Ufoviikonloppu Päiväkummussa 27.-29.8.-10
http://www.fufora.fi/sutforum/viewtopic.php?f=3&t=3250
Meikäläistä nuo eivät ole koskaan kiinnostaneet ja en ole nytkään menossa. Monelle palstalaiselle silti varmaankin mukavaa ohjelmaa luvassa.
Kukas lähtee Päiväkumpuun?
29
518
Vastaukset
- V.S.
Ufohihhulien oma pikku suviseura. En ainakaan minä!
ekaksi päiväksi, sunnuntaiaamuna matka jatkuu sitten sieltä eteenpäin..
Parasta noissa on itselleni ainakin tavata ufoista(kin) kiinnostuneita
ihmisiä, vaikka onhan sillä ohjelmallakin väliä :)...- Niin just
Menisit nyt sinäkin Varaktori sinne kuulemaan ja tutkimaan ufoja, ettei aina tarvitse sohvanpohjalta tutkia.
Ja siellähän voi aina kertoa omia näkemyksiä. - Varaktori
Niin just kirjoitti:
Menisit nyt sinäkin Varaktori sinne kuulemaan ja tutkimaan ufoja, ettei aina tarvitse sohvanpohjalta tutkia.
Ja siellähän voi aina kertoa omia näkemyksiä.Jos sen järjestäisi ufotutkimusta harrastava yhdistys, niin voisin jopa harkita. Minua eivät tyhjänpäiväiset lässytykset, exopolitics pelleily tai kontaktihenkilöiden maailmankuvat oikein kiinnosta. BB olisi hauska nähdä puhumassa ja katsoa puhuuko yhtä hyvin kuin kirjoittaa, mutta pelkästään sen takia ei kiinnosta lähteä. Kyseinen viikonloppu on sitäpaitsi jo varattu aivan muuhun puuhaan.
- nukuttavaa
Varaktori kirjoitti:
Jos sen järjestäisi ufotutkimusta harrastava yhdistys, niin voisin jopa harkita. Minua eivät tyhjänpäiväiset lässytykset, exopolitics pelleily tai kontaktihenkilöiden maailmankuvat oikein kiinnosta. BB olisi hauska nähdä puhumassa ja katsoa puhuuko yhtä hyvin kuin kirjoittaa, mutta pelkästään sen takia ei kiinnosta lähteä. Kyseinen viikonloppu on sitäpaitsi jo varattu aivan muuhun puuhaan.
Olen kolunut näitä seminaareja sun muita vuosia. Aina samat virret ja samat naamat esillä. Keitel on jämähtänyt geometrisiin tietokonekuviinsa, Luukanen itseään vainooviin CIA-agentteihin, Riikonen pullovesiinsä, Närvän puhe on muuten vaan kuivaa jne. jne.
Jos kestää jättää vessan ja kaffekupposen väliin ja sen sijaan juosta luennoitsijan perässä tauoilla ja ahdistaa hänet johonkin käytävännurkkaan, voi hyvässä lykyssä saada selville, mistä se kana oikeastaan tänä vuonna pissii. Muussa tapauksessa h-hetki koittaa, kuten tavallisesti, vasta viimeisillä minuuteilla, kun joku luennoitsija tai osallistuja yleisöstä älyää sanoa lopuksi jotain ihan oikeasti mielenkiintoista! Niinpä niin. Kyllä kotona on sentään kivampi nukkua omassa sängyssä kuin kovalla tuolilla luentosalissa, ja tietoakin saa paremmin, kun käy tiiviin englanninkurssin ja painuu nettiin ulkomaisille sivuille tai vaikka youtubeen tutkimaan asioita ihan itse. - Notta ristus sentään
nukuttavaa kirjoitti:
Olen kolunut näitä seminaareja sun muita vuosia. Aina samat virret ja samat naamat esillä. Keitel on jämähtänyt geometrisiin tietokonekuviinsa, Luukanen itseään vainooviin CIA-agentteihin, Riikonen pullovesiinsä, Närvän puhe on muuten vaan kuivaa jne. jne.
Jos kestää jättää vessan ja kaffekupposen väliin ja sen sijaan juosta luennoitsijan perässä tauoilla ja ahdistaa hänet johonkin käytävännurkkaan, voi hyvässä lykyssä saada selville, mistä se kana oikeastaan tänä vuonna pissii. Muussa tapauksessa h-hetki koittaa, kuten tavallisesti, vasta viimeisillä minuuteilla, kun joku luennoitsija tai osallistuja yleisöstä älyää sanoa lopuksi jotain ihan oikeasti mielenkiintoista! Niinpä niin. Kyllä kotona on sentään kivampi nukkua omassa sängyssä kuin kovalla tuolilla luentosalissa, ja tietoakin saa paremmin, kun käy tiiviin englanninkurssin ja painuu nettiin ulkomaisille sivuille tai vaikka youtubeen tutkimaan asioita ihan itse.se totuus löytyy Ufojen arvoitukseen. Siellä on niin paljon paskaa nykyään että aivan
oksettaa. No en itsekkään ota kantaa edellä luettelemastasi listasta, koska itse
kaipaan edes jonkinmoisia todisteita puheiden tueksi. Mutta onhan viihdyttävää
kuunnella ja ihmetellä toisten juttuja ja pähkäillä mistä ne kumpuaa. - nukuttavaa
Notta ristus sentään kirjoitti:
se totuus löytyy Ufojen arvoitukseen. Siellä on niin paljon paskaa nykyään että aivan
oksettaa. No en itsekkään ota kantaa edellä luettelemastasi listasta, koska itse
kaipaan edes jonkinmoisia todisteita puheiden tueksi. Mutta onhan viihdyttävää
kuunnella ja ihmetellä toisten juttuja ja pähkäillä mistä ne kumpuaa.Kukas niitä sinne nettiin laittaa, eivätkö juuri henkilöt, jotka näiden asioiden kanssa tekemisissä ovat, kontaktihenkilöt, ufotutkijat ja muut asian sisällä peuhaavat? En minä tietenkään kotikokki-sivuilta ufotietoutta haekaan. Tai edes raelilaisten. Ja tietysti on huijareitakin, mutta haloo... eivät ne tiedot sinne nettiinkään yksistään kävele. Ja todisteita minäkin odotan. Vähän pitkäveteiseksi tämä jo alkaa käydä. Netistä kuule kun engalanniksi katsoo, lukee, kuuntelee, niin saa paljon laajempaa tietoa siitä, mitä kaikkea mahdollista ja mahdotonta ufoilmiö pitää sisällään (tässä todisteita odotellessa). Kun itse 90-luvun puolessavälissä aloitin, oli meininki ihan toista, niin pientä ja sievää, että melkein punastui, jos sanoi sanan ufo ääneen. Nyt on kuvioissa jo lapsia syövät, maan alla asuvat annunaki-liskojumalat sun muuta haipakkaa. Jotta kyllä muutostakin on tapahtunut. Mutta eihän niistä ufokonferensseissa kuule.
- Notta riustus sentää
nukuttavaa kirjoitti:
Kukas niitä sinne nettiin laittaa, eivätkö juuri henkilöt, jotka näiden asioiden kanssa tekemisissä ovat, kontaktihenkilöt, ufotutkijat ja muut asian sisällä peuhaavat? En minä tietenkään kotikokki-sivuilta ufotietoutta haekaan. Tai edes raelilaisten. Ja tietysti on huijareitakin, mutta haloo... eivät ne tiedot sinne nettiinkään yksistään kävele. Ja todisteita minäkin odotan. Vähän pitkäveteiseksi tämä jo alkaa käydä. Netistä kuule kun engalanniksi katsoo, lukee, kuuntelee, niin saa paljon laajempaa tietoa siitä, mitä kaikkea mahdollista ja mahdotonta ufoilmiö pitää sisällään (tässä todisteita odotellessa). Kun itse 90-luvun puolessavälissä aloitin, oli meininki ihan toista, niin pientä ja sievää, että melkein punastui, jos sanoi sanan ufo ääneen. Nyt on kuvioissa jo lapsia syövät, maan alla asuvat annunaki-liskojumalat sun muuta haipakkaa. Jotta kyllä muutostakin on tapahtunut. Mutta eihän niistä ufokonferensseissa kuule.
Netissä on niin paljon tuubaa, ettei sen varaan voi laskea. Tietenkin voihan siellä olla sitä
todellista juttuakin. Suodatin pitää olla aika tiukalle väännetty että jotain jää käteen.
Nuo viimeksi mainitsemasi kuuluvat Grimmin satukirjoihin tai Tolkien tarinoihin.
Jotkut vaan ottaa nämä todesta ja se pistää hieman hymyilyttämään. Varaktori kirjoitti:
Jos sen järjestäisi ufotutkimusta harrastava yhdistys, niin voisin jopa harkita. Minua eivät tyhjänpäiväiset lässytykset, exopolitics pelleily tai kontaktihenkilöiden maailmankuvat oikein kiinnosta. BB olisi hauska nähdä puhumassa ja katsoa puhuuko yhtä hyvin kuin kirjoittaa, mutta pelkästään sen takia ei kiinnosta lähteä. Kyseinen viikonloppu on sitäpaitsi jo varattu aivan muuhun puuhaan.
kirjoitti " BB olisi hauska nähdä puhumassa ja katsoa puhuuko yhtä hyvin kuin kirjoittaa, mutta pelkästään sen takia ".
En kommentoi tuota Ultrassa ollutta ohjelmatietoa kuin omalta osaltani:
Eli kukaan ei ole minulta kysynyt että tulenko luennoimaan Orivedelle vai en. Vielä vähemmän keskustellut mistään otsikosta kanssani..
Eli "joku " on keksinyt luentoni tällä kertaa ihan omasta päästään, otsikkoa myöten.
Viime vuonna olin kyllä paikalla luennoimassa ufovalokuvista, mutta kun Steve Basset ei lopettanut omaa juttuaan ajoissa niin oma luentoni ufovalokuvista jäi Bassetin esitelmän alle.
Mutta kuten sanottua nin tänä vuonna ei kukaan ole sopinut kanssani mistään luennosta.- Varaktori
B.Borg kirjoitti:
kirjoitti " BB olisi hauska nähdä puhumassa ja katsoa puhuuko yhtä hyvin kuin kirjoittaa, mutta pelkästään sen takia ".
En kommentoi tuota Ultrassa ollutta ohjelmatietoa kuin omalta osaltani:
Eli kukaan ei ole minulta kysynyt että tulenko luennoimaan Orivedelle vai en. Vielä vähemmän keskustellut mistään otsikosta kanssani..
Eli "joku " on keksinyt luentoni tällä kertaa ihan omasta päästään, otsikkoa myöten.
Viime vuonna olin kyllä paikalla luennoimassa ufovalokuvista, mutta kun Steve Basset ei lopettanut omaa juttuaan ajoissa niin oma luentoni ufovalokuvista jäi Bassetin esitelmän alle.
Mutta kuten sanottua nin tänä vuonna ei kukaan ole sopinut kanssani mistään luennosta.Ei taida järjestäjät oikein nyt olla tehtäviensä tasalla. ufovalokuvien todistusarvo on mielenkiintoinen aihe ja kiinnostaa varmaan kaikkia osallistujia (kiinnostaisi minuakin). Jonkun Steve Bassetin luennolla en pyyhkisi edes takapuoltani. Kuinkahan moni muu tuolta listalta ei itse tiedä pitävänsä luentoa... :)
- uatteleppaihaite
Varaktori kirjoitti:
Noni, siin ois heti kato video /dvd rako. Eli haastattelet häntä iha ite omalla kohallas ja eikun youtubeen ..
- ufoo tulee ja ufoo n
Olin kerran Tampereella.
En mene toista kertaa.
Miksi en?
Koska en saanut sieltä mitään matkaani, tai no "mitään", sain minä maksua vastaan kahvin ja pullan massussani matkaani.- nukuttavaa
Olisivat voineet mainostaa sitä sitten kaffe- ja pullatarjoiluna ja olla johtamatta ihmisiä harhaan ja rahastamatta siitä, että kävelee käytävältä luentosalin puolelle. Viimeksi, kun itse olin Tampereella joka ikinen luento meni otsikon vierestä.
- nukuttavaa
nukuttavaa kirjoitti:
Olisivat voineet mainostaa sitä sitten kaffe- ja pullatarjoiluna ja olla johtamatta ihmisiä harhaan ja rahastamatta siitä, että kävelee käytävältä luentosalin puolelle. Viimeksi, kun itse olin Tampereella joka ikinen luento meni otsikon vierestä.
asian vierestä luennoimisesta heille palautettakin, en tiedä, onko mitään vaikuttanut. Ehkä sitä voisi järjestäjille palautetta pukata enemmänkin, niin homma voisi muuttua. Itse kommentoin heille netin kautta, että mielestäni luennoitsijoita pitäisi paremmin velvoittaa pysymään ilmoittamassaan aiheessa eli siinä otsikossa, mikä on mainoksissa ilmoitettu luennon aiheeksi. Hehän puhuvat joko koko luentonsa ajan ihan jostain muusta tai pääsevät itse aiheeseen vasta viime minuuteilla, vaikka koko tunti olisi pitänyt liittyä tuohon aiheeseen. Niiden perusteellahan moni konferenssinsa valitsee. Esim. Luukanen on kolmessa viimeisimmissä luennossaan, joissa olen muutaman vuoden sisällä käynyt, pitänyt täysin saman palopuheen, vaikka aihe on ollut eri joka kerta! Röyhkeää huijausta ja rahastusta.
- Varaktori
Eikös Tampereella noita tilaisuuksia järjestä Tampereen Ufo ry?
http://www.elisanet.fi/tampereenufo/index4.html
Saattaa SUT järjestää myös, en minä varmaksi tiedä. - nukuttavaa
Varaktori kirjoitti:
Eikös Tampereella noita tilaisuuksia järjestä Tampereen Ufo ry?
http://www.elisanet.fi/tampereenufo/index4.html
Saattaa SUT järjestää myös, en minä varmaksi tiedä.Jotain ufoviikonloppuja ainakin. Ovat kaikki varmaan jokseenkin yhteistyössä keskenään nuo eri tahot. Äitimaa-keskus mielestäni oli myös järjestäjänä jossain.
Päätin jo hyvissä ajoin lähteä käymään, joten sen mukaan sitten almanakkaakin merkintöjä ruksailen.
Mitään mullistavaa en siellä odota kokevani, mutta mielenkiintoisia keskusteluja saattaa hyvinkin syntyä. Sama sitten osallistuuko niihin itse vai seuraako vain korvat höröllään vierestä, tilanteen mukaan :).- Suosittelen
Tottakai mennään. Sellainen tarkkailijan asenne on ihan ok.
Tunnelma on kuitenkin ollut joka kerta ihan positiivinen.( toinen kerta vasta päiväkummussa)
Ja siellä saa sisäpiirin tietoa kun osaa kysellä :)
Iltanuotio saunomisen jälkeen oli viimeksi mukavan vapaa ja rento.
Noilta luennoilta tarttuu aina jotakin mietittävää. - DarkNH
Suosittelen kirjoitti:
Tunnelma on kuitenkin ollut joka kerta ihan positiivinen.( toinen kerta vasta päiväkummussa)
Noilta luennoilta tarttuu aina jotakin mietittävää.>>Iltanuotio saunomisen jälkeen oli viimeksi mukavan vapaa ja rento.
Suosittelen kirjoitti:
Noilta luennoilta tarttuu aina jotakin mietittävää.Niin, siitä edellisestä iltanuotiotuokiosta sai kyllä lukea monta positiivista kommenttia, niitä lukiessa se sellainen "olisinpa ollut paikalla" juttu pyörähti muutaman kerran mielessä :). Toivottavasti tänä vuonna olisi sitten sama onnistunut meiniki myöskin. Ja kyllähän se ohjelmakin vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, joten ei se niin haittaa, että päivät kuluu nykyisellään ihan vallan hirvittävää vauhtia, tulee tuo viikonloppukin sitten nopeammin vastaan.
Eilen täällä olikin sitten yllättäen pienoinen " ufomiitinki", vaikka tulikin yllättäen, niin oikein mukavaa oli.
Sattui myös käymään ilmi että yhdellä heistä oli kovin samankaltainen ufo-havainto ja vieläpä samoihin aikoihinkin kuin itselläni viime syksynä, muutaman kymmen kilsan etäisyydellä toisistamme tehtynä. Yhteistä bongausyötä taikka sitten jopa useampia myös suunniteltiin, kun pitivät hyvänä paikkana tarkoitusta varten.
Jos joku täällä paikalla ollut lukee tätä, niin kiitokset vielä eilisestä.
Leppoisaa sunnuntaita tv. P67- pbpåå
DarkNH kirjoitti:
>>Iltanuotio saunomisen jälkeen oli viimeksi mukavan vapaa ja rento.
Taitaa olla tämä iltanuotiokeskustelu kuitenkin sitä että siellä riidellään heti, tai ainakin puristetaan nyrkkiä taskussa ja purraan hampaita yhteen kun joku ottaa esille vähänkään poikkipuolisen sanan ja epäilee ufojen olemassaoloa hetkenkään vertaa eikä ole samaa mieltä kuin ufouskovaiset.
Enkä tarkoita koko ufoilijaporukkaa vaan juuri näitä ufojeesuksia jotka uskovat tietävänsä totuuden, koko totuuden, lopullisen totuuden, mitään siihen lisäämättä tai mitään pois jättämättä ja jotka näkevät humanoidien aluksen ihan missä tahansa tunnistamattomassa kohteessa tai ilmiössä vaikka muut tunnistaisivat kohteen.
Tuossa fuforan sivuilta katselin lentokoneesta otettua kuvatusta jonka joku oli ottanut, ja ei tietenkään ei missään tapauksessa kuvassa esiintynyt hämärä kohde olisi voinut olla lintu, vaan tottakai sen on täytynyt olla pyöreä, toistaiseksi tuntematon, mutta ehdottomasti pyöreä kiekkomainen, ilmassa kaukana leijuva, esine.
- FUFORAT
Ufoviikonloppu Päiväkummussa 27.-29.8.-10 on peruttu ja siirrretty syyskuun viimeiselle viikonlopulle.
- Varaktori
Eikös asiasta kannattaisi kertoa myös SUT:in keskustelupalstalla?
- seminaarin kaiketi
lopullinen ohjelma sutin etusivulla. Eipä siellä ole näköjään mitään muuta kuin ufouskontoa tuutin täydeltä. Taidan nuo kirkonmenot jättää väliin.
- Mitä v....a
se on täysin vapaaehtoinen kaikille, jos et sitä tiennyt.
Ei sitä tarvi erikseen täällä julistaa.
Pysy perkele mökissäs ja selaa juutubee, sieltä se totuus löytyy.
- nauraakippurassa
"Meikäläistä nuo eivät ole koskaan kiinnostaneet ja en ole nytkään menossa"
Mieles kuitenkin tekee, mee vaan esitteleen mittareitas:)- paavo paranormaali
"18.30 Vapaata keskustelua, ufokokemuksia, lätynpaistoa ja makkarankäristystä. Saunaa, laulua ja naisia ( miehiä)"
Tämä kiinnostais :) - Sapere aude
Onkohan kukaan niitä edes nähnyt? Joitakin kuvia pystyy nyt kuka tahansa väärentämään tai lataamaan netistä.
- alkaa niin
Sapere aude kirjoitti:
Onkohan kukaan niitä edes nähnyt? Joitakin kuvia pystyy nyt kuka tahansa väärentämään tai lataamaan netistä.
ala-aste ikäiset trollit ryömivät koloistaan tällekin palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583