Ennen sieltä vastattiin nopeasti, tosin ei paljon ollut syytäkään soitella. Nyt on jonoa ja vaikka vastataan, mitään ei tapahdu vaikka puhelimessa luvataan palata asiaan. Olen lähettänyt monta kertaa terveiset yhteydenottopyynnön kanssa verkkopalvelun kautta mutta ne häviävät bittien mereen eikä mitään vastausta tule. Puhelinpalvelu on nimen omaan pyytänyt laatimaan kirjallisen palautteen DNA:n sivujen kautta. Ongelmani koskee mokkulaa, joka ei asuinpaikallani löydä kuin gprs yhteyden.
Mikä DNA:han on tullut
Kyllästynyt kun ei .
3
370
Vastaukset
- 0bMApftMhi
Lähetä kirjattu kirje pääkonttorille. Menetelmä toimi aikoinaan Soneran kanssa mainiosti.
rajusta sopimusrikkomuksesta kännykkäasiassa valitin DNA:lle ja vastausviesti puhui puutaheinää ihan asian vierestä. Saaps' näkee vastaavatko tämänviikkoiseen viestiini. (Siis omadna-sivuston lomakkeella lähetin)
- A.p.
Niin kai se on. Kun jymäyttää vähän miljoonaa, tienaa itse miljoonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871