Vai niin

hat.sep.sut

se alkoi sitten viikkosiivous, kun viikonloppuna ei ole keritty?
Huiskii luuta ja imuri vinkuu....slurps sanoi pitkätkin pölyä keränneet ketjut ja nauru kuoli ;)
Nurkat ja ikkunat vielä niin kylläpä taas kelpaa, puhtoisin naamoin ;)

45

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikonloppuna siivoamaan, mutta en mä viitsi nytkään aloittaa. Otan silmälasit pois ja kaikki on puts ja plank.
      Ikkunat kyllä voisi joku nopsakätinen pesaista.
      Siis tätähän sä tarkoitit ;)))

      • hat.sep.sut

        älä silmä pieni näe, alä korva pieni...jne ;))


    • kylmät syystuulet puhaltavat ja puhkuvat, niistä ikkunoista, et nurkatki puhistuu):

      • teillä harvat ikkunat, laita tiivistettä väleihin. ;))


      • sasus
        Anceli kirjoitti:

        teillä harvat ikkunat, laita tiivistettä väleihin. ;))

        sammalta jos sillä vaik tilkkis:))))


      • hat.sep.sut

        Mutta kokeiles vanhaa konstia, maalarinteipit ikkunanpuitteisiin ;)) ja iloisia kuvia ikkunoihi ,)


      • sasus kirjoitti:

        sammalta jos sillä vaik tilkkis:))))

        Pumpulia ja avonaisia tikkuaskeja,koristeeksi kuivakukkia ja katajaa.


      • piikkiö kirjoitti:

        Pumpulia ja avonaisia tikkuaskeja,koristeeksi kuivakukkia ja katajaa.

        siit tuliski nätti ikkunan väli:))))


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        Mutta kokeiles vanhaa konstia, maalarinteipit ikkunanpuitteisiin ;)) ja iloisia kuvia ikkunoihi ,)

        teippi ei oikein sovellu näihin,ku on 2k eristyslasi tasolasi, puu-alumiini ikkunat. :))))


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        teippi ei oikein sovellu näihin,ku on 2k eristyslasi tasolasi, puu-alumiini ikkunat. :))))

        sammalta sitten ;)


      • sasus kirjoitti:

        siit tuliski nätti ikkunan väli:))))

        Ennenvanhaa laitettiin,muistan kotoa sen tuplasouvin.


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        sammalta sitten ;)

        väli on, sen voisin tilkitä sammaleella, tai sillä pumpulilla ja kukilla:))))


      • piikkiö
        sasus kirjoitti:

        teippi ei oikein sovellu näihin,ku on 2k eristyslasi tasolasi, puu-alumiini ikkunat. :))))

        Liimapaperin nimellä se valkoinen rulla tunnettiin


      • piikkiö kirjoitti:

        Ennenvanhaa laitettiin,muistan kotoa sen tuplasouvin.

        muistan, ku laittoivat pumpulia ja tikkuaskia ikkuna väleihin:))


      • hat.sep.sut
        piikkiö kirjoitti:

        Liimapaperin nimellä se valkoinen rulla tunnettiin

        nykyisin ei tarvitse enää nuoleskella ;))


      • HTZA
        sasus kirjoitti:

        väli on, sen voisin tilkitä sammaleella, tai sillä pumpulilla ja kukilla:))))

        Pumpulin päälle pikkupukkeja. Joulu saa kohta.
        Laittaa sit niiden eteen, kauhistuneen näköisen, Lumiakan.
        H.


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        väli on, sen voisin tilkitä sammaleella, tai sillä pumpulilla ja kukilla:))))

        puolukanvarvut siihen puolukoineen, joku kelon, kannon juuri...känkkyröineen ja siinä jouluntunnelmaa


      • piikkiö kirjoitti:

        Liimapaperin nimellä se valkoinen rulla tunnettiin

        se oli valkoisempaa ja leveämpää, kun maalariteippi. Myöhemmi se alko kupruilla, sit sitä piti käydä vähän repimässä, mikä siinki oikein oli, et sormia alkoi oikein syyhyttämää, kun äidin ja isän silmä vältti,,, ei muutako ikkunan ääreen ähräämään:)))))


      • k/k
        hat.sep.sut kirjoitti:

        nykyisin ei tarvitse enää nuoleskella ;))

        Ellei muuta niin tatuoitua lepsoa.


      • HTZA kirjoitti:

        Pumpulin päälle pikkupukkeja. Joulu saa kohta.
        Laittaa sit niiden eteen, kauhistuneen näköisen, Lumiakan.
        H.

        laittaaki iloisen tonttu-ukon:))))))


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        muistan, ku laittoivat pumpulia ja tikkuaskia ikkuna väleihin:))

        että pysyy ikkunat huurteettomina ;)
        Sama kikka on käytössä mut käytän tyhjiä vessapaperirullan hylsyjä ;)


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        puolukanvarvut siihen puolukoineen, joku kelon, kannon juuri...känkkyröineen ja siinä jouluntunnelmaa

        idea:)))))


      • hat.sep.sut
        k/k kirjoitti:

        Ellei muuta niin tatuoitua lepsoa.

        nyt en todellakaan ymmärtänyt?
        Vaan etpä taida olla kotikiusattu?


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        että pysyy ikkunat huurteettomina ;)
        Sama kikka on käytössä mut käytän tyhjiä vessapaperirullan hylsyjä ;)

        ei laiteta noihin ikkunoihin mitään, ku niis on tiivisteet itessään. Mut millonkohan ehtisin ne pestä):


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        se oli valkoisempaa ja leveämpää, kun maalariteippi. Myöhemmi se alko kupruilla, sit sitä piti käydä vähän repimässä, mikä siinki oikein oli, et sormia alkoi oikein syyhyttämää, kun äidin ja isän silmä vältti,,, ei muutako ikkunan ääreen ähräämään:)))))

        ollakin ja kunkynttilöitä ei saanut räplätä, niin tottakait piti, kuumentaa neula ja puhkoa reikiä steariinille ;))


      • HTZA
        sasus kirjoitti:

        laittaaki iloisen tonttu-ukon:))))))

        taakse?
        Tonttu ei aina ole haukkumasana...
        Rakkaasi
        H.


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        ei laiteta noihin ikkunoihin mitään, ku niis on tiivisteet itessään. Mut millonkohan ehtisin ne pestä):

        onihan hyvä ajankohta ;)


      • k/k
        hat.sep.sut kirjoitti:

        nyt en todellakaan ymmärtänyt?
        Vaan etpä taida olla kotikiusattu?

        Mä olen pikkasen ihastunu tohon velipojan silmäterään .
        Se on semmone tinttarella.


      • HTZA kirjoitti:

        taakse?
        Tonttu ei aina ole haukkumasana...
        Rakkaasi
        H.

        Niiden pukkien väliin tonttusia:)))) Mitä sie oikein luulet? Höh..:))))


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        onihan hyvä ajankohta ;)

        se paras ajankohta:)))) Mut kyl ne on pestävä nyt syksylläki, en kyl pese ku kerran vuodessa välit, aina keväisin, joten ei tartte ku ulkoa ja sisäpuolelta nyt:)))))


      • hat.sep.sut
        k/k kirjoitti:

        Mä olen pikkasen ihastunu tohon velipojan silmäterään .
        Se on semmone tinttarella.

        haistanko romantiikkaa ilmassa?
        Kuinka kovasti olet silmääs iskeny ;)))


      • hat.sep.sut
        sasus kirjoitti:

        se paras ajankohta:)))) Mut kyl ne on pestävä nyt syksylläki, en kyl pese ku kerran vuodessa välit, aina keväisin, joten ei tartte ku ulkoa ja sisäpuolelta nyt:)))))

        tulisiks tännekin peseen ;)
        Ei tartte kuin kerran tänä vuonna ;)))


      • k/k
        hat.sep.sut kirjoitti:

        haistanko romantiikkaa ilmassa?
        Kuinka kovasti olet silmääs iskeny ;)))

        Velipoika pyys sen apuun kun yks karpaasi kiusaa sitä ja tinttarella lupas tulla tinttaamaan sitä.
        Mä haluun olla sen naisen kaveri kun on kiva olla kerran elämässä voiman oikeella puolella.


      • hat.sep.sut kirjoitti:

        tulisiks tännekin peseen ;)
        Ei tartte kuin kerran tänä vuonna ;)))

        niin, et pestään ens meillä, sit mennään pesemään teille, neljä kättä saa vikkelästi puhtaat ikkunat aikaseks:))))


      • hat.sep.sut
        k/k kirjoitti:

        Velipoika pyys sen apuun kun yks karpaasi kiusaa sitä ja tinttarella lupas tulla tinttaamaan sitä.
        Mä haluun olla sen naisen kaveri kun on kiva olla kerran elämässä voiman oikeella puolella.

        sellanen...hameenhelmoissa pyörijä !
        Naiset turvana ;)
        Voi poikarukka, näkisit ne tinarellan narunpätkät, joilla se uhoo... ;)))


    • hat.sep.sut
      • k/k

        on nurkat väärällään ainakin ilmoitti ketä erustaa.


      • hat.sep.sut
        k/k kirjoitti:

        on nurkat väärällään ainakin ilmoitti ketä erustaa.

        nyt ajatuksenkans toi mainos...viittaa aika rankasti ped...ped...****...


      • HTZA

        pyritään laskemaan, myös valtiollisissa vaaleissa 16v.
        Mikähän puolue luottaa lapsiin?
        H.


      • HTZA
        hat.sep.sut kirjoitti:

        nyt ajatuksenkans toi mainos...viittaa aika rankasti ped...ped...****...

        minun vastaukseni, tuolla alempana.
        Tuon nuorukaisen takana on jotain muuta.
        H.


      • k/k
        hat.sep.sut kirjoitti:

        nyt ajatuksenkans toi mainos...viittaa aika rankasti ped...ped...****...

        Mutta enemänkin tulee pöljät päättäjät mieleen kun orottelen yleisen äänestysiän laskua 16v.
        Kohtahan se on tosiasia ikävä kyllä.


      • hat.sep.sut
        HTZA kirjoitti:

        pyritään laskemaan, myös valtiollisissa vaaleissa 16v.
        Mikähän puolue luottaa lapsiin?
        H.

        johtoajatus, mutta tuon voi nähdä toisinkin.
        Mnä olisin varovainen tuollaisen huumorin kanssa, muistellen kirkon pedofiiliskandaalia ja viimeistä homokeskustelua..
        Ehkä miettisin mainoslauseeni toisin?


      • hat.sep.sut
        k/k kirjoitti:

        Mutta enemänkin tulee pöljät päättäjät mieleen kun orottelen yleisen äänestysiän laskua 16v.
        Kohtahan se on tosiasia ikävä kyllä.

        se niin on, että nuoret on jo mahdollisesti tuossa iässä fiksumpia kuinme hurut...
        En usko et heistä kuitenkaan monikaan on kovin intohimoinen kirkkovaaleissa äänestämisen kanssa?
        Vai voisko olla ?


      • HTZA
        hat.sep.sut kirjoitti:

        johtoajatus, mutta tuon voi nähdä toisinkin.
        Mnä olisin varovainen tuollaisen huumorin kanssa, muistellen kirkon pedofiiliskandaalia ja viimeistä homokeskustelua..
        Ehkä miettisin mainoslauseeni toisin?

        IPhonella?
        Siinä näpytellessäsi saatat saada ahaa-elämyksen mainonnasta joka kohdistuu lapsiin.
        Tuo ehdokas toimii ihan oikein, ei se hae pedofiiliaa, ehkä homoja, julkkiksista niitä on enemmistö.

        H.


      • hat.sep.sut
        HTZA kirjoitti:

        IPhonella?
        Siinä näpytellessäsi saatat saada ahaa-elämyksen mainonnasta joka kohdistuu lapsiin.
        Tuo ehdokas toimii ihan oikein, ei se hae pedofiiliaa, ehkä homoja, julkkiksista niitä on enemmistö.

        H.

        en vois, en todellakaan vois.
        Enkä tahdo, enkä voi, en en en



        Sill en omista iphonea, se oli typy joka sen osti
        minä en edes aio, vaan ostan jonkin ajan kuluttua Nokia N8...vanha 95 heittää jo pikkuhiljaa veiviään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe