Hariolax

hariolaxtyttö

Muistaako joku Hariolax-yhtyettä ? 80-luvulla se oli varmaankin eniten suosiossa.
tietääkö joku onko Hariolaxilta tullut cd-levyjä? tai no ei varmasti 80-luvulla mutta jos vaikka LP-levyistä tai jostain ois myöhemmin tehty cd:itä..? tai onko kasetteja tai mitään? vai onko ainoastaan LP-levyjä?
kun ois ihan kiva saada jos ois levyjä tai kasetteja Hariolaxilta..:))

14

2863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppati

      ei ole ainakaan tullut vastaan cdlevyjä.
      eikös tuo hariolax ollut se jukka koiviston yhtye? vai mahdanko muistaa väärin..

    • olin paikalla

      Hariolax esiintyi kesällä 1985 MTV:n kesätansseissa Teuvan Kaarihovissa. Mulla on se video, mutta miten edetään, jos sen haluat?

      • moi moi

        googletin Hariolax cd eikä löytynyt mitään erikoista. Vaikuttaa siltä, ettei ole julkaistu cd-muodossa ollenkaan.


      • moi moi
        moi moi kirjoitti:

        googletin Hariolax cd eikä löytynyt mitään erikoista. Vaikuttaa siltä, ettei ole julkaistu cd-muodossa ollenkaan.

        helsinkiläisessä Black & White levydivarissa näkyy olevan tämä 5 e hintaan: KOIVISTO,JUKKA & HARIOLAX Ne Naiset (Caj, 1987) (LP). Käsittääkseni harjoittavat myös postimyyntiä.


      • Rest in peace, Jukka
        moi moi kirjoitti:

        helsinkiläisessä Black & White levydivarissa näkyy olevan tämä 5 e hintaan: KOIVISTO,JUKKA & HARIOLAX Ne Naiset (Caj, 1987) (LP). Käsittääkseni harjoittavat myös postimyyntiä.

        Hariolax muistetaan ehkä parhaiten parista Syksyn Sävel -osanotostaan, kuten vuonna 1984 bändi oli mukana kappaleella "Sot Sot Sot". Tuskinpa enää Hariolaxilla nykyään on elämää. Ainakin sen nokkahahmo Jukka Koivisto kuoli noin vuosi sitten:
        http://www.porilaiset.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=7481

        Joka tapauksessa 55-vuotiaana menehtynyt Jukka ehti tehdä hienon elämäntyön:

        http://www.elvisry.fi/032005/koivisto.html


      • ::::..::
        Rest in peace, Jukka kirjoitti:

        Hariolax muistetaan ehkä parhaiten parista Syksyn Sävel -osanotostaan, kuten vuonna 1984 bändi oli mukana kappaleella "Sot Sot Sot". Tuskinpa enää Hariolaxilla nykyään on elämää. Ainakin sen nokkahahmo Jukka Koivisto kuoli noin vuosi sitten:
        http://www.porilaiset.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=7481

        Joka tapauksessa 55-vuotiaana menehtynyt Jukka ehti tehdä hienon elämäntyön:

        http://www.elvisry.fi/032005/koivisto.html

        Niin eikös nyt viime viikolla ollut Koiviston Jukan muistokonsertti Raumalla..


      • kiittämättömyys on..
        ::::..:: kirjoitti:

        Niin eikös nyt viime viikolla ollut Koiviston Jukan muistokonsertti Raumalla..

        useampi ihminen on vastannut tähän ja nähnyt vaivaa, eikä tuo eka akka edes kiitä tai kommentoi!


      • hariolaxtyttö

        Kiitos kovasti vastauksista! Se video ois kiva, mutta en mä nyt sitä välttämättä tarvi :) Ois vaan ollu kiva jos Hariolaxilla ois ollu cd-levyjä, mutta jos ei ole, niin sillehän ei voi sitten mitään :)


      • hariolaxtyttö
        kiittämättömyys on.. kirjoitti:

        useampi ihminen on vastannut tähän ja nähnyt vaivaa, eikä tuo eka akka edes kiitä tai kommentoi!

        No anteeks nyt kamalasti ku en ihan heti ehtinyt vastata...


      • Hyvä bändi
        hariolaxtyttö kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksista! Se video ois kiva, mutta en mä nyt sitä välttämättä tarvi :) Ois vaan ollu kiva jos Hariolaxilla ois ollu cd-levyjä, mutta jos ei ole, niin sillehän ei voi sitten mitään :)

        Otappa yhteyttä Raumalle Pärssisen Tunnuun sillä varmaa on kasetilla kaikki koiviston biisti mitä Hariolaxin kanssa se on tehnyt. Niistä voisit saada kopion CD:lle


      • hariolaxtyttö
        Hyvä bändi kirjoitti:

        Otappa yhteyttä Raumalle Pärssisen Tunnuun sillä varmaa on kasetilla kaikki koiviston biisti mitä Hariolaxin kanssa se on tehnyt. Niistä voisit saada kopion CD:lle

        Kiitti vinkistä, pitää miettiä jos vaikka ottais yhteyttä...


      • Hyvä bändi kirjoitti:

        Otappa yhteyttä Raumalle Pärssisen Tunnuun sillä varmaa on kasetilla kaikki koiviston biisti mitä Hariolaxin kanssa se on tehnyt. Niistä voisit saada kopion CD:lle

        Näihin kyselyihinne vatsaukseksi: kolme vinyylialbumia teimme, joista olen omaan käyttöön tehnyt cd:t. Suunnitelmissa on ollut mahdollisesti tehdä näistä kolmesta oikein "virallinen" kokoelma-cd. Saas nähdä, saadaanko asia eteen päin? Viestiä vaan tänne päin, jos asiassa jotain kiinnostavaa. Ja tiedoksenne, että maikkari tekee lopuista Syksyn sävelistä (alkupään dokumentithan esitettiin viime kesänä) ohjelman, joka esitettäneen ensi syksynä. Niissä olemme mukana, vuodet -84, -86 ja -87.


    • <<<

      moikka aika hauskaa musaa...löyty youtubesta muutama biisi...en edes tienny tämmösestä bändistä....Jukka koivisto kuoli 57-vuotiaana..ei 55-vuotiaana....

    • Hariolax oli aikoinaan suuri kusetus. Toke Hariolan yhtyeestä lähteneet kaksi jäsentä perustivat yhtyeen -75, koittaen jopa kaapata Token keikkapaikat itselleen nimellään.
      Hariolax ei missään nimessä ollut Toke Hariolan yhtyeen minkäänlainen jatko, kuten Hariolaxin jäsenet kovin koittavat todistaa edelleen. Token yhtyehän jatkoi aktiivisesti keikkailuaan aina vuoteen -79 asti. Siis kaksi aivan eri yhtyettä.
      Hariolax oli Wigipedian mukaan huumori-iskelmiä esittävä yhtye, kun taas Toke Hariolan yhtye oli perinteinen tanssiyhtye.
      Ikävää asiassa on se, että Toke ei enää ole täällä selventämässä asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe