jos menee baariin syömään ja drinksuliinille?
saakS pattajallas huumeit lasiin?
9
591
Vastaukset
- tapsus640
Tiedät varmasti tuomiot huumausaineista ja lapsiin sekaantumisista !
Luultavasti et saa huumetta, vaikka haluaisit !
Ja ensinäkin ihmiset eivät kanna mukanaan paljoa rahaa shortsien taskuissa ! !- P:nParlamentin pöytä
eikös "vorssan plikka" toiminiminen sälli lusi Kambodjassa 20 v kakkuaan. Thaimaahan hänellä Person Non Grata
- Vepulassa rude
P:nParlamentin pöytä kirjoitti:
eikös "vorssan plikka" toiminiminen sälli lusi Kambodjassa 20 v kakkuaan. Thaimaahan hänellä Person Non Grata
Jäi Taikkulassa huumeista kiinni Suomiämmä, Sanotaanko vaikka Huumeanneli.
Lehdet kirjoittivat . se sai 20 v. No meni puolitoista vuotta, niin sama nainen
jakeli hellutalaisten kanssa uskovaisten lehtiä Helsingikadulla.
Että semmosta.Hän on nähnyt valon :
huumeita lasiin. Ja sen jälkeen Batman tulee ja pelastaa sut
- 28 x....
Itse olen sen kerran kokenut, olisiko ollut jotain v. -2006.
Olin rantabulevardilla hieman eksyksissä joten päätin palkata
2 paikallista nuorta opasta jotka siinä keskipäivän kieppeillä
siinä päivystivät.
Hotellini alabaarissa ajattelin paukun pari vetäistä. Likat limpparia.
Taisin kusella käydä. Seuraava muistikuva oli kun astuin avolavataksista
alas ja tyttöset olivat taluttamassa minua jonnekin takapihalle.
Havahduin että perkele... alabaarista olin ajatellut siirtyä oppaideni kaa
suoraan huoneeseeni. Mitä hittoa täällä teen?.. Löin jarrut kiinni.
Likat huomasivat että äijä havahtuu nykyhetkeen ja ottivat ritolat.
Olivat annostelleet liian pienen annoksen silmätippoja tai mitä nyt
siellä tyrmäystippoina käyttävät; eivät tienneet että olen luunkova ja
viinan polttama rantapiru.
Minä takaisin hotelliin ja suoraan huoneeseen nukkumaan. Vedin unta
kaaliin yhtäsoittoa n. 16 tuntia. Aamulla olo oli hyvä ja kaikki kamat tallessa.
Koskaan aiemmin minulle ei ole käynyt missään samalla tavalla.
Varokaa siis rantsun "vapaita" tyttösiä. Näin voi käydä.- missä saa panna
Onko sadekausi vai mulkku saanut taudin, kun täällä roikut ?
- Lakananpesu
Otin likan rannalta h. 300 b yksi varvi. Muuten hyvä, mutta siltä lurahti uloste lakanalle.
vähän kirosin savoksi. Antoi rahat takaisin . Että tämmöstä.
Ainakin -98 Patongilla sain lasiini jonkin sortin tyrmäystippoja. Meni aivan pää sekaisin!! En pysähtynyt myöhemmin enään samaan ravintolaan!!!. Voi tapahtua monessa paikassa!!!
- kyyyyläääää
ei se nyt niin vapaata ole , että niitä lasiin saa, kyllä ne pitää ihan ite hoitaa. ehehehehehehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555