Onko pitkä matka laukkujen noutopisteestä tuohon airportpattaya -bussiin ja olisiko vinkkejä antaa
Bangkok-Suvarnabhumi kenttä
11
944
Vastaukset
- liikaa?
433 askelta.
- Sominson.
Sitä ei kuule kukaan voi tietää kun et kerro millä yhtiöllä lennät ja sittenkin pitäisi vielä tietää mutta on siellä joka tapauksessa kilometritolkulla käveltävää.
- matsuus
Finskin lentoa tässä tarkoitin, sori kun olette noin saat...tyhmiä, vaikka kuvittelette olevanne kaikkitietäviä, joten kannattaa jättää vastaamatta tähän, jos ei osaa muuta kuin suuta soittaa
- Pois täältä
matsuus kirjoitti:
Finskin lentoa tässä tarkoitin, sori kun olette noin saat...tyhmiä, vaikka kuvittelette olevanne kaikkitietäviä, joten kannattaa jättää vastaamatta tähän, jos ei osaa muuta kuin suuta soittaa
Se tuo mode-muija monimerkkihäirikkö tylsän työn ohessa heittää läppää.
Ei ole aivotoiminnalla pilattu. Vastaus kysymykseen ei edellytä lentokoneen tai yhtön esittelyä.
Heitäppä kysymys pallonpotkijoiden palstalle, itellä on siellä onnistanut. - älä_välitä
Pois täältä kirjoitti:
Se tuo mode-muija monimerkkihäirikkö tylsän työn ohessa heittää läppää.
Ei ole aivotoiminnalla pilattu. Vastaus kysymykseen ei edellytä lentokoneen tai yhtön esittelyä.
Heitäppä kysymys pallonpotkijoiden palstalle, itellä on siellä onnistanut.näitä pölkkypäitä riittää, älä välitä. He eivät ole todennäköisesti edes käyneet tuolla seutulassakaan saatikka istuneet lentokoneessa. Siis kysy toiselta palstalta. Itse olen vain ollut pakettimatkalaisena tuolla kentällä
- 14+17
Tarvi käytä käydä seutulassakaan kun voi antaa palstavinkin. Ei ole muiden vika,että tämä kärttysä on saanut porttikiellon sinne.
- Nimimerkki erkki
Bussit lähtee transport centeristä johon mennään ilmaisella shuttlebussilla.
Jotkut tuolta lähtevät vielä koukkaavat kentän kautta mutta yleensä
lähtevät suoraan moottoritielle.
http://www.bangkokairportonline.com/node/50
Laukkuhihnalta on ulos matkaa noin 50-100metriä.- matsuus
Kiitos asiallisesta ja hyvästä vastauksesta!
- taalla ollaan yes
matsuus kirjoitti:
Kiitos asiallisesta ja hyvästä vastauksesta!
No minua eniten kypsyttaa matka lentokoneesta passintarkistukseen.
- aina esillä,mimämimä
taalla ollaan yes kirjoitti:
No minua eniten kypsyttaa matka lentokoneesta passintarkistukseen.
Aloittaja sai kysymykseen asiallisen vastauksen. Siitä huolimatta palstahörhö pyryharakka
veistelee vielä omiaan. Eräät vanhenee arvokkaasti ihmisyytensä säilyttäin,tämä taas tuntuu
sekoilevan poikkeuksellisen pahasti.
Ei ole! Hissillä ja liukuhihnalla pääsee. Busseja lähtee bussi kerroksesta. Kuvia ja neuvoja Bangkok (BKK) Suvarnabhumin terminaalista löytyy tuolta
http://lentomatka.blogit.fi/thaimaa/
Paikan bussissa Pattayalle voi varata etukäteen
http://www.belltravelservice.com/
jolla tosi nopea kuljetus Pattayalle, Hotellin ovelle ja takaisin kentälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa310987- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145643- 33641
- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508