MTV3 katsomo ei toimi

deja

Katsomo ja ruutu.fi ei toimi, mutta yle areena pelittää hienosti, mikä avuksi?
koneena miniläppäri eeepc 701 xandros

16

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feija åkerblum

      plugineja puuttuu selaimesta, mutta mikä/mitkä, tiedä en. xandros on aivan outo distro joten en siitä sen enempää osaa neuvoa ja taitaa olla turha neuvoa muiden distrojen plugineja.

      • toimimaan Mtv3-katsomoa. Niinhän siellä sivulla lukeekin, että "toimii vain IE-selaimella". Joskus sain Linuxillakin pelittämään, mutta enää ei niin sitten millään.


      • Anom2343
        ThreeMice kirjoitti:

        toimimaan Mtv3-katsomoa. Niinhän siellä sivulla lukeekin, että "toimii vain IE-selaimella". Joskus sain Linuxillakin pelittämään, mutta enää ei niin sitten millään.

        Tarkista tällä ohjelmalla, onko kaikki Flashit/javat päivitetty uusimpaan versioon: http://filehippo.com/updatechecker/


      • Ubunisti
        ThreeMice kirjoitti:

        toimimaan Mtv3-katsomoa. Niinhän siellä sivulla lukeekin, että "toimii vain IE-selaimella". Joskus sain Linuxillakin pelittämään, mutta enää ei niin sitten millään.

        Ubuntussa Firefox, jossa mediaplayerconnectivityllä vlc liitetty median toistamiseen.
        Tämähän on Ubuntulla ollut aina se helpoin tapa katsomon(kin) käyttöön, eikä todellakaan vaadi IE:tä selaimeksi.


      • Ubunisti kirjoitti:

        Ubuntussa Firefox, jossa mediaplayerconnectivityllä vlc liitetty median toistamiseen.
        Tämähän on Ubuntulla ollut aina se helpoin tapa katsomon(kin) käyttöön, eikä todellakaan vaadi IE:tä selaimeksi.

        Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. Jossain kokoonpanossa toimii varmasti juu, mutta ei esim. tässä. Sain jossain vaiheessa gecko-pluginin lisättyäni toimimaan, mutta sitten taas yhtäkkiä ei toimikaan. Firefoxilla ja Vlc:llä en ole koskaan saanut pelittämään.


      • ihan oma syy
        ThreeMice kirjoitti:

        Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. Jossain kokoonpanossa toimii varmasti juu, mutta ei esim. tässä. Sain jossain vaiheessa gecko-pluginin lisättyäni toimimaan, mutta sitten taas yhtäkkiä ei toimikaan. Firefoxilla ja Vlc:llä en ole koskaan saanut pelittämään.

        jos viilailet järjestelmäs toimimattomaksi, tjms.
        kyllä minä olen tähän mennessä katsomon saanut kaikilla vähänkään pidempään käyttämilläni jakeluilla toimimaan.


    • faabio

      Vaihda siihen kunnon käyttöjärjestelmä eli WIndows XP niin saat nuo toimimaan. Linuxissa ei oikein mikään toimi ja siksipä sitä niin vähän käytetään noissa PC-koneissa.

      • Windows XP maksaa enemmän kuin koko kone, ei siis mitään järkeä.


    • MITTÄÄN:..!!%#?+11

      .

      mutta onko siinä Firefox selain jota käytetään?????

      Saattaa vaatia jotain mediaplayer yhteensopivuus plugineja tms.??????

      .

    • Ubunisti

      Asenna koneeseen ensin vlc-player ja sen jälkeen selaimeen tämä https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/446/

      Velhon käynnistyessä merkitset vlc:n soittimeksi - muistaakseni oletuksena on mplayer -, mitään muuta asetuksia ei tarvitse muuttaa.
      Seuraavan kerran mennessäsi katsomoon ja valittuasi katsottavan ohjelman, klikkaat mustaksi jäävää ruutua jossa keskellä pieni filmi-kuvake, niin media toistuu vlc:llä.

    • Vista_fani

      Kopioitu MTV3 sivulta:

      "Laajakaistayhteyden lisäksi sinulla tulee olla Windows XP tai Vista -käyttöjärjestelmällä varustettu tietokone, jossa on Internet Explorer 6 -nettiselain (tai uudempi) sekä Windows Media Player 10 -ohjelma (tai uudempi), jota tarvitaan videotiedostojen katseluun."

      • 13

        Millä vuosikymmenellä/vuosituhannella MTV3 elää? Ei noilla spekseillä voi edes päätellä, että 80 % katsojista tuo 99 % tuloista, mikä on kai MTV3:n pääperiaate.


      • CSI:n uusintoja 10x
        13 kirjoitti:

        Millä vuosikymmenellä/vuosituhannella MTV3 elää? Ei noilla spekseillä voi edes päätellä, että 80 % katsojista tuo 99 % tuloista, mikä on kai MTV3:n pääperiaate.

        Bonnierin pääperiaate (eli myös mtv3:n tällöin) on suoltaa mahdollisimman halvalla ja vähällä vaivalla massoille tuubaa jotta perheen pankkitili kasvaa. Tämän näkee kanavan ohjelmapolitiikasta.


    • Ihan ensitöikseen asenna siihen koneeseen Ubuntu 10.04 LTS Netbook Edition ja sitten alat selvittää mitä plugineja pitää laittaa saisi tuon toimimaan. Pitäisi onnistua.

      • VIRITYKSIÄ:..!%#?+!1

        .

        joku Win yhteensopivuus kirjasto (Wine tjsp.) ja asentaa Internet Explorer Linuxiin :)

        .


      • VIRITYKSIÄ:..!%#?+!1 kirjoitti:

        .

        joku Win yhteensopivuus kirjasto (Wine tjsp.) ja asentaa Internet Explorer Linuxiin :)

        .

        Ei vaadi. Ubuntussa on plugineja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe