Ei sillä et olis helppo löytää miestä, jolle ei olis lapset tutustumisen esteenä, mut naisia ei taida olla ollenkaan... Ja sit kun vähän on saanu keskustelua jonkun harvan kanssa alkuun, niin ei kelpaa sitten siksi kun ei oo tullu seurusteltua naisen kanssa. Mitä ihmettä mä teen ku en mä yksinkään tahtois jäädä mut miestä en enää halua millään tasol... *huokaus*
höh...
2
336
Vastaukset
haasteellinen tilanne ... tulee se oikea jossain vaiheessa vastaan olen siitä aivan varma. suomalaiset ovat vaan niin epäluuloisia osa... jotkut ei tiedä mitä ne haluaa ja jos tietää ei uskalla ottaa sitä ekaa askelta että voisi tutustua siihenkin pieneen onneen joka voisi onnistua...olen yksi heistä...olisi kiinnostusta tutustua sinuun ...en lupaa mitään koska useimpia lupauksia en pysty välttämättä pitämään olen haasteellinen tapaus mutta kiinnostuin ainakaan kavereita ei ole koskaan liian paljoa!!!
- kelpaamaton?
Ei ole tapanani pelätä haasteita, niitä ollut ihan riittämiin. Jo ihan itsessäkin ja taistelussa oman pääni sisällä, että on pystynyt myöntämään oman seksuaalisuuden vihdoin itselleenki ja saanut näin paljon paremman ja varmemman olon :) Ja ei niitä kavereita liikaa ole... Laita miulle vaikka sähköpostia, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192572
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562007Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221662- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3581243Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711180- 891055
- 89945
- 128910