Nyt pukkaa vitsiä

Reilu huumormiäs

Kaikkihan muistetaan se banaanivitsi..
Eli,kuinka päin banaani on tertussa?
-Se on tertun yksityisasia

Käytetäänkö lammasta makkaraan?
-Ei,vaan makkara käyttää lammasta!

38

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lampaiden kaitsija

Pariskunta jäi työttömäksi ja mietti mistä saisi elannon jatkossa. Heitä neuvottiin hankkimaan lampaita, niitä keritsemällä saisi lankaa ja voisivat kutoa vaikka villapaitoja. Tuumasta toimeen, hankkivat neljä lammasta mutta huomasivat pian ettei ne riitä elantoon, joten lampaita piti saada lisää. Rahaa ei oikein ollut joten kävivät eläinlääkärin juttusilla, joka asianmukaisesti kertoi keinosiemennyksestä, joka tietysti maksaa.

Lääkäri totesi lopuksi että kyllä homman voi itsekin hoitaa.. Mies kysyi mistä he sitten tietävät onko lampaat tiineenä vai eivät. Lääkärin mukaan sen näki siitä, että lampaat vaan köllöttelivät tyytyväisinä kyljellään.

No, kotiin päästyään aviomies pisti lampaat auton lavalle, vei ne niitylle, kiksautti jokaista kertaalleen ja toi takaisin. Mies kurkkasi ikkunasta seuraavana päivänä miltä näyttää, ja lampaat kirmailivat iloisina aitauksessa. Hän lastasi elikot autoon uudestaan, vei taas niitylle ja kiksautti jokaista kahteen kertaan.

Taas kurkkaus aamulla, ei mitään vaikutusta vaan lampaat jatkoivat kirmailuaan.
      Mies alkoi jo hikeentyä mutta otti vielä kerran lampaat kyytiin niitylle ja kiksautti kutakin kolme kertaa. Miehellä alkoi paikat olla kipeinä kun oli huono asento ja se yksi paikka oli erityisen koetuksella.. ei oikein päässyt aamulla ylös sängystä. Huuteli sitten vaimolleen että käypä kurkkaamassa ikkunasta missä asennossa lampaat tänään ovat, makaavatko vihdoin kyljellään.
      Vaimo vastasi: Eivät ole kyljellään. Kolme istuu auton lavalla ja neljäs painaa äänitorvea.

• tyttö tyrnävältä

Meinasi pissi lirahtaa pöksyyn,niin makoisasti nauratti;DD

• Tunkkarin ruska

ettei tohon osaa edes kommentoida

• täti tampereelta
        Tunkkarin ruska kirjoitti:

ettei tohon osaa edes kommentoida

ja minä olen urologi...

• Judge evk
        täti tampereelta kirjoitti:

ja minä olen urologi...

se varpu taipuu tänään?

• Judge evk kirjoitti:

se varpu taipuu tänään?

ne yleensä alaspäin.

• Metrosexual Mäntästä
        täti tampereelta kirjoitti:

ja minä olen urologi...

Tampere on Suomen toiseksi paras kaupunki. Paras on mikä muu tahansa.

• Urologi.
        Judge evk kirjoitti:

se varpu taipuu tänään?

voisitte astua tänne näin, tutkimuspöydän viereen, niin siihen.Aivan, löysätkääs nyt sitä vyötä...ei sitä tarvitse kaksin käsin pitää.
        En minä väkisin teitä...tutki?
        Onko erogeenisilta alueilta..tunto kadonnut.
        Ettekö kokeilematta tunne, hmm...onko siellä vipinää?
        Niin aivan, turvoksissahan tuo näyttää olevan.Aijaa, ettäkö kivekset?
        Niin, no missäs se...itse pääosakas sitten oikein on?
        Pissalla?
        Jaha...
        Jospa sitä katsotaankin sitten sinne silmiin, hiukan tarkemmin, siihen vaan makuulle nyt sitten...

• Narkolepsian epäillään saaneen ensimmäiset uhrinsa eläinkunnasta. Valppaat lapset ovat rabortoineet havainnoistaan:

- Jänis istui maassa torkkuen, torkkuen! Mikä sul on jänönen, kun et enää hyppele....?

• yks-statilainen

Tykätään vaimokkeen kanssa näistä Adria-aiheisista vitseistä

• elliivo

Bongasin toissapäivänä Puoli seitsemän-ohjelmasta vitsin joka nauratti ainakin minua :)

Ryhmä savolaisia turisteja oli kiertoajelulla Thaimaassa. ( muistaakseni )
        Opas kertoi että 50 % asukkaista sairastaa keuhkotautia ja 50 % aidsia.
        Huonokuuloinen pappa kysyi vieruskaverilta että mitä se oikein sanoi.
        Toinen valaisi asiaa papalle: NAIJJAA NIITÄ JOTKA RYKKII!!!

• huumoria arvostava

Onko teidän mielestänne joidenkin nimimerkkien pilkkaaminen parhainta huumoria, vai tarkoititko, että joku tietty Adria nimimerkki kirjoittaa ne teidän mieleiset vitsit?

Huumori on älylaji. Standup-koomikot ovat yleensä keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä. Ei ole helppoa saada kaikkia nauramaan yhtä aikaa ja viihtymään esityksessä. Jos vittuilee ajattelemattomasti, niin porukka kaikkoaa, ja liksan tulo lakkaa.

• nähty on
        huumoria arvostava kirjoitti:

Onko teidän mielestänne joidenkin nimimerkkien pilkkaaminen parhainta huumoria, vai tarkoititko, että joku tietty Adria nimimerkki kirjoittaa ne teidän mieleiset vitsit?

Huumori on älylaji. Standup-koomikot ovat yleensä keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä. Ei ole helppoa saada kaikkia nauramaan yhtä aikaa ja viihtymään esityksessä. Jos vittuilee ajattelemattomasti, niin porukka kaikkoaa, ja liksan tulo lakkaa.

on toisten pilkkaamista porukalla

• nähty on kirjoitti:

reilut nyt koko aiheeseen vedit.

• nähty on kirjoitti:

Tuo ihan järkyttävä väite,ja vailla mitään siteitä todellisuuteen!

• kiikunkaakun-
        nähty on kirjoitti:

tuntee heikko olonsa turvalliseksi.
        Yksin ei tohdi sotia ja pilkata.

• kiikunkaakun- kirjoitti:

eikä puskissa olijan mitään pelätä.

• huumoria kunnioittav
        kiikunkaakun- kirjoitti:

Luulisi yli 50 vuotiaan kasvattaneen jo sen verran itsevarmuutta, että pystyy kunnioittamaan itseään väheksymättä ja pilkkaamatta muita, tai edes käyttäytymään siivosti, jos ei löydä itsekunnioitukselleen mitään aihetta.

• kaikkeen on syynsä
        Nittaminax kirjoitti:

käyvät sotaa niin yhteisen hyvän kuin oman pahan mielensä puolesta. Sinäkin olet joskus pelleillyt puskasta.

• kaikkeen on syynsä kirjoitti:

käyvät sotaa niin yhteisen hyvän kuin oman pahan mielensä puolesta. Sinäkin olet joskus pelleillyt puskasta.

mutta kenestäkään en ole kirjoittanut puskasta pahaa. Jokaisen aloituksenikin olen jossain vaiheessa tunnustanut omakseni jos on ollut puskasta.

• Hummer'
        huumoria kunnioittav kirjoitti:

Luulisi yli 50 vuotiaan kasvattaneen jo sen verran itsevarmuutta, että pystyy kunnioittamaan itseään väheksymättä ja pilkkaamatta muita, tai edes käyttäytymään siivosti, jos ei löydä itsekunnioitukselleen mitään aihetta.

Satutko olemaan tamperelainen, lammasfarmari vai lapsi? Kaikille heillekin on naurettu tässä ketjussa.

• päivän naurut
        Nittaminax kirjoitti:

mutta kenestäkään en ole kirjoittanut puskasta pahaa. Jokaisen aloituksenikin olen jossain vaiheessa tunnustanut omakseni jos on ollut puskasta.

tää oli hyvä :DDDDDDDDDDDDD

• huumoria arvostava
        Hummer' kirjoitti:

Satutko olemaan tamperelainen, lammasfarmari vai lapsi? Kaikille heillekin on naurettu tässä ketjussa.

Ei siis kannata kommentoida, jos ei tiedä mistä puhutaan. Tässä oksassa keskusteltiinkin palstan nimimerkkeihin ja niiden takana oleviin henkilöihin kohdistuvasta pilkasta, ei eo. vitseistä.

• kysynvaan?
        Nittaminax kirjoitti:

pitäisi pelätä?

• kaikkeen on syynsä
        kaikkeen on syynsä kirjoitti:

Puskassakin on puolensa, oli sitten pahis tai hyvis tai neutris.

• Hummer'

Ei siis kannata kommentoida, jos ei tiedä mistä puhutaan. Tässä oksassa keskusteltiinkin palstan nimimerkkeihin ja niiden takana oleviin henkilöihin kohdistuvasta pilkasta, ei eo. vitseistä.

Ei siis kannata kommentoida jos ei ymmärrä kommenttini sisältöä. Viitaten toiseen(kin) ketjuun, joka sivuaa aihetta 'mille on sallittua nauraa', liittyi toteamukseni juuri tähän eli miksi on hyväksyttävää nauraa tamperelaisille tai lammasfarmarille, mutta ei nimimerkille.

• Hummer' kirjoitti:

Ei siis kannata kommentoida jos ei ymmärrä kommenttini sisältöä. Viitaten toiseen(kin) ketjuun, joka sivuaa aihetta 'mille on sallittua nauraa', liittyi toteamukseni juuri tähän eli miksi on hyväksyttävää nauraa tamperelaisille tai lammasfarmarille, mutta ei nimimerkille.

Juuri noin se menee! Olisinpa osannut sanoa asian noin hyvin,ja ennen sinua...ehkä sitten ensikerralla..?

• Hummer'
        kiikunkaakun- kirjoitti:

Usein olen tälläkin palstalla nähnyt kirjoitettavan 'palstalaisista' jonka ymmärrän tarkoittavan palstalle kirjoittavia. Käsitän heidän/meidän siis muodostavan joukon. Tunteeko kiikunkaakun- nyt olevansa turvassa tässä joukossa?

• huumoria arvostava
        Hummer' kirjoitti:

Vastasin nimenomaan jonkun päänahkaa janoavan kommenttiin, enkä ottanut lainkaan kantaa aloituksen vitsiin. Siksi sinun kommenntisi meni hieman ohi. (Kai sulla on hierarkinen esitystapa, josta näet kuka kommentoi mihinkäkin asiaan)

Kaupunkivitseissä nyt ainakin ovat vähän maaotteluhenkisiä, jossa kilpailevat kaupungit pilkkaavat toisiaan tasavertaisesti. Yksipuolinen yksittäisen altavastaajan tai pienen ryhmän pahansuopa pilkkaaminen on kiusaamista ei huumoria. Siinä on ero.

Lammasfarmarivitsikin on pienryhmän mollaamista porukasta riippuen. Ammattina lammasfarmari on minulle täysin tuntematon, eikä se henkilöidy tai kohdistu minun maailmassani kehenkään. Olen sijoittanut heidät mielessäni Tv:n sisälle johonkin Australiaan tai Englannin nummille. Härskit vitsitkin olisi hyvä kohdistaa niitä harrastaville. Kaikkihan eivät härskeilyä siedä, ja sillä kiusataan useinkin kanssaihmisiä.

• Hummer'

Vastasin nimenomaan jonkun päänahkaa janoavan kommenttiin, enkä ottanut lainkaan kantaa aloituksen vitsiin. Siksi sinun kommenntisi meni hieman ohi. (Kai sulla on hierarkinen esitystapa, josta näet kuka kommentoi mihinkäkin asiaan)

Kaupunkivitseissä nyt ainakin ovat vähän maaotteluhenkisiä, jossa kilpailevat kaupungit pilkkaavat toisiaan tasavertaisesti. Yksipuolinen yksittäisen altavastaajan tai pienen ryhmän pahansuopa pilkkaaminen on kiusaamista ei huumoria. Siinä on ero.

Lammasfarmarivitsikin on pienryhmän mollaamista porukasta riippuen. Ammattina lammasfarmari on minulle täysin tuntematon, eikä se henkilöidy tai kohdistu minun maailmassani kehenkään. Olen sijoittanut heidät mielessäni Tv:n sisälle johonkin Australiaan tai Englannin nummille. Härskit vitsitkin olisi hyvä kohdistaa niitä harrastaville. Kaikkihan eivät härskeilyä siedä, ja sillä kiusataan useinkin kanssaihmisiä.

Toki osaan lukea. Osasinhan vastata sinullekin.

Vastauksestasi sen sijaan en pysty saamaan selvää. Sekä sallit että kiellät vitsailun. Ei kuulosta erityisen selkeältä jaottelusi vaan kantasi riippuu täysin siitä kummalla puolen aitaa istut.

• huumoria arvostava

kommentoi päänahkoja janoavalle ja olen jatkanut kyseisessä aiheessa.

• Huumoria arvostava
        Hummer' kirjoitti:

Toki osaan lukea. Osasinhan vastata sinullekin.

Vastauksestasi sen sijaan en pysty saamaan selvää. Sekä sallit että kiellät vitsailun. Ei kuulosta erityisen selkeältä jaottelusi vaan kantasi riippuu täysin siitä kummalla puolen aitaa istut.

Eikä kaikkeen löydy ehdotonta vastausta, kyllähän sen sinäkin tiedät. Vanha vertaus "veteen piirretty viiva". Ihminen voi olla ilkeämielinen toisille tai sitten ei. Sitä voi olla tahallaan tai tahtomattaan. Toisen huumorin raja on kauempana kuin toisen. Eihän me mitään koneita tai toistemme klooneja olla. Päänahan metsästys, vainoamine ja porukkahivutus nyt ovat kumminkin ala-arvoista puuhaa. Niitä paheksutaan aivan yleisesti, mutta harrastetaan myös yhtä yleisesti.

• Hummer'
        Huumoria arvostava kirjoitti:

Eikä kaikkeen löydy ehdotonta vastausta, kyllähän sen sinäkin tiedät. Vanha vertaus "veteen piirretty viiva". Ihminen voi olla ilkeämielinen toisille tai sitten ei. Sitä voi olla tahallaan tai tahtomattaan. Toisen huumorin raja on kauempana kuin toisen. Eihän me mitään koneita tai toistemme klooneja olla. Päänahan metsästys, vainoamine ja porukkahivutus nyt ovat kumminkin ala-arvoista puuhaa. Niitä paheksutaan aivan yleisesti, mutta harrastetaan myös yhtä yleisesti.

Aivan näin. Erästä (oletettua) ryhmää näillä palstoilla panetellaan estoitta ja vihjaillaan ryhmän yhdessä hyökkäilevän jonkun kimppuun. Yhden nimimerkin alatyylistä toisen nimimerkin solvaamista katsotaan läpi sormien, mutta toisen ei. Tässä on juuri se, mitä olen yrittänyt saada sanotuksi. Jos joku on kiellettyä se on kiellettyä kaikille ja jos se on sallittua, sen on oltava sallittua kaikille.

• huumoria arvostava
        Hummer' kirjoitti:

Aivan näin. Erästä (oletettua) ryhmää näillä palstoilla panetellaan estoitta ja vihjaillaan ryhmän yhdessä hyökkäilevän jonkun kimppuun. Yhden nimimerkin alatyylistä toisen nimimerkin solvaamista katsotaan läpi sormien, mutta toisen ei. Tässä on juuri se, mitä olen yrittänyt saada sanotuksi. Jos joku on kiellettyä se on kiellettyä kaikille ja jos se on sallittua, sen on oltava sallittua kaikille.

enkä vihjailuista että jokin ryhmä hyökkäilee kimppuun. Ihmisillä on taipumusta laumakäyttäytymiseen, ja siksi porukka lähtee joskus mukaan ihan mihin vaan, kun sopiva henkilö kannustaa. Ilkeys on ilkeyttä silloinkin, kun sitä harrastaisi hyvänäkin pidetty tyyppi. Siksi mainitsinkin aiemmissa kommenteissa nimenomaan sen egon pönkityksen, koska halusin vihjaista, että oikeasti hyvän tyypin ei tarvitse halventaa muita. Siksi otin kantaa nimenomaan Yksi-statilainen nimimerkin kiinnostukseen pilkata jotain tiettyä kirjoittajaa. Siinä ajatukseni.

• Hummer'

enkä vihjailuista että jokin ryhmä hyökkäilee kimppuun. Ihmisillä on taipumusta laumakäyttäytymiseen, ja siksi porukka lähtee joskus mukaan ihan mihin vaan, kun sopiva henkilö kannustaa. Ilkeys on ilkeyttä silloinkin, kun sitä harrastaisi hyvänäkin pidetty tyyppi. Siksi mainitsinkin aiemmissa kommenteissa nimenomaan sen egon pönkityksen, koska halusin vihjaista, että oikeasti hyvän tyypin ei tarvitse halventaa muita. Siksi otin kantaa nimenomaan Yksi-statilainen nimimerkin kiinnostukseen pilkata jotain tiettyä kirjoittajaa. Siinä ajatukseni.

Tämä selvä. Puhut siis aidan seipäästä ja minä koko aidasta. I rest my case.

• kysynvaan? kirjoitti:

pitäisi pelätä?

Ei kai mitään muttta tuntuvat yleisesti pelkäävän ns maineensa puolesta.

• hän kirjoitti.

He tanssivat, mies kysyi, lähdetäänkö naimaan? Nainen, voi aika et koskaan saa jos noin puhut, mutta olen saanut paljon mies vastasi.

• henrjii

Korvaan toki teidän päällenne kaatamani oluen"
      Jos neitille passoo korvoon luonnossa kun tuntuu hoosut jo olovan märkänä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6701
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      20
      3314
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1440
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1362
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1326
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1300
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      140
      1171
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      46
      1100
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      956
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145