Älä käytä KorutRahaksi.fi:n houkutusta

yksi pettyneistä

Taustalla on Finnmania yritys. Monet eivät varmasti edes tiedä tulleensa huijatuiksi koska ko. yritys ei anna mitään laskelmaa lähetetyistä kultaesineistä. Saat käydä kuukausien taistelun oikeuksiesi puolesta.

59

11032

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnekas :)

      Kiitos infosta. Olin itse aikeissa käyttää kyseistä palvelua, mutta nyt en sitten käytäkkään.
      Joten ISO KIITOS sinulle :)

      • Onnekas : )

        Kaytin itse kyseisen firman palvelu ja toimi loistavasti! Kiitos


    • Tarkka ihminen

      Eipä ole tarvetta moiselle palvelulle, mutta jos olisi, en kyseistä yritystä silti käyttäisi. En näes luota koskaan minulle entuudestaan tuntemattomiin epämääräisiin firmoihin, joista kenelläkään ei ole kokemusta. Yleensä Googlella hakemalla löytääkin mielenkiintoista juttua joistain firmoista.

      Eli hyvät ihmiset, älkää olko koskaan sinisilmäisiä, vaan tarkistakaa entuudestaan tuntemattoman firman taustat esim. Googlella. Vaikka yritys kuinka mainostaisi radiossa ja tv:ssä, ei se takaa että yrityksellä olisi täysin puhtaat jauhot pussissa.

      • MeniNiinKuinLuvattii

        Käsittääkseni KorutRahaksi on ostanut ja maksanut jo yli 30.000 suomalaiselle asiakkaalle sen mitä on nettisivuilla luvannut - ihan hyvän ja keskitasoa paremman hinnan. HInnat voi tarkastaa kunkin kullanostajan sivuilta.
        Jos www-sivujen hinnat riitä, kukaan ei voi pakoitaa sinua myymään
        ylimääräisiä korujasi.


    • En viä mäkää

      Olen kuullut että kannattaa viedä Tavex: ille joka on fabianinkadulla hesassa. Saa rahat kännyyn tai tilille nopeasti. Hämää vain se, että monet mainostavat antavansa Parhaan Hinnan. Onko se jotenkin tutkittua tietoa tai oikeasti vertailtua?

    • Koruton2010

      Toi sun kommenttisi "Taustalla on Finnmani yritys", mitä sillä tarkoitat? Näkyyhän se selvästi korutrahaksi.fi sivujen yritystiedoissa. Yleensä yrityksillä on joku nimi, eihän www-sivuosoite ole mikään yritysnimi.
      Itse lähetin kyseiseen firmaan kasan parittomia kultakorvakoruja yms. kultakoruja mitä en ole käyttänyt. Punnitsin korut myös itse ja katsoin myös mahdollisesti näkyvät kultamerkit. En kyllä todellakaan tuntenut itseäni petetyksi, kun tänään tuli ilmoitus maksettavasta summasta.
      Sivuille saa tunnukset kun tilaa paketin ja siellä oli todella kuvat koruistani painojen kera. Suosittelen ehdottomasti.
      Kierrätystä josta tulee muutakin kun hyvämieli

    • huijattu

      Lähetin kyseiseen paikkaan koruni ja olen tässä melkein kuukauden kohta odotellut että mikä siellä maksaa. Mitä kannattais tehdä?

      • myykulta.fi

        Ota yhteyttä viranomaisiin.Sama vika, kohta myös kuukausi odottelua eikä mitään tapahdu.


      • jouko_tku
        myykulta.fi kirjoitti:

        Ota yhteyttä viranomaisiin.Sama vika, kohta myös kuukausi odottelua eikä mitään tapahdu.

        itse laitoin kyseiseen palveluun kahdessa erässä kultani ja kaikki toimi niinkuin pitikin. Ihmiset päivittelevät täällä katkeruuttaan kun joku on keksinyt hyvän liike-idean. Ei epärehellinen puoti tuollasellakin alalla kuin kullan ostaminen kauaa pyörisi Suomen maassa, sen me varmasti tiedämme kaikki.


      • Annikkimme
        myykulta.fi kirjoitti:

        Ota yhteyttä viranomaisiin.Sama vika, kohta myös kuukausi odottelua eikä mitään tapahdu.

        Olen saanut aina loistavaa palvelua ja hyvat rahat vanhoista koruista!


      • Epäilevä Tuomas
        jouko_tku kirjoitti:

        itse laitoin kyseiseen palveluun kahdessa erässä kultani ja kaikki toimi niinkuin pitikin. Ihmiset päivittelevät täällä katkeruuttaan kun joku on keksinyt hyvän liike-idean. Ei epärehellinen puoti tuollasellakin alalla kuin kullan ostaminen kauaa pyörisi Suomen maassa, sen me varmasti tiedämme kaikki.

        Pyramidihuijauksessa pitää ensin luoda luottamus maksamalla ensimmäisille asiakkaille reilu palkkio, sen jälkeen puskaradio hoitaa loput. Sitten kun kultaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista (naapureiden suositusten johdosta) niin voidaan yhtäkkiä kadota kuin pieru Saharaan ja sehän on helppoa kun sitä ilmaista kultaa sitten on autokuormallinen.


      • ToimiOK

        Ota yhteys heidän asiakaspalveluun joku puhelitse tai mailitse.
        Voit katsoa myös ID-numerollasi valokuvaa koruistasi tarkkuusvaan päällä.
        Prosessi on yksinkertainen - korut postiin, ne testataan ja rahat tilille.
        Ongelma selviää varmasti.


    • presiis

      Minä en myy kultakoruja, minä ostan niitä. Korvakoruja, kaulakoruja, rannekoruja, kelloja... kultaa, hopeaa, makeanveden helmiä... itselleni, lapsenlapsille, ystävälle lahjaksi. Kohtuuhintaan hyviä ja kauniita. Miksi myydä omat korunsa?

      • guld552

        14K? 18K? Maksatko paremmin kuin Korut Rahaksi.fi? Ostat siis jatkuvasta kultaa


      • Ahmmedahne
        guld552 kirjoitti:

        14K? 18K? Maksatko paremmin kuin Korut Rahaksi.fi? Ostat siis jatkuvasta kultaa

        Ostan ostan ja maksan varmasti,myy mule raha sule 1000e ramma!laheta tanne olen kultamies,hyva hinta hyva mieki


    • 25

      korutrahaksi on alalla ainoa huijari ja pilaavat kilpailijoiden maineet. kaikki nuo kehut ovat heidän omia mainoksiaan.. kuka lähettää korujaan useasti kun palvelu on aina niin ollut loistavaa.. kyllä ne korut kerralla lähtee vai ostaako joku urpo kaupasta ja myy heti pois? LOL korutrahaksi huijaaAA

    • Ariannavz

      Vein korut viime viikon tiistaina Korutrahat.fi:lle Fredalle toiseen kerrokseen. Lupasivat viikossa pistää rahat tilille ja ei ole näkynyt. Nyt aika on mennyt yli viikkon. Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun mutta ei ole vastausta.
      Vaikuttaa olevan huijarifirma. En suosittelee korujen viemistä sinne.

      • :D:D:D:D

        Miksi sinä et mene käymään siellä samassa paikassa, mihin korusikin veit? Vai onko koko firma hävinnyt? :D


      • yrittivät kusettaa

        Huijari firma! Mun tädillä kesti kaksi kuukautta saada rahat koruista! Kiertäkää koko pulju kaukaa!


    • Eipäs demonisoida!

      Nimimerkki Petetty: onko sinulla omakohtaisia kokemuksia vai kirjoitatko mutu-tuntumalla? Vein viime viikolla noin 150e edestä kultakoruja ko. firmaan ja rahat tulivat, eivät 24h sisällä, mutta alle viikossa tililleni. Olen tyytyväinen, pääsin eroon koruista, joille minulla ei ole käyttöä ja sain myynnissä paremman hinnan kuin kaupunkimme panttilainaamossa. Ja takuulla en ole ko. firman "väkeä" :)

      • tätiä kusetettu

        Kokeileppa vaikka tonnin arvosta myydä kultaa, niin johan kestää saada fyrkat tilille! Vedättävät maksua kaikilla mahdollisilla verukkeilla. Koko pulju "elää" just ja just kädestä suuhun.


    • petetty :(

      on kokemusta, sain tovin tapella, ennenkuin sain rahat, poliisiinkin olin yhteydessä. Helpommalla pääsee kun vie kultasepänliikkeeseen, jopa paremman hinnankin.

      • minuakin petetty

        KorutRahaksi on aivan huijari firma, maksavat todella huonon hinnan kullasta ja rahojen saaminen tilille kestää kohtuuttoman kauan. Uudellamaalla ELY-keskuksessa lukuisia palkkaturvahakemuksia käsittelyssä kun ko. firma ei ole maksanut entisten työntekijöidensä palkkoja! Kaikki verukkeet käytetään ja vedätetään maksamista viimeiseen saakka. Varokaa tota puljua ihan oikeasti!


    • Vertaa ennen myyntiä

      Minä möin ja nyt kaduttaa, sillä paremman hinnan olisi saanut Tavexsista! KorutRahaksi.

    • APUA tarvitsisin

      Olisi pitänyt lukea näitä aikaisemmin. Lähetin heille koruja monen sadan edestä, enkä ole saanut maksua (lähetin esineet 21.6). Puhelimessa lupasivat maksaa seuraavana päivänä. Rahoja ei ole tullut vielä tililleni, enkä saa heihin enää yhteyttä, kun heillä ei puhelimet toimi, ja mailiin eivät ole vastanneet :( kun täällä näitä "petettyjä" on, niin mitä minun kannattaisi tehdä? onko rikosilmoitus ainoa keino saada rahat vai voiko ottaa yhteyttää kuluttajavirastoon esim.?

      • minutkin petetty

        Tee mitä pikimmin rikosilmoitus ja harkitse sitten sitä sopimisasiaa omaltaosaltasi. Sillä jos kaikki aina sovitellaan ja mistään ei joudu castuuseen, niin se toiminta jatkuu ja huiputettaviahan riittää. Jos asut PK-seudulla, niin puljun toimistohan on Fredalla mutta mitä sitä "käsiään paskaamaan", käy poliisilaitoksella tekemässä rikosilmoitus, siitä se homma lähtee käyntiin. Onnea rahojesi tavoitteluun ;)


    • Tietäjäinen

      Rikosilmoitus lienee ainoa tapa saada rahat, itselleni kävi samoin ja rikosilmoituksen jälkeen olivat valmiita "sopimaan" vähän suuremmalla summalla. Kuluttajavirastoon ei kannata ottaa yhteyttä, ala ei kuulu kuluttajasuojalain soveltamisalaan, koska elinkeinonharjoittaja ostaa ja kuluttaja myy.

    • Tutustukaa ensin

      Finnmania Oy toimii mm. myös myykulta.fi takana, kauppalehden yritystiedoista näkee kaikki Finnmania Oy:n rekisteröimät verkkotunnukset. Kannattaa miettiä hetken ennen kuin lähtee lähettämään omia arvoesineitä mihinkään.Varsinkin jos yhdellä yrityksellä on näin monta eri nettisivua saman toiminnan piirissä.Lisäyksenä tähän että tokihan moni yritys rekisteröi itselleen eri verkkotunnuksia mutta jos ne ovat käytössä niin ne johdattaa surffaajan yrityksen alkuperäisille sivuille,eikä samaa toimintaa pyörittävän näennäisesti eri firman sivuille.
      Itse en moisia palveluita menisi käyttämään ihan jo senki takia kun täältä saa lukea näitä huijaus tarinoita, mutta te jotka mietitte tätä niin googlettakaa ja tutustukaa yrityksen tietoihin ja älkää missään nimessä menkö hetken mielijohteesta lähettämään korujanne. Eikä kannate varmaan ensimmäisenä miettiä sitä mistä saa parhaimman hinnan koruilleen vaan sitä mitä siellä kulissien takan tapahtuu. Lisäksi vielä niille jotka ovat jääneet ilman rahojaan niin menkää suoraan poliisille tekemään rikosilmoitus.

    • Lohjalainen

      Eipä ole rahoja kuulunut tililleni, siis pelkkää huijausta, harmittaa, olisin voinut pitää korut, jos olisin tiennyt tulevani huijatuksi.

      • Kokemusta minullakin

        Ovat kaiketi useammassa tapauksessa maksaneet kun poliisi on ottanut yhteyttä. Nyt vaan rohkeasti rikosilmoitusta tekemään, niin tollaset huijariyrittäjät saadaan vihdoin kuriin ja pois markkinoilta.


    • peppiina12

      Vein kultakorujani Fredalle minäkin, enkä ole sanut rahoja tilille. KultaRahaksi on huijarifirma.

    • <eviina

      Miksi te hakkaatte päätänne seinään näillä huijarifirmoilla??? Markkinoilla on muitakin, rehellisesti ja paremmin maksavia firmoja!!!

      Minä myin sellaiselle yritykselle kuin kultatukku.fi. Sain melkein 1000€ ja hyvää palvelua. Jokainen gramma oli eritelty sekä korut kuvattu. Muistelisin, että 14k kullasta sain 17,25€/g. Tästä aikaan. 2kk. Paketin postitit maanantaina ja torstaina rahat olivat tilillä.

    • M3la

      Ihmisillä on ihmeellisiä ennakkoluuloja eri asioista. Suomessa yritykset toimivat hyvin sopimuksien mukaan ja sanktiot on kovat jos havaitaan laittomuuksia. Jokaisella alalla on kova kilpailu ja on toimittava lakien mukaan. Muuten asiakkaat katoavat

      • Hah hah

        Ei pdä paikaansa ! Suomi on täynnä hyväuskoisia huijattavia ja olen itsekin ollut töissä kahdessa eri alan yrityksessä jossa tärkeintä oli rahan tienaaminen, tavaran saaminen mahdollisimman halvalla laadusta välittämättä . Puutarha-alan yritys pyörii hyvin edelleen vaikka moni asiakas on pettynyt, kasveissa on usein tuholaisia jne. Eräs asiakas tuli ison palmun kanssa tekemään valitusta (kasvi kuollut hyvin nopeasti eikä näyttänyt johtuvan hoidosta) eikä hänelle annettu mitään hyvitystä vaan sai tylyä kohtelua. Pikavippifirmoissa on myös laittomasti toimivia muttei viranomaiset tunnu mahtavan heille mitään. Edes mainoksien tulemista puhelimeen ei pysty kaikista estoista huolimatta lopettamaan.


    • seppä seponpoika

      Justhan oli Hesarin vertailussa: kuluttaja lähetti kultaisen kaulaketjun postissa yritykselle, 380e tuli tilille. Perui kaupat ja samainen henkilö vei ketjun koruliikkeeseen josta sai samaisesta ketjust 1400e ! Päivän paras hinta tarkoittaa vain kyseisen yrityksen parasta hintaa, ei markkinahintaa..

      Saatko 18K kullausta 25e gramma vai 8e gramma?

      • ullamaijja

        Ihan höpö höpö kilpailijoiden juttuja täällä, korutrahaksi.fi palvelu toimii loistavasti kultarahaksi.fi on aivan vedätys ja ihme touhua, olen useasti lähettänyt tonne korutrahaksi.fi palveluun ja loistavasti toimii!!!


      • kana kynimättä ja ra
        ullamaijja kirjoitti:

        Ihan höpö höpö kilpailijoiden juttuja täällä, korutrahaksi.fi palvelu toimii loistavasti kultarahaksi.fi on aivan vedätys ja ihme touhua, olen useasti lähettänyt tonne korutrahaksi.fi palveluun ja loistavasti toimii!!!

        Voi sinua ullamaijja. Tuo firma on läpeensä mätä ja todella huijareita kaupanteossa. Irtisanotuilla tai irtisanoutuneilla työntekijöillä palkat saamatta ja toimari vaihtunut. Pelaavat aikaa ja pakoilevat vastuitaan. Välttäkää tuota firmaa!


      • AlaaTutkinut
        kana kynimättä ja ra kirjoitti:

        Voi sinua ullamaijja. Tuo firma on läpeensä mätä ja todella huijareita kaupanteossa. Irtisanotuilla tai irtisanoutuneilla työntekijöillä palkat saamatta ja toimari vaihtunut. Pelaavat aikaa ja pakoilevat vastuitaan. Välttäkää tuota firmaa!

        Tämä kannanotto täytyy olla vanhojen työntekijöiden kiusantekoa/herjausta, koska ulkopuoliset eivät voi tuntea yhtiön sisäisiä asioita.
        Jos on riidattomia palkkoja saamatta, vie oikeuteen, firma maksaa kulut. Julkisten tietojen mukaan yhtiöllä ei ole ulosotossa yhtään maksamattomia palkkoja ja toimari on sama kuin aiemmin.
        Yli 30.000 asiakkaalle on maksettu sen mitä on ennakkoon www-sivuilla luvattu.
        Ko. automatisoidusta volyymitoiminnasta, Korut liikkuvat ja muuttuvat rahaksi alle viikon sisällä. Sekavat romukultaerät aiheuttavat aikatauluongelmia, esim. tekohampaat, venäläiset korut.
        Kaikilla tämän alan yhtiöillä on sama toimintamalli, maailmalla näitä on jo tuhansia, koska kullan hinta on lähes viisin kertaistunut pienessä ajassa.


      • Tiedetään
        AlaaTutkinut kirjoitti:

        Tämä kannanotto täytyy olla vanhojen työntekijöiden kiusantekoa/herjausta, koska ulkopuoliset eivät voi tuntea yhtiön sisäisiä asioita.
        Jos on riidattomia palkkoja saamatta, vie oikeuteen, firma maksaa kulut. Julkisten tietojen mukaan yhtiöllä ei ole ulosotossa yhtään maksamattomia palkkoja ja toimari on sama kuin aiemmin.
        Yli 30.000 asiakkaalle on maksettu sen mitä on ennakkoon www-sivuilla luvattu.
        Ko. automatisoidusta volyymitoiminnasta, Korut liikkuvat ja muuttuvat rahaksi alle viikon sisällä. Sekavat romukultaerät aiheuttavat aikatauluongelmia, esim. tekohampaat, venäläiset korut.
        Kaikilla tämän alan yhtiöillä on sama toimintamalli, maailmalla näitä on jo tuhansia, koska kullan hinta on lähes viisin kertaistunut pienessä ajassa.

        Hei
        Et ole tosissas luottomerkintöjä ainakin 3 sivua ja konkurssihakemuksia 2 tai 3 rikosilmoituksia poliisilla useita. Valehteletko vai etkö oikeasti tiedä ? Yritys liikkuu nimellä Kultarahaksi.fi. Adamer oy, Suomen jalometallipalvelu oy ...


      • Tiedetään
        Tiedetään kirjoitti:

        Hei
        Et ole tosissas luottomerkintöjä ainakin 3 sivua ja konkurssihakemuksia 2 tai 3 rikosilmoituksia poliisilla useita. Valehteletko vai etkö oikeasti tiedä ? Yritys liikkuu nimellä Kultarahaksi.fi. Adamer oy, Suomen jalometallipalvelu oy ...

        Pahoittelut, yritys liikkuu siis nimellä Korutrahaksi.fi. Kultarahaksi Oy on kuunon yritys, sillä näkyy olevan AAA-luottoluokituskin ja muutenkin toiminta vaikuttaa ammattimaiselta näihin huijareihin verrattuna. Anteeksi KultaRahaksi että sekoitin nimet.


    • MeniNiinKuinPiti

      En ymmärrä mitä tässä yritetään väittää, minä ainakin itse täytin lomakkeen ja laskelman lähetetyistä koruistani ja ne oli tarkistettavissa vielä muutaman päivän jälkeen KorutRahaksi web-palvelun kautta valokuvattuna vaalalla 0,00 gr:n tarkkuudella. Rahat tuli parissa päivässä. En ymmärrä missä voi tulla huijatuksi, rahat tulivat täysin oikein parin päivän sisällä tililleni.

      • heehee

        Onko se yrittäjä ite


    • eipämennytkään

      minua huijattiin. Ei ole maksu saapunut. tästä yrityksestä varoitettiin telkkarissakin :(

    • huijausta

      En minäkään ole rahoja saanut vielä. 14.12. lähetin ison kasan koruja korutrahaksi firmaan. Asiakaspalvelunumero ei toimi ja sähköposteihin ei vastata.

    • Erittäin pettynyt

      Myin kyseille firmalle kultaa, luvattiin yli 500 euroa mutta sain vain 85 euroa! Kun otin yhteytta sanottiin olen kysymyksessä väärinkäsitys, puuttuvia rahoja sen sijaan ei ole näkynyt.

    • M.Lempola

      Kävin viemässä korujani Järvenpäässä sijaitsevaan Kultatukun myymälään. En suosittele. Henkilö oli mukava, mutta pahoitteli myös itsekin yrityksen huonoa hintaa - olisivat maksaneet maksimissaan 10,85€/ g!!!!!

      Ei tullut kauppoja. Vein Tavexille, jossa sain 20,50€ / g!!

      • noumani

        Kouvolassa Cumuluksessa vein kultaa melkein tonnilla, lupasivat viipymättä rahat tilille. Nyt kolmen viikon jälkeen ei rahoja kuulu, puhelimessa valehdellaan ja pompotellaan tyypiltä toiselle.. Poliisi lohdutti, että on satoja muitakin sinisilmäisiä jotka ovat tulleet saman firman taholta huijatuksi. Rikosilmoituksen jälkeen keskimäärin vielä kuukauden pari vetkuttelevat ennenkuin maksavat.


      • Järkikäteen
        noumani kirjoitti:

        Kouvolassa Cumuluksessa vein kultaa melkein tonnilla, lupasivat viipymättä rahat tilille. Nyt kolmen viikon jälkeen ei rahoja kuulu, puhelimessa valehdellaan ja pompotellaan tyypiltä toiselle.. Poliisi lohdutti, että on satoja muitakin sinisilmäisiä jotka ovat tulleet saman firman taholta huijatuksi. Rikosilmoituksen jälkeen keskimäärin vielä kuukauden pari vetkuttelevat ennenkuin maksavat.

        Mikä ihme sai sut luopumaan arvotavaroistasi ette saa edes rahaa haloo..
        Meikäläinen ois siinä vaiheeessa kun ei mania ala kuulua käteisellä ottaisin romuni ja veisi sellaiselle jolla on rahaa maksaa.


    • Jarno K

      Suuri huijaus koko firma! Rahoja ei ole näkynyt, puhelimeen ei ole vastattu, liikkeen poika oli niin kauhuissaan ja tietämätön kun menee haastattelemaan. Rikosilmoitus tehty. Rahoja odotellessa. Älkää vaan lähteko tähän mukaan! Ihmiset osaavat olla moraalittomia mulkkuja.

      • Tuttavia huijattu

        Normalaisti maksavat rikosilmoituksen jälkeen, jolloin asiakas luopuu rikosilmoituksesta. Näytä, että olet mies ja vie homma maaliin asti, muuten tämä huijaritoiminta saa jatkua hamaan tappiin asti.


    • kokemusta on

      Viime jouluna vein muutamia koruja myytäväksi ja lupasivat laittaa tilile, mutta eipä ole näkynyt. Soitin perään ja he lupasivat heti laittaa maksuun (onneksi se urpo lähettä mulle tekstiviestin siitä, että menee heti maksuun. On hyvä todiste virkavallalle). Ei ole sen jälkeen vastattu puheluihin/tekstiviesteihin. Viranomainen, kun oli yhteydessä, niin väitettiin, että hän on luullut,että asia on jo hoidettu.

      Nyt asia on edennyt syyttäjänvirastoon ja asia viedään loppuun asti. Kyllä se varmaan harmittaa, kun 160€ maksua vastaan tuleekin moninkerroin enemmän maksettavaa merkinnät tietoihin,

      PIENI VINKKI

      Tämä asia tapahtui Myyrmannin kauppakeskuksessa promootio pisteessä. Ilmoitin tämän asian myös yritykselle, kuka näitä promootio paikkoja myöntää. Eipä ole sitä kojua enää näkynyt siellä sen jälkeen.. Suosittelen kaikille, jotka kokevat saman kohtalon, niin ilmoittakaa aina joka paikkaan, mitkä ovat yhteydessä tapahtuma paikkaan (jos on esim. jokij promootio paikka tms.) Eivät enää toiste tule koskaan saamaan paikkaa sietlä.

      • ja lisää

        unohtui vielä äskeisestä... Adamer Oy ja Suomen Jalometallipalvelu Oy ; näiden kahden TJ:nä tomiva henkilö, on tuon äskeisen takana ja on jotenkin yhteydessä Finnmania firmaan, joten pistäkää muisiin nämä firmat, jos törmäätte.. Ei kannata olla missään tekemisissä näiden kanssa. Kauppalehden yrityshausta löytyy tarkempaa tietoa..


    • varasta köyhältä

      Itse olen käyttänyt korutrahaksi-firman palveluita kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla sain rahat sovitun ajan puitteissa. Toisella kerralla vein liikkeeseen viisinkertaisen määrän arvotavaraa, rahojani olen odottanut 4 kuukautta.
      Aluksi firma vastasi sähköposteihin ja pahoitteli sekaannusta maksun suhteen, pian kuitenkin vastaukset loppuivat. Myöskään puhelimitse ei heihin yhteyttä saanut. Lopulta tein rikosilmoituksen, noin kaksi kuukautta sitten. Poliisista en tosin vielä ole mitään kuullut.
      Melko varmaa on kuitenkin se, että firma ehtii mennä konkurssiin, ennen kuin saan rahani (neljän kuukauden korkojen kera). Sovitteluun en myöskään enää suostu, tarjosin tätä heille sähköpostitse, rahojani vastaan, mutta vastausta ei koskaan kuulunut. Ja niin ja jos joku ihmetteleen, miksen ole vieraillut liikkeessä, niin kyllä olen. Ei auttanut. Nykyisin kyseistä toimipistettä ei enää ole olemassa.
      Toivon että yritys ja sen johto mätänee työntekijöineen vararikkoisessa helvetissä koko lopun elämäänsä.

    • varmasti luotettava

      Menkää kultasepänliikkeisiin myymään korunne niin saatte rahat heti käteen. Problem solved.

    • Anonyymi

      Jatketaanpas kymmenen vuotta vanhaa ketjua. Vaimo tilasi pussin, lähetti muutaman korun ja hyväksyi tarjouksen muutaman päivän päästä puhelimitse. Hyväksyi 60€ ilman mitään hajua oliko se käypä arvo.
      14k kultaa oli ollut vajaa 12g ja hopeaa 60g.
      Tämä huijausfirma (suomen jalometallikierrätys) ei nykyisin sivuillaan anna mitään osviittaa maksamistaan hinnoista. Muiden firmojen sivuja tarkastellessa on selvää, että tarjouksen olisi pitänyt olla n. 200€.

      • Anonyymi

        Kaikki uhrit pitäisi aina tuomita epärehellisen toiminnan tukemisesta ehdottomaan vankeuteen ja heille pitäisi määrätä menetystä vastaava sakko.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe