Hei linux käyttäjät, tiedättekö mikä/millainen
on voittaja fiilis?
Hahhaa, no ette tietenkään voi tietää teillähän
on linux.
Menkääpä Microsoftin/Windowsin sivulle niin tiedätte
Miltä voittajasta tuntuu, hahhaa.
Kippis voittajat, hopea on hävitty mitali, hahah
Arvaatteko/tiedättekö
6
142
Vastaukset
saa kolhua ja hajoaa saman tien... Pingviini saa hieman kolhua, niin vain rääkäsee ja jatkaa matkaansa! ;-)
"Hei linux käyttäjät, tiedättekö mikä/millainen
on voittaja fiilis?"
Se on juuri tällainen kuin minulla on nyt ;)
"Menkääpä Microsoftin/Windowsin sivulle"
Kuka haluaisi mennä tuolle kaikenlaista roskaa täynnään olevalle sivustolle? No way man!- 3hy45h4
Tää oli hauska.Ei vaan ole Linux edes mitaleilla...
- mehdoit
hmmm. ei mun windows koneillakaan mitään mitalleja ole? Ajuri ongelmia canonin kopiokoneem kanssa tosin on!
mehdoit kirjoitti:
hmmm. ei mun windows koneillakaan mitään mitalleja ole? Ajuri ongelmia canonin kopiokoneem kanssa tosin on!
Tää vasta hyvä olikin! Eli hauska, tosin ei se ole hauskaa jos ei kopiokone toimi mutta viestin pointti oli mainio ;)
- Vanha jäbä
Sori nyt vaan, mutta en ymmärtänyt mitään tuosta mitä kirjoitit. Saattaa tietenkin johtua ihan minun omasta ymmärryksen puutteesta, mutta epäilen.
Ja kun taidetaan olla aiheessa, hankin pari viikkoa sitten uuden koneen win7-käyttiksellä. Kun vertaan sitä Ubuntuun -- jota olen käyttänyt viimeiset kolme vuotta -- niin eipä Windows innosta. Saahan siinä nauraa Windowsin ns. ominaisuuksille, mutta olisi mukavampi nauraa jos huvin maksaisi joku muu. Mutta ei siinä mitään, kyllä Windows seiskan sai käyttökelpoiseksi kahden viikon työllä. Maksullisiin lisäsoftiinkaan ei mennyt kuin 70 USA:n dollaria, joten ei se seiska ihan täysi katastrofi ollut.
Laitoin sen koneen kaappiin, ja otin esiin tämän Ubuntu-vehkeen. Kyllä kaksi viikkoa pelkkää Windowsia on jo siinä rajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904