2 hölmöö kýssäriä

aina päin peetä

Hei ! Miksi esim. Ebookers voi myydä Bangkokin lentoa hintaan 1125,18 mutta Finnair on myynyt kyseisen lennon loppuun?
Kuinka kauan olette saaneet odottaa Finskin pisteitä tilille Suomessa vietyistä hotelliöistä, minä olen odottanut jo kaksi kuukautta ?
terv pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä?

6

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

      > pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä
      Pisteiden takia ei kannata. Lippujen kalleuden vuoksi olisi kannattanut jo ajat sitten.

    • 1.Olen käynyt Thaimaassa monta kymmentä kertaa enkä koskaan ole maksanut lennoista noin paljon.
      2.Kun vaihtaa lentoyhtiötä niin saa lipun halvemmalla, ilmaisen tarjoilun lennolla sekä täydet pisteet vaikkapa Lufthansalta. (voi viedä myös pari laukkua samalla rahalla)
      3.Olen odottanut myös pisteitä useamman kuukauden.

      • matka lähenee

        Hei! Kiitoksia, olen kyllä maksanut noin 800 eur/turisti, tällä hetkellä hinta on ko lennolle yli 1400.
        Olen Lufthansaa katsonut tosissaan, luopumassa Finnairin mastercardista, matkavakuutus pyörii jo muutenkin ympäri vuoden, halvin bkk-lento 450 egee vuosi sitten, kiloista ei välitä, kun suurin osa omaisuudesta on siellä.


      • dfdfd_ö

        Koeta ymmärtää kysymys ennen kuin vastaat. Täällä ei pyydetty arviota lennon hintatasosta. Kyllä se on ihan yleisestim tiedossa millä hinnoilla lentoja saa.


    • flgkgl

      öööö, tyhmä.... oisko finski myyny ebookersille paikkoja eikä ebookers ole myyny omiaan lppuun?

      • kliketiklik

        Minulle on parikin kertaa käynyt nettimatkatoimistojen kanssa niin, että on näytetty jotain lentoa mukavalla hinnalla, mutta kun varauksessa on vielä maksun yhteydessä tarkistettu saatavuus, onkin ilmoitettu että paikkoja ei ole saatavilla. Epäilisin että tuossakin tapauksessa tieto paikkojen loppuunmyynnistä ei ollut ehtinyt ebookersille asti. Tai sitten juuri siinä välissä on tullut peruutus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe