Bangkok-Suvarnabhumi kenttä

matsuus

Onko pitkä matka laukkujen noutopisteestä tuohon airportpattaya -bussiin ja olisiko vinkkejä antaa

11

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa?

      433 askelta.

    • Sominson.

      Sitä ei kuule kukaan voi tietää kun et kerro millä yhtiöllä lennät ja sittenkin pitäisi vielä tietää mutta on siellä joka tapauksessa kilometritolkulla käveltävää.

      • matsuus

        Finskin lentoa tässä tarkoitin, sori kun olette noin saat...tyhmiä, vaikka kuvittelette olevanne kaikkitietäviä, joten kannattaa jättää vastaamatta tähän, jos ei osaa muuta kuin suuta soittaa


      • Pois täältä
        matsuus kirjoitti:

        Finskin lentoa tässä tarkoitin, sori kun olette noin saat...tyhmiä, vaikka kuvittelette olevanne kaikkitietäviä, joten kannattaa jättää vastaamatta tähän, jos ei osaa muuta kuin suuta soittaa

        Se tuo mode-muija monimerkkihäirikkö tylsän työn ohessa heittää läppää.
        Ei ole aivotoiminnalla pilattu. Vastaus kysymykseen ei edellytä lentokoneen tai yhtön esittelyä.
        Heitäppä kysymys pallonpotkijoiden palstalle, itellä on siellä onnistanut.


      • älä_välitä
        Pois täältä kirjoitti:

        Se tuo mode-muija monimerkkihäirikkö tylsän työn ohessa heittää läppää.
        Ei ole aivotoiminnalla pilattu. Vastaus kysymykseen ei edellytä lentokoneen tai yhtön esittelyä.
        Heitäppä kysymys pallonpotkijoiden palstalle, itellä on siellä onnistanut.

        näitä pölkkypäitä riittää, älä välitä. He eivät ole todennäköisesti edes käyneet tuolla seutulassakaan saatikka istuneet lentokoneessa. Siis kysy toiselta palstalta. Itse olen vain ollut pakettimatkalaisena tuolla kentällä


      • 14+17

        Tarvi käytä käydä seutulassakaan kun voi antaa palstavinkin. Ei ole muiden vika,että tämä kärttysä on saanut porttikiellon sinne.


    • Nimimerkki erkki

      Bussit lähtee transport centeristä johon mennään ilmaisella shuttlebussilla.
      Jotkut tuolta lähtevät vielä koukkaavat kentän kautta mutta yleensä
      lähtevät suoraan moottoritielle.

      http://www.bangkokairportonline.com/node/50

      Laukkuhihnalta on ulos matkaa noin 50-100metriä.

      • matsuus

        Kiitos asiallisesta ja hyvästä vastauksesta!


      • taalla ollaan yes
        matsuus kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta ja hyvästä vastauksesta!

        No minua eniten kypsyttaa matka lentokoneesta passintarkistukseen.


      • aina esillä,mimämimä
        taalla ollaan yes kirjoitti:

        No minua eniten kypsyttaa matka lentokoneesta passintarkistukseen.

        Aloittaja sai kysymykseen asiallisen vastauksen. Siitä huolimatta palstahörhö pyryharakka
        veistelee vielä omiaan. Eräät vanhenee arvokkaasti ihmisyytensä säilyttäin,tämä taas tuntuu
        sekoilevan poikkeuksellisen pahasti.


    • Ei ole! Hissillä ja liukuhihnalla pääsee. Busseja lähtee bussi kerroksesta. Kuvia ja neuvoja Bangkok (BKK) Suvarnabhumin terminaalista löytyy tuolta

      http://lentomatka.blogit.fi/thaimaa/

      Paikan bussissa Pattayalle voi varata etukäteen

      http://www.belltravelservice.com/

      jolla tosi nopea kuljetus Pattayalle, Hotellin ovelle ja takaisin kentälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      310
      987
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe