Koneesta löytyy tekstinkäsittelyohjelmaksi vain WordPad.
Sähköpostissa tuli doc- tiedosto, saanko sen jotenkin auki?
Mikä WordPad?
12
833
Vastaukset
OpenOffice tai Abiword. Molemmat ovat ilmaisia.
- lökajsdfölkj
http://symphony.lotus.com/software/lotus/symphony/home.nsf/home
lotus symphonykin löytyy... parhaimmuudesta ei ole tietoa ;) Mutta eikö siinä jo ole valikoimaa. OpenOffice taitaa nykyään olla LibreOffice
- word viewer
Paras ilmainen vaihtoehto tuohon on:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac&displayLang=fi Kokeile.
- auki..
tiedätkö keltä tuli ym. Eikös siitä ole ollut satakertaa juttua että ihan mitä tahansa ei kannatta avata mitä sähköpostista tulee.
- ()
tietoturvahysteerinen.
Varo ettei taivas putoa päähäsi. - Moro N
() kirjoitti:
tietoturvahysteerinen.
Varo ettei taivas putoa päähäsi.Mene sinä suoraan sen putoavan taivaan alle ja todista että muut ovat vaan hysteerisiä.
- -------->>
moneen muuhunkin:
http://fi.openoffice.org/ - Sopiva.
WordPadilla olen kirjoittanut kokonaisen kirjan! Doc-tiedostohan on aivan perusjuttuja.
WordPadissa ei ole turhia hienouksia, mutta fontit ovat riittäviä, tallennukset yhteensopivia ja kuviakin voi liittää (esim. Paintin avulla).
Mielestäni täysin riittävä jokapäiväiseen peruskäyttöön.- Padti
käytetään sähköpostissa tulleen doc- tekstitiedoston avaamiseen?
Wordpad on varmaan hyvä ohjelma, mutta ei suostu avaamaan muita tiedostoja. Tai ehkä avaa, mutta miten komennetaan? - lköjasdfölkj
Padti kirjoitti:
käytetään sähköpostissa tulleen doc- tekstitiedoston avaamiseen?
Wordpad on varmaan hyvä ohjelma, mutta ei suostu avaamaan muita tiedostoja. Tai ehkä avaa, mutta miten komennetaan?tiedosto -> avaa; Aukeaapi valikko, jolla voit selata tiedostoja eri hakemistoista. Tästä tiedostoselaimesta valitset haluamasi tiedostotyypin alareunassa olevasta pudotusvalikosta. En tiedä mitä sillä saa auki, mutta jos ei saa niin ei saa ;) Lataa LibreOffice, OpenOffice tai Lotus Symphony
- Padti
lköjasdfölkj kirjoitti:
tiedosto -> avaa; Aukeaapi valikko, jolla voit selata tiedostoja eri hakemistoista. Tästä tiedostoselaimesta valitset haluamasi tiedostotyypin alareunassa olevasta pudotusvalikosta. En tiedä mitä sillä saa auki, mutta jos ei saa niin ei saa ;) Lataa LibreOffice, OpenOffice tai Lotus Symphony
otettuani OpenOfficen käyttöön, mutta tallennusvaiheessa en osaa määrittää miten tallennetaan tikulle tai johonkin tiettyyn paikkaan, kuten ennen oli esim."omat tiedostot". Nyt Windows 7 asettaa omat oudot kuvionsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483