Tyttäreni haluaisi surround, ja 3D äänet TV:n katseluun.
Äänilähteenä on HD-TV ja Blu-Ray -soitin.
Katselin tuosta alustavasti tietoja ja pitäisi ostaa vastaanotin?
Miksi tarvitaan vastaanotin, eikö pelkkä vahvistin riitä?
Ei satelliittiantenneja, ei kaapelia käytössä.
Kanavajärjestelmiä on myös useita, onko 5.1 riittävä?
Jos ostan vastaanottimen, niin kaiuttimista tulee huomattavasti lisähintaa.
Joku kotiteatteripaketti olisi sopiva?
Ääntä huoneeseen.
4
310
Vastaukset
- miettijä.
olipas taas sekava kysymys. Aina lähdetään siitä paljonko on rahaa käytettävissä.
ja surround vaatii oman määränsä kaiuttimia.- Juhani.
Rahasta tuossa ei varsinaisesti ollut kysymys, vaan tekniikasta.
Olen selvittänyt itse lisää. Merkintä 5.1 tarkoittanee viittä kaiutinta?
Mitä lisäominaisuuksia tuo 7.1, eli seitsemän kaiutinta?
Halutaan siis 3D ja surround äänet. Mitkä laitteet hankkisit? - 20+1B
Juhani. kirjoitti:
Rahasta tuossa ei varsinaisesti ollut kysymys, vaan tekniikasta.
Olen selvittänyt itse lisää. Merkintä 5.1 tarkoittanee viittä kaiutinta?
Mitä lisäominaisuuksia tuo 7.1, eli seitsemän kaiutinta?
Halutaan siis 3D ja surround äänet. Mitkä laitteet hankkisit?5.1 tarkoittaa kuutta: kaksi pääkaiutinta (vasen ja oikea), keskikaiutin monoäänelle (puhe), kaksi tehostekaiutinta taakse tai sivulle. Ja se .1 tarkoittaa subwooferia. Eli kuusi. :)
5.1 riittää. Ja yleensä A/V-vahvistimet sisältävät radionkin eli ovat A/V-viritinvahvistimia. Ja vaikka vahvistimessa olisi 7.1, niin ei tarvitse kytkeä kuin 5 kaiutinta. Jos pääkaiuttimet toistavat matalia ääniä kohtalaisesti, niin yleensä ei subbaria kytketä (hyvät subbarit ovat kallitakin).
Mutta tosiaan mistä löysit sellaisen tiedon, että pitäisi olla vastaanotin? Ja miten se vaatimus meni tarkalleen, että tietäisi, mistä siinä on ollut kyse.
Käyppä kurkkaamassa www.euromarkkinointi.fi edullisia ja laadukkaita kaiuttimia
voit yhdistellä ja saat pienellä euromäärällä todella laadukkaat kaiuttimet kotiteatteriisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971