohta on taas la ja voi katto pokemoit! ja vois kattoo B&W jaksonki taas netistä..


      • diivu_87 kirjoitti:

        että edes mustin pokemonejan nimiä saatika kaikkien, mutta sillon mulla oli (on edellen) pokemon kortti jossa oli kaikki pokemonit (tai no melkein ku siin ei ollut Mew.ä, mutta siis eihän siinä oo ku 150 pokee eli ei läheskään kaikki mut sen tiesin vast sit myöhemmin kortin saanista.
        Joka tapauksessa siittä kortist aoli paljon apua ja opin poemonien nimet paljon nopeemmin ku jos olsin vain kattonnut animea.
        Ykkös sarjan pokessa oli jo sillon monta lemppari tietty Pikachu niistä heti yksi koska se on Ashin alotus poke yms mut jos se ei olis mun mileen muutenskin ni en mä siittä niin paljoon tykkäis.
        Juuh s eon tosi vahva ja pystyy ihan ihme juttuhin.. jota on kiva katela telkkarista..
        Aika outoa muuten oli mennä HG.ssa vesi salille eli sille Mistyn salille ku Misty näyttää siin ihan oudolle onhan sillä vaatteet muuttunnu animessa vissiin parikin kertaa? en musta miltä se nykysin näyttää mut tossa pelissä se näytti ihan oudolle.. Jee kohta on taas la ja voi katto pokemoit! ja vois kattoo B&W jaksonki taas netistä..

        ite en oo niin pitkällä Soul silverissä. Mun pitäs voittaa Ekruteakin salijohtaja Morty. Pokemoneja pitää nostattaa levuja jotta pärjään sitä vastaan. Tympii sekin, ku ds litestä hajos toinen sarana. No eihän mikään kestä ikuisuuksia. Muuten niissä Isshu alueen jaksoissa se alotus vesipokemon taitaa olla jotenki kateellinen Pikachulla. Törkkii Pikachua Ashin olka päältä alas, kun Ash haluaa otella Pikachulla niin tää tulee pallostaan ulos. Edellisessä jaksossa jätti Pikachu varastoon pyörtyneenä laatikon alle. Pikachu jäi Rakettiryhmän vangiksi. Onneksi pelastu.


      • Diivu87
        flareon85 kirjoitti:

        ite en oo niin pitkällä Soul silverissä. Mun pitäs voittaa Ekruteakin salijohtaja Morty. Pokemoneja pitää nostattaa levuja jotta pärjään sitä vastaan. Tympii sekin, ku ds litestä hajos toinen sarana. No eihän mikään kestä ikuisuuksia. Muuten niissä Isshu alueen jaksoissa se alotus vesipokemon taitaa olla jotenki kateellinen Pikachulla. Törkkii Pikachua Ashin olka päältä alas, kun Ash haluaa otella Pikachulla niin tää tulee pallostaan ulos. Edellisessä jaksossa jätti Pikachu varastoon pyörtyneenä laatikon alle. Pikachu jäi Rakettiryhmän vangiksi. Onneksi pelastu.

        Ulkomailta DS litehini veraosat ja ne ruuvimeisseltit odotan vaanku ne tulee postissa..et pääsis jatkaa korjaus projektia.. toivottavasti saan sit kuntoon ne..
        No joo se on Tosi kateellien Pikachlle! seny ny thuomas heti tosin Ash on niin tomppeli et ei sanonnut mitään/tajunnut!

        Aika rasitus varman se alkuun mut kyl se siittä siit.. katoin kolmselta tulevan poke jakson tällä kertaa Rakettiryhmä ei häippässy! Ne jaksot on harvassa..
        Nyt olis kiva vaan saada katottu jotenki sen nelos B&W jakso suomi texteillä.


    • SuoBBis

      Muutama mahdollinen loppu.

      Jos Pokémonia tulee kahdeksan generaatiota, niin voisi olla niin, että jokaisella alueella on yksi sali, joita Ash ja kumppanit kiertelevät.. Tietenkin liigassa pitää olla pokemon jokaiselta alueelta, mutta vaan kuus voi olla samaan aikaan tiimissä, niin esim. yksi sääntö olisi, että jos pääsee jatkoon, pitää vaihtaa kaksi pokemonia niihin joita ei käyttänyt aikaisemmin. Ash voittaisi tämän liigan ja voittaisi vihdoinkin mestaruuden (en niin laske Battle Frontieriä ja Orange liigaa mestaruudeksi) Lisäisin vielä, että Ashin kiertäessä kaikki kahdeksan aluetta. Hän voisi käyttää esim Hoennin salilla vain Hoennin pokemoneja jne.

      Toinen voisi olla tämmöinen.


      Viimeinen generaatio ja Ash pääsisi aina liigaan saakka ja kohtaisi finaalissa isänsä ja saa tietää siitä vasta ennen ottelua, että hänen isänsä on majaillut alueella vuosia kehittäkseen hirmun kovaa tiimiä, jossa voisi olla vaikka yksi-kaksi legua. Ash voittaisi hirmuisen ottelun Pikachun nujerrettua hänen isänsä viimeinen ja kovin pokemon ja Ashin isä palaisi Pallet Towniin.

      Siinä olisi pari aika kovaa loppua, jos pokemon-anime on loppu edes 20vuoden päästä :)

      • Diivu87

        toi toka oli aika jännä. Varmaan siin käviski jotenki tollein että Pikachu antas kaikkensa ja yletys taas ihan ihme suorituksiin!


      • Diivu87 kirjoitti:

        toi toka oli aika jännä. Varmaan siin käviski jotenki tollein että Pikachu antas kaikkensa ja yletys taas ihan ihme suorituksiin!

        Hyviä teorioita minustaki.


      • samiel999

        Itse luin joltain amerikkalaiselta palstalta, jonne joskus eksyin haeskellessani vinkkejä peleihin - älkää kysykö mistä, koska siitä on jo aikaa - että jossain vaiheessa Ash menisi Mistyn kanssa naimisiin ja he saisivat lapsen tai pari. Tiedä sitten milloin se tulisi tapahtumaan - mahdollisesti sitten kun Ketchumin pojasta lopulta tulee pokemon mestari tai jotain - mutta ihan mielenkiintoinen mahdollisuus sinänsä.


      • samiel999 kirjoitti:

        Itse luin joltain amerikkalaiselta palstalta, jonne joskus eksyin haeskellessani vinkkejä peleihin - älkää kysykö mistä, koska siitä on jo aikaa - että jossain vaiheessa Ash menisi Mistyn kanssa naimisiin ja he saisivat lapsen tai pari. Tiedä sitten milloin se tulisi tapahtumaan - mahdollisesti sitten kun Ketchumin pojasta lopulta tulee pokemon mestari tai jotain - mutta ihan mielenkiintoinen mahdollisuus sinänsä.

        Mihinkä 11 kauden pokemon jaksot on häipyny maikkarin katsomosta? Oisin alkanu latailemaan niitä koneelleni, mutta huomasin niiden olen poistettu. Nytkin katon taas pokemonia ja oon menossa 6-kauden jaksoissa. Sit, kun on sen kauden vuoro niin inhottaa hypätä yli ja lemppari jaksoja on melko monta. Ois kiva, jos tämäki kausi näytettäis ihan telekkarista.


      • samiel999
        flareon85 kirjoitti:

        Mihinkä 11 kauden pokemon jaksot on häipyny maikkarin katsomosta? Oisin alkanu latailemaan niitä koneelleni, mutta huomasin niiden olen poistettu. Nytkin katon taas pokemonia ja oon menossa 6-kauden jaksoissa. Sit, kun on sen kauden vuoro niin inhottaa hypätä yli ja lemppari jaksoja on melko monta. Ois kiva, jos tämäki kausi näytettäis ihan telekkarista.

        Itse katselen episodit enkuks netistä, kun on aikaa - olen aloittanut ihan alusta kesällä ja olen johto-liigan episodeja seuraamassa. Siihen se sitten jämähtikin koulun taas alettua... No, onneksi pidän kirjaa siitä, missä episodissa menen. :)


      • samiel999 kirjoitti:

        Itse katselen episodit enkuks netistä, kun on aikaa - olen aloittanut ihan alusta kesällä ja olen johto-liigan episodeja seuraamassa. Siihen se sitten jämähtikin koulun taas alettua... No, onneksi pidän kirjaa siitä, missä episodissa menen. :)

        englanniksi on kans kiva kattoo, mutta tykkään enemmän suomenkielisistä.


    • Jenniina Honkonen

      minä, jenniina, luulen että pokemon ei koskaan lopu. koska pokemon on maailman paras tv-sarja! vaikka olen tyttö, pidän aivan hirveästi pokemonista. jos silti olen väärässä, luulen että se loppuu siihen, että ash tapaa pokemonmestarin joka ei ikinä häviä, ja sitten ash pyytää häntä opettamaan taistelutaitoja, joita ash ei vielä osaa, ja niin ash palaa kotiin. mitä mieltä muut ovat?

      • En nyt tiiä. Mistä taistelutaidoista söpiset? Empä oo pokemonissa koskaan sellasta kuullu.


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        En nyt tiiä. Mistä taistelutaidoista söpiset? Empä oo pokemonissa koskaan sellasta kuullu.

        ...että kaikki päättyy joskus.Vaikka Pokemon-sarja on erittäin suosittu,se päättyy silti joskus,se päättyy silloin,kun tekijät ajattelevat,että tarina on tullut päätökseensä.
        Toivon todella paljon,että sarja päättyy siten,että Ash voittaa Pokemon maailmanmestaruuskilpailun finaalin alkuperäisellä Pokemon-tiimillään(Pikachu,Butterfree,Pidgeot,Bulbasaur,Charizard ja Squirtle)ja sillä tavalla,että kaikki hänen pokemoninsa olisivat vielä taistelukykyisiä,kun Ash voittaisi,joskin kaikki olisivat erittäin väsyneitä.Ash saisi virallisen Maailmanmestaruustittelin,mutta hän silti jatkaisi koulutusta ahkerasti.
        PS.Jotkut ovat sanoneet,että sarja voisi päättyä siten,että Ash voittaisi Pokemonliigan.Sisältyisikö siihen elite 4:n jäsenet ja mestari vai ainoastaan liigan kouluttajat.
        PPS.Kuulostaako minun ehdottama loppu hyvältä vai huonolta ja miten muuttaisitte sitä?


      • jamin10
        Bulbasaur3 kirjoitti:

        ...että kaikki päättyy joskus.Vaikka Pokemon-sarja on erittäin suosittu,se päättyy silti joskus,se päättyy silloin,kun tekijät ajattelevat,että tarina on tullut päätökseensä.
        Toivon todella paljon,että sarja päättyy siten,että Ash voittaa Pokemon maailmanmestaruuskilpailun finaalin alkuperäisellä Pokemon-tiimillään(Pikachu,Butterfree,Pidgeot,Bulbasaur,Charizard ja Squirtle)ja sillä tavalla,että kaikki hänen pokemoninsa olisivat vielä taistelukykyisiä,kun Ash voittaisi,joskin kaikki olisivat erittäin väsyneitä.Ash saisi virallisen Maailmanmestaruustittelin,mutta hän silti jatkaisi koulutusta ahkerasti.
        PS.Jotkut ovat sanoneet,että sarja voisi päättyä siten,että Ash voittaisi Pokemonliigan.Sisältyisikö siihen elite 4:n jäsenet ja mestari vai ainoastaan liigan kouluttajat.
        PPS.Kuulostaako minun ehdottama loppu hyvältä vai huonolta ja miten muuttaisitte sitä?

        Joo no toi liigan voittaminen vois olla aika perus, mutta ei varmaankaan noin että alkuperäisellä tiimillään. Ja varmaan ihan liigan kouluttajien voitto riittää, mut voisi sitten päästä ottelemaan sen alueen elite fouria vastaan


      • Bulbasaur3
        jamin10 kirjoitti:

        Joo no toi liigan voittaminen vois olla aika perus, mutta ei varmaankaan noin että alkuperäisellä tiimillään. Ja varmaan ihan liigan kouluttajien voitto riittää, mut voisi sitten päästä ottelemaan sen alueen elite fouria vastaan

        Minä olisin varsin tyytyväinen jo siihen,että Ashistä tulisi koko alueen virallinen mesteri,tosin silloin suurin toiveeni ei ole toteutunut.
        Jos ei voisi olla alkuperäinen tiimi,niin sitten Charizard,Bulbasaur,Squirtle,Gliscor,Snorlax ja Infernape tai Sceptile.Pikachu ei ole sen takia,että se on jo saanut todella paljon kunniaa ja voitti Ashille Orange-liigan mestaruuden ja Battle Frontierin.
        Mikä olisi teistä Ashin paras tiimi vikassa ottelussa ja mikä olisi vika pokemon?


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        Minä olisin varsin tyytyväinen jo siihen,että Ashistä tulisi koko alueen virallinen mesteri,tosin silloin suurin toiveeni ei ole toteutunut.
        Jos ei voisi olla alkuperäinen tiimi,niin sitten Charizard,Bulbasaur,Squirtle,Gliscor,Snorlax ja Infernape tai Sceptile.Pikachu ei ole sen takia,että se on jo saanut todella paljon kunniaa ja voitti Ashille Orange-liigan mestaruuden ja Battle Frontierin.
        Mikä olisi teistä Ashin paras tiimi vikassa ottelussa ja mikä olisi vika pokemon?

        No se on Pikachu, Sceptile, Charizard, Swellow, Squirtle ja Donphan


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        No se on Pikachu, Sceptile, Charizard, Swellow, Squirtle ja Donphan

        Tosin Bulbasaur on minusta parempi valinta kuin Sceptile,koska se on ensinnäkin kokeneempi ja uskollisempi Ashille kuin Sceptile ja se pärjää lähes joka matsissaan,kun taas Sceptile on saanut isoja voittoja,mutta myös turpiin monta kertaa.Ja se,että Sceptile on kehittynyt,ei tee siitä parempaa,mutta mielipiteensä kullakin.
        Myös Pikachu,Infernape,Buizel,Gliscor,Sceptile ja Heracross olisi aika hyvä tiimi.
        Huonoin tiimi olisi Mijumaru,Tsutarja,Mamepato,Pokabu,Totodile ja Torkoal.
        Oletteko muuten nähneet sen jakson,jossa Ash ottelee Takutoa vastaan ja mitä piditte siitä?


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        Tosin Bulbasaur on minusta parempi valinta kuin Sceptile,koska se on ensinnäkin kokeneempi ja uskollisempi Ashille kuin Sceptile ja se pärjää lähes joka matsissaan,kun taas Sceptile on saanut isoja voittoja,mutta myös turpiin monta kertaa.Ja se,että Sceptile on kehittynyt,ei tee siitä parempaa,mutta mielipiteensä kullakin.
        Myös Pikachu,Infernape,Buizel,Gliscor,Sceptile ja Heracross olisi aika hyvä tiimi.
        Huonoin tiimi olisi Mijumaru,Tsutarja,Mamepato,Pokabu,Totodile ja Torkoal.
        Oletteko muuten nähneet sen jakson,jossa Ash ottelee Takutoa vastaan ja mitä piditte siitä?

        Onhan Bulbasaur toki voimakas pokemon. Ei Sceptile kuitenkaan huono valinta olisi. Noctowl sopisi hyvin vimppa tiimiin samoin ehkä Bayleaf, Torterra, Squirtle, Corphish ja Quilava. Noist uusista Ashin pokemoneista vielä osaa sanoa mitään, kun se kausi on vielä aika alussa. Noistaki varmasti tulee hyviäkin otteliota ja varmaan kehittyvätkin eteenpäin. Aika hieno ottelu se Ashin ja Takuton välillä, vaikka päättyikin Ashin häviöön.


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        Onhan Bulbasaur toki voimakas pokemon. Ei Sceptile kuitenkaan huono valinta olisi. Noctowl sopisi hyvin vimppa tiimiin samoin ehkä Bayleaf, Torterra, Squirtle, Corphish ja Quilava. Noist uusista Ashin pokemoneista vielä osaa sanoa mitään, kun se kausi on vielä aika alussa. Noistaki varmasti tulee hyviäkin otteliota ja varmaan kehittyvätkin eteenpäin. Aika hieno ottelu se Ashin ja Takuton välillä, vaikka päättyikin Ashin häviöön.

        En tarkoittanut,että Sceptile olisi huono valinta,tarkoitin vain,että Bulbasaur on minusta parempi,mutta Sceptile on Ashin toiseksi paras ruohopokemon,sitten on ehkä Torterra,sitten Bayleef ja sitten Tsutarja.Minusta useimmat Ashin Johto pokemoneista eivät kuulu hänen parhaimpiin Pokemoneihin,tosin Donphan on tosi voimakas ja Heracross.
        Ashin uusista Pokemoneista tulee varmasti voimakkaita taistelijoita,he tarvitsevat vain paljon lisää kokemusta ja parempia iskuja(varsinkin Pokabu,liekinheitin antaisi sille potkua).
        Minä en tietenkään pitänyt siitä,että Ash hävisi Takutolle,mutta olin tiennyt sen jo ennen jaksoa ja olin erittäin iloinen siitä,että Ash voitti 2 legendaarista samassa taistelussa(Darkrai ja Latios),eikä kukaan muu voittanut edes Takuton Darkraita,eli täytyy sanoa,että onneksi olkoon Ash!Minua harmitti pitkään todella paljon se,että Ash hävisi,koska hän olisi ilman Takutoa voittanut liigan,mutta nyt olen hyväksynyt sen.
        Uskotko muuten,että Takutolla on enemmän legendaarisia,kuin vain kaksi?Minä ainakin uskon.Minä toivon,että Ash ja Takuto ottelevat uudestaan joskus sillä tavalla,että Takuton kaikki Pokemonit ovat legendaarisia,mutta Ash voittaisi silti.
        Tässä voisi olla taistelu:Ash:Pikachu,Bulbasaur,Charizard,Squirtle,Sceptile ja Infernape ja Takuto:Darkrai,Latios,Rayguaza,Dialga,Palkia ja Arceus.
        Taistelu menisi näin:
        Infernape vs Darkrai:Infernape
        Infernape vs Latios:Latios
        Sceptile vs Latios:Sceptile
        Sceptile vs Palkia:Palkia
        Pikachu vs Palkia:Pikachu ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Squirtle vs Dialga:Squirtle ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Bulbasaur vs Rayguaza:Bulbasaur ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Charizard vs Arceus:Charizard ja Ash voittaisi 4-0
        Tiedän,että noin ei käy,mutta mitäs pidätte?Uskotteko,että Bulbasaur,Charizard ja Squirtle(tai edes joku niistä)palaa Ashin luo joskus?Minä pidän sitä hyvin mahdollisena.


      • Bulbasaur3
        Bulbasaur3 kirjoitti:

        En tarkoittanut,että Sceptile olisi huono valinta,tarkoitin vain,että Bulbasaur on minusta parempi,mutta Sceptile on Ashin toiseksi paras ruohopokemon,sitten on ehkä Torterra,sitten Bayleef ja sitten Tsutarja.Minusta useimmat Ashin Johto pokemoneista eivät kuulu hänen parhaimpiin Pokemoneihin,tosin Donphan on tosi voimakas ja Heracross.
        Ashin uusista Pokemoneista tulee varmasti voimakkaita taistelijoita,he tarvitsevat vain paljon lisää kokemusta ja parempia iskuja(varsinkin Pokabu,liekinheitin antaisi sille potkua).
        Minä en tietenkään pitänyt siitä,että Ash hävisi Takutolle,mutta olin tiennyt sen jo ennen jaksoa ja olin erittäin iloinen siitä,että Ash voitti 2 legendaarista samassa taistelussa(Darkrai ja Latios),eikä kukaan muu voittanut edes Takuton Darkraita,eli täytyy sanoa,että onneksi olkoon Ash!Minua harmitti pitkään todella paljon se,että Ash hävisi,koska hän olisi ilman Takutoa voittanut liigan,mutta nyt olen hyväksynyt sen.
        Uskotko muuten,että Takutolla on enemmän legendaarisia,kuin vain kaksi?Minä ainakin uskon.Minä toivon,että Ash ja Takuto ottelevat uudestaan joskus sillä tavalla,että Takuton kaikki Pokemonit ovat legendaarisia,mutta Ash voittaisi silti.
        Tässä voisi olla taistelu:Ash:Pikachu,Bulbasaur,Charizard,Squirtle,Sceptile ja Infernape ja Takuto:Darkrai,Latios,Rayguaza,Dialga,Palkia ja Arceus.
        Taistelu menisi näin:
        Infernape vs Darkrai:Infernape
        Infernape vs Latios:Latios
        Sceptile vs Latios:Sceptile
        Sceptile vs Palkia:Palkia
        Pikachu vs Palkia:Pikachu ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Squirtle vs Dialga:Squirtle ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Bulbasaur vs Rayguaza:Bulbasaur ja Ash kutsuisi sen takaisin
        Charizard vs Arceus:Charizard ja Ash voittaisi 4-0
        Tiedän,että noin ei käy,mutta mitäs pidätte?Uskotteko,että Bulbasaur,Charizard ja Squirtle(tai edes joku niistä)palaa Ashin luo joskus?Minä pidän sitä hyvin mahdollisena.

        Rupean tästä lähtien kirjoittamaan Ashin otteluja esim.Cynthiaa vastaan sellaisina kuin minä haluaisin ne.
        Tässä Ash vs Cynthia:Ash:Staraptor,Torterra,Infernape,Buizel,Gliscor ja Gible ja Cynthia:Garchomp,Gastrodon,Lucario,Togekiss,Milotic,ja Roserade.
        Ottelu menisi näin:
        Gible vs Roserade:Gible voittaa lopulta Dracon Meteorilla
        Gible vs Gastrodon:Gastrodon voittaa helposti
        Staraptor vs Gastrodon:Staraptor voittaa lopulta Brave Birdillä
        Staraptor vs Milotic:Milotic voittaa helposti
        Torterra vs Milotic:Torterra voittaa lopulta Rock Climbilla
        Torterra vs Togekiss:Togekiss voittaa helposti
        Gliscor vs Togekiss:Gliscor voittaa lopulta voimakkaalla Fire Fangilla
        Gliscor vs Lucario:Lucario voittaa yhdellä iskulla
        Buizel vs Lucario:Toisin kuin Mylenen Lucariota vastaan,Buizel on vahvempi ja voittaa lopulta mahtavalla Ice Aqua Jetillä
        Cynthia on nyt erittäin vaikuttunut,mutta tietää,että hänellä on vielä ässä hihassa.Hän kutsuu Garchompin.
        Buizel vs Garchomp:Garchomp voittaa yhdellä iskulla
        Infernape vs Garchomp:Infernapen Flare Blitz vastaan Garchompin Dragon Rush:Infernape voittaa lopulta ja Ash on voittaja.Ash ryntää halaamaan Infernapea ja muita Pokemoneja.Cynthia on vähän surullinen tappiostaan,mutta on iloinen siitä,että sai kokea näin hienon ja opettavaisen taistelun.Hän kiittää kaikkia Pokemonejaan erinomaisesta taistelusta.Cynthia onnittelee Ashia ja Ash hurraa.
        Mitäs piditte?Oliko Pokemonit oikeat ja oliko taistelun kulku oikea?
        Laitoin sen takia kaikki Ashin Sinnohin Pokemonit,koska he kulkivat Ashin kanssa läpi Sinnohin ja tuo oli heidän taistelunsa,ei esim.Sceptilen tai Snorlaxin vaan heidän.
        Tulen tekemään lisää taisteluja.


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        Rupean tästä lähtien kirjoittamaan Ashin otteluja esim.Cynthiaa vastaan sellaisina kuin minä haluaisin ne.
        Tässä Ash vs Cynthia:Ash:Staraptor,Torterra,Infernape,Buizel,Gliscor ja Gible ja Cynthia:Garchomp,Gastrodon,Lucario,Togekiss,Milotic,ja Roserade.
        Ottelu menisi näin:
        Gible vs Roserade:Gible voittaa lopulta Dracon Meteorilla
        Gible vs Gastrodon:Gastrodon voittaa helposti
        Staraptor vs Gastrodon:Staraptor voittaa lopulta Brave Birdillä
        Staraptor vs Milotic:Milotic voittaa helposti
        Torterra vs Milotic:Torterra voittaa lopulta Rock Climbilla
        Torterra vs Togekiss:Togekiss voittaa helposti
        Gliscor vs Togekiss:Gliscor voittaa lopulta voimakkaalla Fire Fangilla
        Gliscor vs Lucario:Lucario voittaa yhdellä iskulla
        Buizel vs Lucario:Toisin kuin Mylenen Lucariota vastaan,Buizel on vahvempi ja voittaa lopulta mahtavalla Ice Aqua Jetillä
        Cynthia on nyt erittäin vaikuttunut,mutta tietää,että hänellä on vielä ässä hihassa.Hän kutsuu Garchompin.
        Buizel vs Garchomp:Garchomp voittaa yhdellä iskulla
        Infernape vs Garchomp:Infernapen Flare Blitz vastaan Garchompin Dragon Rush:Infernape voittaa lopulta ja Ash on voittaja.Ash ryntää halaamaan Infernapea ja muita Pokemoneja.Cynthia on vähän surullinen tappiostaan,mutta on iloinen siitä,että sai kokea näin hienon ja opettavaisen taistelun.Hän kiittää kaikkia Pokemonejaan erinomaisesta taistelusta.Cynthia onnittelee Ashia ja Ash hurraa.
        Mitäs piditte?Oliko Pokemonit oikeat ja oliko taistelun kulku oikea?
        Laitoin sen takia kaikki Ashin Sinnohin Pokemonit,koska he kulkivat Ashin kanssa läpi Sinnohin ja tuo oli heidän taistelunsa,ei esim.Sceptilen tai Snorlaxin vaan heidän.
        Tulen tekemään lisää taisteluja.

        Takuto oli kuitenki suuren vaikuttunu siitä, että Ash on mahtava kouluttaja. Olen hyvilläni siitä asiasta, että Ash kuitenki voitti Paulin. Paul oli mun mielestä aluksi aika ärsyttyvä. Kuitenki Ash on ollu kuitenki oikeassa miten pokemoneja tulee kohdella. Syy Paulin käytökseen, kun sen veli Reggie oli hävinny aikoinaan Brandonille. Onneks Paul kuitenki lopetti ilkeilynsä.


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        Takuto oli kuitenki suuren vaikuttunu siitä, että Ash on mahtava kouluttaja. Olen hyvilläni siitä asiasta, että Ash kuitenki voitti Paulin. Paul oli mun mielestä aluksi aika ärsyttyvä. Kuitenki Ash on ollu kuitenki oikeassa miten pokemoneja tulee kohdella. Syy Paulin käytökseen, kun sen veli Reggie oli hävinny aikoinaan Brandonille. Onneks Paul kuitenki lopetti ilkeilynsä.

        Ashin Pokemonit ovat Pikachu,Swellow,Sceptile,Corphish,Torkoal ja Glalie ja Stevenin Pokemonit ovat Metagross,Aggron,Armaldo,Skarmory,Cradily ja Claydol.
        Taistelu menee näin:
        Pikachu vs Claydol:Huolimatta Claydolin tyyppiedusta lopputuloksena on tasapeli
        Glalie vs Craadily:Glalie voittaa lopulta uudella Blizzarsilla
        Glalie vs Armaldo:Armaldo voittaa X-scissorilla
        Torkoal vs Armaldo:Torkoal voitta lopulta Overheatilla
        Torkoal vs Aggron:Aggron voittaa Flash Cannonilla
        Corphish vs Aggron:Corphish voittaa lopulta uudella Hydro Pumpilla(voi oppia tai ei)
        Corphish vs Skarmory:Skarmory voittaa Steel Wingillä
        Swellow vs Skarmory:Swellow voitta uudella ja voimakkaala Brave Birdillä
        Swellow vs Metagross:Metagross voittaa Meteor Mashilla
        Sceptile vs Metagross:Huolimatta Ruohoiskujen alitehosta,Metagrossin voimasta ja puolustuksesta,lopulta on Sceptilen Leaf Blade vs Metagrossin Meteor Mash,jossa pitkän ajan jälkeen Sceptile onnistuu iskemään molemmilla hyökkäyksillä Metagrossin kimppuun ja Metagross on poissa pelistä ja Ash on voittaja.Steven Stone onnittelee Ashia ja Ash onnittelee Pokemonejaan.
        Mitäs pidätte?Voisitteko nyt sanoa,että mikä tässä on hyvää ja mikä on huonoa ja aiemmastakin voisi kertoa.Olkaa rehellisiä ja jos taistelut olivat teistä huonoja,sanokaa se suoraan.
        PS.Pikachu oli Ash vs Takuto ottelussa todella hyvä,kun hän raivasi tiensä Volt Tacklella Luster Purgen läpi.Olisiko muuten Paul teistä voittanut Darkrain ja Latioksen?Minusta ainakin Darkrain.


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        Ashin Pokemonit ovat Pikachu,Swellow,Sceptile,Corphish,Torkoal ja Glalie ja Stevenin Pokemonit ovat Metagross,Aggron,Armaldo,Skarmory,Cradily ja Claydol.
        Taistelu menee näin:
        Pikachu vs Claydol:Huolimatta Claydolin tyyppiedusta lopputuloksena on tasapeli
        Glalie vs Craadily:Glalie voittaa lopulta uudella Blizzarsilla
        Glalie vs Armaldo:Armaldo voittaa X-scissorilla
        Torkoal vs Armaldo:Torkoal voitta lopulta Overheatilla
        Torkoal vs Aggron:Aggron voittaa Flash Cannonilla
        Corphish vs Aggron:Corphish voittaa lopulta uudella Hydro Pumpilla(voi oppia tai ei)
        Corphish vs Skarmory:Skarmory voittaa Steel Wingillä
        Swellow vs Skarmory:Swellow voitta uudella ja voimakkaala Brave Birdillä
        Swellow vs Metagross:Metagross voittaa Meteor Mashilla
        Sceptile vs Metagross:Huolimatta Ruohoiskujen alitehosta,Metagrossin voimasta ja puolustuksesta,lopulta on Sceptilen Leaf Blade vs Metagrossin Meteor Mash,jossa pitkän ajan jälkeen Sceptile onnistuu iskemään molemmilla hyökkäyksillä Metagrossin kimppuun ja Metagross on poissa pelistä ja Ash on voittaja.Steven Stone onnittelee Ashia ja Ash onnittelee Pokemonejaan.
        Mitäs pidätte?Voisitteko nyt sanoa,että mikä tässä on hyvää ja mikä on huonoa ja aiemmastakin voisi kertoa.Olkaa rehellisiä ja jos taistelut olivat teistä huonoja,sanokaa se suoraan.
        PS.Pikachu oli Ash vs Takuto ottelussa todella hyvä,kun hän raivasi tiensä Volt Tacklella Luster Purgen läpi.Olisiko muuten Paul teistä voittanut Darkrain ja Latioksen?Minusta ainakin Darkrain.

        ei varmaan olis voittanu Darkraita ja Latiosia


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        ei varmaan olis voittanu Darkraita ja Latiosia

        ...että Paul olisi voittanut Darkarain,jos hän käyttäisi parhaita Pokemonejaan,mutta kuka tietää.
        Kuulostaako tuo kirjoittamani ottelu hyvältä,mitä hyvää ja huonoa siinä on ja tarkoitan molempia ottelujani(Ash vs Cynthia ja Ash vs Steven).Haluaisin näes rakentavaa kritiikkiä.


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        ...että Paul olisi voittanut Darkarain,jos hän käyttäisi parhaita Pokemonejaan,mutta kuka tietää.
        Kuulostaako tuo kirjoittamani ottelu hyvältä,mitä hyvää ja huonoa siinä on ja tarkoitan molempia ottelujani(Ash vs Cynthia ja Ash vs Steven).Haluaisin näes rakentavaa kritiikkiä.

        ei huono strategia. Toisaalta itellä oli kutina siitä, että Ash voittaa Paulin viimeistään liigassa. Vähän vastaava, kun Gary oli Ashin kilpakumppani. Toisaalta ois kiva, jos Garykin esiintyis useammin. Ei Garykään aluksi ollu kiva henkilö vaan sen asenne onneksi muuttu sarjan edetessä. :)


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        ei huono strategia. Toisaalta itellä oli kutina siitä, että Ash voittaa Paulin viimeistään liigassa. Vähän vastaava, kun Gary oli Ashin kilpakumppani. Toisaalta ois kiva, jos Garykin esiintyis useammin. Ei Garykään aluksi ollu kiva henkilö vaan sen asenne onneksi muuttu sarjan edetessä. :)

        ...hyvä asia,että Pokemon Best Wishes etenee paljon nopeammmin kuin Diamond And Pearl?Minusta ainakin on.Luulen,että liiga tulee ensi vuoden loppupuolella.Ash on napannut jo 6 Pokemonia,vaikka sarjaa on tullut vasta 18 jaksoa.Onko teistä Ash napannut hyvät Pokemonit?Minusta ainakin.Zuruggu oli siitä kiva,että se on Ashin ensimmäinen pimeys-pokemon.Uskon,että Ash nappaa Sandilen(Japaniksi Meguroco).Se voi tapahtua jo jaksossa BW 20.
        Uskotteko te,että Ash nappaa Sandilen ja oletteko tyytyväisiä uuteen Best Wishes-kauteen?Minä ainakin olen.Iris on välillä ärsyttävä mutta yleensä tosi hyvä hahmo, Dento on erittäin hyvä hahmo.


      • nm
        Bulbasaur3 kirjoitti:

        ...hyvä asia,että Pokemon Best Wishes etenee paljon nopeammmin kuin Diamond And Pearl?Minusta ainakin on.Luulen,että liiga tulee ensi vuoden loppupuolella.Ash on napannut jo 6 Pokemonia,vaikka sarjaa on tullut vasta 18 jaksoa.Onko teistä Ash napannut hyvät Pokemonit?Minusta ainakin.Zuruggu oli siitä kiva,että se on Ashin ensimmäinen pimeys-pokemon.Uskon,että Ash nappaa Sandilen(Japaniksi Meguroco).Se voi tapahtua jo jaksossa BW 20.
        Uskotteko te,että Ash nappaa Sandilen ja oletteko tyytyväisiä uuteen Best Wishes-kauteen?Minä ainakin olen.Iris on välillä ärsyttävä mutta yleensä tosi hyvä hahmo, Dento on erittäin hyvä hahmo.

        Best Wishes etenee mukavan rivakasti, toisin kuin DPPt pelien saaga, joka venyi yli pitkäksit D: Itse en ole viellä montaakaan jaksoa BW:tä katsonut, mutta lupaavalta vaikuttaa :)


      • Aineenkirjoittaja
        nm kirjoitti:

        Best Wishes etenee mukavan rivakasti, toisin kuin DPPt pelien saaga, joka venyi yli pitkäksit D: Itse en ole viellä montaakaan jaksoa BW:tä katsonut, mutta lupaavalta vaikuttaa :)

        Saattaa tulla spoilaavaa tekstiä niille, jotka eivät ole katsoneet BW:tä!

        BW etenee rivakasti, mutta minä en haluisi, että BW olisi vain yhden kauden pituinen. En halua Kanto-aluueen uusintaa! Yksi kausi liigakausi olis aika presto. Sinnoh saagan 3 kautta liiga oli liian pitkä.
        Hoenn-saaga 2 kautta liiga BF oli kans iha jees pitkä, onneksi BF kesti vain kauden. Johto-saaga 2kautta liiga oli taas hyvä, mutta en katsonut sitä juurikaan, koska meni hermo iskujen suomenkielisissä nimissä, onneksi Sinnoh-saagaan älyttiin laittaa englanninkieliset iskujen nimet. Toivon, että suomentajat tekevät saman Unovassa.
        Sitten pokemoneihin. Ash ei nappaa Sandlileä, koska Ash olisi varmasti napannut sen jo siinä jaksossa, jossa Sandliejä oli mielinmäärin (olisko ollut kolmas tai neljäs jakso) Olen myös sitä mieltä, ettei Ash nappaa tämän enempää pokemoneja, seuraavat pokemonit menevät Irikselle ja Dentolle (en nyt muista Denton englanninkielistä nimeä) Toivon niiin paljon, että Ashin pokemonit kehittyvät, sillä Ashilla on nyt aika extreme-tiimi, kaikki startterit (mikä viittaa Kantoon, jossa vain yksi startteri kehittyi) En ole itse sen pidemmälle kattonut, kun Ash vei ekan salimatsin, koska en pitänyt englanninkielisistä teksteistä ja en osaa japania kuin muutaman hassun sanan.
        Sitten Amerikkaan. Tänään Amerikassa saadaan Sinnoh-saaga loppuun ja tänään ilmestyy sinne myös uusi elokuva, Zoroark, Master of Illusions. Lisäksi bongasin Serebistä, että BW:n ensimmäinen ja toinen jakso on nimetty englanninksi! Eli BW tullee Amerikkaan lähikuukausina?
        Ei voi kun ihmetellä Suomen hitautta, tänään Ash hankki 7.salimerkkinsä Sinnohissa ja kahdeksanteen, saati liigaan on älytön matka, vaikka Suomessa on hypätty kokonaan kakkoskauden yli ja skipattu jaksoja mielinmäärin, olemme Amerikkaa sairaasti perässä. Tämä hitaus on uskomatonta. Suomessa saataisiin siirtyä samanlaiseen systeemiin kuin Australiassa, eli joka arkiaamu yksi jakso. Digiboxi täyttyisi nopeesti, mutta mitä väliä? 11.kausihan tuli kokonaan Katsomoon ja se ehdittiin käsitellä muutamassa kuukaudessa ... Samanlainen tempo saisi olla 12.kaudessa. Jos oikeen laskin Suomeen 13.kausi, eli liiga: saataisiin tänne vuoden lopussa... Voi toki olla, että pian esitetään kaksi jaksoa per viikonloppu, yksi lauantaina ja yksi sunnuntaina, joskus olikin vissiin simmoinen järjestely. Uskomaton teksti, joka käsitteli yhtä aihetta :DDD


      • nm
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        Saattaa tulla spoilaavaa tekstiä niille, jotka eivät ole katsoneet BW:tä!

        BW etenee rivakasti, mutta minä en haluisi, että BW olisi vain yhden kauden pituinen. En halua Kanto-aluueen uusintaa! Yksi kausi liigakausi olis aika presto. Sinnoh saagan 3 kautta liiga oli liian pitkä.
        Hoenn-saaga 2 kautta liiga BF oli kans iha jees pitkä, onneksi BF kesti vain kauden. Johto-saaga 2kautta liiga oli taas hyvä, mutta en katsonut sitä juurikaan, koska meni hermo iskujen suomenkielisissä nimissä, onneksi Sinnoh-saagaan älyttiin laittaa englanninkieliset iskujen nimet. Toivon, että suomentajat tekevät saman Unovassa.
        Sitten pokemoneihin. Ash ei nappaa Sandlileä, koska Ash olisi varmasti napannut sen jo siinä jaksossa, jossa Sandliejä oli mielinmäärin (olisko ollut kolmas tai neljäs jakso) Olen myös sitä mieltä, ettei Ash nappaa tämän enempää pokemoneja, seuraavat pokemonit menevät Irikselle ja Dentolle (en nyt muista Denton englanninkielistä nimeä) Toivon niiin paljon, että Ashin pokemonit kehittyvät, sillä Ashilla on nyt aika extreme-tiimi, kaikki startterit (mikä viittaa Kantoon, jossa vain yksi startteri kehittyi) En ole itse sen pidemmälle kattonut, kun Ash vei ekan salimatsin, koska en pitänyt englanninkielisistä teksteistä ja en osaa japania kuin muutaman hassun sanan.
        Sitten Amerikkaan. Tänään Amerikassa saadaan Sinnoh-saaga loppuun ja tänään ilmestyy sinne myös uusi elokuva, Zoroark, Master of Illusions. Lisäksi bongasin Serebistä, että BW:n ensimmäinen ja toinen jakso on nimetty englanninksi! Eli BW tullee Amerikkaan lähikuukausina?
        Ei voi kun ihmetellä Suomen hitautta, tänään Ash hankki 7.salimerkkinsä Sinnohissa ja kahdeksanteen, saati liigaan on älytön matka, vaikka Suomessa on hypätty kokonaan kakkoskauden yli ja skipattu jaksoja mielinmäärin, olemme Amerikkaa sairaasti perässä. Tämä hitaus on uskomatonta. Suomessa saataisiin siirtyä samanlaiseen systeemiin kuin Australiassa, eli joka arkiaamu yksi jakso. Digiboxi täyttyisi nopeesti, mutta mitä väliä? 11.kausihan tuli kokonaan Katsomoon ja se ehdittiin käsitellä muutamassa kuukaudessa ... Samanlainen tempo saisi olla 12.kaudessa. Jos oikeen laskin Suomeen 13.kausi, eli liiga: saataisiin tänne vuoden lopussa... Voi toki olla, että pian esitetään kaksi jaksoa per viikonloppu, yksi lauantaina ja yksi sunnuntaina, joskus olikin vissiin simmoinen järjestely. Uskomaton teksti, joka käsitteli yhtä aihetta :DDD

        @ aineenkirjoittaja
        Best Wishes jaksot Suomeksi täältä: http://suomipika.wordpress.com/
        Black ja White tulee Suomeen 4.3.2011
        3DS tulee Suomeen 25.3.2011


      • Aineenkirjoittaja
        nm kirjoitti:

        @ aineenkirjoittaja
        Best Wishes jaksot Suomeksi täältä: http://suomipika.wordpress.com/
        Black ja White tulee Suomeen 4.3.2011
        3DS tulee Suomeen 25.3.2011

        BW Amerikkaan 12.helmikuuta, tarkistin juuri Bulbapediasta :)


      • Yoda2
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        BW Amerikkaan 12.helmikuuta, tarkistin juuri Bulbapediasta :)

        ...että Charizard,Squirtle ja Bulbasaur tai edes jokin niistä palaa joskus Ashin luokse edes hetkeksi?Minä uskon ja ennen kaikkea toivon.Toivon koko sydämestäni,että Ash näkee heidät vielä.Kaipaan heitä sarjaan.Kaipaatteko te heitä yhtään?


      • Aineenkirjoittaja
        Yoda2 kirjoitti:

        ...että Charizard,Squirtle ja Bulbasaur tai edes jokin niistä palaa joskus Ashin luokse edes hetkeksi?Minä uskon ja ennen kaikkea toivon.Toivon koko sydämestäni,että Ash näkee heidät vielä.Kaipaan heitä sarjaan.Kaipaatteko te heitä yhtään?

        Ei varmaankaan varsinaisessa alueen liigassa, mutta jos tulee samanlainen fillerikausi, kuten Orange League tai Battle Frontier, niin takuulla Ash tulee käyttämään ainakin Charizardia.


      • Yoda2
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        Ei varmaankaan varsinaisessa alueen liigassa, mutta jos tulee samanlainen fillerikausi, kuten Orange League tai Battle Frontier, niin takuulla Ash tulee käyttämään ainakin Charizardia.

        ...että Ashistä tulee vielä Pokemon-mestari?Minä uskon syvästi.
        Minkä sijan luulette Ashin saavan tulevassa Unovan liigassa?Minä uskon,etttä hän pääsee joko neljän parhaan joukkoon tai tulee toiseksi.En usko,että hän voittaa vielä Unovassa.,mutta toivon niin.


      • Aineenkirjoittaja
        Yoda2 kirjoitti:

        ...että Ashistä tulee vielä Pokemon-mestari?Minä uskon syvästi.
        Minkä sijan luulette Ashin saavan tulevassa Unovan liigassa?Minä uskon,etttä hän pääsee joko neljän parhaan joukkoon tai tulee toiseksi.En usko,että hän voittaa vielä Unovassa.,mutta toivon niin.

        Voi olla spoilaavaa

        Ash voittanee viimeisen alueen mestaruuden, mutta Unovassa en usko, että voittoa tulee... Veikkaan Ashin yltävän finaaliin, mutta häviää sen joko jollekkin ubertrainerille, (kuten Sinnohissa) tai rivalille. Lisäksi jos tulee joku fillerkausi (BF/OL) niin Ash voittanee sen mestaruuden, jos se nyt lasketaan


      • Yoda2
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        Voi olla spoilaavaa

        Ash voittanee viimeisen alueen mestaruuden, mutta Unovassa en usko, että voittoa tulee... Veikkaan Ashin yltävän finaaliin, mutta häviää sen joko jollekkin ubertrainerille, (kuten Sinnohissa) tai rivalille. Lisäksi jos tulee joku fillerkausi (BF/OL) niin Ash voittanee sen mestaruuden, jos se nyt lasketaan

        ...että Unovan finaalissa Ash taistelisi Takutoa vastaan,jolla on pelkkiä legendaarisia,ja että Ash häviäisi hänelle(jos hänen pitää hävitä),mutta Ash voittaisi kuitenkin 4 legendaarista,ja että 6:ssa sukupolvessa Ash taistelisi taas Takutoa vastaan liigassa,ja voittaisi 6 legendaarista samassa taistelussa ja löisi Takuton.Mitä mieltä olet tuosta?


      • Yoda2 kirjoitti:

        ...että Unovan finaalissa Ash taistelisi Takutoa vastaan,jolla on pelkkiä legendaarisia,ja että Ash häviäisi hänelle(jos hänen pitää hävitä),mutta Ash voittaisi kuitenkin 4 legendaarista,ja että 6:ssa sukupolvessa Ash taistelisi taas Takutoa vastaan liigassa,ja voittaisi 6 legendaarista samassa taistelussa ja löisi Takuton.Mitä mieltä olet tuosta?

        onhan kuitenkin Kanto ja mukaan laskettuna Orange saaret pieni alue verrattuna Johtoon, Sinnohiin, Hoenniin ja Unovaan. Ainaki Sinnoh näyttää kaikkein suurimmalta alueelta ja Ashin lisäksi oli kans Dawnin pokemon kilpailut ja suurfestivaali. Sinänsä en vielä toivo 13-kautta tulevan, koska Dawn ja Brock jää kauden lopussa pois ja menevät omille teilleen. Ainaki sille kaudelle on tehty kaks erikoisjaksoa mitä Dawn ja Brock tekevät erottuaan Ashistä.


      • Aineenkirjoittaja
        flareon85 kirjoitti:

        onhan kuitenkin Kanto ja mukaan laskettuna Orange saaret pieni alue verrattuna Johtoon, Sinnohiin, Hoenniin ja Unovaan. Ainaki Sinnoh näyttää kaikkein suurimmalta alueelta ja Ashin lisäksi oli kans Dawnin pokemon kilpailut ja suurfestivaali. Sinänsä en vielä toivo 13-kautta tulevan, koska Dawn ja Brock jää kauden lopussa pois ja menevät omille teilleen. Ainaki sille kaudelle on tehty kaks erikoisjaksoa mitä Dawn ja Brock tekevät erottuaan Ashistä.

        13.kauden pitää tietenkin tulla ! : ) Sinnohin liigaottelut ovat takuulla hienoa katsottavaa kehittyneen animoinnin johdosta. En ole katsonut Sinnoh-liigaa yhtää, mutta Hoennissa oli paljo siistimmät ottelut, kuin Johdossa ja Kannossa


      • Bulbasaur3
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        13.kauden pitää tietenkin tulla ! : ) Sinnohin liigaottelut ovat takuulla hienoa katsottavaa kehittyneen animoinnin johdosta. En ole katsonut Sinnoh-liigaa yhtää, mutta Hoennissa oli paljo siistimmät ottelut, kuin Johdossa ja Kannossa

        ...tykkäsin Johdon liigasta enemmän,koska siinä oli tärkeämpiä otteluja(Ash vs Gary ja Ash vs Harrison),kun taas Hoennissa oli Ash vs Morrison ja Ash vs Tyson,joilla ei ollut niin paljon painearvoa.Hoennin ottelut veivät kyllä voiton,mutta vähennän pisteitä,koska liiga ei tuntunut niin tärkeältä kuin Johdon liiga,Ash ei parantanut liigatulostaan,ja Ash käytti koko ajan samaa tiimiä.
        Mielestäni paras liiga on siis Johdon liiga. Jos olisi Ashin Bulbasaur vs Sceptile,kumpi teistä voittaisi.Minusta Bulbasaur,koska se on paljon kokeneempi,se on päätäväisempi,eikä lähes ikinä kaadu,kun taas Sceptile on usein kaatunut ja usein voittanut(esim.Darkrain),Bulbasaur on henkisesti vahvempi.Eikä se,että Sceptile on kehittynyt,tee siitä parempaa.Sarja on näyttänyt sen monta kertaa,esim.Pikachu vs Raichu.
        Mutta mitä mieltä te olette?


      • Aineenkirjoittaja
        Bulbasaur3 kirjoitti:

        ...tykkäsin Johdon liigasta enemmän,koska siinä oli tärkeämpiä otteluja(Ash vs Gary ja Ash vs Harrison),kun taas Hoennissa oli Ash vs Morrison ja Ash vs Tyson,joilla ei ollut niin paljon painearvoa.Hoennin ottelut veivät kyllä voiton,mutta vähennän pisteitä,koska liiga ei tuntunut niin tärkeältä kuin Johdon liiga,Ash ei parantanut liigatulostaan,ja Ash käytti koko ajan samaa tiimiä.
        Mielestäni paras liiga on siis Johdon liiga. Jos olisi Ashin Bulbasaur vs Sceptile,kumpi teistä voittaisi.Minusta Bulbasaur,koska se on paljon kokeneempi,se on päätäväisempi,eikä lähes ikinä kaadu,kun taas Sceptile on usein kaatunut ja usein voittanut(esim.Darkrain),Bulbasaur on henkisesti vahvempi.Eikä se,että Sceptile on kehittynyt,tee siitä parempaa.Sarja on näyttänyt sen monta kertaa,esim.Pikachu vs Raichu.
        Mutta mitä mieltä te olette?

        Itseasiassa Ash sijoittui Johdon liigassa kahdeksan parhaan joukkoon ja Hoennissa neljän parhaan joukkoon, eli Ash paransi liigasijoitustaan Hoennissa. Minusta tuo Harrison ja Tyson ovat melkein sama asia. Molemmat tavattiin juuri ennen liigaa ja molemmat olivat Ashia vanhempia.


      • Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        Itseasiassa Ash sijoittui Johdon liigassa kahdeksan parhaan joukkoon ja Hoennissa neljän parhaan joukkoon, eli Ash paransi liigasijoitustaan Hoennissa. Minusta tuo Harrison ja Tyson ovat melkein sama asia. Molemmat tavattiin juuri ennen liigaa ja molemmat olivat Ashia vanhempia.

        Ash sijouttui Hoennin liigassa kylläkin 8:ksi ja niin lukee kans wikipediassa. Pitäähän 13 kauden, joskus tulla. Vaan siinä mielessä, kun Brock ei kulje enään sen kauden jälkeen Ashin seurassa. Jotenki tuntuu haikeelta, kun Brockiin on tottunu ja huvittava sillon, ku näkee kauniita tyttöjä. Rakettiryhmän Jessie, James ja Meowth ei niin hirveesti Unovan alueella roiku Ashin ja Pikachun kintereillä.


      • Bulbasaur3
        flareon85 kirjoitti:

        Ash sijouttui Hoennin liigassa kylläkin 8:ksi ja niin lukee kans wikipediassa. Pitäähän 13 kauden, joskus tulla. Vaan siinä mielessä, kun Brock ei kulje enään sen kauden jälkeen Ashin seurassa. Jotenki tuntuu haikeelta, kun Brockiin on tottunu ja huvittava sillon, ku näkee kauniita tyttöjä. Rakettiryhmän Jessie, James ja Meowth ei niin hirveesti Unovan alueella roiku Ashin ja Pikachun kintereillä.

        ...Mistä olet lukenut tai nähnyt,että Ash sijoittui Hoennin liigassa neljän parhaan joukkoon,vaikka hän selvästi sijoittui kahdeksan parhaan joukkoon? Kysyn,koska olen nähnyt muitakin,jotka ovat luulleet niin.
        Kumpa Ash olisikin sijoittunut neljän parhaan joukkoon.


      • Bulbasaur3 kirjoitti:

        ...Mistä olet lukenut tai nähnyt,että Ash sijoittui Hoennin liigassa neljän parhaan joukkoon,vaikka hän selvästi sijoittui kahdeksan parhaan joukkoon? Kysyn,koska olen nähnyt muitakin,jotka ovat luulleet niin.
        Kumpa Ash olisikin sijoittunut neljän parhaan joukkoon.

        Ash sijoittuu 8:ksi Hoennin liigassa siitä mainitaan seuraavassa jaksossa, kun liiga päättyy. Ash ottelee kyseisessä jaksossa huvikseen Viridian cityn salilla elite 4 Agathaa vastaan ja mukaan tulee Scott niminen tyyppi. Sitten mainitaan sitäki seuraavassa jaksossa."oikea aika ja oikea tapa". Vielä jaksossa "oikea Cleffa elämys". Vieläpä 9-kauden loppu puolella, kun Ash on menossa haastamaan toista kertaa Frontier brain Brandonia. Yks hoita Joy pyytää Ashiltä nimmaria.


      • Aineenkirjoittaja
        flareon85 kirjoitti:

        Ash sijoittuu 8:ksi Hoennin liigassa siitä mainitaan seuraavassa jaksossa, kun liiga päättyy. Ash ottelee kyseisessä jaksossa huvikseen Viridian cityn salilla elite 4 Agathaa vastaan ja mukaan tulee Scott niminen tyyppi. Sitten mainitaan sitäki seuraavassa jaksossa."oikea aika ja oikea tapa". Vielä jaksossa "oikea Cleffa elämys". Vieläpä 9-kauden loppu puolella, kun Ash on menossa haastamaan toista kertaa Frontier brain Brandonia. Yks hoita Joy pyytää Ashiltä nimmaria.

        Muistin väärin, eli Ash sijoittui kahdeksanneksi


      • Bulbasaur3
        Aineenkirjoittaja kirjoitti:

        Muistin väärin, eli Ash sijoittui kahdeksanneksi

        Oletteko nähnyt Pokemon elokuvia,ja jos olette,mitä piditte niistä?
        Minä olen nähnyt 3 ensimmäistä Pokemon-elokuvaa,joista paras on Pokemon 3:Unownin Loitsu.Se tuntuu mukavimmalta,tarina on hyvä ja yksinkertainen,ja kaiken lisäksi Charizard tekee ensimmäisen paluunsa Ashin luokse.Kaiken kaikkiaan loistava elokuva.
        Mitä elokuvia te olette nähneet?


      • nm
        Bulbasaur3 kirjoitti:

        Oletteko nähnyt Pokemon elokuvia,ja jos olette,mitä piditte niistä?
        Minä olen nähnyt 3 ensimmäistä Pokemon-elokuvaa,joista paras on Pokemon 3:Unownin Loitsu.Se tuntuu mukavimmalta,tarina on hyvä ja yksinkertainen,ja kaiken lisäksi Charizard tekee ensimmäisen paluunsa Ashin luokse.Kaiken kaikkiaan loistava elokuva.
        Mitä elokuvia te olette nähneet?

        Elokuvat on ihan kivoja, mutta 4-7 ovat minusta huonoimmat elokuvat.

        Tietääkö joku mistä löytäisin 13. elokuvan enkku teksteillä?

        14:sta tulee siis katsi eri versiota, niin kuin kaksi uutta peliäkin.
        Aika erikoinen ratkaisu tehdä kaksi elokuvaa, ettei vaan haiskahda rahastukselle. Mitä mieltä ootte?


      • Aineenkirjoittaja
        nm kirjoitti:

        Elokuvat on ihan kivoja, mutta 4-7 ovat minusta huonoimmat elokuvat.

        Tietääkö joku mistä löytäisin 13. elokuvan enkku teksteillä?

        14:sta tulee siis katsi eri versiota, niin kuin kaksi uutta peliäkin.
        Aika erikoinen ratkaisu tehdä kaksi elokuvaa, ettei vaan haiskahda rahastukselle. Mitä mieltä ootte?

        Periaattessa Ash sijoittui Hoennissa sijalle 5. sillä yleensä kaikissa turnauksissa mestarille puolivälierissä sijoittuu viidenneksi kakkoseksi sijoittuneelle hävinnyt sijoittuu kuudenneksi jne. Ashän hävisi Tysonille, joka voitti Hoennin mestaruuden.


      • jamin10
        nm kirjoitti:

        Elokuvat on ihan kivoja, mutta 4-7 ovat minusta huonoimmat elokuvat.

        Tietääkö joku mistä löytäisin 13. elokuvan enkku teksteillä?

        14:sta tulee siis katsi eri versiota, niin kuin kaksi uutta peliäkin.
        Aika erikoinen ratkaisu tehdä kaksi elokuvaa, ettei vaan haiskahda rahastukselle. Mitä mieltä ootte?

        http://pokemonepisode.org/pokemon-movie-stream/

        Täs sit toi sivubyleisesti, kaikki jaksot ja muut enkuks

        http://pokemonepisode.org/



      • nm

    • Aika siisti toi 13 leffa kattoin sen aivan vasta. Ois kiva, jos noita Pokemon leffoja julkaistais dvd:lle samate 8 ja 9 sais kans. Nuoki on pöljästi jätetty välistä.
      Best Wishes jaksoja voi kattoa tuoltaki http://pokemonepisode.org/. Tolta sivulta löytyy enkun kielellä.

    • sakura chan

      jaajaa.....

      meikäläisel tulee anime-lehteä ja siel oli präntätty, et pokemonin käsikirjoittaja on kuolla, kyllä! se ihminen, joka on kirjoittanut jokaikisen pokemon jakson, jonka olet nähnyt!

      • sakura chan

        anteekis! oli kirjoittanut "on kuolla" vaik se oli "on kuollut" xD


      • 456456
        sakura chan kirjoitti:

        anteekis! oli kirjoittanut "on kuolla" vaik se oli "on kuollut" xD

        no siis oikeesti vittu mikä moka ei anneta sulle ikinä anteeks vitu horo xD


    • oon jo tienny tosta, mutta sen paikalla on toinen kirjottaja ja Pokemon jaksoja tulee edelleen :)

      • PT

        Onko mitään tietoa mihin asti alk. p. käsikirjoittaja ehti jaksoja tehdä?


      • PT kirjoitti:

        Onko mitään tietoa mihin asti alk. p. käsikirjoittaja ehti jaksoja tehdä?

        14 tuotantokauden alku puolella. Mä yks kerta kattoin näitä jaksoja Pokemon episodes sivulta. Niin siinä playerin ala puolella luki R.I.P ja sen käsikirjoittajan nimi.


    • aaddd

      Ois kiva että kaikki vanhat tyypit, Brock, Misty ja ne Ashin alkuperäiset pokemonit tekis comebackin :D

    • MrFani

      Muuten tuleeko enää kautta 20?

      • Nik0025

        Se onjo pyörinyt jonkin aikaa japanissa vastaus on että kyllä


    • cyanidepill

      pokemon anime lopuu kun pelejä ei enään tuteta ja sitä ei vielä tapahhdu

      • SylveonGX

        Pokemon anime on ollu kyllä varmaan yks tärkkeimmistä osista elämää mulla... Jos se loppuu nii osa elämästä menee hajalle...


    • RedSatoshi

      Itsellenikin pokemon pelit ja manga ja anime oli isoja juttuja minulle aikoinaan ja kyllähän edelleenkin digaan kovasti pokemonista pokemon animesta tuli mieleen että mielestäni tota ash ketchumin päähahmona olemista koko pokemon animessa lähes yksistään tähän asti on jatkettu vähän väkisillä mielestäni aivan liijan kauan ash ei ole kauheena hahmona kehittynyt pokemon animessa tähän asti edelleen muka kymmenen vuotias ja pokemon kouluttajana tuntuu olevan edelleen niin aloittelija ja alussa monissa asioissa esimerkiksi pokemon origins anime joka kertaa red nimisestä pokemon kouluttajasta jota ei tehty paljoa ikävä kyllä vaikutti paljon mielenkiintoisemmalta toisin kuin toi nykyisin oleva pää anime pokemonissa se tympeetä eniten että ensin ollaan annettu monet kerrat käsite ja kuva eri pokemon anime sukupolvien tuotantokausissa siitä että nyt se ash on kypsynyt ja kehittynyt kouluttajana ja hahmona kovastikkin lisää eteenpäin mutta mitä viel sitten kuitenkin tulee yks kaks ne pokemon animet jossa otetaankin taas pakkia takas siihen ettei ash ole vieläkään niin kehittynyt ja kasvanut kouluttajana ja hahmona noh anyways ei siitä sen enempiä sit hyvistä pokemon anime tunnareista tulikin muuten mieleen tämä pokemon fanmade anime tunnari https://youtu.be/pujMzoxgflo pokemon advance animet ja kyseinen pokemon sukupolvi oli kyl yksi suosikkejani ja niin itse olen ollut aina pokemon advanceshipping shippaaja ashxmay =D mutta originaali pokemon animeja ja pokemon sukupolvia ei voita mikään ikinä niiden nostalgia fiilis tunnearvoa ei voita kyl mikään mutta pokemonin parhaus ja juttu on ne pelit ehdottomasti =)

    • RedSatoshi

      Tää yks parhaimpia pokemon ashxmay advanceshipping anime fanmade videoita mitä oon löytänyt tähän asti https://www.youtube.com/watch?v=26mrFcB73CA ei ikinä mitään amourshippingiä kyl en muutenkaa tykkää oikein pokemon anime hahmona serenasta ei ole oikein hänellä omalaatusta luonnetta toisin kuin mistylla tai maylla tai dawnilla advanceshipping on minulle aina se ainoa ja oikea mutta pidän myös paljon pokeshipping ja pearlshippingistä mut joo se niist tää on kyl mielestäni hyvin ja hienosti tehty pokemon anime ottelu fanmade video ash vs red =D =) =P https://www.youtube.com/watch?v=trZly6gn6_I

    • Minä olen seurannu Pokemon animea siitä päivästä asti, kun eka jakso tuli ulos telkkarista. Katon sitä edelleen tänä päivänäkin. Ash on lempihahmojani, koska piirros sarjojen sankari hahmot on parhaita. Nykyinen Ash on todellakin kehittynyt kouluttajana.

      • RedSatoshi

        toisaalta on ja toisaalta taas ei ole kehittynyt hahmona eteenpäin jos mietitään kuinka monta vuotta ash on ollut pokemon kouluttajana koko tän pokemon animen ajan jo aina näihin päiviin asti ja on pokemon animen pääsankari hahmo edelleenkin niin luulisi että ash olisi jo tässä ajassa iältään hahmona paljonkin varttuneempi ja kypsyneempi ja persoonaltaan/luonteeltaan aikuistuneempi ja kypsempi ja kouluttajana erityisesti paljon pidemällä mitä tällä hetkellä pokemon animessa tyyliin on tää uusin pokemon sun and moon anime on menny ainakin ihan väärään suuntaan näissä asioissa ashista on taas tehty lapsellisempi ja 10vuotiaampi olemukseltaan ja tyyliltään kuin aikasemmissa animeissa tyyliin hän oli mutta juuh tämä on vain minun fiilikseni ja mielipiteeni/näkemykseni nykyisestä pokemon animesta jotkut ovat samaa mieltä kuin minä tai sit ovat täysin eri mieltä kuin minä näistä jutuista mutta joka tapauksessa pokemon on edelleen siisti juttu mullekkin =D =)


      • Ei sillä oo väliä kauanko on ollut kouluttajana. Minusta Ash on kypsempi kouluttaja. Mitä ihan ensimmäisessä jaksossa. Ash on toki luonteeltaan aika innokas, kiltti ja ystävällinen. Ash auttaa usein muita ihmisiä ja pokemonejakin. Tiedän, että moni olisi sitä mieltä, että Ashin tilalla olisi joku toinen, mutta minua ei haittaa, että Ash on ollu animen alusta asti. Ash on aika selkeä päähahmo ja Pikachu on edelleen söpö hänen olkapäällään. Tiedän, että alunperin piti olla Jigglypuff tai Clefairy, mutta vahdettiin Pikachuun, koska se näytti söpöimmältä. Sopiva Pokemon kumppani Ashille. Se on vahva, fiksu ja iloinen Pokemon. Otteluissa Ash on strategioissa kehittyny, jos jokin ottelun tilanne näyttää pahalta ja häviö on tulossa. Mukavaa, kun Ash osaa kääntää ottelun voitoksi. Toki tappioitakin on tullut, mutta isommat haaste ottelut niissä, kun on häviö tullut. Usein revanssi ottelut uudella strategialla niitäkin voittoja on tullut.


    • RedSatsohi
    • RedSatsohi
    • RedSatsohi
    • RedSatsohi
    • Pilalla

      Kestän vielä Alolan uuden piirostyylin ja hyväksyn sen että se on jatkoa Kanto -liigaan, mutta tämä ultravartija ja supersankarihömppä menee jo yli hilseen ja saa sapen kiehumaan. En ymmärrä ollenkaan miksi supersankaripelleilyä pitää nykyään tunkea aivan kaikkiin piirettyihin. Alola toimi hyvin aina siihe kun tämä ultravartija juttu tuli kuvioihin ja nyt edes Rakettiryhmää ei näytetä sarjassa. Koko roska on muuttunut ala-arvoiseksi pelleilyksi ja tekee varmaan kuolemaan sahaamalla omaa oksaansa. Oksettaa.

      • Nik0025

        tuo super sankari juttu kuuluu vaan ultara petoihin elikä kun ub:t loppuu niin tuo homppäkin loppuu ja hyvä niin odotan uutta seegaa tai lisää saari haasteiden jatkuntaa ja jos tarkkoja ollaan niin tämä anime muuttuukin koko ajan lets go eevee ja pikachu tyyliin elikä eevee ja pokemon tulee kuvioihin ja saari haasteet jatkuu hyvä niin :)


    • RedSatoshi

      Sen ajan mitä pokemon anime on jatkunut tähän asti niin olen pettynyt ja kyllästynyt siihen että ash kethcum on ollut mielestäni liijan pitkään jo pokemon anime sarjan päähahmo ensimäisissä pokemon amime sukupolvissa vielä annettiin selkee kuva siitä kuinka ash varttu ja kypsy hahmona eteenpäin hahmona persoonaltaan niin fyysisesti kuin henkisestikkin ja kouluttajana taidoiltaan kokoajan eteenpäin lähemmäs sitä pokemon mestarin unelmaa ja tavoitetta mutta nyt sitten yks kaks tämän nyt pörivän uusimman pokemon animen myötä tuntuu että taas otettiin askelia taakseppäin animen animaatio piirostyylikin muuttu lapsellisempaan suuntaan siihen aikasempaan verrattuna liijan kauan on puol väkisillä jatkettu kyllästymiseen saakka yhden päähahmon ash ketchumin varassa tota pokemon animea omasta mielestäni ash ketchumin tarina olis pitänyt jo aikoja sitten saattaa päätökseen kunniallisesti loogisessa aika järjestyksessä jos asiaa minulta kysytään sen pokemon mestarin tavoitteen ash olisi kyl jo selkeesti saavuttanut tuossa ajassa pokemon animessa mitä sitä on jo jatkunut tähän asti jos siinä vielä olisi oikeasti mitään järkevää tarinallista aikajärjestys linjaa mutta kun ei niin ei samassa asiassa junnataan ja jumitellaan yhdellä samalla päähahmolla vuodesta toiseen ja mikään ei oikeasti etene kunnolla selkeesti eteenpäin koko pokemon animen kohdalla kyseisen päähahmon ash ketchumin kohdalla nykysin enään ainoa hyvä ja mielenkiintoinen juttu koko pokemon ilmiössä on ne pelit ja pokemon fanien itse kirjoittamat fanifiktiot joissa sentään tapahtuu tarinassa oikeasti edistystä eteenpäin ash ketchumin on paljon edistyneempi ja kypsyneempi hahmo niissä mitä itse virallisessa pokemon animessa on nyt mutta anyways ei minulla täs muuta tällä kertaa =D =)

    • Japanissa tulee jo Alolan liiga jaksoja jo ulos. Ash ei ole ollut liian pitkään eikä minulle tule olemaankaan. Mä tykkään Ashistä hahmona ja mielestäni olisi aika tyhmää, jos pääsankari vaihtuisi. Itse eka vierastin Alolan piirto tyyliä aluksi, mutta siihen tottui.

    • Anonyymi

      Pliis Kausi 22 Pokemon TV:hen nopeesti, sit voitte vaihtaa Ashin uuteen päähahmoon Sword & Shield animen kohalla. Toisaalt ois aika outoo jos tulis uusi päähahmo :D

    • Tuskin vaihtuu ja toivonkin, että Ash pysyy päähenkilönä. Ainakin Ashin matkakumppanit takuulla vaihtuu. Toivottavasti anime vaihtuisi takaisin seikkailuksi. Minusta Ash on enemmän seikkailija, kuin koulupoika. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe