Aika turhaa vastailla johonkin neljä vuotta vanhaan ketjuun...
Katteles vuosilukuja
9
885
Vastaukset
- grjhuykk
Aika turhaa huomautella tuollaisesta.
- montessorifaija
sabotoi koko keskustelupalstaa. Ei jätä hetken rauhaa toisille.
Onko jonniilainen oman egon "kammo" vai mikä tauti se tommonen on? - Big Brother
montessorifaija kirjoitti:
sabotoi koko keskustelupalstaa. Ei jätä hetken rauhaa toisille.
Onko jonniilainen oman egon "kammo" vai mikä tauti se tommonen on?uusi nimi on BB eli Big Brother - silmä valvoo, silmä valvoo, SILMÄ VALVOOOOOOO....
montessorifaija kirjoitti:
sabotoi koko keskustelupalstaa. Ei jätä hetken rauhaa toisille.
Onko jonniilainen oman egon "kammo" vai mikä tauti se tommonen on?Miksi sinusta on ongelmallista, että steinerkoulusta kiinnostunut nimim. Steinerfaija kirjoittaa tällä palstalla ja myös vastaa ja kommentoi muiden kirjoittajien postauksiin?
Onko sinulla joku täysin erilainen käsitys keskustelupalstoilla toimimisesta?
Mitä tarkoitat sabotoinnilla?
Eikö pikemminkin ole sabotointia se, että ei oteta asiallisesti kantaa yhtään mihinkään vaan pyritään ainoastaan käyttämään ad-hominem -hyökkäyksiä steinerkoulua ja muita keskustelijoita vastaan?
Eipä silti, että olettaisin tähänkään mitään asiallista vastausta saavani ;o)
- Jaakko Leinonen
Johan on urpoja. Kenelle huomautuksesi oli suunnattu ja mikä oli sen tavoite?
Silloinkin, kaksi vuotta sitten, kummastuttaa ja ärsyttää joidenkin tapa nostaa vuosien takaisia ketjuja esiin vastaamalla jollekin, joka on kadonnut jo aikaa sitten, eikä koskaan tule mahdollisiin lisäkysymyksiin, väittelyyn tai muuhunkaan osallistumaan.
- wqytrhjn
Steinerfaija kirjoitti:
Silloinkin, kaksi vuotta sitten, kummastuttaa ja ärsyttää joidenkin tapa nostaa vuosien takaisia ketjuja esiin vastaamalla jollekin, joka on kadonnut jo aikaa sitten, eikä koskaan tule mahdollisiin lisäkysymyksiin, väittelyyn tai muuhunkaan osallistumaan.
Se on sitten sinun henkinen tuskatilasi.
- Jaakko Leinonen
Kenelle tuo huomautus oli tarkoitettu, steinerfaija?
Kenelle tämä oli suunnattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683