Mikä tässä Windowsilla kirjoitellessa, kaikki toimii ja mikä parasta
makkarakin maistuu paremmalta kun on oikeat pelivälineet, hohhoo
Ei mitään Turun sotkua
http://chilikauppa.fi/product_info.php?cPath=89&products_id=237
Kippis ja röyh, anteeksi olen herrasmies.
Honey'n'Bourbon
Pentti Nelonen
4
351
Vastaukset 4
- Pentti Nelonen
olen myös vihreä. Ajoin Mustangini ojaan, kun väistin perhosta. Mustangini on V7, sillä se säästää polttoainetta V8:iin verrattuna.
Tietotekniikassa olen myös aivan vihreä.
Kippis, röyh. Et sit kunnon kamaa edes käytä, vaan tollasta mitä lie mössöä!
EIHÄN tuossa oo edes makua! :-D- linuxsucks
Pentti käytä jotain muuta kuin jotain Jim Beam-mössöä.
- PC-kynä
Niin tunnut olevan. Ikää tulee ja kohta huomaat olevasi kuuden lapsen isä, kahden linuxia kannattavan musun sukulainen sekä aatenero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581646Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 136938
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14764Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 47475