Minkä takia tällä palstalla kaikki asialliset ketjut saa paljon miinuspisteitä ja asiattomat plussia? Eikös sen pitäisi olla toisin päin?
Minkä takia?
5
183
Vastaukset
Tähän vielä pitää oma kantani tuoda esille. Niin, samaan olen minäkin kiinnittänyt huomiota, taitaa johtua siitä syystä, että sitä asiatonta porukkaa on enemmistö tai sitten asialliset ovat napsuttelun suhteen suorastaan pihejä :). Kovin nurinkuriselta nuo peukkuilut monesti tosiaankin vaikuttaa. Ei oikein suju kirjoittelukaan enää, pitäisi jo olla nukkumassa. Siis sille tielle, tuutilullan luo nyt kiiruhdan.
- evil greys
Reptailianien salaliitto? Varmaa tietoa maapallon valloittamisesta? Jostain kumman syystä sellaiset avaukset saavat miinusta...
- sampula12
sinäkö sen päätät, mikä on asiallinen ja asiaton ketju? Oletko joku tuomari Jarni Ero vai?
- penaha
siitä vaan miinuksia klikkaamaan jos siltä tuntuu, äläkä marise.
- Paljastan totuuden
Koska Suomi24 on Suomen suurin trollifoorumi. Kaikki asialliset keskustelijat ovat siirtyneet MODEROIDUILLE ja REKISTERÖITYMISTÄ VAATIVILLE foorumeille. Täällä on jäljellä ainoastaan lauma trolleja.
Tälläkin on toki oma funktionsa netissä. Myös anonyymiä trollisirkusta tarvitaan. Mutta asiallista keskustelua täällä ei kannata yrittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939