YHTEYSHENKILÖ ALANYASTA

jalkapallo-fani

Hei !

Ihan aikuisten oikeasti ! tarvitsen Alanyasta yhteyshenkilön joka puhuisi Turkkia ja Suomea kohtuullisen sujuvasti.
Kyseessä on jalkapallojoukkeen harjoitteluleiri siellä ensi keväänä.
Ja tarvitsisimme apua paikallisen jalkapallokentän harjoittelumahdollisuuksien järjestämiseen.
Sinä joka osaat auttaa ,laita viesti tähän ja laitan sitten yhteystiedot teille.
Ajankohta on matkanjärjestäjille vähän ongelma koska itse jalkapallomatkat alkavat vasta kesemmällä.

8

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clubmayday

      Terve!
      Voisin autta.Asun Suomessa ja olen alanyasta

    • whw

      Olen asunut Alanyassa 8 vuotta ja puhun suomea tietysti ja turkkia sujuvasti. En kyllä osaa sanoa miten voisn mahdollisesti auttaa, minkälaista apua kaipaatte noin tarkemmin.

      Suomi24 profiili on workinghousewife.

      • jalkapallo-fani

        Kyse on siitä ,että olemme neuvotelleet Nazarin kanssa harjoitusmatkasta juniori pelaajille.
        Aluksi neuvottelimme kohtuuhintaisesta all inclusive hotellista ( Eftalia village ) mutta tämä ei kuulu heidän
        ns. Jalkapallohotelleihinsa joten se ei kuulu heidän "virallisen" tarjouksen piiriin.
        Virallisena paikkana tarjosivat Pegasos Worldiä.
        Nyt 1. vaihtoehtona on tullut esiin,että otamme ko. hotellin palveluileen ( tai vastaavan hintaisen)
        esim. Alanyasta ja järjestämme itse harjoituspaikan/kat.
        Ja tässä tilanteessa ,tulisi paikallisen kielitaidon omaava yhteyshenkilö tarpeeseen.


      • whw
        jalkapallo-fani kirjoitti:

        Kyse on siitä ,että olemme neuvotelleet Nazarin kanssa harjoitusmatkasta juniori pelaajille.
        Aluksi neuvottelimme kohtuuhintaisesta all inclusive hotellista ( Eftalia village ) mutta tämä ei kuulu heidän
        ns. Jalkapallohotelleihinsa joten se ei kuulu heidän "virallisen" tarjouksen piiriin.
        Virallisena paikkana tarjosivat Pegasos Worldiä.
        Nyt 1. vaihtoehtona on tullut esiin,että otamme ko. hotellin palveluileen ( tai vastaavan hintaisen)
        esim. Alanyasta ja järjestämme itse harjoituspaikan/kat.
        Ja tässä tilanteessa ,tulisi paikallisen kielitaidon omaava yhteyshenkilö tarpeeseen.

        pegasos on vähän kaukana keskustata, jos kuljetukset kuuluu hintaan niin ehkä ok. isoimmat kentät ovat obassa (itäpuolella) ja alanya länsireunalla.
        laita sposti osoite niin katsotaan mitä voin tehdä.


      • jalkapallofani
        whw kirjoitti:

        pegasos on vähän kaukana keskustata, jos kuljetukset kuuluu hintaan niin ehkä ok. isoimmat kentät ovat obassa (itäpuolella) ja alanya länsireunalla.
        laita sposti osoite niin katsotaan mitä voin tehdä.

        [email protected]

        He siis tarjosivat pegasosta ( viereisellä hotellilla kuulemma hyvät kentät )mutta hinta on liian kallis.
        Nyt siis olisi vaihtoehtona joku muu hotelli Nazarilta ,jos vain itse saadaan
        järjestettyä harjoitus mahdollisuudet hyviksi .
        Lentomme tulee joko 6.4.2011 tai 13.4.2011 riippuen siitä mihin päädytään.
        Eli kunhan löydetään hyvä "all inclusive" hotelli läheltä jalkapallo kenttiä,niin hyvä !
        Tulee mielee Club paradiso , Eftalia village ( lähellä kuulemma jotkut jalkapallokentät)
        ym. vastaavat keskiluokan paikat


      • jalkapallo-fani
        jalkapallofani kirjoitti:

        [email protected]

        He siis tarjosivat pegasosta ( viereisellä hotellilla kuulemma hyvät kentät )mutta hinta on liian kallis.
        Nyt siis olisi vaihtoehtona joku muu hotelli Nazarilta ,jos vain itse saadaan
        järjestettyä harjoitus mahdollisuudet hyviksi .
        Lentomme tulee joko 6.4.2011 tai 13.4.2011 riippuen siitä mihin päädytään.
        Eli kunhan löydetään hyvä "all inclusive" hotelli läheltä jalkapallo kenttiä,niin hyvä !
        Tulee mielee Club paradiso , Eftalia village ( lähellä kuulemma jotkut jalkapallokentät)
        ym. vastaavat keskiluokan paikat

        kiinnostaa eniten EFTALIA VILLAGE tai CLUB PARADISO,ZINAR CARDEN etc


    • Vieläkö on avun tarvetta?? Minulla on ystävä (Turkkilainen) joka pitää ravintolaa Alanyassa ja viettää talvet suomessa eli puhuu hyvin suomea myös pelailee itsekkin jalkapalloa aina kun on aikaa!! Voisin kysellä häneltä pystyiskö hän auttamaan jos on vielä tarvetta..

      • jalkapallo-fani

        tarve on edelleen löytää yhteyshenkilö joka voisi auttaa !

        tätä kautta saapi yhteyttä : [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe