Tytöt, voiko tämä olla muka totta?

en usko

Miten voi olla mahdollista, etteivät naiset muka pitäisi lihaksikkaista miehistä?

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1007560

"Vain 13 prosenttia naisista noteerasi lihakset tärkeimmäksi tai halutuimmaksi piirteeksi."

Aivan varmasti tytöt kyllä pitävät lihaksikkaista pojista.

Ja missäs on iso penis? Aivan varmasti myös iso penis vetoaa naisiin.

12

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö15v.

      Kokonaisuus on kaikkein tärkein. Toki lihakset ovat plussaa kaiken muun päälle. Peniksen koolla ei naisten tyydytyksessä ole mitään merkitystä. Pieni vetoaa ihan siinä missä isokin. :)

    • qweeeioewgwerb

      Mulle on naama ja lihakset yhtä tärkeitä. Sixpacista en kuitenkaa välitä mitenkää erityisesti. Hauis reisi ja rintalihaksista enemmän..

      • mauauaaaaawq

        No ei niis mitää vikaa ulkonäön puolel oo (paitsi sixpack on oksettava), mut kyl ULKONÄÖLLISTEKKIN pojat keil ei oo nii paljoo lihaksii on paremman näkösii (= Tää on vaa mun mielipide tosin. d;


      • sdgadah
        mauauaaaaawq kirjoitti:

        No ei niis mitää vikaa ulkonäön puolel oo (paitsi sixpack on oksettava), mut kyl ULKONÄÖLLISTEKKIN pojat keil ei oo nii paljoo lihaksii on paremman näkösii (= Tää on vaa mun mielipide tosin. d;

        Miks ihmiset ei arvosta sixpackiä, se on vaikein treenata hyvään kuntoo monien mielestä ja on oikein treenattuna mukava katella. Yleensä ne jotka ei omista sanoo että se on turha ja ruma, ku ne on nii kateellisia ku packi ei synny muutaman vatsiksen teon jälkee.


      • tyttönen...
        sdgadah kirjoitti:

        Miks ihmiset ei arvosta sixpackiä, se on vaikein treenata hyvään kuntoo monien mielestä ja on oikein treenattuna mukava katella. Yleensä ne jotka ei omista sanoo että se on turha ja ruma, ku ne on nii kateellisia ku packi ei synny muutaman vatsiksen teon jälkee.

        No ei se sixpack mikään komean näköinen ole. Sixpack näyttää aivan siltä, kun sinne mahan sisään ois joku rautalevy työnnetty. Hyi että.


    • affffffffffffffaswr

      En tykkää sixpackistä mitenkään erityisesti. Enemmänkin minuun vetoaa jäntevä ja urheilullinen vartalo. Ei mitään jättilihaksia. Jos naama on kuin petolinnun perse niin ei se paljoa auta vaikka lihaksia olisi kuinka. Komeat kasvot on tärkeämmät.

    • nw

      Hyvät käsilihakset ovat seksikkäät, mutta eivät todellakaan tärkein ulkoinen piirre.

      • juupajuu saamari

        tämmöstä?oon normaalivartaloinen missään ei oo minkään näköstä rasvaa.. käsissä mulla on varmaa vähä normaalia enemmän lihaksia:D saan vedettyä 10leukaa, eniten meidänluokasta. oon 178cm pitkä ja painan semmoset 73kg, mutta naama mulla ei oo mikään kaunis varsinkaan jos sivuprofiilia kattoo:(


    • trecool1

      naama on tärkein vitun läski. älä trollaile tääl hahaaaahhhaa oot vaa joku aku ankan näkönen lihaskimppu sen takii ketää ei kiinnostaVITTU!!!!

      • enkelit lentää

        itse lihaksilla ei ole niin väliä, muttei mikään LÄSKIKÄÄN Hhyi. Sellanen söpö(: !


      • enkelit lentää kirjoitti:

        itse lihaksilla ei ole niin väliä, muttei mikään LÄSKIKÄÄN Hhyi. Sellanen söpö(: !

        Ihan sama se on minkä kokonen vehje miehellä on, ei se ole tärkeää. (Ei koolla väliä vaan sillä, osaako sitä käyttää.)

        Lihaksetkin on tietty plussaa, mut liika on liikaa. Ei siis tarvii olla mikään Tony Halme #2 tai mikää mitä näitä näkee maailman vahvin mies kisoissa.. HYIIIIII ! YAG ! Mut sellai hyvät lihakset.. et ne näkee, niin hyvä. Käsien ja jalkojen pitää kuitenki olla lihaksikkaammat ja paksummat kun mulla itselläni. Se ei tosin paljoa vaadi, mutta kuitenkin. Ja ennenkaikkea, jos mies itse on tyytyväinen lihaksistoonsa, kelpaa se sillon mullekin. Sixpack saa olla; sellanen, minkä näkee (kun ilman paitaa) ja tuntee, mutta ei mitään kivikovaa vuoristontynkää kuitenkaan, ei sellasta, mihin huitasu johtaa käden murtumiseen.

        Mutta. Lihaksia tärkeämpänä on mulle kuitenkin luonne. Pitää olla semmoi lepposa, huumorintajunen, spontaani ja vähä hullu, et osaa heittää vapaalle ja kehtaa hölmöillä. Ettei häpeä kun mä fiksuilen. :D
        Ihan kaikesta ensimmäisenä mä kuitenki huomaan kasvot ja hiukset... jos on sellai söötti (ruskeet silmät ISO plussa) niin sit NAMMM...


    • asdfghjklöäölkjhgdsa

      Itse en haluais mitään kamalan lihaksista miestä ittelleni. Toki siis sellanen treenattu kroppa on aika mukavan näkönen, mut kuitenkin kokonaisuus ratkasee...... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe