Mitkä olis hyvät kaiuttimet?

ankvitius

Uudet 2.0 tai 2.1 laatikot pitäs saada lähinnä läppärin ja mp3/puhelimen kaveriks. Monipuoliset liitännät ja basson säätönamiska plussaa, koolla ei niin väliä (mahtuu isommatkin jumputtimet pöydälle). Budjettina noooiin 150 eugenii. Kattelin tossa mm. M-Audio AV40:siä ja Swanin jotan 2.1 pyttyjä (tarkempaa nimeä ei juuri nyt muista). Tahtois tietysti parasta mitä budjetilla saa, joten tietääkö joku mitä kannattais hankkia ettei mee rahat kankkulan kaivoon?

5

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hifisti69

Jos haluat tuolla budjetilla (150e) saada kunnollista ääntä, ainoa vaihtoehto on kuulokkeet. Grado SR80i saa tuolla hinnalla ja toimivat ilman erillistä kuulokevahvistinta.

Jos vahvistimen ja kaiuttimet (tai aktiivikaiuttimet) ostat tuolla budjetilla, rahat menevät kankkulan kaivoon.

• G 8020

Kuran ostaminen ei ole järkevää. Tässä hyvät kaiuttimet (Genelec 6010A), joista saat hyvää ääntä:
      http://www.stpaulssound.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=2399
      Hinta on aika kohdallaan (189€/kpl), koska ovh on 250€/kpl.

Laatua ja pitkäikäisyyttä riittää. Suojaukset estävät rikki soittamisen. Täydelliset tiedot, www.genelec.fi
      Mä ostin vuosia sitten 8020A-parin tietokoneelle eikä ole tarvinnut katua. Hyvin soi.

• 3242342343242342

Nuo M-Audion AV40 kajarit on hyvät, kuten myös Audio Pro Addon Onet. Kumpiakin kuunneltu, ja kuulosti olohuoneessakin hyvältä.

Greative Gigaworks on myös suositeltava merkki, se istuu vielä hyvin budjettiinkin, niitäkin on tullut kuunneltua ainakin 4 eri sarjaa.

Nuo Onet menisivät n. 50 € budjetin yli, tingittynä saa kyllä varmasti alle 190 €.

Tuohon hintaan tuskin saisit parempaa, Addoneihin pystyy toki sitten laittamaan vielä aktiivisubbarin kaveriksi.

Kyllä kunnollista ääntä (normaali-ihmiselle) saa jo alle 200 €, riippuu tietenkin kuulijasta.

On noita tietokonesettejä tullut testattua paljon, ainakin nuo 190 € --> setit ovat jo varsin mainioita.

• anestic

Itse olen ihastunut Creativen Inspire T10-kajareihin. Hintaa alle 40e ja ääni mainio. Tottakai alimmat murinat jää pois, mutta mitkään 2.1-setit mitä olen kuullut eivät ole pärjänneet näille. Musiikinkuunteluun upeat, leffoille kaipaisi kunnon subia näiden kaveriksi. Mutta käy kuunteleen ihmeessä, voit yllättyä:) Myös nuo t20 ja t40 on hyviä, mutta ei suurta eroa näihin muuten kuin maksimiäänenpaineessa. Näissä on tosiaan tuo plugi sisään myös soittimelle/puhelimelle.

Geneissä on minusta aika kuivakka erotteleva ääni, ei kaikki tykkää. Miksaus/masterointi hommissa hyvät mutta hinta myös kova. behkulla myös kehuttu tuo truth-sarja. m40 on myös samaa kastia.

Itse olen kyllä myös kiinnostunut addon onesta. Olkkariin voisivat olla mainiot subin kanssa...

• Katoppa www.euromarkkinointi.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe