Hyrynsalmen vanhemmat!

mnso

13

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika

      paljon tuntuu hyryllä penskat tuhoja tekevän. milloin missäkin. julkisuuteen tulenee vain pieni osa tihutöistä. vissiin ne ei vanhemmat välitä missä pensat aikansa kuluttavat.

    • EX-hyryläinen

      mikä ihme näyttää Hyrynsalmen nuorisoa oikein vaivaavan? Jatkuvaa toisten kiusaamista, selän takana mustamaalaamista, ilkivaltaa yms. rikoksia. Mitä ihmettä tällä yritetään saavuttaa? No ei ainakaan sympatiaa eikä myötätuntoa! Siis todella raukkamaista toimintaa!

      • 09185428

        Tästä porukasta taitaa löytyä viimeviikkoiset talonpolttajatkin.


      • nuoriso

        Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Mahtavaat hyvän mallin saada hyryläiset nuoret meidän kunnan aikuisväestöltä. Jatkuvasti jos ollaan toisia mustamaalamassa, nälvimässä ja levittämässä perättömiä juoruja. Katkeruus tarttunee nuorisoon ja saa outoja piirteitä.


      • Nimi Merkki
        09185428 kirjoitti:

        Tästä porukasta taitaa löytyä viimeviikkoiset talonpolttajatkin.

        ...tuhopoltto on tapahtunut?


      • ilkivaltaa on

        ollut. mutta eihän täällä oo mitä tehä. kaikki paikat kiinni iltaisin. ajeleppa siinä sitten tyhjää kylänraittia ja saa aikasi kulumaan.


      • EX-hyryläinen
        ilkivaltaa on kirjoitti:

        ollut. mutta eihän täällä oo mitä tehä. kaikki paikat kiinni iltaisin. ajeleppa siinä sitten tyhjää kylänraittia ja saa aikasi kulumaan.

        riippuu sinun omasta asenteestasi! Jos asenne on se, että vituttaa, niin silloin vituttaa. Kyllä sitä tekemistä ihminen keksii, kun laittaa tuulemaan. Jos jotain haluaa saavuttaa, niin sen eteen pitää tehdä töitä. Ei pidä olettaa että kaikkea kannettaisi valmiina nenän eteen. Hyrynsalmella esimerkiksi on todella kauniita luontopaikkoja missä esim. käydä retkeilemässä. Ja Suomussalmelle tai Kajaaniin ei niin pitkä matka ole, etteikö siellä voisi käydä jotain harrastamassa. Jos rahat riittää kylällä ringin ajamiseen, niin silloin ne riittävät myös muilla paikkakunnilla käymiseen.


      • 5rastia
        EX-hyryläinen kirjoitti:

        riippuu sinun omasta asenteestasi! Jos asenne on se, että vituttaa, niin silloin vituttaa. Kyllä sitä tekemistä ihminen keksii, kun laittaa tuulemaan. Jos jotain haluaa saavuttaa, niin sen eteen pitää tehdä töitä. Ei pidä olettaa että kaikkea kannettaisi valmiina nenän eteen. Hyrynsalmella esimerkiksi on todella kauniita luontopaikkoja missä esim. käydä retkeilemässä. Ja Suomussalmelle tai Kajaaniin ei niin pitkä matka ole, etteikö siellä voisi käydä jotain harrastamassa. Jos rahat riittää kylällä ringin ajamiseen, niin silloin ne riittävät myös muilla paikkakunnilla käymiseen.

        onkohan siellä mitään järjestetty nuorisolle...liekkö edes bingoa? =)


      • burningfire
        EX-hyryläinen kirjoitti:

        riippuu sinun omasta asenteestasi! Jos asenne on se, että vituttaa, niin silloin vituttaa. Kyllä sitä tekemistä ihminen keksii, kun laittaa tuulemaan. Jos jotain haluaa saavuttaa, niin sen eteen pitää tehdä töitä. Ei pidä olettaa että kaikkea kannettaisi valmiina nenän eteen. Hyrynsalmella esimerkiksi on todella kauniita luontopaikkoja missä esim. käydä retkeilemässä. Ja Suomussalmelle tai Kajaaniin ei niin pitkä matka ole, etteikö siellä voisi käydä jotain harrastamassa. Jos rahat riittää kylällä ringin ajamiseen, niin silloin ne riittävät myös muilla paikkakunnilla käymiseen.

        pysyköön poissa luontopaikoista, jos eivät sielläkään
        muuta tee kuin särje ja sotke. Nähty on. Poltetaan
        kaikki mitä irti saadaan, töherretään kuvia, joista
        vain märkiä unia nähdään. Nakellaan nuotioritilät
        joenpohjaan yms.
        Tyhjäpäät pöristelee lippa vinossa ees taas ees taas
        tylsää raittia, jonka katkaisee outo sapeli.
        Milloinhan siihen joku keksii karauttaa.


      • ajattelin s'
        burningfire kirjoitti:

        pysyköön poissa luontopaikoista, jos eivät sielläkään
        muuta tee kuin särje ja sotke. Nähty on. Poltetaan
        kaikki mitä irti saadaan, töherretään kuvia, joista
        vain märkiä unia nähdään. Nakellaan nuotioritilät
        joenpohjaan yms.
        Tyhjäpäät pöristelee lippa vinossa ees taas ees taas
        tylsää raittia, jonka katkaisee outo sapeli.
        Milloinhan siihen joku keksii karauttaa.

        kans kun näin saukkoniemen pukukopin, että ei mittää ajatella. joku veli v......... olisi kiitollinen rannalla tuommosesta pukukopista, mutta suomen nuoristo piirtää niihin vain v.... kuvia ja savustaa koko kopin. miten kaunis ranta ja maisema kaikkineen siellä onkaan, mutta mitään ei osata arvostaa. ootetaan kunhan noistakin tihulaisista kasvaa aikuisia, omista veromarkoistaanpahan sitten kustantavat koppinsa.


      • luule
        ajattelin s' kirjoitti:

        kans kun näin saukkoniemen pukukopin, että ei mittää ajatella. joku veli v......... olisi kiitollinen rannalla tuommosesta pukukopista, mutta suomen nuoristo piirtää niihin vain v.... kuvia ja savustaa koko kopin. miten kaunis ranta ja maisema kaikkineen siellä onkaan, mutta mitään ei osata arvostaa. ootetaan kunhan noistakin tihulaisista kasvaa aikuisia, omista veromarkoistaanpahan sitten kustantavat koppinsa.

        ei tuommoisista tule koskaan veronmaksajia. meidän maksamilla verorahoilla ne mällöstää. me maksetaan niiden asuminen, syöminen, juominen, bensat ja sakot jne. ja siivotaan ja kärsitään niiden tekemät sotkut.


    • no ei se "aikuistenkaan" käytös nuorisoa kohtaan oo täälläkään mitään erityisen mallikelpoista. Keskenään kyllä haukutaan ihan yhteen ääneen nuorisoa, vaan annas olla kun on nuori nenän edessä jolle vois sanoa "pari valittua sanaa" päin naamaa, istutaankin ihan hiljaa "isot satsit pöksyissä"

      • totta sinä

        luulet? voi sinua raukkaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe