Hei
Suomi24:n palveluissa on käyttökatkoja 25.8. klo 07.00 alkaen. Katkoksia voi esiintyä kaikissa Suomi24:n palveluissa sekä sisäänkirjautumisessa. Kaikki katkokset pyritään pitämään mahdollisimman lyhyinä.
Pahoittelemme katkoksista aiheutuvaa haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
Päivityksiä Suomi24 palveluissa
6
703
Vastaukset
Sain tällaisen urkintayrityksen sähköpostiini, olisiko syytä varoittaa muitakin käyttäjiä?
Tämä ilmoittaa teille, että olette ylittänyt email tariffikiintiön
rajoissa 325MB ja sinun on lisättävä sähköpostiosoitteesi kiintiön
rajoissa, koska alle 48 tuntia sähköpostiosoitteesi on poistaa. Nosta
email kiintiön rajoissa ja edelleen käyttää webmail-tili.
Voit lisätä sähköpostiosoitteesi kiintiön rajan 4.2GB napsauttamalla alla
linkki:
http://tnscoat.com/phpform/use/mailupgrade/form1.html
Kiitos ymmärrystä.
Webmail Administrator
Copyright © 2010 Webmail Helpdest Support Centre- fhrtergrgf
En pääse ollenkaan suomi24.fi palvelun chattiin.
Enkä tiedä onko asetukseni väärin vaiko teidän katkoksista johtuvaa?- Chatissa
En pääse myöskään explorerin selaimella chattiin. Virhe sivustossa ilmoittaa. Nikki kirjautuu mutta tekstit ei näy eikä nikkilista eikä keskustelu. Kun kirjaudun ulos vilahtaa chatti ikkuna oikein poistuessa.
Google Chromella pääse chattiin. Selain on Explorer 8 ja entinen oli 7 sama alkoi jo sillä pikkuisen aiemmin eli viime viikolla. Ei pääse rekisteröidyllä eikä tavalliseela nikillä.
Missä vika ? Ylläpito ei vastannut palutteeseeni siksi tässä kysyn taas.
- päivittää heti
omat työntekijänsä ja antaa kenkää koko ohjelmointi- ja suunnitteluporukalle ja palkata tilalle ammattitaitoista väkeä hoitamaan päivitykset ja tarvittavat parannukset ammattitaitoisesti kuntoon.
Eipä tarvitsisi käyttäjien kiroilla Suomi24:n huonosti toimivaa palvelua! - 23
aijaa
- adasdas
adsad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754071Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232195Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj341980Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361304- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111043Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752- 40751