TYTTÖMÄISET POJAT

tyttömäinenpoika1313

Onko kukaan poika huomannu että pitää tyttöjen vaatteista ja käyttää niitä mä esim käytän tyttöjen kenkiä pikkareita ja legginssejä

124

10175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjhhhhhhhhhhhhjjj

      En ole, mutta olen huomannut, että tyttömäisillä pojilla on enemmän naiselämää, mitähän hemmettiä tääki setti nykyään on?

      • tyttömäinenpoika1313

        en tiiä kai me sit ymmäretää naisii paremmi


      • OMg13v
        tyttömäinenpoika1313 kirjoitti:

        en tiiä kai me sit ymmäretää naisii paremmi

        Mä käytän kans tyttöjen kenkiä ja sukkia


      • girlylol
        OMg13v kirjoitti:

        Mä käytän kans tyttöjen kenkiä ja sukkia

        mä oon huomannu että oon kiinnostunu käyttää pikkareit ja sukkiksii ja omistan myös parit hello kitty paidan


      • outo juttu...

        Pojan täytyy joko olla sellainen tosimies-bodarihirmu tai sitten tosi naisellisen näköinen että saa naista. Jos on tavis, ei mitään naista ole tai tule.


      • Oon huomannut kanssa, että on ns "Coolia" jos tyttö on poikamainen, mutta noloa jos poika on tyttömäinen? Miksi :'D


      • poikamaineeen

        En tiedä miten sinun paikkakunnallasi on asiat mutta täällä koulussa poikamaista tyttöä ei pidetä erityisemmän "coolina". (nimimerkillä poikamainen tyttö)


      • Hamettapitäväpoika
        Dinnae kirjoitti:

        Oon huomannut kanssa, että on ns "Coolia" jos tyttö on poikamainen, mutta noloa jos poika on tyttömäinen? Miksi :'D

        Hei, olen tosi tyttömäinen ja herttainen"poika"ja kävin tyttöjen kanssa oikein ompelu ja käsityökursseilla ni kylän likat tykkäs niin että laittoivat mulle nätisti hameen päälleni ja sukkahousut jalkaan ja sanoivat minua Päiviksi. Nyt likat pitää mua täysin tyttönä ...


      • Päivipoika
        poikamaineeen kirjoitti:

        En tiedä miten sinun paikkakunnallasi on asiat mutta täällä koulussa poikamaista tyttöä ei pidetä erityisemmän "coolina". (nimimerkillä poikamainen tyttö)

        Mulla ainakin on tosi paljon tyttöfredejä kun olen tällainen tyttömäinen ja herttainen aito Tyttöpoika. Käyn likkojen kaa ompelu kursseilla ja laitan nätisti hameen päälleni siellä ja olen täysin avoimesti tyttönä toisten tyttöjen kanssa. Tytöt sanoo minua Päiviksi ja pidän siitä.
        Olis kiva löytää joku poikamainen tyttö kelle vois olla oikein tyttöystävä.
        Terveisin Päivi


      • Minnapoika
        Päivipoika kirjoitti:

        Mulla ainakin on tosi paljon tyttöfredejä kun olen tällainen tyttömäinen ja herttainen aito Tyttöpoika. Käyn likkojen kaa ompelu kursseilla ja laitan nätisti hameen päälleni siellä ja olen täysin avoimesti tyttönä toisten tyttöjen kanssa. Tytöt sanoo minua Päiviksi ja pidän siitä.
        Olis kiva löytää joku poikamainen tyttö kelle vois olla oikein tyttöystävä.
        Terveisin Päivi

        Hei,tässä olisi poikamainen tyttö kelle tyttömäinen poika kävisi tosi hyvin tyttöystäväksi kunhan laitat hameen päälle oikein kunnolla mun kavereiden nähden myös.


      • Anonyymi
        Dinnae kirjoitti:

        Oon huomannut kanssa, että on ns "Coolia" jos tyttö on poikamainen, mutta noloa jos poika on tyttömäinen? Miksi :'D

        Uskon tämän perustuvan siihen, että naisellisuus on automaattisesti huonompaa. Sitä ei haluta sanoa ääneen, vaikka ihmiset tiedostaa, että se on yleinen kanta. Se on rinnastettavissa vammaisuuteen tai köyhyyteen: kuka nyt haluaisi olla jotain syrjittyä ja aina huonompana pidettyä kastia.

        Itse olen naisena tottunut siihen, että voin valita mitkä tahansa vaatteet, vaikkei se olisi kaikkien mieleen. Jotenkin naismaiset miehet kuten Jeffree Star herättää minussa ristiriitaisia ajatuksia, että toisaalta hienoa, jos joku uskaltaa miehenä meikata kuin nainen, mutta sitten taas olen ajatellut, mutta sitten taas olen sen nähnyt jotenkin outona. Toki pidän julkisella paikalla suuni kiinni enkä oleta, että jos joku poika kokeilee uteliaisuudesta hametta, niin se on homo. Tiedostan lasten kokeilevan erilaisia rooleja, eikä se kerro tulevaisuudesta vielä mitään.

        Erikoisinta on sitten, että en ole Michael Jacksonin, glam-rokkareiden, KISS-yhtyeen jäsenten tai goottimiesten meikkaamista nähnyt ihmeellisenä. Tai edes skottimiesten kilttiä. Ilmeisesti se tyyli on se, mikä tekee minun silmissä meikistäkin hyväksyttävän.


      • Anonyymi
        Dinnae kirjoitti:

        Oon huomannut kanssa, että on ns "Coolia" jos tyttö on poikamainen, mutta noloa jos poika on tyttömäinen? Miksi :'D

        no se johtuu siitä, et pojat on yleensä sellasii kriittisiä tyttöjen jutuille, kuten se et mähän en uskalla kertoo mun asioit mun frendi orukal ja jos kerron niin tuli sit KICK.


      • Anonyymi
        Hamettapitäväpoika kirjoitti:

        Hei, olen tosi tyttömäinen ja herttainen"poika"ja kävin tyttöjen kanssa oikein ompelu ja käsityökursseilla ni kylän likat tykkäs niin että laittoivat mulle nätisti hameen päälleni ja sukkahousut jalkaan ja sanoivat minua Päiviksi. Nyt likat pitää mua täysin tyttönä ...

        Homo


    • pikkuhousupoika

      Itseä alkoi kiinnostaa käyttää tyttöjen pikkareita 16-vuotiaana, mutta en silloin uskaltanut, kun asuin vielä vanhempien kanssa. Ihailin vain netistä niitä ja haaveilin, että voisin käyttää.

      20-vuotiaana kotoa muuttaessani hankin ensimmäiset pikkuhousuni ja nyt vuotta myöhemmin on alkanut kiinnostaa kaikki naisten vaatteet. Kaapista löytyy ihania pikkuhousuja, sukkahousuja, pitkiä sukkia, 5 Hello Kitty -yöpaitaa, legginsit ja pari naisten rannekoruakin olen hankkinut. Karvoja olen myös alkanut ajamaan; sileä ja kaunis iho on paljon mukavampi kuin karvainen ja vaatteetkin tuntuvat paremmalta karvatonta ihoa vasten.

      • girlyboi9696

        minä lakkaan huvikseni varpaan kynnet ja ajan karvat omistan monet legginssit ja käytän joskus jopa mekkoa


      • girlishboys111
        girlyboi9696 kirjoitti:

        minä lakkaan huvikseni varpaan kynnet ja ajan karvat omistan monet legginssit ja käytän joskus jopa mekkoa

        mäkin käytän mekkoja ja sukkiksia sekä pidän hiukseni pitkänä käytän myös vaaleanpunaista yöpukua


      • hellogirl

        totta iho tuntuu paljon paremmalta kun on ajanut karvat. alotin ite 16 vuotiaana käyttää pikkareita ja tyttöjen legginssejä mul on kaapissa parit tyttöjen kengät ja sukkia käytän myös pinkkiä hello kitty yöpukua ja tankki toppeja


      • i'llhugyou
        hellogirl kirjoitti:

        totta iho tuntuu paljon paremmalta kun on ajanut karvat. alotin ite 16 vuotiaana käyttää pikkareita ja tyttöjen legginssejä mul on kaapissa parit tyttöjen kengät ja sukkia käytän myös pinkkiä hello kitty yöpukua ja tankki toppeja

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin


      • mr.mystery
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        mä en oo julkisesti uskaltanu käyttää muita tyttöjen vaatteita ku sukkia

        ja jos haluisit tavata sellasen pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist mä voin antaa sulle mun mesen


      • i'llhugyou
        mr.mystery kirjoitti:

        mä en oo julkisesti uskaltanu käyttää muita tyttöjen vaatteita ku sukkia

        ja jos haluisit tavata sellasen pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist mä voin antaa sulle mun mesen

        anna vaa mese :)


      • i'llhugyou

        mä lisäsin sut mesee :)


      • mr.mystery
        i'llhugyou kirjoitti:

        mä lisäsin sut mesee :)

        okei


      • dfghjklö777
        mr.mystery kirjoitti:

        okei

        Kerran yks mun kaveri poika oli meillä (kutos luokalla oltiin sillo), me mentiin ulos leikkii lumi sotaa ja siinä molemmat kastu aika pahasti. Mä suoraan mun huoneeseen ja mä vaihoin siinä vaatteet ja sitte mä tajusin et mun kaverin vaatteet oli alkkareita myöten märät ja se asuu 3km päässä meiltä. No mä tokasin ihan pokkana et "voit lainaa multa kuivat vaatteet". Siinä mä sitte annoin sille farkut, pikkarit, sukat, oranssin pitkähihasen ja ulko vaatteet. Siinä se sitte käveli 3km kotiin pinkissä toppatakissa((:(oon siis tyttö jos jäi epäselväks)


      • opsdkjdjod
        dfghjklö777 kirjoitti:

        Kerran yks mun kaveri poika oli meillä (kutos luokalla oltiin sillo), me mentiin ulos leikkii lumi sotaa ja siinä molemmat kastu aika pahasti. Mä suoraan mun huoneeseen ja mä vaihoin siinä vaatteet ja sitte mä tajusin et mun kaverin vaatteet oli alkkareita myöten märät ja se asuu 3km päässä meiltä. No mä tokasin ihan pokkana et "voit lainaa multa kuivat vaatteet". Siinä mä sitte annoin sille farkut, pikkarit, sukat, oranssin pitkähihasen ja ulko vaatteet. Siinä se sitte käveli 3km kotiin pinkissä toppatakissa((:(oon siis tyttö jos jäi epäselväks)

        kiva mahto vanhemmat ihmetellä ku poika tulee tyttöjen vaatteis kotii


      • juusiswfjdspf
        opsdkjdjod kirjoitti:

        kiva mahto vanhemmat ihmetellä ku poika tulee tyttöjen vaatteis kotii

        mä rakastan nilkkasukkia!


      • 221
        juusiswfjdspf kirjoitti:

        mä rakastan nilkkasukkia!

        villasukkahousut on ihgut


      • girlsclothes
        221 kirjoitti:

        villasukkahousut on ihgut

        kyl mäki tykkään käyttää tyttöjen vaatteit omistan parit legginssit pinkkei polvisukkia hameen ja korkkareit


      • tyttö vain
        girlsclothes kirjoitti:

        kyl mäki tykkään käyttää tyttöjen vaatteit omistan parit legginssit pinkkei polvisukkia hameen ja korkkareit

        missä on kaikki tollaset pojat jotka käytttää hametta tai muita tyttöjen vaatteit haluisin mesee


      • Poika nimeltä Päivi
        tyttö vain kirjoitti:

        missä on kaikki tollaset pojat jotka käytttää hametta tai muita tyttöjen vaatteit haluisin mesee

        Heippa,täällä hämeessä ois tällainen tosi kiva ja tyttömäinen nätti söpö poika vapaana,ja käytän jo ihan avoimesti ja kokopäiväisesti tyttöjen kanssa hameita ja tyttöjen vaatteita,ja pidän myös kaikista kivoista tyttöjen harrastuksista ja jutuista tosi paljon,. Etenkin ompeleminen,ja käsityöt on mulle tosi mieluisia ja käyn oikein sellaisessa Naisten ompeluseurassa myös nätti hame päällä ja täysin tyttöjen vaatteissa,ja tytötkin ovat antaneet sielä tosi hyvän palautteen rohkeudestani ja sanovat mua jo oikein Päiviksi,. Mun löydät netistä Muoti&Vaatteet kohdasta nim vaatehullu.. Rakastan hameita ja kauniita vaatteita


      • tyttö vain
        Poika nimeltä Päivi kirjoitti:

        Heippa,täällä hämeessä ois tällainen tosi kiva ja tyttömäinen nätti söpö poika vapaana,ja käytän jo ihan avoimesti ja kokopäiväisesti tyttöjen kanssa hameita ja tyttöjen vaatteita,ja pidän myös kaikista kivoista tyttöjen harrastuksista ja jutuista tosi paljon,. Etenkin ompeleminen,ja käsityöt on mulle tosi mieluisia ja käyn oikein sellaisessa Naisten ompeluseurassa myös nätti hame päällä ja täysin tyttöjen vaatteissa,ja tytötkin ovat antaneet sielä tosi hyvän palautteen rohkeudestani ja sanovat mua jo oikein Päiviksi,. Mun löydät netistä Muoti&Vaatteet kohdasta nim vaatehullu.. Rakastan hameita ja kauniita vaatteita

        oisko mahdollista saaha meseä ?


      • Päivi "poika" hämeestä
        tyttö vain kirjoitti:

        oisko mahdollista saaha meseä ?

        Heippa, ja kiitos kun vastasit,.oletko iihan oikea tyttö,vai ehkä tällainen Tyttöpoika,niin kuin minä-?) Hei,jos olet tyttö,niin voisin antaa nro;ni Sinulle,mä viihdyn tosi hyvin tyttöjen kanssa,ja ois kiva vaikka harrastella yhdessä kaikkia
        tyttöjenjuttuja,ommella,tehdä käsiksiä,ja kehitellä yhdessä vaikka ihan oma pieni Naisten ompelukerho yms Todella pidän niistä,ja HEI,vaikka olenkin "poika"ni mä tykkään olla tyttönä tyttöjen kanssa ja laitan kyl likkojen kanssa todellakin
        ihan avoimesti hameen päälleni,ja pukeudun tosi nätisti kokonan tyttöjen vaatteisiin,ja olen ihan kivannäköinenkin,l.kok.punert.pit.hiuks. tyttö,ja trendikkäitä tyttöjenvaatteita mulla kyl riittää ihan joka lähtöön,ja yleinsä tykkään käyttää hameita,. Löysitkö muuten mun blogini netistä,ja jos,niin mitä pidit siitä


      • tyttö vain
        Päivi "poika" hämeestä kirjoitti:

        Heippa, ja kiitos kun vastasit,.oletko iihan oikea tyttö,vai ehkä tällainen Tyttöpoika,niin kuin minä-?) Hei,jos olet tyttö,niin voisin antaa nro;ni Sinulle,mä viihdyn tosi hyvin tyttöjen kanssa,ja ois kiva vaikka harrastella yhdessä kaikkia
        tyttöjenjuttuja,ommella,tehdä käsiksiä,ja kehitellä yhdessä vaikka ihan oma pieni Naisten ompelukerho yms Todella pidän niistä,ja HEI,vaikka olenkin "poika"ni mä tykkään olla tyttönä tyttöjen kanssa ja laitan kyl likkojen kanssa todellakin
        ihan avoimesti hameen päälleni,ja pukeudun tosi nätisti kokonan tyttöjen vaatteisiin,ja olen ihan kivannäköinenkin,l.kok.punert.pit.hiuks. tyttö,ja trendikkäitä tyttöjenvaatteita mulla kyl riittää ihan joka lähtöön,ja yleinsä tykkään käyttää hameita,. Löysitkö muuten mun blogini netistä,ja jos,niin mitä pidit siitä

        olen tyttöpoika mutta kovin ujo käyttämään tyttöjen vaatteita julkisesti


      • Sweet15
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        Vieläkö haluaisit tutustua sellaiseen poikaan?:)


      • Kauhajoenpoika
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        Löytyy


      • Anonyymi
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        Täs olis ykd


      • Anonyymi
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        Mä voisin olla semmonen😍😉 tykkään käyttää ctop toppeja rintsikoit ja legginssei ja meikkaan myös


      • Anonyymi
        tyttö vain kirjoitti:

        missä on kaikki tollaset pojat jotka käytttää hametta tai muita tyttöjen vaatteit haluisin mesee

        Mä voin olla käytän mekkoja hameita ja meikkaan ja tykkään kaikist tyttöjen vaatteista


      • Anonyymi
        i'llhugyou kirjoitti:

        hei vitsi missä kaikki tommoset pojat on ja mistä sellasen sais itellee?? Mä oon tyttö, ja haluisin pojan joka tykkää tyttöjen vaatteist, koska mun mielest ne on söpömpii ja sopii söpöille pojille paremmin

        HEI sinä minä olen poika tyttö kuka pitää pikkarei,rintaliivejä,tytöjen vateita, välillä mekkoa,pitkät hiukset on paremmat kuin lyhyet ja sain muutama tyytö frendin ja ne sanoo minua juliannaksi. KUKA POIKA HALUU MUT JA VOI JO SANOO KOKONAAN TYTÖKSI.


    • Str8 guy

      Joo siis no hei mäki käytän niinq korsettei ja topattui rintsikoit ain kouluvaatteitte alla. Ja sit kans yx mist mun gimmafrendit diggaa on verkkosukkikset t-paidan kans, mut sitä mä käytän vaa yökerhois ja sillee. Minihameet menee kans iha arkipäivisin, välil tulee kyl tietty outoi katseit muilt jätkilt mut WHATEVÖÖÖR

      • kkkaslöASDFLÖ

        Öö en tuomitse, mut miks tytöille kelpaa paremmin sellainen poika joka käyttää tyttöjen vaatteita, mut ei semmonen joka käyttää ns. normivaatteita.

        ei mul mitään sitä vastaan oo et pukeutuu miten tykkää, mut tiedän parikin tyttöjen vaatteita käyttävää jätkää ja tuntuu tytöt sanovan söpöksi joka käänteessä.
        Kyllä mäkin pukeutuisin noin, jos se tuntuisi hyvältä!

        Must tuntuu hyvältä pukeutuu just näin, mut tytöt luulee että en uskalla olla oma itseni, vai?


      • pieni kukkanen
        kkkaslöASDFLÖ kirjoitti:

        Öö en tuomitse, mut miks tytöille kelpaa paremmin sellainen poika joka käyttää tyttöjen vaatteita, mut ei semmonen joka käyttää ns. normivaatteita.

        ei mul mitään sitä vastaan oo et pukeutuu miten tykkää, mut tiedän parikin tyttöjen vaatteita käyttävää jätkää ja tuntuu tytöt sanovan söpöksi joka käänteessä.
        Kyllä mäkin pukeutuisin noin, jos se tuntuisi hyvältä!

        Must tuntuu hyvältä pukeutuu just näin, mut tytöt luulee että en uskalla olla oma itseni, vai?

        kai me tytöt sitte pidetää söpöinä sellasii poikii jotka käyttää tyttöjen vaatteita =) P.S mulle vois joku poika joka käyttää julkisesti tai salaa tyttöjen vaatteita antaa mesen tykkäisin siit


      • ggsdffghdikjhkjl
        pieni kukkanen kirjoitti:

        kai me tytöt sitte pidetää söpöinä sellasii poikii jotka käyttää tyttöjen vaatteita =) P.S mulle vois joku poika joka käyttää julkisesti tai salaa tyttöjen vaatteita antaa mesen tykkäisin siit

        No voitteko tytöt kertoa et mitä ihkuu siinä on jos kundi pukeutuu muijien kuteisiin?

        Rehellisyys ois kiva vastaus!


      • pieni kukkkanen
        ggsdffghdikjhkjl kirjoitti:

        No voitteko tytöt kertoa et mitä ihkuu siinä on jos kundi pukeutuu muijien kuteisiin?

        Rehellisyys ois kiva vastaus!

        en tiedä se vaan on ainaki mun mielest söpöö ku poika käyttää tyttöjen vaatteit esim vaik sukkahousut korkkarit ja hame


      • Kkkkkekekemmmaes
        pieni kukkkanen kirjoitti:

        en tiedä se vaan on ainaki mun mielest söpöö ku poika käyttää tyttöjen vaatteit esim vaik sukkahousut korkkarit ja hame

        Eli jos mä menisin kaupungil kajaalit, huulipunat, eyelinerit sun muut naamas, toppi päällä, legginsit jalas ja korkkarit, niin olisin söpö?


        Onko oikein pojille jotka pukeutuu normisti? Meil ei vissiin oo mahdollisuutta, käytän kalliita vaatteita, mut koska ne on poikien vaatteet, niin ei viitti muhun tutustuu. Aika rentoo ja sillee...


      • femme.
        Kkkkkekekemmmaes kirjoitti:

        Eli jos mä menisin kaupungil kajaalit, huulipunat, eyelinerit sun muut naamas, toppi päällä, legginsit jalas ja korkkarit, niin olisin söpö?


        Onko oikein pojille jotka pukeutuu normisti? Meil ei vissiin oo mahdollisuutta, käytän kalliita vaatteita, mut koska ne on poikien vaatteet, niin ei viitti muhun tutustuu. Aika rentoo ja sillee...

        Äläpäs yleistä, eiväthän kaikki tytöt tykkää naisten vaatteisiin pukeutuvista pojista. :)
        Jotkut tykkäävät ihan vaan teistä "normaalisti" pukeutuvista, siis miesten vaatteita käyttävistä pojista. Minä taas olen pokien vaatteita käyttävistä tytöistä tykkäävä, naisellinen tyttö.
        Tässä nähdään miten monenlaisia mieltymyksiä ihmisillä on. Aina löytyy joku, joka tykkää jostain tietystä pukeutumistyylistä.


      • Mimmi_13v
        Kkkkkekekemmmaes kirjoitti:

        Eli jos mä menisin kaupungil kajaalit, huulipunat, eyelinerit sun muut naamas, toppi päällä, legginsit jalas ja korkkarit, niin olisin söpö?


        Onko oikein pojille jotka pukeutuu normisti? Meil ei vissiin oo mahdollisuutta, käytän kalliita vaatteita, mut koska ne on poikien vaatteet, niin ei viitti muhun tutustuu. Aika rentoo ja sillee...

        Mä haluisin kyl pojan joka pukeutuu heinoihin ja vaik vähä kalliisiiki vaatteisii, ja hiusten pitää olla ihanat 😊


      • Nikoylinen
        pieni kukkanen kirjoitti:

        kai me tytöt sitte pidetää söpöinä sellasii poikii jotka käyttää tyttöjen vaatteita =) P.S mulle vois joku poika joka käyttää julkisesti tai salaa tyttöjen vaatteita antaa mesen tykkäisin siit

        Niko ylinen Kauhajoelta oiskiva saada juttukaverii


    • shyone2

      jei mua autettiin mun ujoudessa pukeutuu tyttöjen vaatteisiin ja nyt uskallan kayttää korkkareit sukkiksii hametta ja paitoi samoin kuin pikkareita =) kannataa kysellä oisko jostakin ihmisestä apua ujouteen se on hyvä juttuXD

    • supersuomi112

      auttakaa olen 13v poika ja asun kotonani ja ei ole kuin bikinit ja poskipunaa,puuteria,huulipunaa ja ripsaria mitä teen kun en kehtaa mennä ostamaan kaupastakaan D:

      • cuti3b0y

        minä autan mielelläni supersuomi112 antaisitko mesen vai jutellaanko tässä


      • supersuomi112
        cuti3b0y kirjoitti:

        minä autan mielelläni supersuomi112 antaisitko mesen vai jutellaanko tässä

        tässä =)


      • cuti3b0y
        supersuomi112 kirjoitti:

        tässä =)

        okei mikä sulla on ongelmana?


      • supersuomi112
        cuti3b0y kirjoitti:

        okei mikä sulla on ongelmana?

        ei ole kuin bikinit ja vähän meikkejä enkä osaa meikata :(


      • cuti3b0y
        supersuomi112 kirjoitti:

        ei ole kuin bikinit ja vähän meikkejä enkä osaa meikata :(

        ok voit esim ostaa kaupasta illalla jotain tyttöjen vaatteita ja voit vaikka paketoida ne siellä silloin ne on vähän niinkuin "lahja" tytölle.


    • afsdasdfsdfsdf

      "Oh, kuulostat söpöltä! Anna meses, numeros ja lähdetään paneen! Mä itse inhoan poikia jotka on poikia ja pukeutuu poikien vaatteisiin, poikien vaatteet on rumii eikäne pääse ikinä seukkaa!"

      "Uh ah, kaikki pojta bikinit päällä kaupungil kesäl, korkkareita ja huulipunaa unohtamatta!"

      alkaa jo ärsyttään pitää poikien vaatteita, koska tyttöjä ei yksinkertaisesti kiinnosta jätkä jätkän vaatteissa!

      • femme.

        "...poikien vaatteet on rumii eikäne pääse ikinä seukkaa!" Tuo taisi olla vain jonkun ahdasmielisen harhainen käsitys. Poikien vaatteisiin pukeutuvat, poikien näköiset pojathan ne nyt eniten paistattelevat tyttöjen (ja miksei poikienkin) suosiossa. Ja ainakin itse tunnen enemmän poikien kuin tyttöjen vaatteisiin pukeutuvia poikia, joilla on suosiota naisrintamalla.
        Tietysti jotkut tykkäävät myös naisten vaatteita käyttävistä pojista, mutta näitä "tykkääjiä" ja ylipäänsä myös naisten vaatteita käyttäviä pokia on selkeästi vähemmän kuin pokien vaatteita käyttäviä poikia.

        Ehkä kiinnostuksen puute ei johdukaan tyttöjen hepeneisiin pukeutuvien poikien suosiosta, vaan "poika-poikien" asenteesta, käytöksestä yms? On paljolti itsestään kiinni, kuinka paljon huomiota saa osakseen. Siihen vaikuttaa vaatteiden lisäksi niin moni muukin seikka.


      • nuhi987y79
        femme. kirjoitti:

        "...poikien vaatteet on rumii eikäne pääse ikinä seukkaa!" Tuo taisi olla vain jonkun ahdasmielisen harhainen käsitys. Poikien vaatteisiin pukeutuvat, poikien näköiset pojathan ne nyt eniten paistattelevat tyttöjen (ja miksei poikienkin) suosiossa. Ja ainakin itse tunnen enemmän poikien kuin tyttöjen vaatteisiin pukeutuvia poikia, joilla on suosiota naisrintamalla.
        Tietysti jotkut tykkäävät myös naisten vaatteita käyttävistä pojista, mutta näitä "tykkääjiä" ja ylipäänsä myös naisten vaatteita käyttäviä pokia on selkeästi vähemmän kuin pokien vaatteita käyttäviä poikia.

        Ehkä kiinnostuksen puute ei johdukaan tyttöjen hepeneisiin pukeutuvien poikien suosiosta, vaan "poika-poikien" asenteesta, käytöksestä yms? On paljolti itsestään kiinni, kuinka paljon huomiota saa osakseen. Siihen vaikuttaa vaatteiden lisäksi niin moni muukin seikka.

        Riippuu kyllä ihan minkälaisiin poikien vaatteisiin poika pukeutuu. Jos suttuiset, likaiset ja kuluneet miesten vaatteet, ei ole hyvä juttu. Uskoakseni naisia viehättää jos on siistit ja tyylikkäät miesten vaatteet.


    • lmaoo

      hhahhaa vittu tää on läppä

    • meittikääs

      ehkäpä hei auttais jos te normaalit pojat tulisitte puhuu normaaleille tytöille, ettekä vaa kattois nniit kaikist pynttäytyneimpii(´´kauniimpii``)

    • JokuSecobää

      Mä taas oon poikatyttö :) kukin tyylillään!

    • Yuujirou

      Mä oon 17 poika..tai harajukutyttö (:::
      Kukaan ei uskois mua pojaks,jos ei tietäis mulla on pinkki pitkä tukka

    • haaveillen111112

      vau mäki haluisin näyttää tytöltä ^^

    • supersuomi112

      joku tyttö joka tykkää transuista antais mesen 14 v poika-tytölle ps : tyttö samanikäinen!

    • DuDe v.13

      täällä on kauhee transu meininki siis pitääks mun alistuu niin pahasti et jouvun käyttää mekkoo et saisin naista O_o Ompas outoa sakki no taijjan näköjään elää yksinäisyydelssä koko elämäni :(

      • 7+18

        Noin lapsellinen ja ahdasmielinen ihminen varmaan elääkin yksinäisyydessä. Toivottavasti tulet suvaitsevaisemmaksi ja kasvat henkisesti vielä edes vähän, DuDe v.13.


    • tytsy 96

      Hei pojat laittaaks joku miltä te näytätte meijjän vaatteissa ois kiva nähä uskon että todella nättejä ootte

      • "Poika"nimeltä Päivi

        Heippa,täs ois täältä hämeetä nätti,tosi tyttömäinen ja herttainen "poika"tällainen todellakin AITO TYTTÖPOIKA ja täysin avoimesti nättinä tyttönä ja ihan kokopäiväisenä trendikkäänä hameenkäyttäjänä olen ollut jo pitkään tyttöjen kanssa,ja pidän myös kaikista kivoista tyttöjenharrastuksista tosi paljon,. yleinsä tytöt ovat antaneet mulle ihan positiivisen palautteen,ja viihdyn tosi hyvin tyttöjenseurassa, Ompeleminen ja käsityöt on muuten tosi mieluisia juttuja mulle ja käyn oikein sellaisessa Naisten ompelu/käsityökerhossakin,ja avoimesti laitan sielä Naisten kanssa nätisti hameen päälleni,.. Hei,jos kiinnostaa,ni mun kuvan löydät netissä Muoti&Vaatteet
        kohdalta nim vaatehullu,ja ois kiva saada siitä palautetta myös. Mun tyttönimeni muuten on Päivi, ja sen on oikein ompelukerhon Naiset mulle antaneet


    • go on!

      Mä kyllä arvostan niitä jätkiä, jotka uskaltaa pitää vaikka leggingsejä julkisilla paikoilla, on se aika rohkeaa, jos miettii vaikka sitä, että joku "äijä" voi tulla vetämään turpaan sen takia. Respect!

    • _wise_pro

      nice. mutta jos mies ajaa säärikarvojaan, kainaloitaan, rintakarvojaan ja meikkaa ja puhuu neitimäisesti niin sitten se alkaa vähän epäilyttään, mutta jos sanoo peilin ääressä "iik oon niin vitun ihana" niin alan epäillä enemmän

      • reijo2rr

        moi duanzz haluaisin tavata mistä päin olet . haluatko tehdä tytön


    • entajuu.ooh

      Mun mielest tää o nii epä heteroo touhuu et huhhuh! Ketään en halua "rasistsesti" kohdella sanoillani mutta kuitenkin. Jos pojat käyttää tyttöjen vaatteita nii missä niitte miehisyys on??!! Tais mennä siinä vaihees ku huomattiin et ollaan transuja/homoja!! Mä en tunne yhtäkää tyttöö joka tykkäis pojista, jokka käyttää tyttöjen vaatteita!! Järki kätee tossa touhussa!! :P

      • Lollero1!1!

        No miks tytöt sit saa olla poikatyttöjä? Vai onko sekin susta "kiellettyä" ja "homoa"?? Olet aika ahdasmielinen. On se kumma kun ihmiset ei ymmärrä, että jos haluaa pitää omasta mielestään mukavia ja itselleen sopivia vaatteita, niin silloin täytyy käyttää. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa?? Sitä paitsi, eihän noita jätkiä edes erottaisi joukosta jos kaikki näyttäisi samanlaisilta. Sama tytöillä! OMA TYYLI KUNNIAAN! =)


    • kandeewww
    • älyhoi missä oot!!??

      No c'moon kuka poika on oikeesti niin homo että pistää tyttöjen kuteet niskaan. Jos mua tulis sellanen kaveri vastaan niin ensimmäisenä varmaan soittaisin valkotakkisille. Yhdyn entajuu.oohin sanoihin että järki käteen kuiteski. Jostain syystä muaki naurattaa ku mä luen näitä ja mua naurattaa jo oikeesti ajatuski siitä miltä semmonen karvanen/karvaton mies näyttäis pinkit bikinit yllä ja sit vaikka bonuksena tanssimassa tankotanssia jossaki homobaarissa vaikka. HYI OLKOON!!

      Mutta suomi on vapaa maa, vai miten se meni...

      • glam4u

        Mitäköhän sinusta tuo fantasia kertoo?


    • ERGrg

      En ole, mutta vihaajat kyllä täällä tekee itsestään aika pellen näkösiä.

    • Oma itsensä

      Vau, on aivan mahtavaa, että on tällainenkin paikka, jossa kommentit lentää juuri tällaisesta aiheesta (sekä yleensä aiheellisesti), eikä ketään tunnuta lyttättävän täydellisesti siitä, ketä he ovat. :') Minusta tyttöjen vaatteita käyttävät pojat on mahtavia, jos he tyylistään itse tykkäävät. Myös ihan 'normipojat' normaaleissa miesvaatteissa on täydellisen okei, en usko että kukaan tyttö (tai poikakaan) sellaisia syrjii! : )

      Joten come on, kaikki olkaa ketä olette, sillä ainakin minä hyväksyn kaikki sellaisina, kuin he ovat. Tärkeintä on, että heillä on hyvä olla itsensä kanssa.

    • ---

      mitä :DD ite oon ainaki oikeen semmosiin poikamaisiin poikiin päin

    • ;)))AWW

      Minusta just ne kaikki poikien vaatteet on ihania

    • Ok mo

      AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    • Huomasin just tän..

      tunnen itsekin meidän koulussa en tiedä onko tyttömäisii mut ainaki todella paljon tyttöjen kanssa olevia..

      Lukio ekal :)

    • pinkit on ihanimmat!

      Juu, kyllä olen.. olen itse 16-vuotias ja kytän tyttäjen pikkareita, hipsteritä ja stringejä.. Mieluiten vaaleanpunaisia. ne on niin ihania!! Voisitteko linkittää osoitteita mistä tilaatte pikkuhousuja! :)

    • let them do it

      Olen ehkä luonteeltani "tyttömäinen", mutta pukeudun ihan poikamaisesti. Ei tulis mieleenkään legginsejä pukea tms mut pukekoot ne jotka niin haluaa tehdä.

    • hamesetä

      Ite oon 37 vuotias mies jonka vaatekaapista löytyy mekkoja, korkokenkiä ja hameita. Julkisilla paikoilla en viitsi noita käyttää koska työskentelen "miehisellä" alalla ja harrastukseni melko varmasti aiheuttaisi ongelmia. Kotona kuitenkin pukeudun mekkoon tai hameeseen lähes aina.

      • Lebanese

        Asiaa. Propsit sulle tästä, on hienoo kuulla et jotku pystyy toteuttaan itseensä näin.


    • Minäkin tykkään pitää naisten pikkareita ja legginsejä

    • moikka myyn edullisesti upeita pikkareita/korsetteja/legginssejä ja alusvaatetoppeja olisko kiinnostuneita? laittakaa viestiä mun profiiliin ;)

      • suula96

        olis kyllä kiva nähä vähän millasia :)


    • jeeeeeeejussu

      joo jussu käyttää tyttöjen pikkareita

    • tyttöpoika16v

      itsekkin rakastan käyttää tyttöjen vaatteita, varsinkin kaikkia pitsisiä ja uima-asuja! Omistan bikinit, stringit, hipstereitä, toppeja, sukkahousuja, yöasuja rintsikoita jne. :) se on vaan niin ihanaa käydä suihkussa tai uimassa naisten uimapuvussa tai bikineissä!
      Onko muut kokeilleet? Legginsejä tai hameita en omista pitäisi käydä ostamassa :)

      • poikavaan

        kuulostat kivalta tyypiltä haluaisitko kenties harkita tulevas mun mese kaveriks?


    • tomp93

      kyllä mulla ainakin on niin että alkoi pari kk sitten rinnat vähän mulla kasvaa (ikää on 19) ja lääkärin mukaan johtuu siitä että hormoonit jyllää ja noitten pitäis kuukauden tai pari päästä normalisoitua ja sanoin tuon suoraan suosiolla äidille ja nyt käytän rintsikoita ja ovat kyllä hyvät kaikin puolin ja äitikään ei ihmettele jos rintaliivit päällä olen. Tuli vain ohje: asia ok ostan sulle rintsikat ja sitten kanssa piät noita koska minä en ala kahttelee ihmistä joka ei asianmukaisia vaatteita käytä. Mun mese on [email protected] jos haluatte lisätä

    • hra93

      En tunnusta pitäväni tyttöjen vaatteita, mut meikkaamine ja pitkien hiusten kasvattaminen...

    • anonymous12

      Itse olen erittäin ujo tämän asian suhteen. Itse olen kohta 16 - Vuotias poika.

      Vaikka käytänkin välillä tyttöjen alustoppeja ja muita vastaavia koulussa ollessani niin kukaan ei ole tullut mitään sanomaan (Onneksi) enkä edes ole viitsinyt rupea katsomaan, että tuojattavatko ihmiset minua välituntisin. Jos minulta tullaan asiasta, jossain kohtaa jotain kysymään niin en siihen osaisi mitään vastata koska itselläni ei ole mitään tietoa, että miksi käytän tyttöjen vaatteita. Se alkoi muistaakseni noin 11 - Vuoden ikäisenä.

      En ole myöskään hyvännäköinen tai mitään ja suurin osa tytöistä eivät edes suostu tutustumaan minuun. Saisikohan täältä kavereita?

      Sähköpostia saa laittaa: anonymous12[at]privatdemail.net

      [at] => @ (Sähköposti osotteiden kerääjiä varten hiukan vaikeutettu.)

      Koska te olette alkaneet käyttää?

    • Gimmako

      Se on... pala omppua; kun on kerran pukeutunut tyttöjen vaatteisiin, pikkareihin, sukkiksiin ja kivaan mekkoon, yms... nii, sit sitä on sit ihan upoxissa kuvioon.

    • naistensukkahousut

      Minulla on kymmenkunta hametta, polvipituisesta -miniin. Sukkahousuja tai polvisukkia pidän melki joka päivä. Sortsia ja ihonvärisiä sukkahousuja olen pitänyt ,eikä niihin ole kukaan kiinnittänyt huomiota. Sukkahousuja ostan litlistä tai alennusmyynnistä , niitä onkin kertynyt 2 laatikollista kuviollisi, värillisiä yms.

    • ewrgergt
      • sdfgsdt

    • TyttöjenVaatteet

      Mitä väliä sillä on, jos käyttää naisten vaatteita? Itekki voisin käyttää niitä, eikä siinä ole mitään väärää.

    • sukkisjalat

      Mä käytän sukkahousuja ja hameita. Alennusmyynnistä ostin nätit sandaletit, niitä olen kokeillut muutaman kerran. Kiva katsella kun sukkisvarpaat näkyy..

    • womanboy

      Mä ostan sit ku muutan omaa kotoo pois niin mä ostan sit naisten alusvaatteita ja bikinit.

    • Keksimuru

      Siis omg,ei se paha asia on että käyttää sukkia tai lenggissejä mutta mietis nyt onks se normaalia että tyttö käyttää miesten boksereita ellei ne bokserit suunniteltu tytöille. Kyl minä säilytän yhden poikien hupparin joka on äidin mielestä väärin ,mutta se että jos rupeen ostelee miesten vaatteita kyllä musta tulisi poika. Suosittelen että lopetat tyttöjen vaatteiden käytön koska ei ois normaalii että me tytöt mennään kauppaan ja tyhjentää miesten osaston. Oot sä muija vai äijä?

      • tyttöihanne

        Tytöt jokka käyttää miesten vaatteita on ihania


    • HyiHyiHyiHyi

      Hyi helvetin nössö homo paska saatana!

    • Jokutyyppijokasurffaa

      Jep oon halunnu legginssit. Ja toivoisin että voisin mennä kouluun niillä

    • kylläkäy

      Kyllä, laitoin mustat 70 den kuviolliset sukkahousut farkkujen alle

    • vokspopuli

      Itte käytän verkkohansikkaita ja naisten pillifarkkuja, joilla ei oo paljoo eroa miesten pilleihi, joita myytiin muutama vuos sitte. Ja chokereita löytyy pari kappaletta.

    • Niko13v

      Olen itse myös poika joka tykkää pukeutua eritavalla 👗 ja etsin noin kolmetoista vuotiasta neitokaista juttelu kaveriksi jami ksikäs ei paremmaksikin ystäväksikin

    • crossdressing

      Tykkään käyttää sukkahousuja. Paksumpia sukkahousuja voi pitää ilman nilkkasukkia, eikä kukukaan huomaa. Kirpputorilta olen ostanut muutaman hameen, niitä pidän ainoastaan kotona. Ensikesäksi olen etsinyt vähemmän huomiota herättäviä sandalettia tai puukenkiä

    • Milenkiintoinen tarina tämä crossdressing

    • girl04

      leggingsit ´jätkillä on kuumat <3

    • Poikatyttö112

      Hei mä kun muutan isompana pois niin hankin kyllä heti kaikkia korkkareita,hameita ,mekkoja meikkejä,bikineitä ,koruja pikkuhousuja, stringejä ,rintsikoita ja aion kasvattaa pitkän tukan naisten yökkäreitä kenkii sukkii jne tuun elää pelkkänä naisena

    • Anonyymi

      Itse olen 16 v poika joka on kans tyttömäinen poika. Minulla on yhdet rintsikat ja stringit ja leggingsit. Aion käydä tässä lähiaikoina ostamassa itselleni bikinit ja mennä mökille yksin nauttimaan siitä mistä tykkää ja olen pitänyt sringejä omien housujen alla koulussa.

    • Olen huamannu ittenkäutän tyttöjen pikku housii

    • Anonyymi

      Itse olen 18v mies ja lempi vaatekauppani on gina tricot

    • Anonyymi

      Oon 18v "poika" ja käytän tyttöjen vaatteita. Mulla on tyttöjen alushousuja ja legginssejä yms. En tykkää ollenkaan poikien vaatteista, tyttöjen vaatteet tuntuu paljon mukavemmilta ja tykkään olla tyttö.

      Käytän yleensä aina tiukkoja farkkuja (naisten) tai legginssejä. Kesäsin tykkään et paljastakin pintaa näkyy. Ajan aina kaikki karvat mun jaloista ja muualta poies, joskus alkaa ärsyttämäänki se jatkuva ajaminen, en tiedä auttaisko jos alkaisin syömään jotai estrogeeni-pillereitä.

      En kauheesti meikkaa, mut käytän permanenttejä et mul on kauniit kiharat - oon blondi. Tykkään kaikista naisten jutuist, esimerkiks meikkaan myös kynteni. Tykkään jos miehet kattoo mua kadulla😏 Oon mitä oon, tykkään olla tyttö, en poika. Joku äijä läpsäs mua perseelle kuukaus sitte kun olin lenkillä tiukois legginsseis, pääty sit siihe et otin tältä pikapanon enkä kadu😏

      Oon 173cm pitkä ja noin 56 kiloo.

    • Anonyymi

      Mä tykkän sukkahousuista. Sortsit ja ihonväriset sukkahousut tälläkin hetkellä. Muutama lyhyt hame ja korkkaritkin löytyy.

      • Anonyymi

        Shortsit ja sukkahousut on tosi cool. Mustat sukkahousut kävisi shortsien kanssa pojalle ehkä vielä paremmin kuin ihonväriset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shortsit ja sukkahousut on tosi cool. Mustat sukkahousut kävisi shortsien kanssa pojalle ehkä vielä paremmin kuin ihonväriset.

        En voi olla samaa mieltä😕 pojan karvattomat jalat täytyy näkyä. Lyhyet, tiukat shortsit - esim. farkkushortsit on pojalla hyvät. Perse näkyy hyvin, ja sileät jalat myös😍


    • Onko 2023 enää tyttöpoikia? Minä olen ite poika joka käyttää tyttöjen vaatteita pikkareita legginsejä sukkahousuja napa paitoja ja kaikkea nais vaatteita

    • Anonyymi

      Mä tykkään sortsi/sukkahousu yhdistelmästä. En ole vielä uskaltanut käyttää kuitenkaan mustia 20 den sukkahousuja. Haluaisin kyllä , mutta... Ihonvärisiä ja paksumpia kyllä pidän . Metrossa vieruspenkin täti huomasi ilmeisesti kun jäi tuijottamaan , muuten eipä nuo näytä kiinnostavan . Vaikka joskus toivoisi että huomaisi ja tulisi jutteleman

    • Anonyymi

      Kivaa lukee täällä viimei jotain järkevää! Kun luen noita aikuisten keskusteluja, nii siel on vaa jotain mielenvikasii, raivohulluja, ja kaikki muita kirjottelemassa jotai "tapa ittes..." tyylisii kommenttei. Nää "tyttöpojat" ja "poikatytöt" kuulostaa molemmat ihanilta! Ei liity tähän, mut oisko tääl ketää, ketä kiinnostais online frendi, ku oon aika yksinäninen?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe