Helppsonnin tietokonehuolto.....................................

derfderfde

Miten ne pystyy muka puolessa tunnissa puhdistamaan virukset ynnä muut etänä? mtietääkö kukaan mitä ohjelmia ne käyttää vai onko se tosiaan ccleaner ja sillä siisti?

12

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 72767639

      Kukaan täysjärkinen ei kumminkaan tuollaisille rahastuspalveluille hynäänsä syydä. Jos imuroi viruksia wintoosaansa kannattaa opetella selvittämään seuraukset itse.

    • Kusettavat. Ainoa VARMA tapa poistaa haittaohjelmat on asentaa käyttöjärjestelmä. Kone kun on korkattu niin siitä on muuten mahdotonta saada varmuutta.

    • ----

      kukaan täyspäinen maksa, saati törise puhelimessa itselleen suuren laskun.

      • ikivanhassa nuhapumppukoneessa Xubuntu, joka pitää käynnistää joka kerta biosin kautta ja muutenkin ihan sekaisin koko vehje. Olis aika makee kokeilla, mitä Helpsonin gurut sais tälle tehtyä....HEHHH! Vaikka taitavat vain W-koneita hoidella.


      • peteety..
        ThreeMice kirjoitti:

        ikivanhassa nuhapumppukoneessa Xubuntu, joka pitää käynnistää joka kerta biosin kautta ja muutenkin ihan sekaisin koko vehje. Olis aika makee kokeilla, mitä Helpsonin gurut sais tälle tehtyä....HEHHH! Vaikka taitavat vain W-koneita hoidella.

        rahat menee mutta apua ei tule,
        ainakin siellä onyksi Onni-niminen poropeukalo joka ei ole tehtäviensä tasalla!
        Ikinä en sitä firmaa tule käyttämään toiste!


      • mutumutu
        peteety.. kirjoitti:

        rahat menee mutta apua ei tule,
        ainakin siellä onyksi Onni-niminen poropeukalo joka ei ole tehtäviensä tasalla!
        Ikinä en sitä firmaa tule käyttämään toiste!

        kokeilleet etätyöskentelyä, eli kun antaa koneen salaisen koodin, niin pystyy toisella koneella ottaa haltuun toisen koneen ja putsata ynm. asetukset kuntoon?


      • etäyhteys, jep
        mutumutu kirjoitti:

        kokeilleet etätyöskentelyä, eli kun antaa koneen salaisen koodin, niin pystyy toisella koneella ottaa haltuun toisen koneen ja putsata ynm. asetukset kuntoon?

        >kokeilleet etätyöskentelyä, eli kun antaa koneen salaisen koodin, niin pystyy toisella koneella ottaa haltuun toisen koneen ja putsata ynm. asetukset kuntoon? <

        On etäyhteys ja etätyöskentely, ne ovat kaksi eri asiaa. Mutta asiaan, jos kone on pahasti saastutettu niin ei sitä ihan puolessa tunnissa "puhtaaksi" saa.


      • minä en
        etäyhteys, jep kirjoitti:

        >kokeilleet etätyöskentelyä, eli kun antaa koneen salaisen koodin, niin pystyy toisella koneella ottaa haltuun toisen koneen ja putsata ynm. asetukset kuntoon? <

        On etäyhteys ja etätyöskentely, ne ovat kaksi eri asiaa. Mutta asiaan, jos kone on pahasti saastutettu niin ei sitä ihan puolessa tunnissa "puhtaaksi" saa.

        ei!


      • on koklattu
        mutumutu kirjoitti:

        kokeilleet etätyöskentelyä, eli kun antaa koneen salaisen koodin, niin pystyy toisella koneella ottaa haltuun toisen koneen ja putsata ynm. asetukset kuntoon?

        jos talos on kaks eri tietsikkaa dsl-boksis esimerkiksi niin esimerkiksi teamviewerillä se onnistuu, tosin en käsitä miks se menee jonkin """"sodankyllässä""" olevan koneen kautta.

        kaikki siis aivan kaikki onnistuu kohde koneeseen voi tän ohjelman laittaa nii et se käynnistyy aina ku koneski.


      • etnikko..
        peteety.. kirjoitti:

        rahat menee mutta apua ei tule,
        ainakin siellä onyksi Onni-niminen poropeukalo joka ei ole tehtäviensä tasalla!
        Ikinä en sitä firmaa tule käyttämään toiste!

        Helpsonista huonoja kokemuksia!
        Etätyökentely puoli tutia, tietsikka ei tullut kuntoon ainakaan iinä ajassa, mutta lasku tuli kyllä!


    • Mäkkihöperö

      Juuri tuohon perustuu Windozen menestyksen salaisuus: se houkuttelee saaliinjaolle tuollaisia haaskaeläimiä, jotka tarjoavat pahaa-aavistamattomille, täkyyn tarttuneille konsultointi-, koulutus-, huolto- ym 'palveluita' hyvään hintaan ikäänkuin ilman niitä ei voisi tulla toimeen.
      Kehtaavat vielä kirkkain silmin mainostaa itseään TVssä kaikkien ongelmien ratkaisijana… :-(

      • toinen toteaja

        Helpson ihan paskafirma!
        Jotain tökeröitä koulupoikasiako palkattu hommiin, siltä vaikuttaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe