Jokainen puolue koettaa saada äänestäjiä kilpailijan leiristä, siksi ennen vaaleja tehdään suunnitelmia.
Tässä mielikuva erään puolueen kesäkokouksen pöytäkirjaotteesta.
§28 Päätettiin, että edustaja Ben aloittaa kampanjan P-suomalaisten äänestäjien kaappaamiseksi meidän riveihin, hämmentävällä maahanmuuttopolitiikalla.
§29 Päätettiin kunnostaa vaalirekvisiittavarastossa ollut 90-luvun volkkari ajokuntoon ja velvoittaa puolueen johto käyttämään sitä nurkan takaa yllättäen median eteen ajoon. Tällä pyritään tavallinen kansa saamaan tietoiseksi, että kyllä meilläkin leikataan.
Ennen vaaleja
8
232
Vastaukset
- Kuuliainen joskus
Kain se maahanmuutto on edelleenkin asia jolla joko yhdistetään tai revitään, se tiedämme vasta vaalien jälkeen mitä tapahtuu.
Kuitenkin sosdemit ovat kelkkailemassa persujen suuntaan, no kelkka ehtii vielä kääntyä moneen mäkeen, joskus jopa vastamäkeen.
On se vain kumma että äänestäjät uskoo näitä vaalen alla lenteleviin lupauksiin.- Ts**
jos ei mihinkään usko? Ei siinäkään ole järkeä minusta. Voihan sitä seurata mitä aikaansaannoksia on yritetty ja onnistuttukin ajamaan läpi! Sitä en sano ettäkö se helppoa olisi, panostaa niin paljon aikaansa siihen sivusta seraajana, mutta noususuunnassa ollaan,vaikka rapa on kansan ja median keskuudessa roiskunut, niin Vanhasen kuin Kataisenkin ylitse:D Entäs jos Perusuomalaiset saavat asemaa, Soinin johdolla? Irtikö EU:sta on haave?
- keväällä
Ts** kirjoitti:
jos ei mihinkään usko? Ei siinäkään ole järkeä minusta. Voihan sitä seurata mitä aikaansaannoksia on yritetty ja onnistuttukin ajamaan läpi! Sitä en sano ettäkö se helppoa olisi, panostaa niin paljon aikaansa siihen sivusta seraajana, mutta noususuunnassa ollaan,vaikka rapa on kansan ja median keskuudessa roiskunut, niin Vanhasen kuin Kataisenkin ylitse:D Entäs jos Perusuomalaiset saavat asemaa, Soinin johdolla? Irtikö EU:sta on haave?
kolmanneksi suurimpana.
- Ts**
keväällä kirjoitti:
kolmanneksi suurimpana.
istuin iltaa kuunnelleen erästä Per.suom.mielipiteitään, elämästä ym. Ensi ajatukseni oli:D ompa jääräp. tyyppi, mutta kuuntelemisen ja järkisyiden myöntymisen taito oli, vaikka emme politiikkaa puhuneetkaan, vaaleista olikin viimeinen keskustelun aihe.
Täytynee vielä mennä puolueen nettisivuille,katsella vähän mitä puolue ajaa, ennenkuin voin sanoa mitään. heippa..
PS. Kova vastus ( hauskasti kylläkin), oli isolla miehellä, muttei voinut kumotakaan:DDD - aputoimittaja
Ts** kirjoitti:
jos ei mihinkään usko? Ei siinäkään ole järkeä minusta. Voihan sitä seurata mitä aikaansaannoksia on yritetty ja onnistuttukin ajamaan läpi! Sitä en sano ettäkö se helppoa olisi, panostaa niin paljon aikaansa siihen sivusta seraajana, mutta noususuunnassa ollaan,vaikka rapa on kansan ja median keskuudessa roiskunut, niin Vanhasen kuin Kataisenkin ylitse:D Entäs jos Perusuomalaiset saavat asemaa, Soinin johdolla? Irtikö EU:sta on haave?
Poliittinen syksy on alkanut. Puolueet ovat pitäneet kesäkokouksiaan ja laatineet toinen toistaan parempia julkilausumia.
Se vain ihmetyttää, että hallituspuolueiden julkilausumissa luvataan kaikkein eniten hyvää ja makeata tyyliin; meidän puolue kannattaa rikkaiden verotuksen kiristämistä ja pienituloisten verotuksen alentamista.
Kysyä pitää, miksi he eivät ole toteuttaneet verotuksen oikeuden mukaistamista, kun he ovat itse hallituksessa?
Ma-mu aisasta kaikki muut ovat jotakuinkin samoilla linjoilla paitsi ruottalainen puolue. Viimeksi mainitut haluavat ottaa aina vaan lisää elätettäviä ma-muja tänne, vaikka jo nyt valtio joutuu lainaamaan lähes 10 miljardia euroa vuodessa.
Kukaan ei puhu mitään siitä, kuinka paljon me kantasuomalaiset olemme jo maksaneet esim. viimeisen 10 vuoden aikana maahanmuuttajille avustuksia ja muita kustannuksia. Uskon, että se lasku on huikean suuri. Samaan aikaan meidän omat sairaat ja vanhukset ovat joutuneet yhä ahtaammalle.
Nyt pitäisi myös eläkeläisten "ajaa asemiin" vaaleja silmällä pitäen samaan tapaan kuin puolueet tekevät.
Miten se tapahtuu?
No siten, että ensimmäiseksi lakkaamme uskomasta kaikkea sitä propagandaa, jota meille tuputetaan puolueiden puppugeneraattoreista.
Toiseksi kuunnelkaa muitakin ehdokkaita, kuin sitä yhtä ja samaa, jota olette aina äänestänyt.
Muutos parempaan meidän eläkeläisten kannalta lähtee siitä, että kannatamme uusia ryvettymättömiä poliitikkoja.
Netti on siitä mainio tiedon lähde, että voi esimerkiksi lukea useampia lehtiä ja se avartaa.
Ensi kevään vaaleissa meidän eläkeläisten täytyy olla valppaina, sillä seuraavalla vaalikaudella odottaa pitkät leikkauslistat.
Ei ole yhdentekevää ketä äänestää.
Meitä eläkeläisiä on jo runsaasti toista miljoonaa eli noin neljännes kaikista täysi-ikäisistä. - mamu asia
aputoimittaja kirjoitti:
Poliittinen syksy on alkanut. Puolueet ovat pitäneet kesäkokouksiaan ja laatineet toinen toistaan parempia julkilausumia.
Se vain ihmetyttää, että hallituspuolueiden julkilausumissa luvataan kaikkein eniten hyvää ja makeata tyyliin; meidän puolue kannattaa rikkaiden verotuksen kiristämistä ja pienituloisten verotuksen alentamista.
Kysyä pitää, miksi he eivät ole toteuttaneet verotuksen oikeuden mukaistamista, kun he ovat itse hallituksessa?
Ma-mu aisasta kaikki muut ovat jotakuinkin samoilla linjoilla paitsi ruottalainen puolue. Viimeksi mainitut haluavat ottaa aina vaan lisää elätettäviä ma-muja tänne, vaikka jo nyt valtio joutuu lainaamaan lähes 10 miljardia euroa vuodessa.
Kukaan ei puhu mitään siitä, kuinka paljon me kantasuomalaiset olemme jo maksaneet esim. viimeisen 10 vuoden aikana maahanmuuttajille avustuksia ja muita kustannuksia. Uskon, että se lasku on huikean suuri. Samaan aikaan meidän omat sairaat ja vanhukset ovat joutuneet yhä ahtaammalle.
Nyt pitäisi myös eläkeläisten "ajaa asemiin" vaaleja silmällä pitäen samaan tapaan kuin puolueet tekevät.
Miten se tapahtuu?
No siten, että ensimmäiseksi lakkaamme uskomasta kaikkea sitä propagandaa, jota meille tuputetaan puolueiden puppugeneraattoreista.
Toiseksi kuunnelkaa muitakin ehdokkaita, kuin sitä yhtä ja samaa, jota olette aina äänestänyt.
Muutos parempaan meidän eläkeläisten kannalta lähtee siitä, että kannatamme uusia ryvettymättömiä poliitikkoja.
Netti on siitä mainio tiedon lähde, että voi esimerkiksi lukea useampia lehtiä ja se avartaa.
Ensi kevään vaaleissa meidän eläkeläisten täytyy olla valppaina, sillä seuraavalla vaalikaudella odottaa pitkät leikkauslistat.
Ei ole yhdentekevää ketä äänestää.
Meitä eläkeläisiä on jo runsaasti toista miljoonaa eli noin neljännes kaikista täysi-ikäisistä.tuleekin olemaan vaalivaltti.
Yksikään puolue ei ole uskaltanut esittää mitään konkreettista seuraavaksi vaaliohjelmaksi, vaan tuovat esille noita masmmumielipiteitään. Niillä mielipiteillä ei kuitenkaan tämän maan ongelmia korjata.
Toivottavasti emme lennä lankaan.
Toivottavasti seuraava eduskunta ei ole yhtä tyhmä, kuin siihen valitut olettavat meidän äänestäjien olevan.- ei mielipiteillä
korjata, vaan teoilla. Mutta ei kansan laajaa kannatusta saaneita mielipiteitä enää voi sivvuuttaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429