Haittaako etupillu?

=0=0=0=

Eli, olen huomannut että itselläni saattaa olla hieman ns. etupillu. Ei onneksi mikään kaikista huomattavin, että uikkarissa voi ihan olla ja sillein, mutta omastamielestäni silti hiukan häiritsevä asia. Kysymys kuuluukin, että kuinka monella teistä on tämä etupillu? Ja haittaako etupillu jotenkin yhdynnän nautintoa miehen, tai naisen näkökulmasta?

Ps. jos sana 'etupillu' on tuntematon, googlettakaa.

14

4497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjkjjjhjj

      ei haittaa eikä muutenkaan pojille seksi tärkein asia ooo naisessa

      • jjjhhyuygn

        .


    • yx poju vaa.

      Sehän on vaan eduksi lähetyssaarnaaja asennossa. tulee pillu paremmin hollille. Takaapäin on tietysti takapillunen parempi, mutta ei se estä etupillusenkaan panoa, jos keikistää pyllyä tarpeeksi. Eikä sun tarvitse hävetä sitä uimapuvussakaan, varsinkin jos on posliini ja paksut häpyhuulet. Ai että se on kiihottavan näköistä.

      • ysuitcuis

        tykkään


      • PILLUN PÄÄLLE MITHÄÄ
        ysuitcuis kirjoitti:

        tykkään

        aamupillu,päiväpillu,iltapillu,yöpillu,keskiyönpillu, etelänpillu,pohjoesenpillu,idänpillu,lännenpillu,etupillu,takapillu,keskipillu,sivupillu hehe... PILLU!!

        kuka tietää mistä kotimaisesta sarjasta:D tosin kyllä ite vähä lisäilin noita


      • dsa das dsaa
        PILLUN PÄÄLLE MITHÄÄ kirjoitti:

        aamupillu,päiväpillu,iltapillu,yöpillu,keskiyönpillu, etelänpillu,pohjoesenpillu,idänpillu,lännenpillu,etupillu,takapillu,keskipillu,sivupillu hehe... PILLU!!

        kuka tietää mistä kotimaisesta sarjasta:D tosin kyllä ite vähä lisäilin noita

        taivaan tulis oli ainaki etelänpillu (:


      • whitepepper
        dsa das dsaa kirjoitti:

        taivaan tulis oli ainaki etelänpillu (:

        mikä vittu on etupillu? haluun vastauksen täs ja nyt, en googlaa!


    • Mutta en ymmärrä miksi pitää erotella etu- ja takapillut?

      • poslin

        etupillu miellyttää varsinkin kun on seivattu ja camel toe näkyy


    • marjatta täti

      se etu pillu on todella vakava asia.. sun kannattaa mennä lääkäriin niin ne leikkuttaa sun pillus pois.

    • Minna vaan

      Etupillu on aivan ihana.
      Käyttäkää ihonmyötäisiä ohuita huosuja että etupillu korostuu. On aivan ihanaa kun näkee kadulla etupillun ja sitä olisi ihanaa nuolla ensin housujen läpi.

    • noin on

      heh heh pojat taas kehuu,käännelkääs sitä naistanne eriasentoihin niin näätte että kyllä se pillukin menee eriasentoihin

    • Wertuerss

      Mielummin etupillu koska se näkyy paljon paremmin.

    • 1961aa

      Ei haittaa yhtään. Ei sen kauniimpaa kuin eteentyöntyvä häpykumpu ja uikkarin läpi näkynä aavistus siitä ihanasta solasta johon voisin sujauttaa kiimaisen kaluni.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe