Elämä sinua ja minua vie
ilon ja onnen liittyessä siihen mukaan roikkumaan
tosin pahan salamatkustaja usein samaan kyytiin piiloutuu
ja se kaiken riistää meiltä lopulta voi ...
Sydämet sykkii toisiaan vasten
eikä milloinkaan haluaisi luopua lämmöstä
päästää irti joutuakseen kylmään
mutta mikään ei olekkaan kirkossa kuulutettua
ennen kuin kysytään ' tahdotko ... '
Punainen matto on kylmä paikka
vaikka se kylpeekin tähtien loisteessa
kalpean kuun hämärässä
silti siellä loimuaa tunteet
lailla revontulten kauniitten tavoin
ja hetkeä ennen kun huulet huulia suutelee
niin ehdimme sanoa toisillemme :
' rakastan sinua '
Elämän huippu hetkiä
sen punaisella matolla ...
Elämän punainen matto
4
314
Vastaukset
Hieno runo..Huippuhetkiä on harvassa,, Ne pitää osata taltioida muistojen lokeroihin..Koskaan ei tiedä,miten pitkään kestää.. Äkkiä kaikki muuttuu ja voi kaikki päättyä.. Salamatkustaja=hyvä nimi..Se voi piiloutua ,monenlaiseen verhoon ja olla salakavalasti tuhoamassa kaiken.. Välillä itsekin olemme syyllisiä..huomaamattamme,teemme jotain semmoista,mitä ei pitäisi.. Väärinkäsityksiä tulee ym..
Elämä on vaikeaa ja rakkaus on herkkää..tavoiteltavaa kuitenkin,kun se on tärkeää elämässä!
Kiitos runostasi.. Oli ihan hieno..Mukavaa Syyspäivää ja ILOA! t.Irkku- runo64-1
... punainen matto tuli hollywoodista
kun tähdet näyttäytyvät sillä ...
mutta sopii se ns. tavalliseen elämään ja sen huippu hetkiin.
kiitos vierailustasi rakas ystävä kun pitkästä aikaa sinua näkee
ja hyvää matkaa kohti viikonloppua sinulle toivon
lämmöllä sydämestäni.
- *laudi*
Kuinka kaunista! Todella sitä.
Kiitos tästä
kuten monista muistaki lukemistani :))
mutta joihin minulla ei ole ollut mahdoll vastata!- runo64-1
... vain ajatus
ja kun sydän on rakkauden tunnetta täynnä
toiveen ollessa valmiina antamassa sille siivet
vaikkapa sinne naapuriin
niin syntyy ajatuksia ja sanoja ...
no olisi tämä tarvinut hieno säätöä vähäsen
tai oikeastaan aika paljonkin
mutta ei rahkeeni riitä mihinkään kovin hienoon
vaikka tunnetta olisikin ämpäri kaupalla mukana.
kiitos taas sinulle lapinmaan taika
taivaan säkenöivä revontuli loimuava
ehkäpä vain lainaan sinun sanojasi kun laulat yötaivaalla
tähtien kanssa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673