dvd-rw- levyn tyhjentäminen

afgbgadgadbdb

Olen joskus tehnyt monta epäonnistunutta polttoa ja siellä on jotain pikakuvakkeita yms. Nyt pitäisi tyhjentää levy. Miten tämä tapahtuu? Kokeilin jo winukan ''alusta''- juttua, mutta se sanoo, että alustusta ei voitu suorittaa loppuun. Myöskään delete-napista ei tapahdu mitään, vaikka levyn poistettava tiedosto on valittuna.
Onko siis jotain ohjelmaa jolla saisi väkisin tyhjennettyä dvd:n?

12

2254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Levyllä olevan tiedoston viemää tilaa ei saa vapautettua. Polta tavarat toiselle levylle.

      • no höpö

        No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
        Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona.


      • afgbgadgadbdb
        no höpö kirjoitti:

        No höpö höpö. Tässähän on kysymys rw-levyistä.
        Pyyhintä kuuluu jokaisien poltto-ohjelman ominaisuuksiin ja win7:ssa se on vakiona.

        Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...


      • afgbgadgadbdb kirjoitti:

        Jos yritän polttaa samalle levylle jotain muuta, niin windows 7 sanoo, että levy ei sovellu tallennukseen ja aseta uusi levy tms. Samanlaiselle tyhjälle levylle meni kyllä...

        jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.


      • afgbgadgadbdb
        ThreeMice kirjoitti:

        jossain kohtaa "sulkenut" levyn, jolloin se jähmettyy ikään kuin r-levyksi.

        Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.


      • LEVYN:..!!%#?+
        afgbgadgadbdb kirjoitti:

        Juu voi olla. Täytyy heittää meneen. Onneksi eivät paljoa maksa ja muistitikutkin on keksitty.

        .

        voi aina formatoida uudelleen?????

        Tai purkaa formatoinnin?????

        Vai onko DVD-tuki tältä osin vajavainen Win seiskassa?????

        .


    • polttelee

      Formatoi levy jollakin poltto-ohjelmalla. Minä olen hoitanut tuollaisen työn Nerolla.

      • afgbgadgadbdb

        Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?

        Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg


      • polttelee
        afgbgadgadbdb kirjoitti:

        Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu?

        Tuollainen kiekko on: http://www.videohelp.com/mediaimages/standardmedia8583.jpg

        >Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <

        Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin.


      • afgbgadgadbdb
        polttelee kirjoitti:

        >Ne olivatkin kai DVD-R levyjä eikä RW. Tuossa kyllä lukee että RW isolla, mutta RW:n alla lukee pienellä DVD RW. Aika kummalliset merkinnät. DVD RW-levyihin ei vissiin kuulu tulla myöskään sellaista ympyrää sinne pohjaan, merkiksi että siihen on tallennettu? <

        Tuo levy on DVD-RW ja toimii kuten kovalevykin.

        Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false


      • TUHOAJA::..!1%#?+!1
        afgbgadgadbdb kirjoitti:

        Nero burneri sanoi että ei voida tyhjentää, kun se on DVD R levy eikä DVD RW. Ei onnistu millään. Jos asema kiinnostaa, niin se on tämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD-7263S-0B?t=false

        .

        tyhjää kyllä levyt olemasta

        .


      • afgbgadgadbdb
        TUHOAJA::..!1%#?+!1 kirjoitti:

        .

        tyhjää kyllä levyt olemasta

        .

        Osaan tehä itekkin. Vois heittää juhannuskokkoon vaikka. Tai sitten roskikseen kun ei niitä aukikaan saa, eikä siellä ole kuin pikakuvakkeita :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe