Puhut pohjoisin sävyin
kylmänä
ja minä vain tahtoisin puustasi kielletyn hedelmän varastaa
siten sinua rakastaa ...
Ahmin sinua silmilläni
vaikka sydämeni ei ikinä siitä kylläkseen tule
vaan haaveellisiin päivä uniin tuudittaa
niihin sellaisiin miltä tuntuisi sinua rakastaa ...
Paljon voisin rakkaudestani puhua
vaikka ei mitkään sanat sitä riitä kuvaamaan
koska se niin raastavaa on
ja sinä hetken mielen häiriöksi sen minussa luet ...
Ihme ja kumma
käsi käteen eksyy ihan luonnostaan
kun sattumalta toisemme kohtaamme
ja vaikka on ' tuhannen taalan paikka '
niin tärkeintä ei silti pysty sanomaan
mutta vieköön tuo tunne mennessään
kuinka sinua rakastan ...
Sinua rakastan ...
5
478
Vastaukset
- ex. Liona28
Ei tälläisiä runoja saa kirjoittaa tässä oli kertomus hyvinkokoonpantavista "aineista"
että loppukohtausta odotin jo niin malttamattomana että taisi jäädä kaikki olennainen ja
siltä välililtä lukematta. Tuo "tuhannen taalan paikka" oli minulle aivan uutta ja melkovarmasti sitä en ymmärtänyt.
Mutta runostasi nautin, tarttumaatta lauseihiin joita en ymmärrä, sillä silloin otan siitä selvää vaikkappa netistä.- runo64-1
... ' tuhannen taalan paikka '
jos toive toteutuisi
onni
ja rakkaus saapuisi
koskettaisi
yksinäisen sydäntä ...
kiitokset sinulle
kun olet käynnyt kylässä minun tekeleissä
mutta nyt on aika vetäytyä kirjottamaan ' pöytälaatikkoon '
verhojen
kaihdinten taa ...
ehkä silloin syntyisi jotain järkevää sepustusta.
hyvää matkaa sinulle viikonloppuun
sen halki
toivon lämmöllä sydämestäni.
- *laudi*
:))))
Niin..ei
sen tarvi olla tuhannen taalan paikka.
Riittää tunne sama molemmilla..
silloin käsi käteen ihan eksyy luonnostaan
sydämet samaa sävelmää soi..
pohjosen taivaan alla tunteet
kun salamoi..
oot ahkeroinu palstalla :)
hyvin kirjotat! kiitos monesta lukuelämyksestä
joita oon saanu kokea :)- runo64-1
... kun rakastavaisten välillä kipinöi
taivaskin sitä juhlii
omalla loimullaan
revontulilla ...
nyt kun on lukenut sinua
niin jaksaa juosta aamuvuoron halki tosta vaan
kun haaveet minua lennättää
unelmien antaessa siivet päivääni ...
kiitos taas sanoistasi tunturimaan aarre
pohjoisen kaunis tyvär
hyviä viikonloppuja taas
lämmöllä sydämestäni
sen kaipauksella.
Rakkaastaan on kiva unelmoida,vaikka ei sitten uskaltaisi mitään sanoa,kun kohtaa toisen..
Ehkä sitä pelkää,että unelma särkyy,kun todeksi muuttuu.. Siksi ,se hyvä tilaisuus, voi livahtaa ohi.kun ei ole rohkeutta siihen tarttua.. Sitten jälkeenpäin harmittelee,että voi kun olisin menetellyt toisin..
Unelmointi jatkuu ja odottelee uutta tilaisuutta..Sitä se rakkaus on.. Tämä on oiken hyvä runo..
Kiitos,kun saamme tilaisuuden lukea näitä runojasi.. Jatka ,sinulta ei runosuoni kuivu.. Olet hyvä!!!
Hei hei..t.Irkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673