Pakko kehua

CC

Sain aivan loistavaa palvelua sähköpostitse Mereneid-liikkeestä Tallinnasta!
Olen vasta aloittelemassa omien kynsien geelausta, ja menin Mereneidin sivuille.... hämmennyin geelien määrästä! Laitoin sähköpostitse kyselyä menemään, annoin tarkat tiedot omista kynsistä jne...
sain vastaukseksi tosi ystävällisen, pitkän mailin, jossa selkeät ohjeet geeleistä yms. käytöstä.
Lähetin vielä lisäkysymyksiä ja sain niihinkin vastauksen. En mieti kahdesti, mistä tilaan kaikki kamat....
Jos joku Mereneidin henkilökunnasta lukee tätä..... suurkiitos, loistavaa asiakaspalvelua!

66

6923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MereneidSalong

      Thank you for the kind words! We are available also in English now. www.mereneid.ee/en
      Sülvi Peets
      Salong Mereneid

      • CC

        Thanks again, i just printed out all the information and winks you sent me. Still waiting for my pay day (15th Ocotober) so i can place in my order :)


      • Sylvi from Mereneid
        CC kirjoitti:

        Thanks again, i just printed out all the information and winks you sent me. Still waiting for my pay day (15th Ocotober) so i can place in my order :)

        Thank you! We are very pleased that you like our products!
        We had a very busy time at the Tallinn exhibition, but now our Tallinn shop and Internet shop are open again. Hope you will find it easy to use.


      • CaritaCC
        Sylvi from Mereneid kirjoitti:

        Thank you! We are very pleased that you like our products!
        We had a very busy time at the Tallinn exhibition, but now our Tallinn shop and Internet shop are open again. Hope you will find it easy to use.

        Cant wait to get the products.... i so wanna make my own nails from now on.
        Thanks again for all the help!


    • kynsitekniko

      Mereneid tuoteita käytän ite, aika hyvä laatuiset,hyvä ja ystävällinen palvelu.
      Ja muutenkin geeli koulutuksen suorittanut Mereneidissa joskus aikoina ja olen tosi tyytyväinen sitä. Kauppa ei ole iso, mutta tosi mukava ja kaikki löytyy. Ja kysymällä aina saa vastauksen.
      Käyn ite joka toinen kuukaus hakemassa lisätvaroita sieltä.

      • cc

        Kynsitekniko, onko liikkeeseen vaikea löytää? Käyn itsekin Tallinnassa muutaman kerran vuodessa ja olisi kiva poiketa liikkeessä.....


      • ---minni---
        cc kirjoitti:

        Kynsitekniko, onko liikkeeseen vaikea löytää? Käyn itsekin Tallinnassa muutaman kerran vuodessa ja olisi kiva poiketa liikkeessä.....

        kiitos kiltit Mereneid-tuotteita käyttäneet kokemuksianne! Olen aikeissa lähteä materiaalinhakumatkalle Tallinnaan ja kaikki vinkit ja neuvot olisivat kultaakin kalliinpaa!!! Erityisesti sinä, joka olet kysellyt tuotteista sähköpostitse, kerro ihmeessä mitä selvisi! (en haluaisi samoja kysellä suotta toistamiseen...)


      • Salong Mereneid
        ---minni--- kirjoitti:

        kiitos kiltit Mereneid-tuotteita käyttäneet kokemuksianne! Olen aikeissa lähteä materiaalinhakumatkalle Tallinnaan ja kaikki vinkit ja neuvot olisivat kultaakin kalliinpaa!!! Erityisesti sinä, joka olet kysellyt tuotteista sähköpostitse, kerro ihmeessä mitä selvisi! (en haluaisi samoja kysellä suotta toistamiseen...)

        All your questions are very welcome! We do not mind if they are very similar. With best regards, Sylvi from Salong Mereneid


      • Mereneid, Sülvi
        cc kirjoitti:

        Kynsitekniko, onko liikkeeseen vaikea löytää? Käyn itsekin Tallinnassa muutaman kerran vuodessa ja olisi kiva poiketa liikkeessä.....

        Hi
        Mereneid is not far from the port or from the town centre. You could walk it in 25 minutes, but it's easiest to take a taxi - from the centre or the port the fare should not be more than 6 euro. We look forward to seeing you.


      • CC
        Mereneid, Sülvi kirjoitti:

        Hi
        Mereneid is not far from the port or from the town centre. You could walk it in 25 minutes, but it's easiest to take a taxi - from the centre or the port the fare should not be more than 6 euro. We look forward to seeing you.

        Thanks Sylvi :) Ill be coming there next spring... we love Tallinn at spring and summer time :)
        So i will make a post order this weekend :)


    • mammeme

      kannattaisi tilata kun en oikein englannista ymmärrä. Olen siis tekemässä akryylikynsiä ja sellasta "perus pakettia" ostamassa eli aloittelijalle siveltimet, jauheet yms. mitä kaikkea pitäisi siis tilata.

      • Mereneid, Diana

        Hello,

        if you have any questions you can write to my e-mail [email protected] . I can answer in finnish but i'm not sure how my spelling is :D and also I can help you with the "perus paketti".

        Salong Mereneid


      • jenny*
        Mereneid, Diana kirjoitti:

        Hello,

        if you have any questions you can write to my e-mail [email protected] . I can answer in finnish but i'm not sure how my spelling is :D and also I can help you with the "perus paketti".

        Salong Mereneid

        Teiltä tilanneilta utelisin että miten nopeasti olette saaneet maileihinne vastauksia? Itse laitoin kyselyä n. viikko sitten, eikä vastausta ole kuulunut.


      • CC
        jenny* kirjoitti:

        Teiltä tilanneilta utelisin että miten nopeasti olette saaneet maileihinne vastauksia? Itse laitoin kyselyä n. viikko sitten, eikä vastausta ole kuulunut.

        oon aina saanut vastauksen.....


      • jenny*
        CC kirjoitti:

        oon aina saanut vastauksen.....

        OK, oletko meilannut siihen infon osoitteeseen vai jollekin työntekijälle suoraan? Pitänee kokeilla uudelleen, jos tuo eka viesti ei ole mennyt perille.


      • CC
        jenny* kirjoitti:

        OK, oletko meilannut siihen infon osoitteeseen vai jollekin työntekijälle suoraan? Pitänee kokeilla uudelleen, jos tuo eka viesti ei ole mennyt perille.

        ja kannattaa tosiaan lähettää uudestaan ... luultavasti bittitaivas on syönyt viestisi, koska itse olen saanut kaikkiin viesteihini vastauksen aina samana päivänä.


      • jenny*
        CC kirjoitti:

        ja kannattaa tosiaan lähettää uudestaan ... luultavasti bittitaivas on syönyt viestisi, koska itse olen saanut kaikkiin viesteihini vastauksen aina samana päivänä.

        Utelen vielä että kuinka nopeasti olette saaneet kamat kotiin siitä kun olette tilauksen maksaneet? Mielenkiinnolla odotan että pääsen tuotteita testailemaan!:)


      • CC
        jenny* kirjoitti:

        Utelen vielä että kuinka nopeasti olette saaneet kamat kotiin siitä kun olette tilauksen maksaneet? Mielenkiinnolla odotan että pääsen tuotteita testailemaan!:)

        eli äkkiä tuli :)


      • ---minni---
        CC kirjoitti:

        eli äkkiä tuli :)

        Vietin pitkän viikonlopun Tallinnassa ja kävin Mereneid-puodissa hankkimassa geelejä ja muita tarvikkeita. Kartan avulla liike löytyi helposti ja kävellen majoituspaikastamme Viru-hotellista. (matka oli lyhyempi kuin osasin odottaa) Etukäteen laatimani listan mukaan tuotteet oli helppo "poimia" myyjän avustuksella.
        Nyt on uudet kynnet itselle tehty ja tulikin PARHAAT mitä ikinä!!! Suklaanruskea värigeeli on aivan ihana... Suosittelen lämpimästi mereneidin tuotteita kaikille "kotigeelaajille".


      • shellac
        ---minni--- kirjoitti:

        Vietin pitkän viikonlopun Tallinnassa ja kävin Mereneid-puodissa hankkimassa geelejä ja muita tarvikkeita. Kartan avulla liike löytyi helposti ja kävellen majoituspaikastamme Viru-hotellista. (matka oli lyhyempi kuin osasin odottaa) Etukäteen laatimani listan mukaan tuotteet oli helppo "poimia" myyjän avustuksella.
        Nyt on uudet kynnet itselle tehty ja tulikin PARHAAT mitä ikinä!!! Suklaanruskea värigeeli on aivan ihana... Suosittelen lämpimästi mereneidin tuotteita kaikille "kotigeelaajille".

        Kyllä noista tuotteista näkyisi olevan vaativampaankin käyttöön kuin pelkkään kotigeelailuun :) Olen kokeillut vasta muutamia geelituotteita, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa. Thick sculpting gel esimerkiksi on aivan loistava tuote, melkeinpä vertaansa vailla!


      • ---minni---
        shellac kirjoitti:

        Kyllä noista tuotteista näkyisi olevan vaativampaankin käyttöön kuin pelkkään kotigeelailuun :) Olen kokeillut vasta muutamia geelituotteita, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa. Thick sculpting gel esimerkiksi on aivan loistava tuote, melkeinpä vertaansa vailla!

        tuotteet ovat todellakin ammattilaistasoa ja "kotigeelaajille" suosittelinkin niitä juurikin saatavuuden tähden, eli putiikista myydään kaikille halukkaille. Ei tarvita mitään kynsikurssitodistuksia tai toiminimeä. Thick sculpting gel on mainio tuote, samoin finishing gel ja gel for natural nails pohjageeliksi. No lines-tuote maksoi alle 8 euroa, kun esim. cesars secretillä lift-ex maksaa lähemmäs 38!!!


      • no mä

        aiot tilata, kannattaa laittaa heille sähköpostia ja kertoa esim. taidoistasi ja siitä millaiset kynnet haluat tehdä. He neuvovat hyvin ja ehdottavat sinulle parhaiten sopivia tuotteita.


      • odo-
        no mä kirjoitti:

        aiot tilata, kannattaa laittaa heille sähköpostia ja kertoa esim. taidoistasi ja siitä millaiset kynnet haluat tehdä. He neuvovat hyvin ja ehdottavat sinulle parhaiten sopivia tuotteita.

        Tuleekohan sieltä ilmotus, koska paketti lähtee heiltä?


      • Pähkis83
        odo- kirjoitti:

        Tuleekohan sieltä ilmotus, koska paketti lähtee heiltä?

        Kouluttaako Mereneidi kynsiteknikkoja?


      • faerieee
        Pähkis83 kirjoitti:

        Kouluttaako Mereneidi kynsiteknikkoja?

        Kouluttaa. Katso "Koolitus" tai "Training" -kohta nettisivuilta. Luulen, että koulutuksesta hyötyminen edellyttää kyllä itseltä riittävää englannin, viron tai venäjän taitoa.


      • Salong Mereneid
        odo- kirjoitti:

        Tuleekohan sieltä ilmotus, koska paketti lähtee heiltä?

        Sorry, that I am replying in English.
        Yes, we do all ways send the email to our customer when the parcel leaves our premises. So that the customer knows that the parcel is under the way. Every parcel gets a bar code as they all are recorded.
        You can all ways ask questions in Finnish. We will try very soon to reply also only in Finnish.

        With best regards,
        Sülvi Peets
        from Salong Mereneid


      • Salong Mereneid
        faerieee kirjoitti:

        Kouluttaa. Katso "Koolitus" tai "Training" -kohta nettisivuilta. Luulen, että koulutuksesta hyötyminen edellyttää kyllä itseltä riittävää englannin, viron tai venäjän taitoa.

        We are planning first to do our Mereneid Sari product introduction seminars in Finnish.
        In a near future if there is enough interest we will also offer nail technican training in Finnish.
        I would use the opportunity and ask everybodies opinion regarding the product introduction seminars and training?
        Just when you are interested in above mentioned events please email us in Finnish on [email protected] and let us know.
        With best regards,
        Sülvi Peets
        Salong Mereneid


      • Aloittelija83
        Salong Mereneid kirjoitti:

        Sorry, that I am replying in English.
        Yes, we do all ways send the email to our customer when the parcel leaves our premises. So that the customer knows that the parcel is under the way. Every parcel gets a bar code as they all are recorded.
        You can all ways ask questions in Finnish. We will try very soon to reply also only in Finnish.

        With best regards,
        Sülvi Peets
        from Salong Mereneid

        Olis aika kiva jos kyseisten tuotteiden kouluttajia saataisiin suomeenkin!

        Olen kuullut myös hyvää tämän merkkisistä tuotteista ja aion itse kyllä kokeilla myös näitä tuotteita!


      • CC_Carita
        ---minni--- kirjoitti:

        Vietin pitkän viikonlopun Tallinnassa ja kävin Mereneid-puodissa hankkimassa geelejä ja muita tarvikkeita. Kartan avulla liike löytyi helposti ja kävellen majoituspaikastamme Viru-hotellista. (matka oli lyhyempi kuin osasin odottaa) Etukäteen laatimani listan mukaan tuotteet oli helppo "poimia" myyjän avustuksella.
        Nyt on uudet kynnet itselle tehty ja tulikin PARHAAT mitä ikinä!!! Suklaanruskea värigeeli on aivan ihana... Suosittelen lämpimästi mereneidin tuotteita kaikille "kotigeelaajille".

        En oo vielä uskaltautunut värigeelejä kokeilla mutta kiusaus on kova! Laitoitko alle ensin muuta geeliä ja sitten värigeeli ja lopuksi top gel?
        Maltan tuskin odottaa että pääsen käymään heidän putiikissaan... onko siellä hyvät valikoimat?


      • Jessss
        Salong Mereneid kirjoitti:

        We are planning first to do our Mereneid Sari product introduction seminars in Finnish.
        In a near future if there is enough interest we will also offer nail technican training in Finnish.
        I would use the opportunity and ask everybodies opinion regarding the product introduction seminars and training?
        Just when you are interested in above mentioned events please email us in Finnish on [email protected] and let us know.
        With best regards,
        Sülvi Peets
        Salong Mereneid

        Kiinnostusta kyllä olisi!


      • ---MINNI---
        CC_Carita kirjoitti:

        En oo vielä uskaltautunut värigeelejä kokeilla mutta kiusaus on kova! Laitoitko alle ensin muuta geeliä ja sitten värigeeli ja lopuksi top gel?
        Maltan tuskin odottaa että pääsen käymään heidän putiikissaan... onko siellä hyvät valikoimat?

        ovat mielestäni loistavia!
        Tein kynnen ensin pintageeliä vaille valmiiksi (=pohjageeli, builderikerrokset ja muotoonviilaus) ja kahdella ohuella kerroksella "maalasin" kärjet. Sitten viimeistelygeeli ja päällimmäiseksi uunissa kovetettava top-coat, hyvät tuli!
        Putiikki on pieni, mutta kaikkia etukäteen suunnittelemiani tuotteita löytyi myyjän ystävällisellä avustuksella (ja putiikki löytyi kartan avulla tosi helposti, ja matka esim. satamasta tai ydinkeskustasta on täysin mahdollinen kävellen mennä, turha tuhlata taxiin)
        SUOSITTELEN


      • Salong Mereneid
        Jessss kirjoitti:

        Kiinnostusta kyllä olisi!

        Just please follow our home page www.mereneid.ee/en and we will give soon more detailed information regarding Mereneid Sari product introduction days.

        With best regards,
        Sülvi Peets


      • DianaR
        Aloittelija83 kirjoitti:

        Olis aika kiva jos kyseisten tuotteiden kouluttajia saataisiin suomeenkin!

        Olen kuullut myös hyvää tämän merkkisistä tuotteista ja aion itse kyllä kokeilla myös näitä tuotteita!

        OÜ Salong Mereneid toivottaa kaikki suomalaiset kynsiteknikot ja muut alasta kiinnostuneet tervetulleeksi Mereneid -sarjan tuotteiden ILMAISEEN KOULUTUSTILAISUUTEEN
        5.3.2011 (lauantaina) kello 13.00 – 17.00

        • Mereneid -sarjan esittely
        • Tuotteiden esittely erilaisia MS -tuotteita käyttäen
        • Tietoa oikeasta kynnenmuodosta ja tekniikoista
        • Perehdytään usein ilmeneviin ongelmiin - kysymyksiä ja vastauksia
        • Verkkomyymälän esittely

        Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja lahjan.

        Kaikista tuotteista -20 % alennus koulutuspäivänä.

        Paikka: OÜ Salong Mereneid, J. Vilmsi 29, Tallinna

        Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan edeltävästi puhelimitse 372 56479910 tai sähköpostitse [email protected]

        Koulutus pidetään suomeksi

        Ystävällisin terveisin,
        OÜ Salong Mereneid


      • -.....
        DianaR kirjoitti:

        OÜ Salong Mereneid toivottaa kaikki suomalaiset kynsiteknikot ja muut alasta kiinnostuneet tervetulleeksi Mereneid -sarjan tuotteiden ILMAISEEN KOULUTUSTILAISUUTEEN
        5.3.2011 (lauantaina) kello 13.00 – 17.00

        • Mereneid -sarjan esittely
        • Tuotteiden esittely erilaisia MS -tuotteita käyttäen
        • Tietoa oikeasta kynnenmuodosta ja tekniikoista
        • Perehdytään usein ilmeneviin ongelmiin - kysymyksiä ja vastauksia
        • Verkkomyymälän esittely

        Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja lahjan.

        Kaikista tuotteista -20 % alennus koulutuspäivänä.

        Paikka: OÜ Salong Mereneid, J. Vilmsi 29, Tallinna

        Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan edeltävästi puhelimitse 372 56479910 tai sähköpostitse [email protected]

        Koulutus pidetään suomeksi

        Ystävällisin terveisin,
        OÜ Salong Mereneid

        but im so sad i cant join it.... I have a busines trip that weekend.
        I so hope another one will be arranged this summer, please?


      • ---minni---
        -..... kirjoitti:

        but im so sad i cant join it.... I have a busines trip that weekend.
        I so hope another one will be arranged this summer, please?

        sattui minullekkin juuri tuolle päivälle, työpaikan "gaala-juhlat", joihin on kyllä pakko osallistua, kun iltapukukankaat (mm. muotitalo-Cavallin silkkiä) on jo hankittu!!
        Olisin kyllä niin mieluusti halunnut osallistua, toivottavasti tilaisuus järjestettäisiin myöhemmin uudelleen, sillä olen vannoutunut tuotteiden käyttäjä!


      • DianaR
        ---minni--- kirjoitti:

        sattui minullekkin juuri tuolle päivälle, työpaikan "gaala-juhlat", joihin on kyllä pakko osallistua, kun iltapukukankaat (mm. muotitalo-Cavallin silkkiä) on jo hankittu!!
        Olisin kyllä niin mieluusti halunnut osallistua, toivottavasti tilaisuus järjestettäisiin myöhemmin uudelleen, sillä olen vannoutunut tuotteiden käyttäjä!

        Hi,

        It’s a shame that you cannot come. Our nail technician/trainer Aivi Dorbek runs
        product introductions for individuals or small groups in the middle of the week
        too, so if you are interested she can be contacted by email: [email protected].
        She speaks reasonable Finnish so she is happy to conduct the day in Finnish.

        If there is enough interest in the Mereneid Sari product training we will
        organise another training day specially for Finnish nail technicians in the
        Summer, so that is an option too. In the meantime, feel free to contact us with
        any questions or feedback.



        Best regards,
        D. Rajasalu


      • hämmentynytvaan
        DianaR kirjoitti:

        Hi,

        It’s a shame that you cannot come. Our nail technician/trainer Aivi Dorbek runs
        product introductions for individuals or small groups in the middle of the week
        too, so if you are interested she can be contacted by email: [email protected].
        She speaks reasonable Finnish so she is happy to conduct the day in Finnish.

        If there is enough interest in the Mereneid Sari product training we will
        organise another training day specially for Finnish nail technicians in the
        Summer, so that is an option too. In the meantime, feel free to contact us with
        any questions or feedback.



        Best regards,
        D. Rajasalu

        Miksi muuten hankkia kynsitarvikkeita Tallinnasta kun kotimaastakin saa...
        http://www.jtcosmetics.fi/


      • ---minni---
        hämmentynytvaan kirjoitti:

        Miksi muuten hankkia kynsitarvikkeita Tallinnasta kun kotimaastakin saa...
        http://www.jtcosmetics.fi/

        hankkia kotimaasta paskaa, kun Tallinnasta (Mereneidistä) saa ammattilaislaatua!!!
        SIKSI.


      • ..............
        ---minni--- kirjoitti:

        hankkia kotimaasta paskaa, kun Tallinnasta (Mereneidistä) saa ammattilaislaatua!!!
        SIKSI.

        ja ilmaista opastusta kaupan päälle!!
        Siksi!


      • ....................
        DianaR kirjoitti:

        OÜ Salong Mereneid toivottaa kaikki suomalaiset kynsiteknikot ja muut alasta kiinnostuneet tervetulleeksi Mereneid -sarjan tuotteiden ILMAISEEN KOULUTUSTILAISUUTEEN
        5.3.2011 (lauantaina) kello 13.00 – 17.00

        • Mereneid -sarjan esittely
        • Tuotteiden esittely erilaisia MS -tuotteita käyttäen
        • Tietoa oikeasta kynnenmuodosta ja tekniikoista
        • Perehdytään usein ilmeneviin ongelmiin - kysymyksiä ja vastauksia
        • Verkkomyymälän esittely

        Koulutukseen osallistuneet saavat todistuksen ja lahjan.

        Kaikista tuotteista -20 % alennus koulutuspäivänä.

        Paikka: OÜ Salong Mereneid, J. Vilmsi 29, Tallinna

        Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan edeltävästi puhelimitse 372 56479910 tai sähköpostitse [email protected]

        Koulutus pidetään suomeksi

        Ystävällisin terveisin,
        OÜ Salong Mereneid

        jos ilmoittaudun koulutukseen sähköpostitse, niin voinko ilmottautua suomeksi, sillä englanninkieli ei oikein suju, ja haittaako jos olen ala-ikäinen? jos joku tietää, niin onko tuo paikka lähellä, vai kannattaako mennä taksilla? kiva kun huomasin tuon ilmoituksen vasta nyt kun on enää viikko aikaa :) auttakaa kiitos :)


      • Anonyymi
        Mereneid, Diana kirjoitti:

        Hello,

        if you have any questions you can write to my e-mail [email protected] . I can answer in finnish but i'm not sure how my spelling is :D and also I can help you with the "perus paketti".

        Salong Mereneid

        Jos tilaan yli 150euroa tuleeko joku tullin vero? Tilaan Suomeen


    • halvempaa hakea?

      Paljonko tuolta on postikulut? Riippuu tietysti paketin painosta, mutta esimerkiksi?

      • CC

        Paketti missä tuli geelit ja kaikki, aika iso paketti siis, makso postituskuluiltaan jotain 15 egen paikkeilla.


    • 7+4

      Vähemmän kuin Suomen sisällä:)

      • ---minni---

        n. 20 euroo on ollu mulla, eli reissua halvemmaksi tulee tilata, mutta onhan Tallinnan-matkassa sitten muut hyvät puolensa... :)


    • OÜ Salong Mereneid

      OÜ:n Salong Mereneid suomalaisille suunnatun koulutuksen toinen osa järjestetään 17.4.2011 (sunnuntai) kello 13.00.
      Koulutuksessa esitellään rakennekynsien kunnossapitoa Mereneid -sarjan tuotteilla:
      • Ensimmäisen koulutuspäivän aikana tehtyjen rakennekynsien kunnostus
      • Erilaisiin kunnossapitoon liittyviin ongelmiin perehtyminen
      • Lisää tietoa tuotteista
      • Vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin
      Kaikki tuotteet -20 %.
      Paikka: OÜ Salong Mereneid, J. Vilmsi 29, Tallinna
      Yhteydenotot: [email protected]
      Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan edeltävästi puhelimitse 372 601 5952 tai 372 5647 9910

    • OÜ Salong Mereneid

      www.mereneid.ee/fi nyt myös suomen kielinen.

    • suomalainen_

      Miksi ette suomalaiset suosi suomalaista...minä olen saanut tästä paikasta vertaansa vailla olevaa asiakaspalvelua SUOMEKSI.

      http://www.jtcosmetics.fi/

      • ---minni---

        Pari painavaa syytä tulee nyt heti mieleen: ensinnäkin tuotteiden LAATU ja toisekseen HINTA (ja nämä myös yhteensä), siksi valintani on Mereneid :)


    • CC

      Aivan, laatu ja hinta. Nyt olen käyttänyt myös heidän soak off -geelejään ja nekin ovat huippuja!! Mutta kaikkein eniten arvostan heidän palveluaan..... sellaista ei suomesta saa!

    • tera7

      Itse olen saanut vertaansa vailla olevaa as.palvelua Mereneidistä englanniksi, riittää vallan loistavasti minulle. Ja käsittääkseni palvelevat yhtä mainiosti suomeksikin, jos tarvitsee. Geelit ovat todella huippulaatuisia, Thick Sculpting Gel on paras rakennegeeli mitä olen koskaan käyttänyt (ja olen käyttänyt useita ammattisarjoja).
      Jos Suomessa olisi samankaltainen sarja (hinta-laatu-suhteeltaan) myynnissä niin uskon että täkäläiset suosivat kotimaista mielellään. Useimpien verkkokauppojen tuotteet ovat täysin samoja mitä saa yli puolet halvemmalla ebaysta ja geelit tulevat aivan samoista tehtaista ja ovat samaa lirukoostumusta. Ikävää mutta totta. Ja painotan että löytyy täältä laadukkaitakin kauppoja, mutta niissä se hinta ei sitten välttämättä ole sitä halvinta luokkaa, ymmärrettävästi.

    • M

      Onko kukaan testannut noita heidän akryylejä? Minua kiinnostaisi hirveästi sillä heillä olisi hajutonta akryylinestettä, mitä on melko vaikeasti saatavilla suomesta. Nuo akryylijauheetkin olivat todella halpoja. Entä mitä geelejä suosittelette? Olen nyt noin vuoden verran tehnyt geelejä itselleni ja tekniikka alkaa olla hallussa, haluaisin kumminkin mielummin jäykempää geeliä kuin ihan löysää. Ovatko geelit 1 vai 3 vaihegeelejä? Tai tarvitseeko erikseen pohjustusgeeliä, rakennegeeliä ja top coatia? Olisin kiitollinen vastauksesta. :) Hinnat näyttivät olevan tosi kohdallaan ja valikoimaa oli todella paljon!

    • OÜ Salong Mereneid

      Aryylineste Discreet on täysin hajuton, kuivuminen kestää noin 5-6
      minuuttia. Kovettumisen jälkeen kynnenpintaan muodostuu tahmea kerros,
      joka viilataan pois. Akryylijauhe on nopeasti kovettuva ja
      koostumukseltaan voidemainen. Ei kupli eikä valu.

      1 vaihengeeli on Mereneid “Kirkas, paksu yhden kerroksen rakennegeeli
      ja“All in One –rakennegeeli” - näyttää syvän vaaleanpunaiselta ennen
      levittämistä, mutta on kynsissä sävyltään kevyen läpinäkyvä sekä
      luonnollinen. Alus- eikä päällysgeeliä tarvita, primeria kuitenkin
      tarvitaan.

      “Olemme mukana myös Kauneus/Beauty 2011 (21.-23. 10. 2011) messuilla
      Helsingin Messukeskuksessa (www.finnexpo.fi). Toivotamme kaikki
      tervetulleiksi messuboksiimme, vastaamme kaikkiin kysymyksiin ja
      tietysti saa paikalla tuotteita testata.

      • ---minni---

        Onhan tuotteita myynnissä messuilla ja runsaasti?????
        Pääsen itse tulemaan messuille vasta sunnuntaina 23.10 ja ostoslistasta näyttäisi tulevan kohtalaisen suuri... :D
        Todella hienoa, että olette mukana messuilla!!!!


    • OÜ Salong Mereneid

      Kiitos!
      Kauppa tulee runsaasti! Jos jokin asia loppuu, niin voi tilata samaan hintaan ja me lähetämme jälkeenpäin.
      Tapaamisiin paikalla!

    • tuleva kynsiteknikko

      Loistavaa!!!!

      Messuilla nähdään :-)

    • E

      Ostin juuri tuolta kauneusmessuilta Mereneid sarjan geelejä, ja nyt rupesi mietityttämään tuo Kwik-soak bace geelin käyttö. Onko tuo mainitsema geeli siis sopiva alusgeeliksi?:) ja kun luin Mereneid sivulta sen käyttöä niin siellä luki että primeria tulisi käyttää tuon kwik-soak bace geelin alla eikä itselläni ole juuri tuota tuotetta niin onko se välttämätön ja tuleeko siltikin kestävät geelikynnet jos en laita tuota primeria kynnelle?:D

    • OÜ Salong Mereneid

      Kwik-soak bace Gel on just sobiva alusgeeli.
      Suosittelemme levittämään kaikkien geelien alle hapotonta MS primeria, että se poistaisi luonnon kynnen rasvaisuuden. Sen pitaisi levittää kynnelle ohuena kerroksena ja vältä ns. ”uimisefektiä”. Ennen geelin levittämistä primerin on oltava kuivunut , sillä jos primeriä jää kynnelle liikaa - tulos voi olla päinvastainen - kynnet saattavat irtoilla helpommin tai geeli ei levity kynnelle tasaisesti.

      Terveisin,
      OÜ Salong Mereneid

    • M

      Kiitos paljon vastauksestasi! Tilaankin varmaan piakkoin sitten tuota hajutonta akryylinestettä, sitä kun on ollut melkein mahdotonta löytää mistään. :)

    • E

      Kiitos paljon!:)

    • empppppppppppppu

      Tilasin Mereneidistä itelleni uuden uunin ja oon vähän huolissani että löyttäkö se perille, kun se on kuitenkin jo maksettu :// Onko kokemuksia tuleeko paketit luotettavasti perille?
      Hinnat oli ihania

    • ---minni---

      aina on tullut tilaus perille!

    • maimaituu

      Toimiiko tuo hajuton akryylineste kaikkien pulvereiden kanssa? onko se oikeasti hajuton vai onko siinä vain miedompi haju?

      • christina9

        Hei! Tuosta hajuttomasta akryylinesteestä, että kyllä siinä on semmoinen todella mieto haju, mutta se ei todellakaan ole yhtään pistävä niinkuin tavallisessa akryylinesteessä. Suosittelen kyllä ostamaan sitä tavallisen nesteen sijasta jos haluat tehdä aikalailla hajuttomasti akryylikynnet.


    • OÜ Salong Mereneid
    • Kynsimania

      Kuinka hajuton akryylineste toimii 3d-koristeiden teossa? Olen kokeillut muutamia hajuttomia nesteitä ja ne kaikki kuivuvat liian hitaasti, jotta esim kukkien terälehdet pysyisivät muodossaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe