2 hölmöö kýssäriä

aina päin peetä

Hei ! Miksi esim. Ebookers voi myydä Bangkokin lentoa hintaan 1125,18 mutta Finnair on myynyt kyseisen lennon loppuun?
Kuinka kauan olette saaneet odottaa Finskin pisteitä tilille Suomessa vietyistä hotelliöistä, minä olen odottanut jo kaksi kuukautta ?
terv pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä?

6

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

> pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä
      Pisteiden takia ei kannata. Lippujen kalleuden vuoksi olisi kannattanut jo ajat sitten.

• 1.Olen käynyt Thaimaassa monta kymmentä kertaa enkä koskaan ole maksanut lennoista noin paljon.
      2.Kun vaihtaa lentoyhtiötä niin saa lipun halvemmalla, ilmaisen tarjoilun lennolla sekä täydet pisteet vaikkapa Lufthansalta. (voi viedä myös pari laukkua samalla rahalla)
      3.Olen odottanut myös pisteitä useamman kuukauden.

• matka lähenee

Hei! Kiitoksia, olen kyllä maksanut noin 800 eur/turisti, tällä hetkellä hinta on ko lennolle yli 1400.
        Olen Lufthansaa katsonut tosissaan, luopumassa Finnairin mastercardista, matkavakuutus pyörii jo muutenkin ympäri vuoden, halvin bkk-lento 450 egee vuosi sitten, kiloista ei välitä, kun suurin osa omaisuudesta on siellä.

• dfdfd_ö

Koeta ymmärtää kysymys ennen kuin vastaat. Täällä ei pyydetty arviota lennon hintatasosta. Kyllä se on ihan yleisestim tiedossa millä hinnoilla lentoja saa.

• flgkgl

öööö, tyhmä.... oisko finski myyny ebookersille paikkoja eikä ebookers ole myyny omiaan lppuun?

• kliketiklik

Minulle on parikin kertaa käynyt nettimatkatoimistojen kanssa niin, että on näytetty jotain lentoa mukavalla hinnalla, mutta kun varauksessa on vielä maksun yhteydessä tarkistettu saatavuus, onkin ilmoitettu että paikkoja ei ole saatavilla. Epäilisin että tuossakin tapauksessa tieto paikkojen loppuunmyynnistä ei ollut ehtinyt ebookersille asti. Tai sitten juuri siinä välissä on tullut peruutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      296
      8601
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      73
      5223
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      290
      4607
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      64
      3205
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      2
      2657
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2032
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      6
      1933
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      112
      1912
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1813
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1780
    Aihe