Ei sillä et olis helppo löytää miestä, jolle ei olis lapset tutustumisen esteenä, mut naisia ei taida olla ollenkaan... Ja sit kun vähän on saanu keskustelua jonkun harvan kanssa alkuun, niin ei kelpaa sitten siksi kun ei oo tullu seurusteltua naisen kanssa. Mitä ihmettä mä teen ku en mä yksinkään tahtois jäädä mut miestä en enää halua millään tasol... *huokaus*
höh...
2
364
Vastaukset
haasteellinen tilanne ... tulee se oikea jossain vaiheessa vastaan olen siitä aivan varma. suomalaiset ovat vaan niin epäluuloisia osa... jotkut ei tiedä mitä ne haluaa ja jos tietää ei uskalla ottaa sitä ekaa askelta että voisi tutustua siihenkin pieneen onneen joka voisi onnistua...olen yksi heistä...olisi kiinnostusta tutustua sinuun ...en lupaa mitään koska useimpia lupauksia en pysty välttämättä pitämään olen haasteellinen tapaus mutta kiinnostuin ainakaan kavereita ei ole koskaan liian paljoa!!!
- kelpaamaton?
Ei ole tapanani pelätä haasteita, niitä ollut ihan riittämiin. Jo ihan itsessäkin ja taistelussa oman pääni sisällä, että on pystynyt myöntämään oman seksuaalisuuden vihdoin itselleenki ja saanut näin paljon paremman ja varmemman olon :) Ja ei niitä kavereita liikaa ole... Laita miulle vaikka sähköpostia, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416