VAIHTELUA!!!!!!

KRT Vaan

Olen jo käynyt 3 krt Thaimaassa, eikä meinais oikein jaxais lähteä samaan suuntaan. Länteenpäin vois lähteä jo vaihtelun vuoksi. Onko Dominikaanisessa ts:ssa kuinka mukavia naisia. Joka maassa on tietenkin laidasta laitaan;-)??!!. Mainosvideo jotakin vihjaili.

9

2582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyteläisiä

      En ole käynyt mutta muiden puheiden mukaan ovat tummia ja täyteläisiä. Asian voisi ilmaista myös rumemmin, mutta suoremmin.

    • Kari Grandi

      Äh, halpaa kai siellä on mutta kirjoituksesi punaisen langan perusteella mieluummin vaikka Brasialian Natal. Tai ei sekään: kuulin hiljan, että brasialiaisista naisistahan sitä aina puhutaan mutta todella kurvikkaita naisenpuolia, joiden genetiikka on vielä aivan toista luokkaa, löytyy Kolumbian Tyynenmeren rannikolta.

      • hiukkaskiihdytinkö?

        Miksi pitää seksipalstan asiat sählätä täällä? Ja kasvaisitte hiukan, ettei tarvitsisi juksisesti voivotella. Ei ole ihme jos näiden kymmenientuhansien maailman naistenkäyttäjien ansiosta taudit leviävät kuin kulovalkea!


      • 12 x thaimaa
        hiukkaskiihdytinkö? kirjoitti:

        Miksi pitää seksipalstan asiat sählätä täällä? Ja kasvaisitte hiukan, ettei tarvitsisi juksisesti voivotella. Ei ole ihme jos näiden kymmenientuhansien maailman naistenkäyttäjien ansiosta taudit leviävät kuin kulovalkea!

        Vaihtelun vuoksi dommareihin lähden parin viikon päästä.
        70 % on mulatteja.mustat yleensä haitilaisia siirtotyöläisiä.
        Meininki on ihan sama kuin taikuissa tai brasiliassa.
        Huoria on yli 150 000 ja halpaa on.
        Ja hyvälle hyssykälle tiedoksi; Jamaikalla ja barbadoksella suurin seksin ostajaryhmä ovat keski-ikäiset lihavat ja rumat eurooppalaiset naiset jotka käyttävät häikäilemättömästi paikkallisväestöä hyväksi.
        Onneksi ovat siellä niin dommareissa voi länsimiehet rentoutua.


      • 12 x thaimaa kirjoitti:

        Vaihtelun vuoksi dommareihin lähden parin viikon päästä.
        70 % on mulatteja.mustat yleensä haitilaisia siirtotyöläisiä.
        Meininki on ihan sama kuin taikuissa tai brasiliassa.
        Huoria on yli 150 000 ja halpaa on.
        Ja hyvälle hyssykälle tiedoksi; Jamaikalla ja barbadoksella suurin seksin ostajaryhmä ovat keski-ikäiset lihavat ja rumat eurooppalaiset naiset jotka käyttävät häikäilemättömästi paikkallisväestöä hyväksi.
        Onneksi ovat siellä niin dommareissa voi länsimiehet rentoutua.

        Olen jo monet kerrat ajatellut lähteä karibianmeren suuntaan. Thaimaa jo ajatuxena osittain kyllästyttää. Kyllä siellä varmasti hauskaakin ois.

        Kenties karibianmeren mulatit juuri kiinnostavia ovat, siis naiset;-)!!!. Minä lähden sinne päin, kun kerkeän.

        Halvat lennot ja majoituxet kiinnostavat. Olen tehnyt paljon ns. "omamatkailua". Mixei vois mennä
        ryhmämatkailussa jos ois kohtuuhintaista.

        Suunnittelu jatkuu


      • Paikallinen
        12 x thaimaa kirjoitti:

        Vaihtelun vuoksi dommareihin lähden parin viikon päästä.
        70 % on mulatteja.mustat yleensä haitilaisia siirtotyöläisiä.
        Meininki on ihan sama kuin taikuissa tai brasiliassa.
        Huoria on yli 150 000 ja halpaa on.
        Ja hyvälle hyssykälle tiedoksi; Jamaikalla ja barbadoksella suurin seksin ostajaryhmä ovat keski-ikäiset lihavat ja rumat eurooppalaiset naiset jotka käyttävät häikäilemättömästi paikkallisväestöä hyväksi.
        Onneksi ovat siellä niin dommareissa voi länsimiehet rentoutua.

        Mene sinne ja pidä hauskaa, mutta älä paljasta että olet suomalainen. Jotta en tarvitse hävetä suomalaisten miesten puolesta. Jos etsit on vain "se", eikä mikään muu aisa kiinnosta, niin "se" löytyy myös Suomesta. Vaikka paikallisbaarista...


      • Kusti Vaan
        Paikallinen kirjoitti:

        Mene sinne ja pidä hauskaa, mutta älä paljasta että olet suomalainen. Jotta en tarvitse hävetä suomalaisten miesten puolesta. Jos etsit on vain "se", eikä mikään muu aisa kiinnosta, niin "se" löytyy myös Suomesta. Vaikka paikallisbaarista...

        Minä olen reissannut ja ollut aina herrasmies. On toki naisiakin ollut. Olen kummiskin nähnyt englantilais kundiporukoitten pitävän kanarian saarilla hauskaa. Suomalaiset ovat siistejä ja hiljaisia heihin verrattuna. Mitä siinä jos joku kundi juo itsensä känniin, pikku juttu. En minä.

        Onko siel pohjois Dominikaaneis vain pieniä kyliä. Itse en oo kiinnostunut pelkistä rannoista ja auringonotosta.

        En mielelläni kuluta rahojani pelkästäään Suomen paikallisbaareihin. Vankka kokemus ympäri Suomen.


      • Perdone
        Kusti Vaan kirjoitti:

        Minä olen reissannut ja ollut aina herrasmies. On toki naisiakin ollut. Olen kummiskin nähnyt englantilais kundiporukoitten pitävän kanarian saarilla hauskaa. Suomalaiset ovat siistejä ja hiljaisia heihin verrattuna. Mitä siinä jos joku kundi juo itsensä känniin, pikku juttu. En minä.

        Onko siel pohjois Dominikaaneis vain pieniä kyliä. Itse en oo kiinnostunut pelkistä rannoista ja auringonotosta.

        En mielelläni kuluta rahojani pelkästäään Suomen paikallisbaareihin. Vankka kokemus ympäri Suomen.

        Puerto Plata. Ihan tarpeeksi löytyy katseltavaa ja mukava näköalapaikkakin. Ja pääsee helposti muihin kyliin, sekä toiseksi suurimpaan, ja suurimpaankin kaupunkiin. Hienoja maaseutuvuoria on myös pohjoisrannalla ja Haitin rajaa vasten. Niistä melko alkuperäisistä (ja alkeellisista) kylistä puhumattakaan. Ja päiväreissulla vaikka Rio San Juaniin, sinne joelle ja viidakkometsään. Katsele paikat ja bussiaikataulut tarkemmin joko täältä sivuilta, tai alkuperäisiltä sivuilta.


      • 12 x thaimaa
        Perdone kirjoitti:

        Puerto Plata. Ihan tarpeeksi löytyy katseltavaa ja mukava näköalapaikkakin. Ja pääsee helposti muihin kyliin, sekä toiseksi suurimpaan, ja suurimpaankin kaupunkiin. Hienoja maaseutuvuoria on myös pohjoisrannalla ja Haitin rajaa vasten. Niistä melko alkuperäisistä (ja alkeellisista) kylistä puhumattakaan. Ja päiväreissulla vaikka Rio San Juaniin, sinne joelle ja viidakkometsään. Katsele paikat ja bussiaikataulut tarkemmin joko täältä sivuilta, tai alkuperäisiltä sivuilta.

        ja New Yorkin kauttaa puerto plataan.Nykkiin saa tosi usein halpoja tarjouslentoja ja eteenpäin pääsee menolipulla vielä näillä dollarin kursseilla kohtuuhinnalla.Paluu lipun ostan paikan päältä halpalentoyhtiöltä n.puoleen hintaan vrt.alianssi lentoyhtiöt.
        No ei sinne asti todellakaan viitti mennä pelkästään all inclusive hotelliin ja paikalliseen baarin huorien perään.niitä kyllä saa lähempääkin.
        Ei nuo kanariat ja thaimaat vaan jaksa enään kiinnostaa.
        Ruoka,luonto,karibian musiikki, rento elämänmeno, paikallisissa kylissä pyöriminen,espanjan lisäopinnot jne.siinä faktaa miksi mennä.kyllä niitä horoja on aina tyrkyllä vaalealle poikamiesmatkaajalle.Brasiliassakin olin saarilla mieluiten soittamassa musaa paikallisissa kyläjuhlissa kuin ainaisessa turistihömpässä rantoineen ja heti kyllä mulattityttöä riitti viikingille kyllästymiseen asti.
        että "sitä" ei tod.tartte hakea jos vähänkin osaa reissussa käyttäytyä
        Kyllä ne muut syyt nykyjään ajaa matkalle kuin vain rommi ja naiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe