Olen joskus tehnyt monta epäonnistunutta polttoa ja siellä on jotain pikakuvakkeita yms. Nyt pitäisi tyhjentää levy. Miten tämä tapahtuu? Kokeilin jo winukan ''alusta''- juttua, mutta se sanoo, että alustusta ei voitu suorittaa loppuun. Myöskään delete-napista ei tapahdu mitään, vaikka levyn poistettava tiedosto on valittuna.
Onko siis jotain ohjelmaa jolla saisi väkisin tyhjennettyä dvd:n?
dvd-rw- levyn tyhjentäminen
12
2254
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Levyllä olevan tiedoston viemää tilaa ei saa vapautettua. Polta tavarat toiselle levylle.
- no höpö
No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona. - afgbgadgadbdb
no höpö kirjoitti:
No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona.Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...
jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.
- afgbgadgadbdb
ThreeMice kirjoitti:
jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.
Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.
- LEVYN:..!!%#?+
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.
.
voi aina formatoida uudelleen?????
Tai purkaa formatoinnin?????
Vai onko DVD-tuki tältä osin vajavainen Win seiskassa?????
.
- polttelee
Formatoi levy jollakin poltto-ohjelmalla. Minä olen hoitanut tuollaisen työn Nerolla.
- afgbgadgadbdb
Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?
Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg - polttelee
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?
Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg>Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <
Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin. - afgbgadgadbdb
polttelee kirjoitti:
>Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <
Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin.Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false
- TUHOAJA::..!1%#?+!1
afgbgadgadbdb kirjoitti:
Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false
.
tyhjää kyllä levyt olemasta
. - afgbgadgadbdb
TUHOAJA::..!1%#?+!1 kirjoitti:
.
tyhjää kyllä levyt olemasta
.Osaan tehä itekkin. Vois heittää juhannuskokkoon vaikka. Tai sitten roskikseen kun ei niitä aukikaan saa, eikä siellä ole kuin pikakuvakkeita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483