Sinua rakastan ...

runo64

Puhut pohjoisin sävyin
kylmänä
ja minä vain tahtoisin puustasi kielletyn hedelmän varastaa
siten sinua rakastaa ...

Ahmin sinua silmilläni
vaikka sydämeni ei ikinä siitä kylläkseen tule
vaan haaveellisiin päivä uniin tuudittaa
niihin sellaisiin miltä tuntuisi sinua rakastaa ...

Paljon voisin rakkaudestani puhua
vaikka ei mitkään sanat sitä riitä kuvaamaan
koska se niin raastavaa on
ja sinä hetken mielen häiriöksi sen minussa luet ...

Ihme ja kumma
käsi käteen eksyy ihan luonnostaan
kun sattumalta toisemme kohtaamme

ja vaikka on ' tuhannen taalan paikka '
niin tärkeintä ei silti pysty sanomaan
mutta vieköön tuo tunne mennessään
kuinka sinua rakastan ...

5

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex. Liona28

      Ei tälläisiä runoja saa kirjoittaa tässä oli kertomus hyvinkokoonpantavista "aineista"
      että loppukohtausta odotin jo niin malttamattomana että taisi jäädä kaikki olennainen ja
      siltä välililtä lukematta. Tuo "tuhannen taalan paikka" oli minulle aivan uutta ja melkovarmasti sitä en ymmärtänyt.

      Mutta runostasi nautin, tarttumaatta lauseihiin joita en ymmärrä, sillä silloin otan siitä selvää vaikkappa netistä.

      • runo64-1

        ... ' tuhannen taalan paikka '
        jos toive toteutuisi
        onni
        ja rakkaus saapuisi
        koskettaisi
        yksinäisen sydäntä ...

        kiitokset sinulle
        kun olet käynnyt kylässä minun tekeleissä
        mutta nyt on aika vetäytyä kirjottamaan ' pöytälaatikkoon '
        verhojen
        kaihdinten taa ...
        ehkä silloin syntyisi jotain järkevää sepustusta.

        hyvää matkaa sinulle viikonloppuun
        sen halki
        toivon lämmöllä sydämestäni.


    • *laudi*

      :))))
      Niin..ei
      sen tarvi olla tuhannen taalan paikka.
      Riittää tunne sama molemmilla..
      silloin käsi käteen ihan eksyy luonnostaan
      sydämet samaa sävelmää soi..
      pohjosen taivaan alla tunteet
      kun salamoi..

      oot ahkeroinu palstalla :)
      hyvin kirjotat! kiitos monesta lukuelämyksestä
      joita oon saanu kokea :)

      • runo64-1

        ... kun rakastavaisten välillä kipinöi
        taivaskin sitä juhlii
        omalla loimullaan
        revontulilla ...

        nyt kun on lukenut sinua
        niin jaksaa juosta aamuvuoron halki tosta vaan
        kun haaveet minua lennättää
        unelmien antaessa siivet päivääni ...

        kiitos taas sanoistasi tunturimaan aarre
        pohjoisen kaunis tyvär
        hyviä viikonloppuja taas
        lämmöllä sydämestäni
        sen kaipauksella.


    • Rakkaastaan on kiva unelmoida,vaikka ei sitten uskaltaisi mitään sanoa,kun kohtaa toisen..
      Ehkä sitä pelkää,että unelma särkyy,kun todeksi muuttuu.. Siksi ,se hyvä tilaisuus, voi livahtaa ohi.kun ei ole rohkeutta siihen tarttua.. Sitten jälkeenpäin harmittelee,että voi kun olisin menetellyt toisin..
      Unelmointi jatkuu ja odottelee uutta tilaisuutta..Sitä se rakkaus on.. Tämä on oiken hyvä runo..
      Kiitos,kun saamme tilaisuuden lukea näitä runojasi.. Jatka ,sinulta ei runosuoni kuivu.. Olet hyvä!!!
      Hei hei..t.Irkku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe