vanhemmat VITUTTAA

vituttaa!!!

siis mitä ihmettä voin tehdä? kun yhdeksältä jo pitää 15 vuotiaan saatana mennä joka ikinen päivä himaan. arvatkaa vituttaako paljonkin?! kaikki kaverit menee jossain 22 - 23 himaan ja niin menin minäkin ennen mutta enää en saa vaikka viisi vuotta sitten vielä laukkasin ulkona onnellisena ja iloisena yhdeltäkintoista keskitalvella pimeän aikaan!!

olen tiedostanut että tää syö mun mielenterveyttä! tai sit tää on normaalia. itsetuhoista musaa ja justiinsa kun nään jonku kauniin tytön josta melkeen tulee tyttöystävä niin haistatan kaikille paskat ja meen kavereitten tyhmiin juttuihin mukaan. bongia ja dokaamista. mitä paskaa ja vielä ryven itsesäälissä ja tämä vain ja ainoastaan sen takia että minun pitää mennä yhdeksältä himaan. ja kyllä, voisin aikuistua ja miettiä vähän järkevämmältä kannalta, mutta silti. tää vaan syö miestä niin maan perkeleesti...

siis mitä kannattaisi tehdä? yksinkertaisesti, mielenterveyteni alkaa ilm. kärsiä tästä? nielenkö vain tämän paskan elämäntilanteeni tässä asiassa vai onko jotakin oikeasti tehtävissä? voisin vaikka lastenkotiinkin periaatteessa mennä tällaisen vituttavan paskaseikan takia. ja kotiisät ja äidit ottakaa opiksenne. näin niiden kullannuppujenne koenumerot voi laskea. se on yksi tapa ja tässä näette: ei vittu mikään koulu enää jaksa kiinnostaa kun tuommoinen pikku lapsellinen asia on saanut minusta yliotteen..

mutta että tälläistä... taisin saada paineitani purettua hiukan mutta siltikin jonkinlaista vastausta jaksaisi lukea...

11

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonde706

      Olen melkein samanikäinen poika kuin sinä.
      Oletkos miettinyt, että enään kevät ja voit jo muuttaa pois kotoa opiskelijaboksiin?
      Haet vain tarpeeksi kaukaa opiskelupaikan.
      Kello 21 minunkin on oltava kotona, vaikka voisin riehua ulkona koko yön.
      Se todellakin syö.
      Itselläni tarkoituksena heti ysin jälkeen muuttaa esim. Lahteen.
      Saa olla ja mennä niinkuin huvittaa..
      Ja hei, oletko kysynyt edes viikonlopuille tunnin pari lisäaikaa, itse saan kesäisin olla yhteentoista ja viikonloppuisin kymmeneen.

      Jaksamisia, älä tee mitään tyhmää ;)

      - Joonas -

      • vituttaa!!!

        välillä saa olla (mutta ei lähiaikoina ole saanut) vähäsen myöhempään, muttei melkein koskaan 23 jälkeen. nykyään kello 9 jälkeen on jo melkein tabu. siis asia on sama kuin ottaisi ihmisiltä veron pois. mutta ei, teitä ei vituttaisi. olisitte onnessaan, mutta kääntäkääpä se onni vitutukseksi niin ehkä ymmärtäisitte.

        siis ei mun järkeeni mahdu että aina 10 vuotiaasta ylöspäin olen saanut olla yhteentoista asti mutta sitten ykskaks tulee seinä vastaan ja putoan jollekkin saatanan pikkulapsen tasolle! tekis mieli sanoa että haistakaa paska ja lähteä sen suuremmin ajattelematta. mutta voisi sitä tosiaankin koittaa jotenkin keplotella omia oikeuksia takaisin koska te ette ikinä pysty ymmärtämään, kuinka vittumaista on lähteä tyttöystävän luota yhdeksältä ja sanoa vaan ''sori äiti sano et pitää mennä himaa!''. tai toki te ikätoverit voitte, mutta se vain on totuus.

        se että viistoistavuotias kundi joutuu olla yhdeksältä himassa on meikäläisen korvaan hassua ajateltavaa. kun jo näillä nurkilla kymmenvuotiaat on yhdeltätoista leikkimässä puistossa ilman huoltajia.. joten toivoisin, että jossakin perheessä edes tekisitte lapsenne iloiseksi sillä, että antaisitte edes kymmeneen asti olla ulkona vaikka juuri siinä viereisen talon hiekkalaatikolla...

        kyse on myös mielenterveydestä. ei ole itselle tai muille haitallista, ei ollenkaan.. tai no itseähän se satuttaa kun alkaa vituttaa > pahasta olosta sitten kuuntelemaan semmoista musaa joka laittaa ajatukset liikkeelle > vituttaa enemmän > torjuu kavereita ja asenne muuttuu negatiiviseksi > on koulussa äreä, unohtelee läksyjä, myöhästelee ja sitä rataa. ja jossain tiedän koteja, joissa on näitä nuoria joista tulee oikeita ongelmalapsia henkisesti murentuneita, agressiivisia pummeja pahimmassa tapauksessa.


      • vituttaa!!! kirjoitti:

        välillä saa olla (mutta ei lähiaikoina ole saanut) vähäsen myöhempään, muttei melkein koskaan 23 jälkeen. nykyään kello 9 jälkeen on jo melkein tabu. siis asia on sama kuin ottaisi ihmisiltä veron pois. mutta ei, teitä ei vituttaisi. olisitte onnessaan, mutta kääntäkääpä se onni vitutukseksi niin ehkä ymmärtäisitte.

        siis ei mun järkeeni mahdu että aina 10 vuotiaasta ylöspäin olen saanut olla yhteentoista asti mutta sitten ykskaks tulee seinä vastaan ja putoan jollekkin saatanan pikkulapsen tasolle! tekis mieli sanoa että haistakaa paska ja lähteä sen suuremmin ajattelematta. mutta voisi sitä tosiaankin koittaa jotenkin keplotella omia oikeuksia takaisin koska te ette ikinä pysty ymmärtämään, kuinka vittumaista on lähteä tyttöystävän luota yhdeksältä ja sanoa vaan ''sori äiti sano et pitää mennä himaa!''. tai toki te ikätoverit voitte, mutta se vain on totuus.

        se että viistoistavuotias kundi joutuu olla yhdeksältä himassa on meikäläisen korvaan hassua ajateltavaa. kun jo näillä nurkilla kymmenvuotiaat on yhdeltätoista leikkimässä puistossa ilman huoltajia.. joten toivoisin, että jossakin perheessä edes tekisitte lapsenne iloiseksi sillä, että antaisitte edes kymmeneen asti olla ulkona vaikka juuri siinä viereisen talon hiekkalaatikolla...

        kyse on myös mielenterveydestä. ei ole itselle tai muille haitallista, ei ollenkaan.. tai no itseähän se satuttaa kun alkaa vituttaa > pahasta olosta sitten kuuntelemaan semmoista musaa joka laittaa ajatukset liikkeelle > vituttaa enemmän > torjuu kavereita ja asenne muuttuu negatiiviseksi > on koulussa äreä, unohtelee läksyjä, myöhästelee ja sitä rataa. ja jossain tiedän koteja, joissa on näitä nuoria joista tulee oikeita ongelmalapsia henkisesti murentuneita, agressiivisia pummeja pahimmassa tapauksessa.

        Vituttaa, ettei saa olla arkena 23 jälkee ulkona ?! Mitähän VITTUA sun ikänen TEKEE ulkona yöllä? Ehkä toi 21:00 on vähä turhaa, mutta ei nyt hyvänenaika missään nimessä 23 aikaan ! 22 on ihan hyvä sun ikäselle.
        Ihan hyvä vaan, että vanhempas heränny ja tullu järkiinsä. 23 aikaan sun pitäs olla jo nukkumassa, että saat tarpeeks unta yöllä ja jaksat. Kaupungilla luuhaa jo muutenki ihan tarpeeks teitä vapaan kasvatuksen tuotoksia rellestämässä ja esittämässä kovaaki gangstaa. Sä ehdit kyllä rellestää aivan tarpeeks sitte, ku on 18 mittarissa, koitapa nyt kiltisti vielä elää kotiintuloaikojen mukaan.
        Voit toki yrittää olla kypsä ja vastuuntuntonen, keskustella vanhempies kanssa ja saada aikaan kompromissin, että vaikka yrittäisitte ensin, onnistuuko sulta myöhäisempien kotiintuloaikojen noudattaminen. Jos onnistuu, niin ehkä niitä sitten muutetaan. Mutta ei sun ikäsen todellakaan tarvitse olla enää 22 jälkeen missään muualla kun kotona valmistautumassa nukkumaan.
        Usko pois, kun noudatat kotiintuloaikojas ja susta kasvaa fiksu&vastuuntuntonen nuori mies niin opit arvostamaan vanhempias. :)
        Mut kasvatettiin lähes sotilaallisen kurin alaisuudessa, niinkuin myös mun kaks isoveljeä. Ihan henkisesti terveitä ollaan kaikki, ei mitään ongelmia pääkopan kanssa. Uskon, että niitä olis, jos porukat ei ois pitäny kuria ja oltas saatu rellestää.
        Tunnen myös henkilökohtaisesti muutaman vapaan kasvatuksen tuotoksen ja ne on hyvää vauhtia pilaamassa elämäänsä, kun dokaavat&rellestävät kaupungilla yöaikaan&esittävät mitälie koviksia. Ne muksut ei nuku lähellekään tarpeeks, ne ei menesty koulussa koska ne ei väsymykseltään jaksa keskittyä oppitunneilla janiinedelleen.
        Sillä, että vanhempas rajottaa sun menemisiäs, ne osottaa välittävänsä. Se tehään sun parhaaks. Usko pois. Koitapa muuttaa 16v:nä pois porukoides luota Lahteen opiskelemaan.. tekstistäs päätellen et ole kovin kypsä ikäisekseks.. tulee hyvin nopeesti äitiä ikävä siellä kaukana poissa. Ei ole kukaan potkimassa sua kouluun -> alat lintsailee -> koko opiskelu menee viturallee -> syrjäydyt ym. -> kuolet vanhana ja katkerana toivoen että olisit ollu kiltti poika ja kuunnellu isiä ja äitiä.


      • klownix
        Prabbu kirjoitti:

        Vituttaa, ettei saa olla arkena 23 jälkee ulkona ?! Mitähän VITTUA sun ikänen TEKEE ulkona yöllä? Ehkä toi 21:00 on vähä turhaa, mutta ei nyt hyvänenaika missään nimessä 23 aikaan ! 22 on ihan hyvä sun ikäselle.
        Ihan hyvä vaan, että vanhempas heränny ja tullu järkiinsä. 23 aikaan sun pitäs olla jo nukkumassa, että saat tarpeeks unta yöllä ja jaksat. Kaupungilla luuhaa jo muutenki ihan tarpeeks teitä vapaan kasvatuksen tuotoksia rellestämässä ja esittämässä kovaaki gangstaa. Sä ehdit kyllä rellestää aivan tarpeeks sitte, ku on 18 mittarissa, koitapa nyt kiltisti vielä elää kotiintuloaikojen mukaan.
        Voit toki yrittää olla kypsä ja vastuuntuntonen, keskustella vanhempies kanssa ja saada aikaan kompromissin, että vaikka yrittäisitte ensin, onnistuuko sulta myöhäisempien kotiintuloaikojen noudattaminen. Jos onnistuu, niin ehkä niitä sitten muutetaan. Mutta ei sun ikäsen todellakaan tarvitse olla enää 22 jälkeen missään muualla kun kotona valmistautumassa nukkumaan.
        Usko pois, kun noudatat kotiintuloaikojas ja susta kasvaa fiksu&vastuuntuntonen nuori mies niin opit arvostamaan vanhempias. :)
        Mut kasvatettiin lähes sotilaallisen kurin alaisuudessa, niinkuin myös mun kaks isoveljeä. Ihan henkisesti terveitä ollaan kaikki, ei mitään ongelmia pääkopan kanssa. Uskon, että niitä olis, jos porukat ei ois pitäny kuria ja oltas saatu rellestää.
        Tunnen myös henkilökohtaisesti muutaman vapaan kasvatuksen tuotoksen ja ne on hyvää vauhtia pilaamassa elämäänsä, kun dokaavat&rellestävät kaupungilla yöaikaan&esittävät mitälie koviksia. Ne muksut ei nuku lähellekään tarpeeks, ne ei menesty koulussa koska ne ei väsymykseltään jaksa keskittyä oppitunneilla janiinedelleen.
        Sillä, että vanhempas rajottaa sun menemisiäs, ne osottaa välittävänsä. Se tehään sun parhaaks. Usko pois. Koitapa muuttaa 16v:nä pois porukoides luota Lahteen opiskelemaan.. tekstistäs päätellen et ole kovin kypsä ikäisekseks.. tulee hyvin nopeesti äitiä ikävä siellä kaukana poissa. Ei ole kukaan potkimassa sua kouluun -> alat lintsailee -> koko opiskelu menee viturallee -> syrjäydyt ym. -> kuolet vanhana ja katkerana toivoen että olisit ollu kiltti poika ja kuunnellu isiä ja äitiä.

        "Vituttaa, ettei saa olla arkena 23 jälkee ulkona ?! Mitähän VITTUA sun ikänen TEKEE ulkona yöllä? Ehkä toi 21:00 on vähä turhaa, mutta ei nyt hyvänenaika missään nimessä 23 aikaan ! "
        Vittu porukka on ulkona sillo ku pääsee vittu 4-5 koulust, sit vittu yheksä jälkee tulee vast chillii! vittu! kaikki ei oo niiku sä ehk, et istut vittu 12 yöl koneel vittu syömäs sipsei.. vittu ihmisil o elämäki?
        vittu.


    • wwwcom

      klownix älä yritä esittää sanomalla koko ajan vittu! -.- Rupee ärsyttää! ;DD

      • 19vv

        Jos vituttaa ni eikö sais?
        Itse kun olin 13v sain olla yö yhteen asti olla kylällä.
        Vanhemmat soitteli aina tunnin välein.
        Pari kertaa kusetti vaan et oli jossai kaveril vaikka oli kylällä rälläämäs.
        Oli kyl chillii meininkii mut ei musta mitää narkkarii tai alkoholistii tullu
        kiitettäviä tuli joka kokeesta paitsi äidinkielestä ja uskonnosta jotka ei
        kiinnostanut hevon vittuakaan.


      • Äippää

        Ei kyl tuohon aikaan pitäisi olla jo nukkumassa joka ikisen.
        Miksi nuokkua kylällä, kun voi vain kotona olla nukkumassa ja
        valmistautumassa seuraavaan päivään.
        Öitä itse menen nyt nukkumaan,,,


    • Ala-asteen_Opo

      Kello 21.00 on ihan oikea aika tulla kotiin sinun ikäiselle . Voit kaivaa Legot esiin ja rakennella taloja noin tunnin . Kymmeneltä pitäisi ryömiä sänkyyn koulukirja ( ruotsinkielen oppikirja ) mukana niin uni tulee heti ,ei ehdi edes avamaan kirjaa kunnolla, kokemusta on . Lisäksi kun laitat ruotsinmaikan kuvan yöpöydälle niin aamulla kun kello pirisee avaat silmäsi ja näet ekana ruotsimaikan naamankuvan niin unet karisee silmistä hetkessä. Näi sitä on virkeänä uuteen koulupäivään .

    • Yökylään

      Mee kaverille yöks :D

    • fdgjbfjh2j131324

      Bongissa ei ole mitään tyhmää, niin kauan kun et sekoita sen kanssa alkoholia tai lääkkeitä. Mutta muista että pössyttely hankaloittaa huomattavasti koulunkäyntiä joten älä pössyttele mielellään ennen kuin koulu on käyty..

      Itselläni ei ollut mitään rajoja 15vuotiaana ja sen huomaa -_____- .....

    • Anonyymi

      Onneksi nyt on vuosi 2022 ja tämä poika on tullut mieheksi ja toden näköisesti muuttanut omaan asuntoon. Onnea ettei enää vituta!:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe