aikoo ostaa nintendo 3ds ja black/white.ja voiko nintendo 3ds:llä surffata netissä.
kuinka moni täällä
39
588
Vastaukset
- Diivu87
En o ajtellut ostaa 3 DS.ää. Mulla ku sattuu olemaan kasi DS.liteä
ja Pokemon Whiten aattelin ostaa tai ei pahalta kuulosta se Black- nm
flareon85 kirjoitti:
En osta 3 DS:ää, koska mulla on valkonen DS lite. Mä ostan pokemon Blackin.
Ostan 3DS:än (mustan) ja Blackin tai Whiten, mut en tiiä viellä kun molemmat legendaariset ovat kivoja,
eikä viellä tiedetä paljoa exclusive pokemoneista.
Ostan 3DS:än, koska sillä voi pelata 3D pelejä joita ei voi pelata DS,-lite,-i,-iXL käsikonsoleilla ja tiedossa olevien 3D pelien joukossa on muuta peli jotka tulen ostamaan. Tietenkin parempi Grafiikka ja muutamat ilmaiset sovellukset (esim. nettiselain) ovat Ok syy 3D pelien ohella ostaan 3DS konsoli.
3DS:llä voi surffata netissä ja tehdä paljon muuta.
http://www.nintendo.fi/?file=1525 - rndm.
nm kirjoitti:
Ostan 3DS:än (mustan) ja Blackin tai Whiten, mut en tiiä viellä kun molemmat legendaariset ovat kivoja,
eikä viellä tiedetä paljoa exclusive pokemoneista.
Ostan 3DS:än, koska sillä voi pelata 3D pelejä joita ei voi pelata DS,-lite,-i,-iXL käsikonsoleilla ja tiedossa olevien 3D pelien joukossa on muuta peli jotka tulen ostamaan. Tietenkin parempi Grafiikka ja muutamat ilmaiset sovellukset (esim. nettiselain) ovat Ok syy 3D pelien ohella ostaan 3DS konsoli.
3DS:llä voi surffata netissä ja tehdä paljon muuta.
http://www.nintendo.fi/?file=1525Sen grafiikat ovat yhtä hyvät (ellei paremmat) kuin Wiissä, ja sen peleissä on ennennäkemätön 3D-efekti. Mielestäni se on ainoa DS, joka on ostamisen arvoinen alkuperäisen (Phat) DSsän jälkeen. Itselläni on vain alkuperäinen DS, ja kun 3DS ilmestyy, on edellinen DSsäni ollut käytössä 5 vuotta. Toimii vielä täydellisesti, mutta on aika jo vaihtaa. =)
Niin ja Black tai White tulee luonnollisesti ostettua. En ole vielä päättänyt kumman ostan... (Blackin luultavasti.)
Diivu ja flareon, 3DSsän vertaaminen DS liteen on sama kuin vertaisi Wiitä GameCubeen. Että miettikääpä vielä, ja perehtykää laitteeseen. - jamin10
rndm. kirjoitti:
Sen grafiikat ovat yhtä hyvät (ellei paremmat) kuin Wiissä, ja sen peleissä on ennennäkemätön 3D-efekti. Mielestäni se on ainoa DS, joka on ostamisen arvoinen alkuperäisen (Phat) DSsän jälkeen. Itselläni on vain alkuperäinen DS, ja kun 3DS ilmestyy, on edellinen DSsäni ollut käytössä 5 vuotta. Toimii vielä täydellisesti, mutta on aika jo vaihtaa. =)
Niin ja Black tai White tulee luonnollisesti ostettua. En ole vielä päättänyt kumman ostan... (Blackin luultavasti.)
Diivu ja flareon, 3DSsän vertaaminen DS liteen on sama kuin vertaisi Wiitä GameCubeen. Että miettikääpä vielä, ja perehtykää laitteeseen.En tiiä viittiikö sitä ostaa ku hiton kallis varmaa. Oon ostanu XL:än just jonkuaikaa sit ku vanhin DS on vähän mäsä. Se on jo 5v vanha mulla (ostin sen julkasupäivänä). :P Mut käytän sitä vielki GBA-peleistä siirtämiseen ja GBA-pelien pelaamiseen. Mut toisaalta, Sitten seuraava Gen tulee varmaan sille 3DS:älle, et kai se on pakko ostaa. En tiiä.
Ja Blackin ja Whiten aion ostaa. - nm
jamin10 kirjoitti:
En tiiä viittiikö sitä ostaa ku hiton kallis varmaa. Oon ostanu XL:än just jonkuaikaa sit ku vanhin DS on vähän mäsä. Se on jo 5v vanha mulla (ostin sen julkasupäivänä). :P Mut käytän sitä vielki GBA-peleistä siirtämiseen ja GBA-pelien pelaamiseen. Mut toisaalta, Sitten seuraava Gen tulee varmaan sille 3DS:älle, et kai se on pakko ostaa. En tiiä.
Ja Blackin ja Whiten aion ostaa.Wiin resoluutio 720x480
3DS resoluutio kosketusnäyttö 320x240 Ylänäyttö 800x240 (400 pixelii silmää kohde 3D:nä)
puolet Wiin kuvan laadust
Ja DS:än resoluutio 256x192, eli >50% prosenttii parempi kuva 3DS:ssä.
Ei nyt sentään Wii:tä paremmat grafiikat,
mutta hoitaa hommansa pelaamisessa ja netissä surfailemisessa.
Ja vertailun vuoks laitan iPhonen resoluution 480x320 - nm
nm kirjoitti:
Wiin resoluutio 720x480
3DS resoluutio kosketusnäyttö 320x240 Ylänäyttö 800x240 (400 pixelii silmää kohde 3D:nä)
puolet Wiin kuvan laadust
Ja DS:än resoluutio 256x192, eli >50% prosenttii parempi kuva 3DS:ssä.
Ei nyt sentään Wii:tä paremmat grafiikat,
mutta hoitaa hommansa pelaamisessa ja netissä surfailemisessa.
Ja vertailun vuoks laitan iPhonen resoluution 480x320jos myytsen XL:än saat siitä varmaan Ok rahat?
- nm
nm kirjoitti:
jos myytsen XL:än saat siitä varmaan Ok rahat?
http://e3.nintendo.com/3ds/
Sinimusta, punamusta ja musta(harmaa) - jamin10
nm kirjoitti:
http://e3.nintendo.com/3ds/
Sinimusta, punamusta ja musta(harmaa)Siin on kingit näytöt :D
Eikä tota heti tarvii ostaa, kyl rahaa varmaa kertyy senverran et voi tohonki tuhlaa vähä. - nm
jamin10 kirjoitti:
Siin on kingit näytöt :D
Eikä tota heti tarvii ostaa, kyl rahaa varmaa kertyy senverran et voi tohonki tuhlaa vähä.^^
- jamin10
nm kirjoitti:
^^
Tai muutamaa euroo alle
- nm
jamin10 kirjoitti:
Tai muutamaa euroo alle
koska ostit julkasu päivänä.
- jamin10
nm kirjoitti:
koska ostit julkasu päivänä.
Se maksaa aina tonverran. Sen alkuperäsen ostin julkasupäivän.
- Diivu87
rndm. kirjoitti:
Sen grafiikat ovat yhtä hyvät (ellei paremmat) kuin Wiissä, ja sen peleissä on ennennäkemätön 3D-efekti. Mielestäni se on ainoa DS, joka on ostamisen arvoinen alkuperäisen (Phat) DSsän jälkeen. Itselläni on vain alkuperäinen DS, ja kun 3DS ilmestyy, on edellinen DSsäni ollut käytössä 5 vuotta. Toimii vielä täydellisesti, mutta on aika jo vaihtaa. =)
Diivu ja flareon, 3DSsän vertaaminen DS liteen on sama kuin vertaisi Wiitä GameCubeen. Että miettikääpä vielä, ja perehtykää laitteeseen.Mut oon tyytyväine DS liteen ja mulla ku on niitä ja kaski ni tuntus "pahalta" ostaa viel 3DS.. ja sit se on tietty super kalliskin. Mut on se varmaan tosi hyvä ja voi tehdä enemmän ja jos siel voi pela kans kaikkii pelejä siis esim FR/Emerald jne. Musta tai jonkun kivan sinine vois olla kiva mut ei tolladta ku noil nintendon sivuilla..
Mut totta kai ostan Whiten tai Blackin ku se on jo sentään ihan erinlane ku muut..
Ja totta kai jos viakka sais testata 3DS.ää ni alkas tottua siihan ja kiintymään sen ihaniin ja uusiin ominaisuuksiin!
- poke jätkä
ite hommaan varmaan sinimustan 3ds ja toisen noist peleist
- Diivu87
tai mix pitää jut tollen noit värei yhdistellä.. Sit mulle ei jäiskään valinnaksi ku toi sinimusta tai se kuvassa tylsän näkönen musta(harmaa) punasta nty en ainkan ostas ärsyttää jo muutenskin ku puhelin on sen värinen xD
- poke jätkä
Diivu87 kirjoitti:
tai mix pitää jut tollen noit värei yhdistellä.. Sit mulle ei jäiskään valinnaksi ku toi sinimusta tai se kuvassa tylsän näkönen musta(harmaa) punasta nty en ainkan ostas ärsyttää jo muutenskin ku puhelin on sen värinen xD
mulla vähä sama juttu.mun ds lite on musta ja se on käyny vähä tylsäks. mulla on punamusta puhelin joten se on vähän tylsä kans. elikkä ei sitäkää vaik punanen ja musta sopii ihan hyvin yhtee. mut sinimusta on aika kivan värinen mun mielest.
poke jätkä kirjoitti:
mulla vähä sama juttu.mun ds lite on musta ja se on käyny vähä tylsäks. mulla on punamusta puhelin joten se on vähän tylsä kans. elikkä ei sitäkää vaik punanen ja musta sopii ihan hyvin yhtee. mut sinimusta on aika kivan värinen mun mielest.
Olen tyytyväinen ds liteenki. Se on varmasti melko kalliskin, johon ei varmasti ois varaakaan. Eikä nuo väri yhdistelmät ole mitään kovinkaan hienoja. Mun ds lite on jo neljä vuotta vanha ja toimii moitteettomasti. Pelaan sillä niin pitkää, kun sillä voi. En välitä sen kamerasta tai tihrustaa pikku ruudulla nettiä. Oon mielummin tietokoneella netissä. Keskityn enemmänki pelamiseen. Pelaan sillä GBA:n pelejäkin. Eikä lite ole tylsä. Mun puhelin on väriltään valkonen-pinkki eikä oo, myöskään tylsä. Joka 3ds:ssä on värinä mustaa ja siinä värissä näkyy naarmut.
En oo koskaa pelannu wiillä enkä gamecubellä, joten en niitä osaa verrata.- rndm.
flareon85 kirjoitti:
Olen tyytyväinen ds liteenki. Se on varmasti melko kalliskin, johon ei varmasti ois varaakaan. Eikä nuo väri yhdistelmät ole mitään kovinkaan hienoja. Mun ds lite on jo neljä vuotta vanha ja toimii moitteettomasti. Pelaan sillä niin pitkää, kun sillä voi. En välitä sen kamerasta tai tihrustaa pikku ruudulla nettiä. Oon mielummin tietokoneella netissä. Keskityn enemmänki pelamiseen. Pelaan sillä GBA:n pelejäkin. Eikä lite ole tylsä. Mun puhelin on väriltään valkonen-pinkki eikä oo, myöskään tylsä. Joka 3ds:ssä on värinä mustaa ja siinä värissä näkyy naarmut.
En oo koskaa pelannu wiillä enkä gamecubellä, joten en niitä osaa verrata.Hm... Vertaapa sitten Playstation ykköstä ja kakkosta, jos niitä olet pelannut. Grafiikan ero on yhtä suuri, ellei suurempi.
Ja hinnasta... Ei sen pitäisi kahtasataa enempää maksaa, vaikka onhan sekin kova hinta. rndm. kirjoitti:
Hm... Vertaapa sitten Playstation ykköstä ja kakkosta, jos niitä olet pelannut. Grafiikan ero on yhtä suuri, ellei suurempi.
Ja hinnasta... Ei sen pitäisi kahtasataa enempää maksaa, vaikka onhan sekin kova hinta.Pleikkari pelejä ykösen ja kakosen on helppo verrata toisiin, kun satun omistamaan pleikkari 2 konsolin. Ykösen peleissä on melko paljon neliömäisyyttä taasen kakkosella on joissakin peleissä esim Red faction se on pyssypeli. Itellä on iso kasa kakosen pelejä ja on jokunen yköselle. On kolmostaki tullu testattua Oulussa yhessä peliliikkeessä. Sillä pelaaminen on melkein aidon näköistä, kun pelaa kuvapiirto telekkarilla. Olis kiva, joskus saada pleikkari kolmonen, koska pelejä ei enään tehä.
Pelaahan moni vielä vanhalla 8-bitti nintendolla, vaikka grafiikka ei oo kovinkaan huima. Hyviä pelejä on silläki, kuten Mario, Gradius ja Megaman.
Pittää kattoo sen 3 ds: kans, kun yksikään noista väreistä ei mielytä. Litestä en halua luopua, kun en voi sitten pelata GBA:n pelejä. En luopunu GBA SP:stä. Siks, ku ei voi pelata colorin pelejä.- nm
rndm. kirjoitti:
Hm... Vertaapa sitten Playstation ykköstä ja kakkosta, jos niitä olet pelannut. Grafiikan ero on yhtä suuri, ellei suurempi.
Ja hinnasta... Ei sen pitäisi kahtasataa enempää maksaa, vaikka onhan sekin kova hinta.PlayStation 1/2 resoluutio 256×224 ja 640×480 välillä.
3DS resoluutio kosketusnäyttö 320x240 Ylänäyttö 800x240 (400 pixelii silmää kohde 3D:nä).
3DS käsipelikonsolissa on siis aika hyvä kuvanlaatu, koska 3DS:ssä on pienempi näyttö kuin
PlayStation 1/2 konsolissa jolla pelataan TV:n isolla kuvaruudulla, jolloi kuva näyttää pixelimössöltä, sama pätee Wii:hin, jossa on kyllä aika hyvä kuvan laatu joka ei kylläkään yllä PlayStation 3:n tai
Xbox 360:nen HD-kuvan tasolle. - nm
nm kirjoitti:
PlayStation 1/2 resoluutio 256×224 ja 640×480 välillä.
3DS resoluutio kosketusnäyttö 320x240 Ylänäyttö 800x240 (400 pixelii silmää kohde 3D:nä).
3DS käsipelikonsolissa on siis aika hyvä kuvanlaatu, koska 3DS:ssä on pienempi näyttö kuin
PlayStation 1/2 konsolissa jolla pelataan TV:n isolla kuvaruudulla, jolloi kuva näyttää pixelimössöltä, sama pätee Wii:hin, jossa on kyllä aika hyvä kuvan laatu joka ei kylläkään yllä PlayStation 3:n tai
Xbox 360:nen HD-kuvan tasolle.Niitä värejä kyllä varmaan tulee lisää, koska vähään aikaan ei kyllä ole tulossa uutta DS:ää.
Ja Nintendon Nes ym. vanhoista peleistä et ne on kyllä loistavia, jos löytyy GBA tai on mahdollisuus pelata DS:llä, niin kokeilkaa Nes Classic pelisarjaa, johon kululuu hyviä klassikko pelejä esim.
Super Mario Bros., Donkey Kong, Ice Climber, The Legend of Zelda, Pac-Man, Xevious, Bomberman,
Kid Icarus, Metroid, Super Mario Bros. 2 ja noista löytyy jokaselle oma lemppari peli.
Noita voi myös pelaa emulla... nm kirjoitti:
Niitä värejä kyllä varmaan tulee lisää, koska vähään aikaan ei kyllä ole tulossa uutta DS:ää.
Ja Nintendon Nes ym. vanhoista peleistä et ne on kyllä loistavia, jos löytyy GBA tai on mahdollisuus pelata DS:llä, niin kokeilkaa Nes Classic pelisarjaa, johon kululuu hyviä klassikko pelejä esim.
Super Mario Bros., Donkey Kong, Ice Climber, The Legend of Zelda, Pac-Man, Xevious, Bomberman,
Kid Icarus, Metroid, Super Mario Bros. 2 ja noista löytyy jokaselle oma lemppari peli.
Noita voi myös pelaa emulla...En oo juuri nyt innostunu 3 ds:tä, kun yritän saada rahaa tarpeeksi, että sais hommattua pleikkari kolomosen. Käyn sillon tällöin tuol pleikkari palstalla niin luin, ett viimenen peli tulee kakoselle 2012 vuonna. Monta hyvää peliä on nyt kolmoselle kuten Ratchet and Clank, Need for speedejä, Motorstorm... jne. Ite konsoli maksaa just nyt noin 335 €, toinen ohjain ja pari pelii niin yhteis hinta on varmaan melkein 600€.
- rndm.
nm kirjoitti:
Niitä värejä kyllä varmaan tulee lisää, koska vähään aikaan ei kyllä ole tulossa uutta DS:ää.
Noita voi myös pelaa emulla...E3ssa näytettiin myös violettimusta ja oranssimusta 3DS, mutta en sit tiedä tuleeko kumpikaan kauppoihin koskaan.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
En oo juuri nyt innostunu 3 ds:tä, kun yritän saada rahaa tarpeeksi, että sais hommattua pleikkari kolomosen. Käyn sillon tällöin tuol pleikkari palstalla niin luin, ett viimenen peli tulee kakoselle 2012 vuonna. Monta hyvää peliä on nyt kolmoselle kuten Ratchet and Clank, Need for speedejä, Motorstorm... jne. Ite konsoli maksaa just nyt noin 335 €, toinen ohjain ja pari pelii niin yhteis hinta on varmaan melkein 600€.
Se on noin 500 toisen ohjaimen ja parin pelin kanssa.
- Diivu87
poke jätkä kirjoitti:
(okke en ite dikkaa jut tummanpunisesta eityisesti) mutta kyllähän se on oka väri ja sopi mustan kanssa mutta ei mun milestä DS.ssä /tai puhelimessa) ainkaan mun DS.ssässä se ei istuis. Mulla on vaha DS musta ja uus Musta jossa in ihana sininen kansi. Näyttäs varmaan hyvälle jos olis sellanen DS lite tai 3DS missä olti juts tota sinistä enemmän ja sit mustaa jonkin verran.
Jos puhelimen hankkisin ni milmmin ottasin vaaleenpuna-mustan ku ei sinisiikään puhelimii oikeen oo ainkan selalsi ku mä haluasin (siis jotian nokian) mut en ainkan ikin enään ota tummanpunasta milummin viaka pelkkä musta tai joku muu väri. Mut siis vaikka sisustus värinä ei niin paha eikä tylsä. - Diivu87
flareon85 kirjoitti:
En oo koskaa pelannu wiillä enkä gamecubellä, joten en niitä osaa verrata.volko-vaaleanpunsen puhelinen ja se oli huippu.. mistä lie sek senlöytännyt ite varmana voisin selalsen ostaan kans. Mut niin miksi ostaa turhaan joku kallis 3SD ku on tyytyväinen nykyiseen ja pystyy pelaa jut niit pelei mitä haluukin ja samaa mieltä netissä on kiva olal tietokoneella.
Tietokoneella ku on netis ni se on niin kätevämopääkin ja pystyy ole paremmin muutamallkin sivulla yhtä aikaa :) Mikä mallis sulla on ja paljon maksoit siittä? Oon pitkään halunnut ostaa uuden mun ärsyttävän punasen puhelimen tilalle.. Diivu87 kirjoitti:
(okke en ite dikkaa jut tummanpunisesta eityisesti) mutta kyllähän se on oka väri ja sopi mustan kanssa mutta ei mun milestä DS.ssä /tai puhelimessa) ainkaan mun DS.ssässä se ei istuis. Mulla on vaha DS musta ja uus Musta jossa in ihana sininen kansi. Näyttäs varmaan hyvälle jos olis sellanen DS lite tai 3DS missä olti juts tota sinistä enemmän ja sit mustaa jonkin verran.
Jos puhelimen hankkisin ni milmmin ottasin vaaleenpuna-mustan ku ei sinisiikään puhelimii oikeen oo ainkan selalsi ku mä haluasin (siis jotian nokian) mut en ainkan ikin enään ota tummanpunasta milummin viaka pelkkä musta tai joku muu väri. Mut siis vaikka sisustus värinä ei niin paha eikä tylsä.Oon samaa mieltä sun kans Diivu87. Minäkin tykkään pelata vieläkin DS litellä ja 3DS varmasti melko kallis. Minusta noita DS uusia konsoleita on tehty ja julkastu liian tihiään. Sillon, kun game boy advange tuli kauppoihin niin sen parannetulla versiolla SP tuli parin vuoden päästä. Paitsi, ett lite tuli sillon ostettua, kun oli ollu jo pari kuukautta sen julkaisusta. Oon kyllä tykänny pelata melko paljon.
Mulla on valkonen-pinkki värinen nokia puhelin ja oon tyytyväinen.- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
Oon samaa mieltä sun kans Diivu87. Minäkin tykkään pelata vieläkin DS litellä ja 3DS varmasti melko kallis. Minusta noita DS uusia konsoleita on tehty ja julkastu liian tihiään. Sillon, kun game boy advange tuli kauppoihin niin sen parannetulla versiolla SP tuli parin vuoden päästä. Paitsi, ett lite tuli sillon ostettua, kun oli ollu jo pari kuukautta sen julkaisusta. Oon kyllä tykänny pelata melko paljon.
Mulla on valkonen-pinkki värinen nokia puhelin ja oon tyytyväinen.Ja tehdä nyt noin monta versiota DS,DS lite,DSi (ja sit niitä alko tulee ri väreissä),3DS..
DS litenkään hinta ei oo viel oikeen tippunnut.
Ja tosta pleika kolmosesta eikö niitäkin ole jotkut kaksi eri versota jolla (uudemmalla??) ei voi edes pelaa kakkosen pelejä!? Et kyl varmaan muuten olsiki järkee ostaa pleikak kolmonen mutta millä sit pelaa kakkosen pelei (sis meinaan jos ei haluu säästää kakkosta) mut mitä kahellakaan pleikalla tekisi.. et tää on niitä väliin putoojia taas niinku DSi.llä ei voi pelaa noit GBA pelei.. voiko edes tol uudella? Ei ne sit voinut tehdä vaan DS leteä ja 3DS.. noi muut käy nyt aika turhiksi. Tai ainkin toi i malli ku jos kesta 3DS.llä voi tehdä viellä sitäkin enemmän. - diivu_87
flareon85 kirjoitti:
Oon samaa mieltä sun kans Diivu87. Minäkin tykkään pelata vieläkin DS litellä ja 3DS varmasti melko kallis. Minusta noita DS uusia konsoleita on tehty ja julkastu liian tihiään. Sillon, kun game boy advange tuli kauppoihin niin sen parannetulla versiolla SP tuli parin vuoden päästä. Paitsi, ett lite tuli sillon ostettua, kun oli ollu jo pari kuukautta sen julkaisusta. Oon kyllä tykänny pelata melko paljon.
Mulla on valkonen-pinkki värinen nokia puhelin ja oon tyytyväinen.ai sullakin on! hitto onko se liukukansi malli? mä aattelin ostaa jonkun uuden puhelimen sit ku on rahaa et saa antaa vinkkeijä ja linkkejä. (öhm vaikak tää nyt ei oo mikään "nokian puhelin palsta" mut jos joitin alka häiritsee ni vohan malatakkin puhelin juxkista)
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
E3ssa näytettiin myös violettimusta ja oranssimusta 3DS, mutta en sit tiedä tuleeko kumpikaan kauppoihin koskaan.
Vaikka eipä sillä että olsin ostamassa.
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Se on noin 500 toisen ohjaimen ja parin pelin kanssa.
Mistä kandes ostaa R4? tai kannattaako ylipätään ostaa.. säästäs sillä varmaan paljon rahaa mutta ku sit pitäs olla joka kerta varman MISTÄ saa dadattuu oikeen toimivan pelin siihen.. ja oon aika huoni sellasessa. Ja paljon sellasesta edes kannattaa maksaa?
Mietin vaan että jso ei ostaskan HG.tä vaan R4.n ja laits sit siihan HG.n ja ku saa ni Whiten.. ja sit jos tulee vastaan muuta kivaa ni sit sen. mut toisaalta en niin paljoon kyl DS pelist pidä paisti pokemonist tietty.
Joka toauksess aolis kiva olal edes varman sit mistä sais siihen HG.n ja muta pokemon pelejä vaikak Platumin enne ku menee tuhlaa rahojaan..
Ja onhan niissä versioissa sitten kaikki sama mahollista mitä normalissakin? diivu_87 kirjoitti:
ai sullakin on! hitto onko se liukukansi malli? mä aattelin ostaa jonkun uuden puhelimen sit ku on rahaa et saa antaa vinkkeijä ja linkkejä. (öhm vaikak tää nyt ei oo mikään "nokian puhelin palsta" mut jos joitin alka häiritsee ni vohan malatakkin puhelin juxkista)
ei oo liukukansi puhelin.
Niin ja dsi:n jälkeen liian nopiaan julkastiin dsi XL. Ainakin jatkan litellä pellaamista. Sain sen vieläpä synttärilahjaksi ja lahjoja ei anneta eteenpäin. Enkä aio luopua.
Toi pleikkari juttu niissä 60gb, 20gb ja 40gb mallit olivat sopivia kakkosen kanssa , mut tähän 80 gb:n se ominaisuus on poistettu. Joten voihan sen kakkosen pekit kuitenkin säästää.- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
ei oo liukukansi puhelin.
Niin ja dsi:n jälkeen liian nopiaan julkastiin dsi XL. Ainakin jatkan litellä pellaamista. Sain sen vieläpä synttärilahjaksi ja lahjoja ei anneta eteenpäin. Enkä aio luopua.
Toi pleikkari juttu niissä 60gb, 20gb ja 40gb mallit olivat sopivia kakkosen kanssa , mut tähän 80 gb:n se ominaisuus on poistettu. Joten voihan sen kakkosen pekit kuitenkin säästää.unohdin jo sen XL.n! niinäs näätte liin monta!
Noh niih jotenkin jos saa tollasen lahjan (tai minä tahansa oikestaan) ni siittä ei oiken voi luopuu.. sit olis ehkä eri juttu jos sais 2 samaa DVD.tä..
No ite säästäsin kutenkin ne ja hankalahan niitä on vamaan myydäkkään enkkän kohta.
Jos kävis joskus niin että pitäs hankki pleikka 3 ni sit pitäs ostaa jostian se 60,40 tai 20gb malli!
MIX lie se ominaisuus poistettiin siit 80 mallista.. ykkösenhän pelithän ne vanhemmat on.. siis hyvä tietty että ykkösenki pelei voi pelaa.. diivu_87 kirjoitti:
unohdin jo sen XL.n! niinäs näätte liin monta!
Noh niih jotenkin jos saa tollasen lahjan (tai minä tahansa oikestaan) ni siittä ei oiken voi luopuu.. sit olis ehkä eri juttu jos sais 2 samaa DVD.tä..
No ite säästäsin kutenkin ne ja hankalahan niitä on vamaan myydäkkään enkkän kohta.
Jos kävis joskus niin että pitäs hankki pleikka 3 ni sit pitäs ostaa jostian se 60,40 tai 20gb malli!
MIX lie se ominaisuus poistettiin siit 80 mallista.. ykkösenhän pelithän ne vanhemmat on.. siis hyvä tietty että ykkösenki pelei voi pelaa..pleikkari kakkosen pelien teko vaan vähenee, kun niitä ei oikein enään tehä. Ja homman, joskus sen kolmosen mielummin. Vaikka onki kallimpi, ku mitä 3DS tulee olemaan. Haluais joistaki pelisarjan pelaamista jatkaa. Ainaki pelaan paljon Ratchet and Clank sarjaa ja on tosi hyvä. Kaikki pleikka kakkosen osat on paitsi Size matters. Ois kiva pelata tools destruction, quets the booty ja crack in time.
- Turtwigi
Sain juuri vastikään (jouluna) DSi:n, eli en ihan heti osta tätä; ehkä sitten kun ilmestyy toinen versio (aka DS lite tjv.) Jos ei ilmesty niin voi voi, nintendo menettää asiakkaan xP
- Turtwigi
Unohtu, aijon ostaa Blackin ja Whiten kolmannen version (kuuluu sarjaan yellow, crystal, emerald ja platinum) jos jaksan odottaa, jos en niin Black :D
- rndm.
Turtwigi kirjoitti:
Unohtu, aijon ostaa Blackin ja Whiten kolmannen version (kuuluu sarjaan yellow, crystal, emerald ja platinum) jos jaksan odottaa, jos en niin Black :D
Yellow ei kuulu tuohon sarjaan, vaan Blue. Yellow on ensimmäisen sukupolven neljäs, animeen pohjautuva versio. Blue taas on kolmas, paranneltu versio Redistä ja Greenistä. Tosin näin oli vain Japanissa, muualla maailmassa Blue jaettiin kahteen osaan, Rediksi ja Blueksi, ja myytiin parina.
(Jooh ei mitenkään "lol et tiä", on vaan tylsää =D) rndm. kirjoitti:
Yellow ei kuulu tuohon sarjaan, vaan Blue. Yellow on ensimmäisen sukupolven neljäs, animeen pohjautuva versio. Blue taas on kolmas, paranneltu versio Redistä ja Greenistä. Tosin näin oli vain Japanissa, muualla maailmassa Blue jaettiin kahteen osaan, Rediksi ja Blueksi, ja myytiin parina.
(Jooh ei mitenkään "lol et tiä", on vaan tylsää =D)eiköhän ite päätetä millä konsolilla pelaa nyt ja edelleen. Ainaki toi sininen on aivan liian raikeä värisävy. Sellanen taivaan sininen ois parempi. JatkanLitellä pellaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41341292Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199814Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316290Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225128Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623955Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563909Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783538- 403067
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192508Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212348