On murhe musta
epätoivo sen kaveri vaan
kun epäilys hiipii koskettamaan.
Sininen taas
taivaanrantoja värjää
ajatuksia runoilijoille tuo
ja valkoinen peittää maan
kylmyyttä luo sisimpään.
Vihreä kaiken uusiksi laittaa
yöttömässä yössä toivolle siivet antaa
käteni kun reidellesi vaatien laskeutuu
mutta
punainen
kaikki sävyt sen
tekevät tunturimaan juhlan
ruskan
ja se yhdistää sydämet
rakkaudesta ...
Värejä ...
4
186
Vastaukset 4
Keksit kauniin runon ja loihdit eteemme mielikuvia.. Väreistä on aina ajatuksia..Oikein nätti..
Muuten Suomi24 on mennyt oudoksi.. ei oikein pääse mihinkään.. Sähköpostit ovat kadonneet joka ikinen,ei vanhoja eikä uusia.. Harmittaa todella.. Oma sivu on ihan outo, ei se toimi mitenkään..
Kiitos runostasi.. Kiva kun jaksat kirjoitella.. Voi hyvin ja ILOA! t.Irkku- runo64-1
... sellaista se on kun ei mikään muutu
paitsi huonompaan suuntaan
ja alas meno on kauheaa ...
no tämä oli vain ohimenevä ajatus
josta otin kiinni
vaikka olisi saanut mennä menojaan ...
kiitos kun poikkesit pitkästä aikaa
rakas ystäväin
paljon sitä elämän myötätuulta sinne päin päiviisi
toivotan
lämmöllä sydämestäni.
- Liona32
värien sinfonia. Pidin tästä värikkäästä runostasi.
- runo64-1
... mutta valkoinen on maa
haaveet ja unelmat alastomina taivaasta
hiljakseen varisee
tehden kaikesta niin puhdasta
viatontakin hetkeksi aikaa ...
kiitoksia vierailustasi sinä mahtavien runojen runoilijatar
ja toivon tunnelmia ja tapahtumia päivääsi
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta783164Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731178Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33805Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s267676Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä152644Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20610Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31588Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17545Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30528