Kuinka erottaa

keskusteluissa

alienin humanoidista,olen itse tuota asiaa miettinyt mutta en ole aivan selvillä kuinka erilaisia avaruusoliota tulee luokitella.Siis mitä ovat ALIENIT ja sitten taas HUMANOIDIT.Täällä kun seuraa näitä keskusteluja nii asia ei aukene minulle.

Wikipediassa kerrotaan jotain:

http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4FTSA_fi___FI382&q=alien

http://www.google.fi/webhp?rls=ig#rls=ig&hl=fi&source=hp&q=humanoidi&rlz=1W1FTSA_fiFI382FI382&aq=f&aqi=g2g-s1g3&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a08c6062a0022bb5

Jospa joku selventäisi eroavaisuuksia.

34

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien voi olla just vaikka humanoidin muotoinen, mutta sitten myös vaikka limanuljaskapallo, siis yksinkertaisemmin sanottuna muoto vapaa, kun taas se humanoidi on ihmisen kaltainen rakenteeltaan. Korjaaja tulkoot sitten tarpeen tullen kehiin, korjaamaan jälkeeni jättämää tuhoa, kun tästä nyt hurrikaanin lailla ohi kiidin :).

• evil greys

Humanoidi ja alien, molemmissa hakutuloksissa tuli esiin "harmaiden" kuvia. Varmaan siksi kun harmaat ovat yleisin tavattu humanoidirotu. Humanoid tarkoittaa ihmisen kaltaista, kun taas alien vierasta. Harmaat ovat molempia, sekä ihmisenkaltaisia muodoltaan, että vieraita, muualta tulleita. Alien tarkoittaa mitä tahansa avaruusolentoa, kun taas humanoid tarkoittaa ihmisenkaltaista avaruusolentoa.

• 12+26

alienit pahiksia ja humikset hyviksiä vai kuinka noita pitäsi ajatella.Jos jollakulla parempia ajatuksia vois kertoo.

• 12+26 kirjoitti:

alienit pahiksia ja humikset hyviksiä vai kuinka noita pitäsi ajatella.Jos jollakulla parempia ajatuksia vois kertoo.

Hyvyys/ pahuus, ei muoto sitä määritä, vaan teot ja ajatukset. Yksinkertaistettuna näin.

• 12+26
        Pihlaja67 kirjoitti:

Hyvyys/ pahuus, ei muoto sitä määritä, vaan teot ja ajatukset. Yksinkertaistettuna näin.

olen kuvitellut alienin tuotteeksi elokuvateollisuudesta lähinnä.Muistampa elokuviakin 80-luvulta joissa ei mainita alien sanaa, humikset kylläkin.Alien on mielestäni syntynyt noiden elokuvien jälkeen.

Ovatkohan nämä alienit syrjäyttäneet humikset keskuudessamme vai mistä tässä on kysymys?

• örkki vai erkki
        12+26 kirjoitti:

olen kuvitellut alienin tuotteeksi elokuvateollisuudesta lähinnä.Muistampa elokuviakin 80-luvulta joissa ei mainita alien sanaa, humikset kylläkin.Alien on mielestäni syntynyt noiden elokuvien jälkeen.

Ovatkohan nämä alienit syrjäyttäneet humikset keskuudessamme vai mistä tässä on kysymys?

Minulla kyllä on aina ollut hyvä kielitaito, mutta kun vastauksia lukee, niin alkaa epäilyttämään, että onks sittenkään. Joka tapauksesssa vastaan itse, että:...

Alien on yksinkertaisesti englanninkieltä ja tarkoittaa usein puheessa vain muukalaista (jota siis käytetään ihan yleisesti esim. vieraasta ihmisestä, ei ainoastaan avaruusolennoista) ja humanoidi taas tarkoittaa ihmisenkaltaista, ihmistä muistuttavaa.

Ilmaisen nettisanakirjan mukaan joitain alien-suomennoksia: muukalainen, avaruusolento, avaruusolio, toiselta planeetalta oleva. Humanoidi, kuten edellä jo sanottu.

• 12+26 kirjoitti:

Tuohon pitäisi kyllä pystyä vastaamaan, mutta nyt ei vaan sytytä. Olen kuitenkin aimo annoksen niistä 50-luvunkin ufoklassikkoelokuvista katsonut, mutta tyhjää jauhaa, kun pitäsis muistaa mitä nimitystä ne niistä vieraista olioista käyttivät niissä, sori. Toivottavasti joku ystävällinen sielu voi valaista tätä asiaa. Alien sanaa on kuitenkin liikaviljelty elokuvien nimityksien yhteydessä vuoden 1979 alienin jälkeen...pitkä lista syntyisi.

• evil greys
        12+26 kirjoitti:

Niin, voi olla että sana alien on syrjäyttänyt sanan humanoidi avaruusolennoista puhuttaessa. Ja syynä on ilmisesti juuri Alien-elokuvat.

• Humanoidista päivää

No, Alien nimitys tulee siitä kun ruvettiin käyttään sitä yleisenä nimityksenä, ehkä juuri silloin kun "alien elokuvat saapuivat elokuvateattereihin", niin siitä syntyi sitten sanat "Alien" jota käytetään puhekielessä usein.

Ensimmäinen nimitys oli "Ancient astronaut", josta tuli myöhemmin "Spielbergin elokuvan kautta", Extraterrestrial nimitys, kun taas sitten tänäpäivänä, Extraterrestrial eli E.T, jäi vähemmälle sanastossa, kun taas nykyään tänään sanaston kärjessä on "Alien", koska harvoin ihmiset puhuvat extraterrestrial nimityksestä, ellei sitten ole ihan katsellut ihan netistä tietoa muukalaisista.

Jos olette nähneet niin ei elokuvissa "tänään" mainita paljon "nimitystä" extraterrestrial tai ancient astronaut, vaan puhutaan enemmänkin alieneista, alien vs predator, aliens. Oikeastaan tuo Aliens vs predator on laittanut paljon tänäpäivänä alien nimeä kehiin, että kun joku kuulee puhuttavan muukalaisista niin joku huutaa "alieni alieni", kun taas harva käyttää E.T tai extraterrestrial, koska ne ovat lähteneet yleiskielestä, koska kuten tiedätte että joka vuosi kun lapsia syntyy uusia niin he totuttelevat uusiin kielipohjiin, eli joskus puhuttiin seikka on saletti niin nyt voidaan puhua että kyllä se näin on.

(Harva lapsi tietää mistä tuo seikka on saletti on lähtöisin, koska he eivät syntyneet sillä ajalla milloin tuo ohjelma on näkynyt ja ottanut sitten sitä katsoessa päähän toistona, seikka on saletti, seikka on saletti)

Humanoidi sana on tullut siinä jossain vaiheessa, saattanut ehkä tulla ennen Ancient astronauts nimitystä. En tiedä sitten mitä nimityksiä ne on tuhansia vuosia sitten käyttäneet, eli ne ihmiset jotka eli tuhat vuotta sitten. Ancient astronautti nimitys on tullut vähän hieroglyfien kautta.

• Sanaston Muutoksie

Ehkä sen uuden V sarjan kautta, useimmat alkaa käyttämään sanaa "vierailijat" muukalaisista. Itse tykkään käyttää Extraterrestrial sanaa kun se kuulostaa kivalta korvaan, sekä muukalaiset menee myös korvaan kivasti. Sitten kun alkaa itse elämään muukalaisten keskuudessa kuin "Star warsissa" kaikki ovat sekaisin keskenänsä, niin siinä vaihtuu luonnollisesti sanavalikko, ei ensimmäisinä päivinä mutta ajallaan.

Itse olen ajatellut että ehkä puhuisi "rotujen nimissä", että kun puhun jostain niin sanon myös rodun nimen niin jos on 1000 erkki nimistä olentoa ja siellä on vain yksi rotu sen niminen kuin erkki, niin se nopeuttaa keskustelua että sanon että tämä erkki on harmaa ja hän sanoi näin. Toki en sitten tiedä mitä sanastoa tulen myöhemmin tulevaisuudessa käyttämään, jos olen hengissä.

• L.K.S.E.O.H.

Voi voi, kunhan tiedät sen että alienit ovat mielikuvitusta ja aidot humanoidit ovat ihmisten tekemiä, nyt ja tulevaisuudessa.

• tiedotettu

että alienit ovat mielikuvitusta,näin ollen kaikenmaailman ölliäiset on elokuviin luotuja luomuksia.Toisin on humisten laita he ovat avaruuden matkaajia ja sanansaattajia tuoden meille viestiä paremmasta.Kun vain osaisimme ottaa onkeen annetun syötin,vaan on se vielä kaukana se aika kun osaamme elää sovussa.Esimerkiksi tällä suomi24 keskustelupalstalla ei tarvitse olla kuin kaksi keskustelijaa niin kohta alkaa inttäminen ja sitten hönkäistään herneet sieraimiin:Tämä vain esimerkkinä mainittakoon.

Kaikenmaailman eläimien silpomiset ja ihmisillä tehdyt kokeet voidaan laittaa alieneiden piikkiin.

• L.K.S.E.O.H.
        tiedotettu kirjoitti:

että alienit ovat mielikuvitusta,näin ollen kaikenmaailman ölliäiset on elokuviin luotuja luomuksia.Toisin on humisten laita he ovat avaruuden matkaajia ja sanansaattajia tuoden meille viestiä paremmasta.Kun vain osaisimme ottaa onkeen annetun syötin,vaan on se vielä kaukana se aika kun osaamme elää sovussa.Esimerkiksi tällä suomi24 keskustelupalstalla ei tarvitse olla kuin kaksi keskustelijaa niin kohta alkaa inttäminen ja sitten hönkäistään herneet sieraimiin:Tämä vain esimerkkinä mainittakoon.

Kaikenmaailman eläimien silpomiset ja ihmisillä tehdyt kokeet voidaan laittaa alieneiden piikkiin.

Olen jo tässä muutaman päivän aikana huomannut tuon herneen vetämisen. Itse en edes sorru inttämään, totean vain kuinka mikäkin asia on ja se asia on sitten sitä myöten selvä puolestani. Kun monet tuntuvat kuvittelevan että elokuvien jutut ovat ainakin pieneltä osin tosia alieneiden suhteen, niin sen "mitään eläimiä ei loukattu elokuvan teossa.." tekstin lisäksi pitäsi löytyä jokin "tämän elokuvan alien jutut olivat pelkkään mielikuvitukseen perustuvia". Nyt kun muutama ufohömppäelokuva tulee saman vuoden sisällä, niin se on Hollywoodin tapa kertoa että ufot ja ufoukkelit ovat tosia, pehmentävät kansaa ajatukselle siitä ettemme ole yksin, niin että kun valtiot sitten asian julistavat, ei synny paniikkia.. ei saakeli mitä selityksiä niitä löytyykään.

Työt alkaa maanantaina, juuri nyt en tiedä suhtautuako siihen sinauksena vaiko rasitteena..tämä palsta kun sekä kiinnostaa että raivostuttaa vuoron perään. Taukoa tulee pidettyä pakostakin, kun työ on henkisesti niin uuvuttavaa, ettei sitä enää jaksa päivän päätteeksi netissä roikkua. Kaipaamaanhan minua täällä jäädään, mutta ei sille asialle oikein mitään mahda. Pitäsi ehkä tuo nimimerkki kuitenkin vielä rekata, ettei kukaan sitä pois ollessani ota käyttöön, jotta saa itselleen täten lisää ilmaista hohtoa.

• elokuvien yhteydessä
        L.K.S.E.O.H. kirjoitti:

Olen jo tässä muutaman päivän aikana huomannut tuon herneen vetämisen. Itse en edes sorru inttämään, totean vain kuinka mikäkin asia on ja se asia on sitten sitä myöten selvä puolestani. Kun monet tuntuvat kuvittelevan että elokuvien jutut ovat ainakin pieneltä osin tosia alieneiden suhteen, niin sen "mitään eläimiä ei loukattu elokuvan teossa.." tekstin lisäksi pitäsi löytyä jokin "tämän elokuvan alien jutut olivat pelkkään mielikuvitukseen perustuvia". Nyt kun muutama ufohömppäelokuva tulee saman vuoden sisällä, niin se on Hollywoodin tapa kertoa että ufot ja ufoukkelit ovat tosia, pehmentävät kansaa ajatukselle siitä ettemme ole yksin, niin että kun valtiot sitten asian julistavat, ei synny paniikkia.. ei saakeli mitä selityksiä niitä löytyykään.

Työt alkaa maanantaina, juuri nyt en tiedä suhtautuako siihen sinauksena vaiko rasitteena..tämä palsta kun sekä kiinnostaa että raivostuttaa vuoron perään. Taukoa tulee pidettyä pakostakin, kun työ on henkisesti niin uuvuttavaa, ettei sitä enää jaksa päivän päätteeksi netissä roikkua. Kaipaamaanhan minua täällä jäädään, mutta ei sille asialle oikein mitään mahda. Pitäsi ehkä tuo nimimerkki kuitenkin vielä rekata, ettei kukaan sitä pois ollessani ota käyttöön, jotta saa itselleen täten lisää ilmaista hohtoa.

varoittavista lausekkeista.Katsojien joukossa on paljon herkkiä ihmisiä joiden on joskus vaikea erottaa elokuvan tapahtumat todellisuudesta.Joskus tuntuu kuin noissa filmeissä olisi tarkoitus hakuisuutta.

Joo lomat loppuu aikanaan ja arki kutsuu,onhan se loman jälkeen mukavaa mennä sorvin ääreen kun patterit ovat latautuneet:D

Ritari ratsun selästä:)))

• L.K.S.E.O.H.
        elokuvien yhteydessä kirjoitti:

varoittavista lausekkeista.Katsojien joukossa on paljon herkkiä ihmisiä joiden on joskus vaikea erottaa elokuvan tapahtumat todellisuudesta.Joskus tuntuu kuin noissa filmeissä olisi tarkoitus hakuisuutta.

Joo lomat loppuu aikanaan ja arki kutsuu,onhan se loman jälkeen mukavaa mennä sorvin ääreen kun patterit ovat latautuneet:D

Ritari ratsun selästä:)))

Niin, toden ja tarun ero saattaa joskus olla hiuksenhieno, tästä johtuen joidenkin erheet ovaktin ihan ymmärrettäviä, mutta sitten kun mennään vaikka juuri näihin ufoukkeleihin totena, niin niihin uskovat ovat rinnastettavissa lapsiin joille piiretytkin elokuvat ovat tosia. Tapanani on osua oikeaan, joillekkin tämä minun lähes ilmiömäinen erehtymättömyys on kuin punainen vaate, mutta se siitä.

On tämä suomi vielä takapajula monessa mielessä vaikka niin unionissakin ollaan, hyvä kun eivät kantaneet ravintolasta ulos eilen, kun rupesin vaatimaan seepiaa. Maailmalla reissatessani olen tottunut sitä niin useasti syömään, että se on sitten vähän sama kuin jollakin sen kahvin kanssa. Tilanne ei onneksi päässyt riistäytymään käsistä, pitihän minun osata hillitä itseni kun daamiseuraakin oli mukana (kotiin saakka). Eiline tuntuu pitää mennä hetkeksi sohvalle makamaan, jos en ihan makkarin puolelle jaksa...saakelin konekkin pitää nyt sellaista mekkallaa, ihan kuin olisi jokin viljakuivapn vieressä käynissä.

• seepia53.
        L.K.S.E.O.H. kirjoitti:

Niin, toden ja tarun ero saattaa joskus olla hiuksenhieno, tästä johtuen joidenkin erheet ovaktin ihan ymmärrettäviä, mutta sitten kun mennään vaikka juuri näihin ufoukkeleihin totena, niin niihin uskovat ovat rinnastettavissa lapsiin joille piiretytkin elokuvat ovat tosia. Tapanani on osua oikeaan, joillekkin tämä minun lähes ilmiömäinen erehtymättömyys on kuin punainen vaate, mutta se siitä.

On tämä suomi vielä takapajula monessa mielessä vaikka niin unionissakin ollaan, hyvä kun eivät kantaneet ravintolasta ulos eilen, kun rupesin vaatimaan seepiaa. Maailmalla reissatessani olen tottunut sitä niin useasti syömään, että se on sitten vähän sama kuin jollakin sen kahvin kanssa. Tilanne ei onneksi päässyt riistäytymään käsistä, pitihän minun osata hillitä itseni kun daamiseuraakin oli mukana (kotiin saakka). Eiline tuntuu pitää mennä hetkeksi sohvalle makamaan, jos en ihan makkarin puolelle jaksa...saakelin konekkin pitää nyt sellaista mekkallaa, ihan kuin olisi jokin viljakuivapn vieressä käynissä.

tulee huono olo ja alkaa yrjöä pukkaamaan,silloin oltava tarkkana jos alkaa tuntuu että suussa on karvainen renkas se on viisainta nielasta se on nimittain p-reikä.MItä tämä elämä olis ilman huumoria.

Joo niin elokuvat ovat viihdettä,se on osattava pitää todellisuudesta erossa.Ufoissa on pureskeltavaa ilman elokuviakin,tuskinpa nämä asiat aukenevat meille ovat yhtä mystisiä kuin tuonpuoleinen.

Vai seepialla meinasit herkutella,onhan se kait ihan syötävä otus mutta tuskin sitä täällä paikallisesta saa.

• Allright
        L.K.S.E.O.H. kirjoitti:

"..niin se on Hollywoodin tapa kertoa että ufot ja ufoukkelit ovat tosia, pehmentävät kansaa ajatukselle siitä ettemme ole yksin, niin että kun valtiot sitten asian julistavat, ei synny paniikkia.. "

Täsmälleen oikeassa olet. Annoin siitä pluspisteen.

• seepia53.
        Allright kirjoitti:

"..niin se on Hollywoodin tapa kertoa että ufot ja ufoukkelit ovat tosia, pehmentävät kansaa ajatukselle siitä ettemme ole yksin, niin että kun valtiot sitten asian julistavat, ei synny paniikkia.. "

liioiteltuja ja kauhulla turpoahdettuja,aivan varmaan ihmiset kääntävät kelkkansa kun noita kauhukuvia katsovat.Sekö on tarkoitus?

• alienprof.
        Allright kirjoitti:

Hollywood on tiennyt alieneista ja kertoo leffoissa niistä dramatisoidulla tavallaan.

• öugbjöiuyhufvy
        Allright kirjoitti:

Ja tähtiporttejakin on hörhöjen mielestä maapallolla.

Ovatko myös puhuvat eläimet totta? Niitäkin löytyy elokuvista. Voiko luudalla oikeasti lentää ja pelata huispausta? Sitäkin näytetään elokuvissa. Kyllä kai tuolla perusteella se Tylypahkakin on ihku oikeesti olemassa, hobiteista kääpiöistä ja örkeistä puhumattakaan.

Vaikka elokuvissa olisikin varoitus, että ei nää alienjutut totta ole, niin senkin hörhöt kääntäisivät disinformaatioksi.

• seepia53.
        öugbjöiuyhufvy kirjoitti:

Ja tähtiporttejakin on hörhöjen mielestä maapallolla.

Ovatko myös puhuvat eläimet totta? Niitäkin löytyy elokuvista. Voiko luudalla oikeasti lentää ja pelata huispausta? Sitäkin näytetään elokuvissa. Kyllä kai tuolla perusteella se Tylypahkakin on ihku oikeesti olemassa, hobiteista kääpiöistä ja örkeistä puhumattakaan.

Vaikka elokuvissa olisikin varoitus, että ei nää alienjutut totta ole, niin senkin hörhöt kääntäisivät disinformaatioksi.

"Hollywood on tiennyt alieneista ja kertoo leffoissa niistä dramatisoidulla tavallaan"

No eihän se näin mene,kyllä siellä tehdään elokuvia dollarin kuvat silmissä ja miksi ei tehtäisi.Ja sitä saa mitä pyytää.Mutta ei nämä kuvat saa ihmisten päitä sekoittaa ja hörhöilemään pistää.

Ufoja on ollut ennen elokuvia ja tulee aina olemaan tekipä Hollywood sitten mitä tahansa.

• 100% varmuus
        L.K.S.E.O.H. kirjoitti:

"Tapanani on osua oikeaan, joillekkin tämä minun lähes ilmiömäinen erehtymättömyys"

Kyllähän noita täydellisiä ihmisiä hautausmaat ovat täynnä.

• L.K.S.E.O.H.
        100% varmuus kirjoitti:

"Tapanani on osua oikeaan, joillekkin tämä minun lähes ilmiömäinen erehtymättömyys"

Kyllähän noita täydellisiä ihmisiä hautausmaat ovat täynnä.

Täydellisyyttä täytyy aina tavoittaa ja sitten kun sen on saavuttanut, kuten minä, niin sitten on sen vaalimisen aika. Tiedän kyllä että arkku odottaa, toisin kuin monet ufohörhöt, nämä odottaa sitä ufoarkkia ja sitä että ufoukkelit antaa heille ikuisen elämän. Sitten kun nyyhkyttelyn aika on, kuolemani johdosta, niin ei se kuolemani johtune täydellisyydestäni, vaan jonkun toisen töppäilystä. Vanha ja viisas on päämäärä, vanha en vielä ole, viisas (hyvin) kylläkin joten kaikki on vallan hyvin tässä vaiheessa. Jotkut voivat pitää tapaani hieman leuhkivana, mutta kysehän ei ole kuin itsetietoudesta, mitä sitä älyään kätkemään.

• L.K.S.E.O.H.
        seepia53. kirjoitti:

tulee huono olo ja alkaa yrjöä pukkaamaan,silloin oltava tarkkana jos alkaa tuntuu että suussa on karvainen renkas se on viisainta nielasta se on nimittain p-reikä.MItä tämä elämä olis ilman huumoria.

Joo niin elokuvat ovat viihdettä,se on osattava pitää todellisuudesta erossa.Ufoissa on pureskeltavaa ilman elokuviakin,tuskinpa nämä asiat aukenevat meille ovat yhtä mystisiä kuin tuonpuoleinen.

Vai seepialla meinasit herkutella,onhan se kait ihan syötävä otus mutta tuskin sitä täällä paikallisesta saa.

Mielestäni huumori on yliarvostettua, ilmankin pärjäsi. Jos se olisi tasoltaan nykyistä älykkäämpä, niin ehkä sitten olisi jotain toivoa silläkin. Perkule kun joka tekstiin ängetään niitä hymiöitäkin, ihmisten mielihän siinä valtostuu, kun eivät itse tarvitse päätellä sitä millä tuulella kirjoittaja millonkin on.

Kyllä se on oikeaa herkkua, riippuu tietysti paljolti kokistakin. Tuorettahan se ei täällä ole, joten makuelämys kärsii senkin johdosta osaksi. Nyt on jo monta kuukautta vierähtänyt kun sitä on viimeksi tullut syötyä...johtuen että täällä oli poikkeuksellisesti ihan ok kesä. Talvella pitää kyllä kuukaudeksi lähteä taas lämpöön.

Olisi parempi hakea ravintonsa toisaalta, ufoista ei vatsa kyllä täyty.

• L.K.S.E.O.H.
        Allright kirjoitti:

Kyllä minä plussista pidän, mutten väärästä syystä annetusta.

• +-0
        seepia53. kirjoitti:

Tuota trollia ei pidä ruokkia.jää muuten tänne norkoilemaan.

• Väliäkö tuolla.
        Allright kirjoitti:

Tämmöinen osui silmiin aiemmin aamulla.

"Mankind is in the midst of the most profound event in history – actual contact with intelligent life from other planets. For nearly 50 years, officials have been documenting routine alien encounters here on earth, and thousands of people have seen or experienced this alien presence. Yet many others still refuse to acknowledge the obvious evidence all around them. From beyond the boundaries of our perceptions, intelligent beings are beckoning mankind to join the galactic community."

-- Walt Disney Television special on aliens and UFOs titled Alien Encounters

http://www.ufocasebook.com/2010/disneyvideo.html

• myydään jo
        Väliäkö tuolla. kirjoitti:

Tämmöinen osui silmiin aiemmin aamulla.

"Mankind is in the midst of the most profound event in history – actual contact with intelligent life from other planets. For nearly 50 years, officials have been documenting routine alien encounters here on earth, and thousands of people have seen or experienced this alien presence. Yet many others still refuse to acknowledge the obvious evidence all around them. From beyond the boundaries of our perceptions, intelligent beings are beckoning mankind to join the galactic community."

-- Walt Disney Television special on aliens and UFOs titled Alien Encounters

http://www.ufocasebook.com/2010/disneyvideo.html

Joo, mutta nythän jo tiedetään, että ne laskeutuu Forssaan. Mutta eivätpä taida otusparat arvata, että juuri Forssassa on se helvetin tulijärvi.

• jo lippuja helv...
        myydään jo kirjoitti:

Joo, mutta nythän jo tiedetään, että ne laskeutuu Forssaan. Mutta eivätpä taida otusparat arvata, että juuri Forssassa on se helvetin tulijärvi.

"Forssassa on se helvetin tulijärvi." niin mikäs järvi se tulijärvi en ole kuullutkaan moisesta.

• V. Vorssa
        jo lippuja helv... kirjoitti:

"Forssassa on se helvetin tulijärvi." niin mikäs järvi se tulijärvi en ole kuullutkaan moisesta.

Oikeasti termi kuuluu "helvetin tulirotko".

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=81458&o=0

Humiksienkin syytä varoa. On siellä seudulla sen verran outoa toimintaa. Ainakin Juhon mielestä...

• ds1

Alienissa on lappu: "Alieni" ja vastaavasti humanoidissa on kanssa teipin palasella taikka sinitarralla kiinni lappu: "Humanoidi". Silleen...

(Varmaan ihq vastaa :)

• mbnk

humanoidi on ihmisenkaltainen. Esimerkiksi ihmisapinat, ihmisrobotit tai ihmissiluetit esimerkiksi taiteessa ovat humanoideja. Sanana humanoidi ei tarkoita mitään ulkoavaruuden olentoa, vaan se tarkoittaa kirjaimellisesti ihmisenkaltaista hahmoa ja nimenomaan hahmoa.

Alien tarkoittaa taas vierasta. Alien voi tarkoittaa maahanmuuttajaa, tai ihan ketä tahansa vierasta joka on tullut jostakin muualta kuten esimerkiksi vääränlaista bakteeria ihmiskehossa tms.

Tietenkin kun puhutaan ulkoavaruuden roduista, voidaan sanoa alieniksi ihan ketä tahansa, mutta humanoidiluokitteluun pääsevät vain ja ainoastaan kahdella jalalla ja kahdella kädellä varustetut "mallit".

• Älä puhu niille!

Yleisin viikonloppuöisin tavattava rotu on harmaa. Jos päässä on rusehtava äijälippis, nortti huulessa ja kolpakko edessä, voitaneen jo puhua ihmisenkaltaisesta olennosta. Jos tällaisen tapaat kotimatkalla sunnuntaiaamuna siinä kahden, kolmen kantturoissa, niin saatat päästä todistamaan myös ektoplasmapäästöjä. Ja taatusti sen naama on sen jälkeen harmaana.

• 2+12

"Tietenkin kun puhutaan ulkoavaruuden roduista..."

Mitäs rotuja ulkovavaruudesta sitten löytyy? :-)
        Eiköhän pikemmin olisi kyse lajeista kuin roduista kun14 puhutaan mahdollisesta ulkoavaruuden elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2031
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      955
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    Aihe